Oud 01-02-2003, 14:18
Verwijderd
heb boete binnengekregen omdat ik ergens over stak waar dat eigelijk niet mag...
€23,-!!!!!
dat is toch niet normaal?
zeker niet omdat ik nog nooit een boete heb gehad, laat staan een waarschuwing...
kunnen ze dat wel flikken??
*doet HEEL boos zijn*
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-02-2003, 14:50
martijn1985
Avatar van martijn1985
martijn1985 is offline
tuurlijk kunnen ze dat flikken. JIJ was fout; zij niet. Dat je een overtreding begaat; ok. Maar neem dan ook de consequenties.
__________________
I hope to see my friend, and shake his hand. I hope the Pacific is as blue as it has been in my dreams. I hope.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2003, 14:59
KrizzZzZZzzjE :P
Avatar van KrizzZzZZzzjE :P
KrizzZzZZzzjE :P is offline
ik dacht dat je overal wel mocht oversteken, behalve op de snelweg dan.
__________________
Estilapo coge la dretticos !!
Met citaat reageren
Oud 01-02-2003, 17:06
blaatje0000
blaatje0000 is offline
Citaat:
Dark Girl! schreef:
heb boete binnengekregen omdat ik ergens over stak waar dat eigelijk niet mag...
€23,-!!!!!

een boete omdat je ergens oversteekt waar dat niet mag? Nooit van gehoord, ik steek altijd over waar dat maar kan, overal dus, zolang er maar geen auto aankomt..
Met citaat reageren
Oud 01-02-2003, 20:11
Verwijderd
ja dat bedoel ik!
en er kwam nix aan, alleen die kl*te wouten zagen dat ik daar overstak!
nog nooit boete gehad, ook geen waarschuwing zoals ik al zei...
dat ze mij dan zomaar een boete geven... snap ikke niet...
*heb geen geld*
Met citaat reageren
Oud 01-02-2003, 20:19
Verwijderd
Ja, pech. Het mag trouwens wel, ik heb geen zin om één of ander wetsartikel op te zoeken, maar neem maar van mij aan dat het mag
Met citaat reageren
Oud 01-02-2003, 20:22
Verwijderd
mjah dat het mag, ben ik onderhand achter, maar wrom geven ze mij dan meteen een boete ipv een waarschuwing???
Met citaat reageren
Oud 01-02-2003, 22:48
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
martijn1985 schreef:
tuurlijk kunnen ze dat flikken. JIJ was fout; zij niet. Dat je een overtreding begaat; ok. Maar neem dan ook de consequenties.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2003, 23:37
spunky
Avatar van spunky
spunky is offline
Citaat:
Dark Girl! schreef:
mjah dat het mag, ben ik onderhand achter, maar wrom geven ze mij dan meteen een boete ipv een waarschuwing???
Omdat er op sommige overtredingen de sanctie van een boete, nièt voorafgaand door een waarschuwing, staat.
__________________
www.dagelijkseportienelleke.tk --> voor al uw dagelijkse behoeften!
Met citaat reageren
Oud 02-02-2003, 03:36
Verwijderd
heb ie het gekregen van die politie zelf of hebbie het thuis gestuurd gekregen.
Want als je het van die polite zelf kreeg kan je der niets aan doen, en als je het thuis gestuurd heb gekregen kan je in protest gaan. Want hoe weten hun dat jij heb overgestoken zonder dat ze je hebben aangesproken en je aderes niet kunnen hebben
Met citaat reageren
Oud 02-02-2003, 12:23
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Inderdaad je zegt (altans vat het zo op) dat je hem thuis hebt gekregen maar hoe wisten zij je adres? Dus je zal daarvoor op dat moment ook wel aangehouden zijn denk ik of niet ?
Met citaat reageren
Oud 02-02-2003, 13:06
alwaysgood
alwaysgood is offline
maar op war voor een weg stak je dan over??
__________________
Do or do not. There's no try
Met citaat reageren
Oud 02-02-2003, 13:43
Verwijderd
ze hadden me idd aangehouden en toen me adres enzow op geschreven...
ik stak gewoon over bij een weg (een vrij drukke weg) maar toen kwam er nix aan dus kon ik makkelijk over steken... alleen dat hadden die woute dus gezien...
Met citaat reageren
Oud 02-02-2003, 14:24
Sweetboy1819
Sweetboy1819 is offline
tja ik heb al 4 boetes gehad
140 gulden te hard rijden
110 euro te hard rijden ,78 ipv 50
40 euro, parkeren voor vergunninghouders
86 door rood rijden

zonde van het geld
__________________
The World's Greatest
Met citaat reageren
Oud 02-02-2003, 15:26
Verwijderd
boete is altijd zonde van t geld...
alsof we nog niet genoeg belasting moeten betalen...
gaan ze maar met boete gooien
Met citaat reageren
Oud 02-02-2003, 16:10
martijn1985
Avatar van martijn1985
martijn1985 is offline
Citaat:
Dark Girl! schreef:
boete is altijd zonde van t geld...
alsof we nog niet genoeg belasting moeten betalen...
gaan ze maar met boete gooien
Lieverd, als jij geen boetes wilt dan is er 1 heel simpel ding wat je kunt doen.


Geen overtredingen begaan. Doe je dat wel, neem dan de consequenties. En ga achteraf niet liggen jammeren. Wie was er nou fout?
__________________
I hope to see my friend, and shake his hand. I hope the Pacific is as blue as it has been in my dreams. I hope.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2003, 16:55
Verwijderd
Citaat:
martijn1985 schreef:
blabla
Het gaat niet zozeer om die boetes.. kijk, als iemand echt veel te hard rijdt, inderdaad, dan ben ik het er helemaal mee eens. Maar ze slaan echt door gewoon, je kunt echt niet meer fatsoenlijk over straat zonder agenten tegen te komen, die dan heel sneaky achter de bosjes gaan staan om alle fietsers die door rood fietsen te bekeuren. Jah okee, het mag niet, maar ook 's avonds om 11 uur, als het hele kruispunt leeg is.. tjing.. boeteeeeh.. fietsen op de stoep.. boeteeh.. fietsen in winkelstraat, één richtingsstraat infietsen.. bleh, je wordt er echt niet goed van.. en nou vind ik dit ook wel zo kinderachtig, oversteken ergens waar het niet mag.. ik dacht altijd dat je id overal over mag steken, (muv autowegen en snelwegen enzo jah, maar daar heb je als voetganger ook niks te zoeken) tenzij op zoveel meter van een zebrapad..
pff.. *moest even frustraties kwijt over het doorgeslagen blauw op straat dat nu iedereen gaat bekeuren*
Met citaat reageren
Oud 03-02-2003, 18:57
Verwijderd
DAT bedoel ik maar!!!
ik stak ook over toen er nix aan kwam.... net als dat ik ooit over steek bij kruispunt als ie op rood staat, maar dan komt er ook nix aan, anders steek ik toch niet over???
daarom vind ik het zo iets stoms...
kan er waarschijnlijk weinig aan doen maarjah...
okeej, ik zat fout, maar dat ze meteen moeten bekeuren als er toch nix aan kwam???
dan kunnen ze toch op z'n minst een waarschuwing geven ofzow?
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 03-02-2003, 20:24
Verwijderd
Fout = fout, hoe lullig dan ook. Na correctie 1 km te hard rijden is ook lullig, maar het zij zo.

JIJ zat fout, en ook al is het lullig, je zal er voor op moeten draaien.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2003, 20:41
Verwijderd
ja dat snap ik ook wel, maar dat ik dan ook nog es zoveel moet betalen! €23,-!!!!
omdat ik ergens overstak!
dat vind ik niet normaal hoor...
een boete voor oversteken... dan vind ik €10,- nog teveel....
tsjah... het zij zo....
Met citaat reageren
Oud 03-02-2003, 21:19
good fellows
good fellows is offline
Hey ik heb laats ook een boete gehad omdat ik met mijn scooter naar een winkel reed en ik moest een stuk over het fietspad rijden. Dait grapje kosten me €34,-
Met citaat reageren
Oud 04-02-2003, 06:41
iamcj
Avatar van iamcj
iamcj is offline
Stel die "wout" had je een waarschuwing gegeven, had je het er dan nu over gehad? Je was het al lang weer vergeten.

Nu ben je er flink mee bezig en dat is precies hun bedoeling. Je kijkt iig de volgende keer of er ergens "wouten" staan, bijkomend voordeel je kijkt gelijk naar het verkeer
__________________
Wie bang is voor morgen, kan niet genieten van vandaag.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2003, 15:02
Dark Psycho
Avatar van Dark Psycho
Dark Psycho is offline
oohoooooo bad sistah!!!
__________________
No fear is my weakness I hear when faith has been denied
Met citaat reageren
Oud 06-02-2003, 18:20
Verwijderd
Citaat:
iamcj schreef:
Stel die "wout" had je een waarschuwing gegeven, had je het er dan nu over gehad? Je was het al lang weer vergeten.

Nu ben je er flink mee bezig en dat is precies hun bedoeling. Je kijkt iig de volgende keer of er ergens "wouten" staan, bijkomend voordeel je kijkt gelijk naar het verkeer
Precies. De volgende keer bedenk je je dus wel als je zonder licht of door rood licht fietst. Je riskeert niet nog eens een boete. Je kunt wel heel stoer zeggen 'laat ze boeven gaan vangen' maar zo simpel ligt dat niet.

De verkeersveiligheid is gewoon gebaat bij naleving van de verkeersregels. Die regels zijn er niet voor niets. Als je zo'n regel overtreedt, dan krijg je straf. 'Het kruispunt was toch leeg' is grote onzin. Als ik op iemand schiet en ik mis die persoon, dan is er ook niemand dood en niets aan de hand. Toch is dat strafbaar. Ra, ra, ra?
Met citaat reageren
Oud 07-02-2003, 06:57
Beta-ark
Beta-ark is offline
Ja maar waar mag je dan WEL oversteken???????Was je door een rood voetgangerslicht gelopen ofzo.Ik bedoel je mag toch zeker wel de weg oversteken op elke gewenste plek (behalve als er een zebrapad of zo in de buurt is)
Bij mijn blok om mijn huis zijn geen oversteek plaatsen, bega ik dan iedere keer dat ik naar de slager ga een overtreding?
Kijk ik vind ook dat ze een beetje te ver kunnen gaan die politieagenten.
Kijk als er gevaar ontstaat vind ik een boete zeer terecht, maar voor zon kleine dingen vind ik het echt belachelijk.Als er een groot gevecht is in bepaalde wijken durft de politie neit te komen, maar wel kleine meisjes die fout oversteken beboeten triest.
Als daar ons belastinggeld heengaat mag voor mij de politie afgeschaft worden.
__________________
Hardcore 4 Life(fuck meelopers)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-02-2003, 10:03
Studentje
Studentje is offline
Citaat:
Beta-ark schreef:

Als daar ons belastinggeld heengaat mag voor mij de politie afgeschaft worden.
Dit zijn echt de meest verstandige woorden van dit topic.
__________________
Geiz ist Geil!
Met citaat reageren
Oud 07-02-2003, 16:42
Verwijderd
nou vind ik wel hoor

maarreuh ik heb ook nooit geweten dat je niet zomaar mag oversteken...
en daar is geen zebrapad ofzo in de buurt dus ja....
achjah........
Met citaat reageren
Oud 10-02-2003, 15:27
Beta-ark
Beta-ark is offline
Citaat:
Studentje schreef:
Dit zijn echt de meest verstandige woorden van dit topic.
LOL, maar in de rest van mijn standpunt zit toch wat in he?Ik bedoel dit is neit echt een bedreiging vor de veiligheid voor die meid en voor de rest van het verkeer.En niemand houd zich eraan, raar dat geen mannen in dure pakken hier een boete voor krijgen. Kom op zeg dit is toch gewoon een soort pesterij of niet
__________________
Hardcore 4 Life(fuck meelopers)
Met citaat reageren
Oud 10-02-2003, 16:29
Hans Kazan
Avatar van Hans Kazan
Hans Kazan is offline
Citaat:
Beta-ark schreef:
LOL, maar in de rest van mijn standpunt zit toch wat in he?Ik bedoel dit is neit echt een bedreiging vor de veiligheid voor die meid en voor de rest van het verkeer.En niemand houd zich eraan, raar dat geen mannen in dure pakken hier een boete voor krijgen. Kom op zeg dit is toch gewoon een soort pesterij of niet
Waar ga jij heen als je Beta Ark gepikt is?! Nou?! Toch niet naar de intratuin hoop ik? Juist! Naar de Politie!
Met citaat reageren
Oud 10-02-2003, 17:38
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
Ik wist ook niet dat je niet overal mag oversteken. Ik dacht dat je als voetganger gewoon over mocht steken waar je wilde behalve over de snelweg en misschien niet buiten de bebouwde kom oid.

Maarja, weer wat geleerd...
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Met citaat reageren
Oud 10-02-2003, 19:05
Verwijderd
Citaat:
ekki schreef:
Ik wist ook niet dat je niet overal mag oversteken. Ik dacht dat je als voetganger gewoon over mocht steken waar je wilde behalve over de snelweg en misschien niet buiten de bebouwde kom oid.

Maarja, weer wat geleerd...
mjah idd
Met citaat reageren
Oud 11-02-2003, 12:33
flipm0
Avatar van flipm0
flipm0 is offline
ik zat tegen een ram aan.....proces verbaal + boete van 20 euro GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
__________________
idw
Met citaat reageren
Oud 11-02-2003, 12:34
flipm0
Avatar van flipm0
flipm0 is offline
ram=raam trouwens
__________________
idw
Met citaat reageren
Oud 11-02-2003, 12:41
Verwijderd
JAH dat is toch stom????
klote wouten...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Werk, Geld & Recht Onterechte boete in Belgie
noesie123
16 17-03-2012 14:43
Verkeer & Vervoer Boetes in België
Verwijderd
45 05-04-2006 14:54
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Eerste maand identificatieplicht: 3300 boetes
DG
67 13-02-2005 19:33
Werk, Geld & Recht Onterechte boete?
Nona
25 16-12-2004 22:37
Vrije tijd Ferrari - ziek! - (boete van 1 Miljoen Amerikaanse dollars)
MrD
5 26-06-2002 16:04


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:24.