Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-01-2003, 13:57
Ninnoc
Ninnoc is offline
uit de krant (welke)?
of via vrienden of ben je gewoon naar binnen gelopen?
__________________
because we are born free, to have the world as our playground
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-01-2003, 14:10
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
ik heb gebeld en gevraagd naar een leiding gevende. en toen kreeg ik meteen de dag erna sollicitatie gesprek en kon de week erna ddirect beginnen
Met citaat reageren
Oud 23-01-2003, 14:14
Boogie
Avatar van Boogie
Boogie is offline
Citaat:
ikbenschipper1 schreef:
ik heb gebeld en gevraagd naar een leiding gevende. en toen kreeg ik meteen de dag erna sollicitatie gesprek en kon de week erna ddirect beginnen
Zo ongeveer ging het bij mij ook vorige zomer.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2003, 14:16
Ninnoc
Ninnoc is offline
en wat doen jullie voor werk?
__________________
because we are born free, to have the world as our playground
Met citaat reageren
Oud 23-01-2003, 14:31
Mariebel
Mariebel is offline
Brief geschreven naar alle supermarkten in de buurt, dit was de enige die iets van zich liet horen en me niet alleen voor de vakantie wou hebben, dus daarna ff langs voor een gesprekje.

Ik werk in een supermarkt
Met citaat reageren
Oud 23-01-2003, 14:40
nattyster
nattyster is offline
Nou, ik ben baby sitter. Ik weet niet of het echt een bantje is , maar het verdient goed, het is leuk en je bent de heletijd bezig!

Bij mij in de buurt wonen een heleboel kleine kinderen en ik kwam gewoon (wel een beetje zenuwachtig) bij mijn overbuurvrouw aan de deur en ik vroeg of ze nog een baby sitter nodig had. We hebben toen een tijdje zitten praten en ik kon de volgende dag meteen aan de slag! De overbuurvrouw heeft me een wek later aanbevolen bij nog wat andere moeders en nu pas ik 3 keer per week bij kinderen op.

Het is helemaal niet moeilijk. Als je veel van kinderen houd en goed met ze op kan schieten is het nog leuk ook, alleen kom je natuurlijk wel een keer een etterbak tegen, maar je zit er natuurlijk niet aan vast. Daarom altijd eerst kijken bij de kinderen, hoe ze in elkaar zitten en wat ze leuk vinden.

Makkelijk zat!

Veel geluk!!


Natty
__________________
*~Don't tell me what to do and shut the f*ck up!~*
Met citaat reageren
Oud 23-01-2003, 16:54
Verwijderd
Stond een advertentie in de krant, heb toen een mailtje gestuurd... kreeg ik een heel enthousiast mailtje terug of ik kon bellen voor een afspraak.

Toen heb ik gebeld voor een afspraak en nam hij me eigenlijk meteen aan.

Ander bedrijf heb ik ook een mailtje gestuurd, kreeg ik telefoontje thuis of ik langs kon komen. Week erop langs gekomen en 2 dagen later was ik al aan het werk
Met citaat reageren
Oud 23-01-2003, 16:54
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Ze hadden al tijdje mensen nodig en gevraagd aan m'n broer (die er werkte) of ik er niet ook kon komen werken.
Mijn broer wilde niet met mij bij hetzelfde bedrijf werken, maar toen hij stopte met werken ben ik er gaan solliciteren.
Met succes dus
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2003, 17:16
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Mn broer had het gevraagd. Wilde er al werken, maar dan pas als ik ouder was. Mn broer dacht dat hij het toen al moest vragen. Was wel beter
Met citaat reageren
Oud 23-01-2003, 17:55
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
Nou. Ik heb de beste vriendin van mijn oma eens gebeft, en zo kwam het balletje aan het rollen.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2003, 18:52
Yezzica
Yezzica is offline
Paste al een tijdje op het zoontje van mn overbuurman, toen vertelde hij een x dat hij een restaurant ging kopen, of ik wilde komen werken EN dat wilde ik tuurlijk wel......Tis hartstikke leuk werk, zwaar maar gezellig
Met citaat reageren
Oud 23-01-2003, 22:06
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
Ninnoc schreef:
en wat doen jullie voor werk?
ik werk in een supermarkt
Met citaat reageren
Oud 23-01-2003, 22:48
Tox
Avatar van Tox
Tox is offline
Gewoon binnen gelopen en een solicitatieformulier gevraagd (ik werk in een supermarkt)

en bij mij vorige bijbaantje (recyclingsbedrijf) heb ik op een advertentie gereageerd.
__________________
In the end we will not remember the words of our enemies, but the silence of our friends
Met citaat reageren
Oud 24-01-2003, 08:30
MissKiss1985
Avatar van MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
bij me ene baan werd ik gebeld door me baas. Me vader werkt daar ook in het weekend en die was op vakantie met me moeder. Dus die baas belde op van ja wil je komen werken want we hebben mensen nodig. Dus toen langsgegaan enzo.

Bj me andere baan, via uitzendbureau. Was eigenlijk alleen voor de zomer. maar ze wouden me nie tkwijt daar werk ik nu op me vrije dag. Nu heb ik daar een gewoon contract enzo.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2003, 08:51
r3nske
Avatar van r3nske
r3nske is offline
Door mijn pap!!!
Met citaat reageren
Oud 24-01-2003, 10:36
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
r3nske schreef:
Door mijn pap!!!
YEAH.

Maar iig door eens goed rond te bellen en jezelf te verkopen.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2003, 12:00
Esmée
Avatar van Esmée
Esmée is offline
In de eerste instantie via een vriendin. We staan allebei ingeschreven bij een horeca-uitzendbureau en zij zou dit werk een week doen (kon niet langer aangezien ze ergens anders studeert). Toen hadden ze uiteindelijk iemand nodig die langer kon werken en toen hebben ze mij daarvoor gevraagd...
__________________
Terug in NL!
Met citaat reageren
Oud 24-01-2003, 15:07
BBEM
BBEM is offline
advertentie in de krant en ik dacht dat gaat nooit lukken omdat ik helemaal niets van het product afwist maar ik toch maar een mailtje gestuurd en 2 dagen later werkte ik er
__________________
/ 4AGE POWER \
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 24-01-2003, 16:13
Verwijderd
ze hebben naar mij opgebelt of ik nog een baantje zocht

2 van me broers hebben er ook gewerkt en ik kwam er wel regelmatig, beetje familie bedrijfje dus, en ze kenden me daarom ook wel.

eigenlijk was ik niet van plan om te gaan werken, maar tja, als je opgebeld wordt of je wilt komen werken, dan klinkt dat veel belovend
Met citaat reageren
Oud 24-01-2003, 17:42
Dwarfie
Dwarfie is offline
Ik had gewoon naar een aantal computerwinkels hier in de omgeving gebeld. Bij eentje vroegen ze me om een briefje te schrijven met m'n gegevens, week later kwam ik op sollicitatiegesprek. Direct na het gesprek kon ik aan de slag want er was een grote order binnengekomen die de volgende dag geleverd moest worden.

Bij het baantje daarvoor was ik gewoon naar de plaatselijke supermarkt gegaan en heb de baas aangesproken (die kende me al). Ik kon eigenlijk ook meteen beginnen op de eerste vakkenvulavond.

Het baantje dáár weer voor had ik geloof ik gebeld naar Media Express, na een half jaar vroegen ze of ik nog steeds daar wilde werken. Volgens mij kon ik daar dezelfde week nog aan de slag.
__________________
ok
Met citaat reageren
Oud 24-01-2003, 18:30
Smartie
Avatar van Smartie
Smartie is offline
Ik had van een vriend van me gehoord dat hij twee jaar geleden een heel leuk baantje had. Dus ik heb toen gewoon de telefoon gepakt en ben gaan bellen naar dat bedrijf en ze hadden mensen nodig. Gewoon zelf initiatief getoond dus
Met citaat reageren
Oud 24-01-2003, 19:26
Verwijderd
Ik werk bij de Aldi.. daar hing een briefje dat ze weekendhulpen zochten, en mn moeder dwong me zoown beetje om een baantje te vinden, dus toen heb ik daar maar gesolliciteerd..
Met citaat reageren
Oud 24-01-2003, 19:46
Verwijderd
Citaat:
Pebbles schreef:
Ik werk bij de Aldi.. daar hing een briefje dat ze weekendhulpen zochten, en mn moeder dwong me zoown beetje om een baantje te vinden, dus toen heb ik daar maar gesolliciteerd..
cool In M'tricht?
Met citaat reageren
Oud 24-01-2003, 20:23
DEChengst
Avatar van DEChengst
DEChengst is offline
Eerst als uitzendkracht voor een bedrijf gewerkt dat de PC's bij mijn huidige werkgever milliniumproof maakte. Toen het project bijna afgelopen was vroeg mijn huidige werkgever of ik in dienst wilde komen als UNIX beheerder
__________________
PDP, VAX en Alpha fanaat ; HP-Compaq is de Satan! ; Bidt u allen dagelijks richting Maynard! ; Ernie==lief ; Het leven begint bij 150 km/u ; aka Desje
Met citaat reageren
Oud 24-01-2003, 20:46
blaatje0000
blaatje0000 is offline
Via internet een sollicitatieformuier ingevuld en werd de volgende dag gelijk gebeld of ik op gesprek kon komen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-01-2003, 20:59
KissMyJackass
Avatar van KissMyJackass
KissMyJackass is offline
euhmm mn eerste baantje was media expresse... toen heb ik op een advertentie in de krant gereageerd
en mn 2e hing er op de deur van de supermarkt een advertentie dat ze mensen zochten, en toen heb ik ff gebeld
en voor mn baantje van nu, serveerster bij de van der valk, heb ik gewoon gebeld en gevraagd of ze iemand nodig hadden, en dat was blijkbaar zo
ghehe dus ik denk als je n baantje wil moet je gewoon zelf er wat achteraan gaan
__________________
*It's better to be hated for what you are than to be loved for what you are not*
Met citaat reageren
Oud 01-02-2003, 23:45
battlestar
Avatar van battlestar
battlestar is offline
vragen of ze mensen zochten.. nummer gegeven.. werd gebeld: gesprekje.. werd aangenomen.. klaar.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2003, 11:18
charly not
Avatar van charly not
charly not is offline
ik liep in de stad, en ik zag een papiertje hangen op het raam van een winkel
dus ben ik even naar binnen gewandeld
__________________
whine whine whine, to be or not to be...I'm dead
Met citaat reageren
Oud 02-02-2003, 11:22
the 6th gate
Avatar van the 6th gate
the 6th gate is offline
Citaat:
Pebbles schreef:
Ik werk bij de Aldi.. daar hing een briefje dat ze weekendhulpen zochten, en mn moeder dwong me zoown beetje om een baantje te vinden, dus toen heb ik daar maar gesolliciteerd..
waar(welke wijk) ligt die aldi precies?
__________________
too much is never enough
Met citaat reageren
Oud 03-02-2003, 10:36
Edithjuh
Avatar van Edithjuh
Edithjuh is offline
Hey, ik heb gewoon gebeld voor werk. Ik kreeg meteeen de baas aan de lijn en toen mocht ik komen praten
Ik kon meteen de volgende week beginnen, das wel flexxx

Greetzz en kuzzzen Edith
__________________
I wanna get close to you...
Met citaat reageren
Oud 03-02-2003, 11:24
0Nightwish0
0Nightwish0 is offline
ik ben gewoon bij de Jumbo naar binnen gelopen en ik heb gevraagd of ze nog mensen nodig hadden.
Ik heb een sollicitatie gesprek gehad waarbij ik 7 woorden gezegd heb (voornamelijk euh....) en toen was ik aangenomen. En nu werk ik ruim anderhalf jaar bij de Jumbo
__________________
www.meteouithuizen.nl
Met citaat reageren
Oud 06-02-2003, 20:22
Verwijderd
Via me broer. Ze zochten jongens die in de vakanties wilden komen werken. 2 jaar gedaan totdat ik met school stopte en er voor vast ben gaan werken. 3,5 jaar nu ong.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2003, 15:44
Amidala
Avatar van Amidala
Amidala is offline
Het was twee weken voor m'n verjaardag (ofzo), en iedereen liep maar te vragen wat ik wilde hebben.
Dus ik t dorp in om wat rond te kijken in winkels. Bij de eerste winkel die ik binnenliep hing toen een briefje op het raam waarop stond dat ze werknemers zochten. De volgende ochtend had ik sollicitatiegesprek en werd ik meteen aangenomen.

(Verkoopster huishoud- / speelgoedwinkel)
Met citaat reageren
Oud 07-02-2003, 16:07
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
Bij de thuiszorg (humanitas): een open sollicitatiebrief geschreven.
Bij NIPO: ook een open sollicitatiebrief geschreven.

Is altijd de beste manier.
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Met citaat reageren
Oud 07-02-2003, 19:04
Studentje
Studentje is offline
Ik heb mezelf aangeboden om het bedrijf waar ik ga werken geschikt te maken voor een bredere doelgroep.

Dit klinkt stoerder dan het is, dat wel .
__________________
Geiz ist Geil!
Met citaat reageren
Oud 09-02-2003, 14:57
Brooklyn
Avatar van Brooklyn
Brooklyn is offline
Citaat:
nattyster schreef:
Nou, ik ben baby sitter. Ik weet niet of het echt een bantje is , maar het verdient goed, het is leuk en je bent de heletijd bezig!

Bij mij in de buurt wonen een heleboel kleine kinderen en ik kwam gewoon (wel een beetje zenuwachtig) bij mijn overbuurvrouw aan de deur en ik vroeg of ze nog een baby sitter nodig had. We hebben toen een tijdje zitten praten en ik kon de volgende dag meteen aan de slag! De overbuurvrouw heeft me een wek later aanbevolen bij nog wat andere moeders en nu pas ik 3 keer per week bij kinderen op.

Het is helemaal niet moeilijk. Als je veel van kinderen houd en goed met ze op kan schieten is het nog leuk ook, alleen kom je natuurlijk wel een keer een etterbak tegen, maar je zit er natuurlijk niet aan vast. Daarom altijd eerst kijken bij de kinderen, hoe ze in elkaar zitten en wat ze leuk vinden.

Makkelijk zat!

Veel geluk!!


Natty
Ik doe een opleiding met kleine kinderen, en kinderen begleiden doe je niet zomaar even, er komt heel wat bij kijken, als je er professioneel mee omgaat dan
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 10-02-2003, 11:10
vrijgezel16d
vrijgezel16d is offline
via mijn buurvrouw die doet altijd boodschappen in een supermarkt en die baas vroeg hoe oud haar dochter was en die was nog te jong, en toen zei ze van ik heb nog wel een buurmeisje van 15 toen mocht ik komen enz enz. en nu werk ik er al weer 2,5 jaar
Met citaat reageren
Oud 15-02-2003, 14:00
mylentje
mylentje is offline
Wij stonden met vakantie bij mensen op de camping die mn pa kende, en die zoon werkte bij drievliet, hij zei dat het heeel leuk was dus ben ik maar gaan kijken en metteen aangenomen...
__________________
Wat is het verschil? Een tomaat
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Stel een vraag aan de forummer onder je
Verwijderd
500 27-02-2013 06:11
De Kantine Weerwolfspel #34
Verwijderd
500 06-06-2007 22:17
Werk, Geld & Recht Hoe ben jij aan je baantje gekomen?
BrunetJuh
79 29-01-2006 22:26
Werk, Geld & Recht wat was jou eerste (bij) baantje?
skunkie
155 20-08-2005 22:31
Werk, Geld & Recht Vakantiewerk/Bijbaan Amsterdam
Winner
8 24-04-2004 17:31
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Hoi
Nate
44 12-06-2003 22:43


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:44.