Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-01-2003, 16:04
aquafemme
Avatar van aquafemme
aquafemme is offline
Werk jij in de Horeca? Wat zijn de voordelen? Wat verdien je?
__________________
Live your Life like you prefer it........
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-01-2003, 16:06
Dr. Oetker
Avatar van Dr. Oetker
Dr. Oetker is offline
grootste nadelen zijn: irritante/boze klanten. zeker als ze dronken zijn. en de stress als het heel druk is
voordelen: het kan heel gezellig en rustig werk zijn
met fooien erbij verdiende ik vrij veel geloof ik
__________________
De man die bakt
Met citaat reageren
Oud 04-01-2003, 18:17
charly not
Avatar van charly not
charly not is offline
ik heb in de horeca gewerkt, maar in de zomer ga ik weer beginnen.
Ik vind het leuk werk, je komt in contact met veel verschillende mensen en het is leuk om al die mensen te bekijken.
Wel heel erg irritant is, als mensen dronken zijn of allemaal apart willen afrekenen , ongeduldig zijn, opdringerig, doen alsof je dom bent..
ah fijn, maar je moet ook wel leuk personeel hebben! Als je dat niet hebt, dan is het meteen al veel minder leuk..
en de fooien, ja dat tikt als het druk is wel aan!
Wat overigens wel heel vervelend is, is op feestdagen werken wanneer het echt superr druk is en er dan te weinig personeel is EN dat mensen dan gaan lopen zeiken dat ze niet snel genoeg bediend worden..
__________________
whine whine whine, to be or not to be...I'm dead
Met citaat reageren
Oud 04-01-2003, 19:02
Southraider
Southraider is offline
Citaat:
aquafemme schreef:
Werk jij in de Horeca? Wat zijn de voordelen? Wat verdien je?
Ik werk in de horeca als kok...voordelen zijn dat je niet vroeg op hoeft te staan, en het gezellig werken is. Voor mij is het een hobby die betaald.
nadelen zijn dat je werkt op feestdagen en tijden dat andere vrij zijn.

En ik loop nu nog stage dus zit aan het mininumloon.
__________________
Bits and pieces from your star, rain upon me as they fall melt into my skin and I feel warm.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2003, 19:10
Denise84
Avatar van Denise84
Denise84 is offline
heb ik gedaan. Ik verdiende €5,- p/uur en mocht de fooi zelf houden. Ik geloof dat horeca wel een an de best betaalde baantjes is en het kan heel gezellig zijn om met, over het algemeen, leeftijdsgenoten te werken. Bovendien ben je onder de mensen en werk je meestal redelijk veel uur achter elkaar, zodat je niet voor €10,- de deur uit hoeft. (als je dat al zou doen)
__________________
(geen signature)
Met citaat reageren
Oud 04-01-2003, 23:04
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
aquafemme schreef:
Werk jij in de Horeca? Wat zijn de voordelen? Wat verdien je?
Nee. Al gezegd. Geen idee aangezien ik er niet werk.

Mijn meest nuttige post.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2003, 13:13
Breg
Avatar van Breg
Breg is offline
Ik denk dat ik wel in de horeca werk (lekker vaag weer).
Ik verkoop eten/drinken bij voetbalwedstrijden en in de zomer ook bij een aantal festivals (Pinkpop, Lowlands).

Voordelen: het is vaak gezellig, het is vaak redelijk druk dus niet saai.

Nadelen: soms vervelende, ongeduldige mensen. (Bij voetbalwedstrijden bijna altijd mannen), die allemaal in de 15 minuten rust geholpen willen worden, zeker weten dat zij er al veel langer staan dan degene die net voor hun neus geholpen wordt en ze weten vaak niet wat ze willen zodat ze 5 x de bestelling veranderen. En op drukke tijden is het behoorlijk stressvol. En ik krijg bijna geen fooi (vorige keer had ik 4 uur gewerkt, en ik had ± 2.50 fooi , en dat is tot nu toe het hoogste wat ik gehad heb).

Ik verdien 2,97 per uur volgens mij. Waar ik werk krijg je als 15 jarige het loon van een 16 jarige, als 16 jarige het loon van een 17 jarige enz.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2003, 14:02
Verwijderd
Ik werk als keukenhulp in een restaurant, voor- en nagerechten maken en wat frituren. Is wel leuk werk.

voordelen: je hoeft niet zo stil en netjes te zijn als in de bediening, gezellige collega's (maar dat verschilt per restaurant)
en het verdient best (zo'n 3, 85 per uur)

nadelen: bent meestal laat klaar. hier sluit het doordeweeks om 23.00 uur, en soms werk je op feestdagen. Je hebt ook best veel schoonmaakwerk, maar er is een aparte afwasser (gelukkig)
Met citaat reageren
Oud 05-01-2003, 14:08
A*
Avatar van A*
A* is offline
ik werk in de horeca, in n restaurant.
Voordeel vind ik dat je erg hard moet werken, ik kan niet stil zitten en haat t om niks te doen, daar word ik sloom van en als ik dan iets snel moet doen lukt t niet.
Wat ook leuk is is t contact met de mensen, en de waardering die je krijgt voor je werk als je bijvoorbeeld n dessert dat je zelf gemaakt hebt serveert. Reacties van mensen zijn heel leuk.

ik verdien 5 euro per uur, en mn baas gooit er vaak iets extra's bij.
en ik mag gratis pizza meenemen en mn collega's zijn erg grappig en aardig.

Boze klanten heb ik eigenlijk niet meegemaakt :\

t enige nadeel is is dat mn collega's italiaans zijn en sommige spreken gebrekkig nederlands en dat is af en toe wel vervelend.
maar t voordeel daaraan is weer dat ik weer wat italiaanse woorden leer enzo

en dat ik laat klaar ben vind ik niet erg, ik werk liever 's avonds en 's nachts.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2003, 14:26
***
*** is offline
vd: gevarieerd, verdiend behoorlijk (helemaal als je de fooien mag houden) al moet je er wel wat voor doen, contact met mensen, leren omgaan met lastige klanten

nd: altijd beleefd blijven komt soms weleens je strot uit, vooral als je een rotopmerking naar je hoofd krijgt, de werktijden en dagen kunnen lastig zijn met afspraken/stappen/feestdagen en soms is 't best stressen, maar dat hangt ook sterk van de zaak zelf af
Met citaat reageren
Oud 05-01-2003, 14:42
Verwijderd
ik vind het zelf heel leuk werk, ik sta in de frituur in een bungalowpark en dat is gewoon heel gezellig. de klanten zijn bijna altijd vrolijk en aardig, een uitzondering daar gelaten.
En ik vind frituren en ijsjes draaien enzo gewoon leuk.
het verdiend ook best goed. Ook de fooi is goed.
Het enige nadeel vind ik is de drukte, maar daar moet ik nog gewoon mee om leren gaan.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2003, 15:17
Joyce
Avatar van Joyce
Joyce is offline
ik werk in een pannekoekhuis heel leuk werk ben serveerster. (alleen in vakantié's of weekenden trouwens).

voordeel is: Het is vrij gezellig werk je hoeft je mond niet te houden je kan over van alles en nog wat praten met je collega's. en je komt in contact met veel mensen.

nadeel: Mensen die apart af willen rekenen, die overal wat op te zeiken hebben alst hartstikke druk is mensen zonder begrip. al zouden de mensen rekening met ons houden zou het nog een stuk gezelliger zijn. ( het is wel hard werken ) en soms werk je gwoon 12uur op een dag.

Ik verdien genoeg. het wordt goed betaald en vooral de fooi die je daarbuiten nog elke maand er bij krijgt.

kortom: zeer leeuk werk
Met citaat reageren
Oud 05-01-2003, 18:57
bumblebee
Avatar van bumblebee
bumblebee is offline
Heb een bijbaantje in een restaurant. De voordelen vind ik : leuk team werk, gunstige tijden, (meestal)-vriendelijke mensen, je leert er veel.

De nadelen zijn vooral de stress en de onvoorspelbaarheid van het aantal klanten die dag. (denk je om 10 uur weg te kunnen, ben je om half 12 nog bezig.)

Maar ik denk dat de nadelen en voordelen kunnen verschillen aan de sfeer op je werk. Bij een wat stress-bestendige baas werkt het meestal wat prettiger dan bij zo'n baas die je constant uit loopt te foeteren als het druk is. Bij ons op het werk zitten we na sluitingstijd meestal nog wat na te eten,drinken en te kletsen. Je moet in de horeca goed op elkaar ingespeeld zijn, anders krijg je problemen..
__________________
Lievelieve Valentijn, mag ik jouw tjikkie zijn? :p LOL
Met citaat reageren
Oud 05-01-2003, 21:19
Lyx
Avatar van Lyx
Lyx is offline
ja ik werk in horeca
voordeel... tjah. euhm... geld ? je verdient wel aardig

nadeel... als je al heeel lang werkt.. zie je elke keer de zelfde klanten die atlijd de zelfde gerechten bestellen

en elke keer zeg je van die standaard dingen 'heeft het gesmaakt' 'wilt u nog wat drinken' etc etc

wordt een beetje saai
__________________
** Conan & Lyx Team ** ||***The Pedo Emma Watson Army*** ||==Noodleskoning met Groove-Coverage===|| *Passionele nachten in het heetst van de strijd*
Met citaat reageren
Oud 06-01-2003, 15:56
*Kloontje*
*Kloontje* is offline
Citaat:
Lyx schreef:

nadeel... als je al heeel lang werkt.. zie je elke keer de zelfde klanten die atlijd de zelfde gerechten bestellen

en elke keer zeg je van die standaard dingen 'heeft het gesmaakt' 'wilt u nog wat drinken' etc etc

wordt een beetje saai
ja dat is dan wel misschien vervelend, maar het kan erger:

'goedenmorgen, spaart u zegeltjes? airmiles? nee sorry deze tomaten vallen niet onder de aanbieding van de dag...dat is dan 20 euro en 67 cent. heeft u er misschien 2 eurocent bij? dankuwel, tot ziens en een fijne dag nog!'

ik heb ooit een paar maanden in de supermarkt gewerkt, werk nu in de horeca en dat is zoooveel leuker!!
Met citaat reageren
Oud 06-01-2003, 19:37
RuffThugg
Avatar van RuffThugg
RuffThugg is offline
Ja, ik werk in een 4sterrenhotel/restaurant met nog diverse zalen voor 8 tot 800 man.

Voor:
-Tis leuk
-t verdient lekker

Tegen:
-vervelende klanten
-stress, maar druk en stress vinnik achteraf als het goed is gegaan wel lekker, de tijd vliegt voorbij dan
Met citaat reageren
Oud 06-01-2003, 20:23
ESCO
Avatar van ESCO
ESCO is offline
Citaat:
Nee. Al gezegd. Geen idee aangezien ik er niet werk.
Zeg dan gewoon niks

Verder ga niet werken bij de duurdere restaurants die willen alles volgens het boekje,geen fouten maken, langer werken dan ze opgeven, lastige klanten die in je kont knijpen maakt niet uit of je man of vrouw bent.

Gewoon werken bij de normale restaurants italiaan,griek,pannenkoek huisje enz.
__________________
110% ANTI Pharell Williams & Kayne West
Met citaat reageren
Oud 07-01-2003, 12:05
Esmée
Avatar van Esmée
Esmée is offline
Ja, bij een viersterren restaurant. In een kroeg wil ik volgend jaar wel gaan doen, als ik ga studerenn, maar nu vind ik dit ook wel prima. Verdient supergoed, leuke collega's, mooi lang werken achter elkaar (vind ik altijd fijner, gewoon flink doorpakken) en afwisselend. Nadeel van waar ik werk is dat de gasten niet altijd even makkelijk zijn.
__________________
Terug in NL!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 07-01-2003, 13:16
oneMen
Avatar van oneMen
oneMen is offline
Het voordeel van de horeca is de gezelligheid, en de verdienste. Nadeel is soms dat sommige klanten denken dat je voor hun werkt, bij hun in dienst bent of iets dergelijks, en ze je dus rond kunnen commanderen. Dat is minder. In het begin is de werkdruk en tempo erg lastig, bang om fouten te maken ensow, maar daar wen je aan. Nu wil ik liever iets in de horeca dan iets anders moet ik zeggen.
__________________
oneMen can make a difference | Maar dat is mijn mening... |
Met citaat reageren
Oud 07-01-2003, 15:16
Southraider
Southraider is offline
Citaat:
Esmée schreef:
Ja, bij een viersterren restaurant. In een kroeg wil ik volgend jaar wel gaan doen, als ik ga studerenn, maar nu vind ik dit ook wel prima. Verdient supergoed, leuke collega's, mooi lang werken achter elkaar (vind ik altijd fijner, gewoon flink doorpakken) en afwisselend. Nadeel van waar ik werk is dat de gasten niet altijd even makkelijk zijn.
hoe heet dat restaurant dan?
__________________
Bits and pieces from your star, rain upon me as they fall melt into my skin and I feel warm.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2003, 19:21
Sade
Avatar van Sade
Sade is offline
Citaat:
Dr. Oetker schreef:
grootste nadelen zijn: irritante/boze klanten. zeker als ze dronken zijn. en de stress als het heel druk is
voordelen: het kan heel gezellig en rustig werk zijn
met fooien erbij verdiende ik vrij veel geloof ik
__________________
I think I have a problem, I think I blink too much
Met citaat reageren
Oud 07-01-2003, 19:27
RuffThugg
Avatar van RuffThugg
RuffThugg is offline
Citaat:
Esmée schreef:
Ja, bij een viersterren restaurant. In een kroeg wil ik volgend jaar wel gaan doen, als ik ga studerenn, maar nu vind ik dit ook wel prima. Verdient supergoed, leuke collega's, mooi lang werken achter elkaar (vind ik altijd fijner, gewoon flink doorpakken) en afwisselend. Nadeel van waar ik werk is dat de gasten niet altijd even makkelijk zijn.
Hotel bedoelt ze denk ik, er zijn namelijk geen 4-sterren restaurants in Nederland.

Zijn er buiten Nederland trouwens wel 4-sterrenrestaurants?
Met citaat reageren
Oud 07-01-2003, 20:26
ESCO
Avatar van ESCO
ESCO is offline
Citaat:
Hotel bedoelt ze denk ik, er zijn namelijk geen 4-sterren restaurants in Nederland.

idd
Wel heeft er dacht ik eentje dit jaar drie gekregen.

Zijn er buiten Nederland trouwens wel 4-sterrenrestaurants?
Ja parijs heeft er dacht ik 2.
__________________
110% ANTI Pharell Williams & Kayne West
Met citaat reageren
Oud 08-01-2003, 18:59
very drunk driver
Avatar van very drunk driver
very drunk driver is offline
ik werk als ober. het is rustig werk behalve met kerst ofzo. je bent erg zelfstandig maar verdient niet zo veel ik ken vakkenvullers die meer verdienen ik moet in een discotheek gaan werken daar kun je 150 euro per avond verdienen (fooi inbegrepen)
__________________
haast je niet, we komen toch allemaal tegelijk aan bij nieuwjaar
Met citaat reageren
Oud 09-01-2003, 16:40
Esmée
Avatar van Esmée
Esmée is offline
Citaat:
RuffThugg schreef:
Hotel bedoelt ze denk ik, er zijn namelijk geen 4-sterren restaurants in Nederland.

Zijn er buiten Nederland trouwens wel 4-sterrenrestaurants?
het restaurant van een viersterren hotel idd
__________________
Terug in NL!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-01-2003, 19:04
Ducksy88
Ducksy88 is offline
Maar doorgroei mogenlijk heden? Als je in bv. een bar/restaurant begint als 17 jarige scholier, je wordt ouder, je viind het een fantastische sector en je wilt wel beter gaan verdienen omdat je flatje (later huisje) wil etc etc. Zijn er in de horeca mogenlijkheden om 'hogerop' te komen?? Want je hele leven in een kroeg biertjes tappen
Wat kan je nog meer worden in de horeca? Aangezien ik in 3VWO zit nu, moet ik binnekort profiel kiezen enzo en wil wel wat info over de horeca, lijkt me egt cool
Met citaat reageren
Oud 09-01-2003, 19:16
guesst
guesst is offline
Ducksy88 :

hogere hotelschool maybe een goed idee?!

Greetz Guesst
Met citaat reageren
Oud 10-01-2003, 11:36
oneMen
Avatar van oneMen
oneMen is offline
Citaat:
Ducksy88 schreef:
Maar doorgroei mogenlijk heden? Als je in bv. een bar/restaurant begint als 17 jarige scholier, je wordt ouder, je viind het een fantastische sector en je wilt wel beter gaan verdienen omdat je flatje (later huisje) wil etc etc. Zijn er in de horeca mogenlijkheden om 'hogerop' te komen?? Want je hele leven in een kroeg biertjes tappen
Wat kan je nog meer worden in de horeca? Aangezien ik in 3VWO zit nu, moet ik binnekort profiel kiezen enzo en wil wel wat info over de horeca, lijkt me egt cool
Nah dat biertjes tappen in de kroeg lijkt me juist bter dan een eigen bedrijf runnen ofsow... maar als je ouder wordt moet je idd wat. Dan ga ik liever ook wat anders doen...
__________________
oneMen can make a difference | Maar dat is mijn mening... |
Met citaat reageren
Oud 10-01-2003, 14:38
Verwijderd
hb in een bistro gewerkt voor 7 gulden 50 p/u als frituurster/afwasser/voor/nagerechten maken.

was kut, druk, heet in zo'n klein kotje.. en als serveerster daar was stressen.
in een ander restaurant zelfde loon.. minder druk, gezellig met wat jongens in de keuken kloten.. mara interessant is het niet
dan op een camping wat heel veel stressen was en uh ik dacht 5 euro per uur ong.

kga Nooit in de horeca.. je werkt savonds, of midden in de zomer wanneer je het liefst lekker in zee zit.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2003, 18:41
RuffThugg
Avatar van RuffThugg
RuffThugg is offline
Citaat:
Ducksy88 schreef:
Maar doorgroei mogenlijk heden? Als je in bv. een bar/restaurant begint als 17 jarige scholier, je wordt ouder, je viind het een fantastische sector en je wilt wel beter gaan verdienen omdat je flatje (later huisje) wil etc etc. Zijn er in de horeca mogenlijkheden om 'hogerop' te komen?? Want je hele leven in een kroeg biertjes tappen
Wat kan je nog meer worden in de horeca? Aangezien ik in 3VWO zit nu, moet ik binnekort profiel kiezen enzo en wil wel wat info over de horeca, lijkt me egt cool
Hogere hotelschool idd.

Maarruh, als je nou een cafebaas bent, moet je ook biertjes tappen.....en dat kan je heel aardig doen.

En met hogere hotelschool bijv. zelf iets opzetten. Of in ieder geval manager worden.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2003, 16:21
Bikinie-meisje
Avatar van Bikinie-meisje
Bikinie-meisje is offline
Citaat:
Ducksy88 schreef:
Maar doorgroei mogenlijk heden? Als je in bv. een bar/restaurant begint als 17 jarige scholier, je wordt ouder, je viind het een fantastische sector en je wilt wel beter gaan verdienen omdat je flatje (later huisje) wil etc etc. Zijn er in de horeca mogenlijkheden om 'hogerop' te komen?? Want je hele leven in een kroeg biertjes tappen
Wat kan je nog meer worden in de horeca? Aangezien ik in 3VWO zit nu, moet ik binnekort profiel kiezen enzo en wil wel wat info over de horeca, lijkt me egt cool
in hotels heb je veel verschillende hoge functies, bijvoorbeeld supervisor ofzo, foodmanager, etc of bedrijfsleider van een kroeg/restaurant/etc

de hogere hotelschool heb je geloof ik talen nodig, dus moet je C&M ofzo kiezen
__________________
ik stel naaktslapers boven pyjamamensen en ik geloof heilig dat alleen naaktslapers een evenwichtig leven kunnen leiden
Met citaat reageren
Oud 19-01-2003, 16:29
Bikinie-meisje
Avatar van Bikinie-meisje
Bikinie-meisje is offline
Voordeel is de variatie van het werk, in de horeca heb ik geen last van verveling en sleur, je kunt lekker uitslapen, het is hard werken, je rent je benen onder je lijf vandaan, maar niets is zo voldoenend om een groepje mensen tevreden het restaurant uit te zien lopen
De vervelendste dingen zijn als je met een 50 bij 30 dienblad vol met drankjes loopt en 2 borden in je hand, en de mensen roepen : mag ik wat bestellen mevrouw? ik wil graag bestellen!, dan kun je wel even gek worden, spierpijn, pols-blessures, mensen die zeuren dat ze naar de bioscoop moeten en denken dat je in 30 min even uit eten kan gaan

Ik werk nu via een horeca-uitzendbureau; dan werk ik in hotels en op grote evenementen. Van de zomer weer lekker terug naar het strand
__________________
ik stel naaktslapers boven pyjamamensen en ik geloof heilig dat alleen naaktslapers een evenwichtig leven kunnen leiden
Met citaat reageren
Oud 20-01-2003, 18:50
A*
Avatar van A*
A* is offline
Citaat:
Bikinie-meisje schreef:
Voordeel is de variatie van het werk, in de horeca heb ik geen last van verveling en sleur, je kunt lekker uitslapen, het is hard werken, je rent je benen onder je lijf vandaan, maar niets is zo voldoenend om een groepje mensen tevreden het restaurant uit te zien lopen
De vervelendste dingen zijn als je met een 50 bij 30 dienblad vol met drankjes loopt en 2 borden in je hand, en de mensen roepen : mag ik wat bestellen mevrouw? ik wil graag bestellen!, dan kun je wel even gek worden, spierpijn, pols-blessures, mensen die zeuren dat ze naar de bioscoop moeten en denken dat je in 30 min even uit eten kan gaan

Ik werk nu via een horeca-uitzendbureau; dan werk ik in hotels en op grote evenementen. Van de zomer weer lekker terug naar het strand
dat van de bioscoop heb ik dus ook, dr komen altijd mensen even snel een hapje eten op de drukste momenten en dan gaan ze zeuren van dat ze naar de bios willen
maarja, de bios is 1 minuut lopen vanaf t restaurant
Met citaat reageren
Oud 27-01-2003, 21:34
Poor Leno
Avatar van Poor Leno
Poor Leno is offline
Ik werk in een stationskiosk, in bergen op zoom. Leuk werk enzo, is niet echt "horreca" maar zit er toch wel in de buurt van. Ik bak daar friet, snacks e.d. Maar verkoop ook tijdschriften, frisdrank, sexboekjes, sigarette, buskaarten e.d. Een mixje dus.
Krijg er redelijk voor betaald. 5,85 pro Stunden netto.
__________________
"What" ain't no country I ever heard of! They speak English in "What?!"
Met citaat reageren
Oud 02-02-2003, 18:52
blacky
Avatar van blacky
blacky is offline
Het leuke van de horeca is het afwisselende. De ene dag is het druk, veel zeik klanten en dan heb je weer hele gezellige mensen is het wat rustiger en natuurlijk de fooien. En daarbij dat je nog eens een hoop mensen leert kennen. zeker de vaste klanten.
__________________
Geen knoop aan vast te touwen.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2003, 21:06
ster
Avatar van ster
ster is offline
ik werk ook in de horeca in de bediening..
ik vind het eigenlijk wel stress werk, maar het is leuk als er klanten tevreden weg gaan.. maar je heb ook van de klanten die gewoon niet tevreden zijn te krijgen maarja en een voordeel is dat het goed betaald wordt... alleen jammer genoeg mag ik de fooi niet houden gaat na een uitje
__________________
behh
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 03-02-2003, 08:41
klier
klier is offline
Ěk werk ook achter de bar
t irritante is soms de dronken lui of van die vechtventjes (want die zijn er bij ons nogal wat) ruzie komen zoeken met je en naar je schreeuwen als je niet snel genoeg bent. die lui laat ik expres langer staan en ik laat altijd de dames eerst
voordelen zijn dat ik het fooi mag houden en meiden die over de bar heen hangen en vragen of t een beetje leuk is ook meiden die op de vloer staan te dansen en rare dingen doen om je aandacht te trekken is leuk.
__________________
who life to fight and runs away will live to fight another day
Met citaat reageren
Oud 02-03-2003, 22:19
Black Sugar
Avatar van Black Sugar
Black Sugar is offline
Ik werk via een horecauitzendburo wat betekend dat ik geen echte vaste werkplek heb. Dat vind ik wel fijn, zo ie je nog eens wat en raak je nooit in sleur.

Het werk is daardoor ook heel varierend, ik werk voornamelijk achter de bar en in de bediening maar soms krijg je ook andere taken op je.
Bijna elke zaterdag werk ik in saasveld bij een restaurant, soms is daar een bruiloft en loop je ipv voor een aantal tafeltjes voor 300 man. Je leert er in ieder geval wel goed van bladlopen en snel te werken achter een bar.

Ik verdien niet echt veel vind ik (4.20 p.u.) zou wel iets meer mogen.

af en toe word je ook bij grotere gelegenheden ingezet, zo heb ik een aantal keer in showbizcitty gestaan (uhm, heefd nu eigenlijk een andere naam) dat is wel leuk voor de afwisseling maar zoiets zou ik niet wekelijks willen doen.
__________________
Everything in moderation. Including moderation.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2003, 14:28
Blitzkrieg Bop
Avatar van Blitzkrieg Bop
Blitzkrieg Bop is offline
Citaat:
Black Sugar schreef:
Ik werk via een horecauitzendburo wat betekend dat ik geen echte vaste werkplek heb. Dat vind ik wel fijn, zo ie je nog eens wat en raak je nooit in sleur.

Het werk is daardoor ook heel varierend, ik werk voornamelijk achter de bar en in de bediening maar soms krijg je ook andere taken op je.
Bijna elke zaterdag werk ik in saasveld bij een restaurant, soms is daar een bruiloft en loop je ipv voor een aantal tafeltjes voor 300 man. Je leert er in ieder geval wel goed van bladlopen en snel te werken achter een bar.

Ik verdien niet echt veel vind ik (4.20 p.u.) zou wel iets meer mogen.

af en toe word je ook bij grotere gelegenheden ingezet, zo heb ik een aantal keer in showbizcitty gestaan (uhm, heefd nu eigenlijk een andere naam) dat is wel leuk voor de afwisseling maar zoiets zou ik niet wekelijks willen doen.
Is dat relaxt via zo'n horeca uitzendbureau?? Ik zit er over te denken om dat ook eens te gaan proberen. Dan krijg je eerst een opleiding enzo he?
__________________
vive la feast!!
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 12:43
bitchy
bitchy is offline
hey,

ik werk in de horeca, ben 19, verdien eurotje of 5.5 per uur.

is idd wel veel stress, maar stress is cool!

horeca is echt leuke sector!!!!!!

bitchy
__________________
screw the world!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Werk, Geld & Recht Loon in Horeca
NaamInGebruik
5 24-02-2010 18:40
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Horeca Apeldoorn wil vergoeding voor Koninginnedag
Gatara
23 03-09-2009 23:33
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Minister: rookvebod horeca juli 2008
hhendrikxx
6 06-06-2007 21:11
Lichaam & Gezondheid niet roken in de horeca
degoudegids.nl
89 15-03-2006 21:19
Liefde & Relatie Wie kent iemand, of werkt zelf full-time in de horeca? Hoe gaat dat met je relatie?
G.T.C.
15 05-10-2004 12:34
De Kantine verboden te roken in de horeca
Buzzzfuzzz.vs
59 04-12-2003 15:05


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:40.