Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-02-2005, 21:54
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Sinds ik studeer heb ik voor mezelf een weekbudget vastgesteld waarvoor ik alles moet doen in die week. Daardoor komt het voor dat ik een uitgave een week moet uitstellen omdat mijn geld van die week op is. Dit vind ik wel fijn omdat ik zo een goed overzicht houd. Mijn weekbudget is 50 euro, hier moet ik alles van betalen behalve huur, schoolspullen en treinkaartjes/buskaarten.

Hebben jullie ook zo'n weekbudget of lossen jullie het anders op, zo ja hoe? Hoeveel geef je dan ongeveer uit per week?
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-02-2005, 22:53
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
€50 per week ook, trein/bus moet ik daar ook van betalen. En dan nog eens €75 per maand, waardoor ik eigenlijk ongeveer €70 per week heb te besteden...

Maar ik hou me vaak niet aan dat budget, de ene week doe ik €100 op en de andere week €40...
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 26-02-2005, 00:30
Tiño
Avatar van Tiño
Tiño is offline
slim idee, ga ik ook maar ns proberen.heb nu nl weinig overzicht en geef roekeloos uit.ben een kleuter met geld
__________________
Sylvia Jeanette Natalie en Fien Elsje Treesje Truus Babbette Betsie en Sabine Greet Magreet Magriet Marie Marei en Angelien Mies Marjan Marlyn
Met citaat reageren
Oud 26-02-2005, 01:02
PV
PV is offline
Een weekbudget niet, dat rekent zo ongemakkelijk. Ik doe het per maand en hou het sinds het begin van dit jaar beter bij. Elke maand ben ik al een X aantal euro's kwijt aan vaste dingen als autobelasting en huur. Ik probeer per week gemiddeld niet meer dan 20 euro aan boodschappen uit te geven, en dat lukt tot nu toe aardig Ik reis ook weer wat vaker met het OV en dat bespaart ook een hoop.
Met citaat reageren
Oud 26-02-2005, 06:47
Gornetsnoaker
Avatar van Gornetsnoaker
Gornetsnoaker is offline
500 euro per maand
Met citaat reageren
Oud 26-02-2005, 10:38
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
25 e/pwk 'zakgeld' (ik neem 2x per maand 50 euro op, en die gaat dan op aan eten/drinken/uitjes e.d.).
__________________
Aut Caesar aut nullus
Met citaat reageren
Oud 26-02-2005, 10:49
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
^^ same here, de rest spaar of investeer ik
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 26-02-2005, 12:20
Yolcu
Yolcu is offline
Ik heb een budget van ongeveer 25 euro per week, waarvan ik m'n boodschappen en leuke dingen (drankjes in de kroeg, af en toe een broodje in de stad of op de uni, zulk soort dingen) betaal.
__________________
Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today
Met citaat reageren
Oud 26-02-2005, 12:31
Verwijderd
Ik heb alleen een boodschappen-budget; €30,- per week (voor twee personen). De rest zijn vaak vaste bedragen (huur, collegegeld) en dat gaat per maand en hoort niet bij mijn weekbudget.
Met citaat reageren
Oud 26-02-2005, 13:27
Verwijderd
Normaal met aftrek van vaste lasten zo'n 60 euro. M'n lieve papa heeft net m'n weekbudget iets opgehoogd door me 50 e. te doneren.
Met citaat reageren
Oud 26-02-2005, 14:41
Tranzzam
Avatar van Tranzzam
Tranzzam is offline
Ik doe maar wat.

En waarom ook niet, dingen als huur en telefoon moeten hoe dan ook betaald worden, daar valt niks te budgetteren.

Op boodschappen kan ik niet bezuinigingen, omdat de enige manier om daar geld op te besparen tot gevolg heeft dat ik maaltijden over moet slaan. Mooi niet, nee. Hiervan budgetten gaan maken heeft dus ook totaal geen zin.

De overige uitgaven die ik maak hangen af van het aantal uren dat ik die maand werk, heb ik veel vrij van school, en werk ik dus meer uren, ben ik ook eerder geneigd een avond extra in de kroeg te gaan hangen dan als ik relatief weinig kan werken.
Hoewel, in praktijk komt daar weinig van terecht. Zoals ik al zei, ik doe maar wat, en het bevalt me best.
Met citaat reageren
Oud 26-02-2005, 14:56
Verwijderd
Ik krijg elke woensdag uitbetaald. Dat is pakweg 45 euro dus dat is mijn weekbudget.
Met citaat reageren
Oud 26-02-2005, 18:06
tikmaarwat
tikmaarwat is offline
Hoe kan het dat iedereen het met zo weinig moet doen tewrijl sommige in de 200 studie financiering krijgen hier bij ons in twente hebben wij allemaal veel meer te besteden... tenminste van mijn kameraden en we wonen allemaal thuis... mja nu ff over mezelf...

Studie financiering: 54,-
Zakgeld :200,-
plus werken :200,-
Totaal: 454,-


Mijn zakgeld moet ik ook dingen voor doen hoor zoals thuis helpen...

Groeten
Met citaat reageren
Oud 26-02-2005, 18:16
Verwijderd
Citaat:
tikmaarwat schreef op 26-02-2005 @ 19:06 :
Hoe kan het dat iedereen het met zo weinig moet doen tewrijl sommige in de 200 studie financiering krijgen hier bij ons in twente hebben wij allemaal veel meer te besteden... tenminste van mijn kameraden en we wonen allemaal thuis... mja nu ff over mezelf...

Studie financiering: 54,-
Zakgeld :200,-
plus werken :200,-
Totaal: 454,-


Mijn zakgeld moet ik ook dingen voor doen hoor zoals thuis helpen...

Groeten
Ik heb zo'n €200,- stufi, en €150,- belasting-geld dat ik elke maand terug krijg. Dus ik moet met €350,- alles doen. Huur, verzekering, boeken en eten... Die stufi is sowieso al op aan huur, dus ja... dan blijft er niet veel over.
Ik geef zelf €60,- uit aan eten elke maand (en mijn vriend ook, ik doe de boodschappen voor ons samen, dus vandaar de €30,- per week). En de rest - €90,- dus - is voor de verzekering en boeken, maar meestal gaat er wel een groot deel van naar mijn spaarrekening.
Met citaat reageren
Oud 26-02-2005, 20:24
Verwijderd
Ik heb geen weekbudget, ook geen maandbudget...ik koop wat ik nodig heb en dat werkt best. Ik zou niet weten hoeveel ik uitgeef per week, erg wisselend, denk ik.
Met citaat reageren
Oud 26-02-2005, 21:36
Mara
Mara is offline
Zou wel een goed plan zijn voor mij
Met citaat reageren
Oud 26-02-2005, 22:16
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
tikmaarwat schreef op 26-02-2005 @ 19:06 :
Hoe kan het dat iedereen het met zo weinig moet doen tewrijl sommige in de 200 studie financiering krijgen hier bij ons in twente hebben wij allemaal veel meer te besteden... tenminste van mijn kameraden en we wonen allemaal thuis... mja nu ff over mezelf...

Studie financiering: 54,-
Zakgeld :200,-
plus werken :200,-
Totaal: 454,-


Mijn zakgeld moet ik ook dingen voor doen hoor zoals thuis helpen...

Groeten
*@$%#%!%!!!

TWEEHONDERD (!) euro per maand zakgeld... (op je achttiende..., terwijl je ThUiS woont (!))

(ruilen ? mijn ouders krijgen kostgeld van me... )
__________________
Aut Caesar aut nullus
Met citaat reageren
Oud 26-02-2005, 22:21
DutchTerror
Avatar van DutchTerror
DutchTerror is offline
800
__________________
toch?!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 27-02-2005, 12:13
Mara
Mara is offline
Citaat:
tikmaarwat schreef op 26-02-2005 @ 19:06 :
Hoe kan het dat iedereen het met zo weinig moet doen tewrijl sommige in de 200 studie financiering krijgen hier bij ons in twente hebben wij allemaal veel meer te besteden... tenminste van mijn kameraden en we wonen allemaal thuis... mja nu ff over mezelf...

Studie financiering: 54,-
Zakgeld :200,-
plus werken :200,-
Totaal: 454,-


Mijn zakgeld moet ik ook dingen voor doen hoor zoals thuis helpen...

Groeten
Jij krijgt 200 euro zakgeld per maand terwijl je ook nog stufi krijgt én een baantje hebt én je woont thuis?

Omg
Met citaat reageren
Oud 27-02-2005, 14:16
MissKiss1985
Avatar van MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
Hij heeft niet door wat voor kosten op jezelf wonen met zich mee brengen.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2005, 17:00
Verwijderd
ik krijg van mezelf per week 27,50 voor eten (zou makkelijk met minder toe kunnen; krijg dit zelden op... maar als ik eens 7 dagen ipv 5 dagen op mn kamer ben, is het wel echt nodig), 20 euro als 'zakgeld' (zou best met de helft toe kunnen, maar dit komt ook wel op ), 7,50 als kleedgeld (ook niet echt nodig, heb zat kleren) en 17,50 om te sparen voor studieboeken (dat is wel echt nodig). Dan hou ik nog iets over, maar daar gaan dingen als telefoonrekening en internetrekening vanaf. M'n ouders betalen huur en collegegeld.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2005, 17:34
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Elke week:
€ 15 boodschappen
€ 40 uitgaan
€ 10 overige dingen
Zoiets of zo??

En om de 2 weken "spaar" ik € 10 voor een beltegoedkaart, zodat ik om de maand een beltegoedkaart (wil niet te veel bellen, maar € 20 per maand dus daaraan uitgeven).
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2005, 06:51
Nonaj
Avatar van Nonaj
Nonaj is offline
Citaat:
tikmaarwat schreef op 26-02-2005 @ 19:06 :
Hoe kan het dat iedereen het met zo weinig moet doen tewrijl sommige in de 200 studie financiering krijgen hier bij ons in twente hebben wij allemaal veel meer te besteden... tenminste van mijn kameraden en we wonen allemaal thuis... mja nu ff over mezelf...

Studie financiering: 54,-
Zakgeld :200,-
plus werken :200,-
Totaal: 454,-


Mijn zakgeld moet ik ook dingen voor doen hoor zoals thuis helpen...

Groeten
Niet iedereen heeft ouders die zo gek zijn om 200 euro zakgeld te gaan betalen...ik krijg nog niet eens een kwart van dat. En dan moet ik ook thuis helpen.
En ik ben werkloos en krijg van de IBG alleen basisbeurs

Ontopic: ik heb geen weekbudget, word ik alleen maar chagrijnig van. Wat ik uitgeef is ook wisselend, ligt eraan of ik studieboeken of kleren moet betalen.....
Met citaat reageren
Oud 28-02-2005, 08:36
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Nonaj schreef op 28-02-2005 @ 07:51 :
Niet iedereen heeft ouders die zo gek zijn om 200 euro zakgeld te gaan betalen...ik krijg nog niet eens een kwart van dat. En dan moet ik ook thuis helpen.
En ik ben werkloos en krijg van de IBG alleen basisbeurs

Ontopic: ik heb geen weekbudget, word ik alleen maar chagrijnig van. Wat ik uitgeef is ook wisselend, ligt eraan of ik studieboeken of kleren moet betalen.....
Ik krijg in totaal €275/maand ongeveer, plus nog eens m'n kamer betaald (€215) door m'n ouders, maar die zijn echt niet gek hoor. (Krijg trouwens geen StuFi, dat bestaat niet in België).
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 28-02-2005, 10:09
Verwijderd
Citaat:
tikmaarwat schreef op 26-02-2005 @ 19:06 :
Hoe kan het dat iedereen het met zo weinig moet doen

Citaat:
Zakgeld :200,-
Wat denk je zelf?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-02-2005, 10:15
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Ik krijg 230 studiefi, 175 euro gaat op aan huur.

Van de overige 55 euro leef ik. Daarvan betaal ik eten (en telefoon). Meestal hou ik geld over, omdat ik maar 4 dagen op m'n kamer ben.

Verder krijg ik 100 euro zak/kleedgeld. En ik geef meestal meer uit .
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 28-02-2005, 11:15
bench140
Avatar van bench140
bench140 is offline
Inkomsten zoals ze nu zijn, over een maand wordt ik 18

Inkomsten:
Zakgeld iet
werken :Was dit jaar gemiddeld 360 p/maand, komt over een maandje ongeveer 40 euro bij.
Af en toe een beetje zwart werk erbij@12 euro p/u
(Studie financiering vanaf volgende maand: 54,- )



Uitgaven:
Niet zoveel, ik woon nog thuis.
Telefoon: 20 euro per maand
Eens in de 4 maanden een pot eiwitten: 75 euro
Aan uitgaan 60 euro per maand(ga niet zo vaak)
En aan andere dingen: 50 euro per maand.
Kleding: niks, mama heeft een kledingzaak.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2005, 11:29
Verwijderd
Per maand, want per week reken ik niet...:

inkomsten:
230 stufi
170 werk

uitgaven:
25 telefoonabbonnement
80 eten
15 sport ofzo
15 verzekeringen (inboedel, telefoon, etc)
Voor de rest heb ik allerlei losse uitgaven die samen op zo'n 50 euro zullen uitkomen denk ik, en ben ik aan het sparen voor mijn rijbewijs dus zet ik voor de rest alles opzij.

En huur hoef ik niet te betalen, want ik heb hele lieve ouders (maar gelukkig is de huur ook niet echt veel).
Met citaat reageren
Oud 28-02-2005, 18:35
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Nonaj schreef op 28-02-2005 @ 07:51 :
Niet iedereen heeft ouders die zo gek zijn om 200 euro zakgeld te gaan betalen...ik krijg nog niet eens een kwart van dat. En dan moet ik ook thuis helpen.
En ik ben werkloos en krijg van de IBG alleen basisbeurs
Here the same, op het verschil na dat ik leen bij de IBG en dat mijn ouders mijn huur betalen. (Ja het zijn schatten.) Maja, verder word ik niet gefinancierd door ze, af en toe krijg ik wat in mijn handen gedrukt door hun en ook wel eens door mijn oma. Maar verder ben ik zelf verantwoordelijk, vind ik eigenlijk ook wel goed, want vergeleken met sommige anderen heb ik het zelf nog goed hoor, dus ik klaag niet. Daarom hoef ik ook geen zakgeld van € 200, ik kan met beperkte middelen als student wel leven.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2005, 23:29
Verwijderd
Studiefinanciering en Inkomen door arbeid. Momenteel slechts 80 euro, in de nabije toekomst waarshcijnlijk rond de 400.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2005, 07:24
Verwijderd
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 28-02-2005 @ 19:35 :
Maja, verder word ik niet gefinancierd door ze, af en toe krijg ik wat in mijn handen gedrukt door hun en ook wel eens door mijn oma.
Dan krijg je, denk ik, meer dan de meesten (ik weet niet hoe hoog je huur is?). (Wat je zelf ook al zegt. )
Met citaat reageren
Oud 01-03-2005, 08:20
Wawl
Wawl is offline
Hooguit 50 euro mag ik opmaken van mezelf. En eigenlijk is dat al teveel.
__________________
Wauwel.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2005, 09:14
bench140
Avatar van bench140
bench140 is offline
Citaat:
Nonaj schreef op 28-02-2005 @ 07:51 :
Niet iedereen heeft ouders die zo gek zijn om 200 euro zakgeld te gaan betalen...ik krijg nog niet eens een kwart van dat. En dan moet ik ook thuis helpen.
En ik ben werkloos en krijg van de IBG alleen basisbeurs
Zou je dan niet eens een bijbaantje gaan zoeken, dat je daarvan rond kan komen?
Met citaat reageren
Oud 01-03-2005, 09:41
Sasjeliefff
Avatar van Sasjeliefff
Sasjeliefff is offline
Ik kan niet werken met weekbudget..
__________________
Zo niet, dan toch!!!! | Truth is beautiful, without doubt. So are lies.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2005, 13:33
Nonaj
Avatar van Nonaj
Nonaj is offline
Citaat:
bench140 schreef op 01-03-2005 @ 10:14 :
Zou je dan niet eens een bijbaantje gaan zoeken, dat je daarvan rond kan komen?
Misschien wel, ik solliciteer af en toe ook wel, maar ben er niet echt druk mee bezig. Bovendien heb ik het nu ook erg druk met mijn studie en mijn moeder is gehandicapt, dus als ik sommige dingen niet doe thuis blijft het werk gewoon liggen. Dus zo erg vind ik het nou ook weer niet dat ik geen werk heb, want ik zou niet weten wanneer ik dan zou moeten werken en wanneer ik dat geld op zou moeten maken....
Met citaat reageren
Oud 01-03-2005, 17:30
Pinksterhaas
Avatar van Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Per week 20 euro voor boodschappen. Wat ik verder uitgeef weet ik eigenlijk niet. Ik moet zeggen dat ik wat vaak broodjes enzo haal, CD's en uitgaan kost ook geld.
__________________
Lees ook eens Bob den Uyl
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 01-03-2005, 17:43
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
50 tot 70 euro aan 'uitgaan' (in de kroeg zitten)
ene keer veel meer, andere keer veel minder

gemiddeld 20 euro aan boodschappen, en dan nog wat andere dingen
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Met citaat reageren
Oud 01-03-2005, 18:20
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 01-03-2005 @ 08:24 :
Dan krijg je, denk ik, meer dan de meesten
Inderdaad, denk ik wel ja. Vind het soms beschamend maja...
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2005, 18:37
Verwijderd
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 01-03-2005 @ 19:20 :
Inderdaad, denk ik wel ja. Vind het soms beschamend maja...
Ja, dat heb ik ook wel. Maar om het nou te gaan weigeren... dat vind ik dan ook weer zoiets. Mijn vader had zoiets van: als wij het kunnen betalen, willen we dat voor je doen. In tegenprestatie doe ik goed mijn best op school
Met citaat reageren
Oud 02-03-2005, 10:41
Somebody Special
Avatar van Somebody Special
Somebody Special is offline
Per maand geef ik ongeveer dit uit:

€.52,- ziektekostenverzekering
€.30,- eten op mijn werk
€.20,- telefoon (tussen de 18 en 22 euro)
€.10,- leg ik apart voor de hond (ongeveer)
€.10,- apart voor de vakantie (ongeveer)

Verder doe ik op dagen dat ik werk (3 a 4) boodschappen voor gemiddeld €.10,- per dag

En zo nu en dan natuurlijk kleren en andere spulletjes.

Verder betaald mijn vriend alles.
__________________
Beagles hebben oren maar kunnen niet horen
Met citaat reageren
Oud 02-03-2005, 12:59
Verwijderd
k heb niet echt een weekbudget, maar een maandbutged

230 stufi
100 kleedgeld
140 salaris

en daarvan moet ik mijn huur, 205,- en mijn onderhoud, dus eten, kleding uitgaan enz.
'm'n ouders betalen wel m'n studi!!
dus k hou per maand ongeveer 265 over
Met citaat reageren
Oud 02-03-2005, 13:06
RoxX
Avatar van RoxX
RoxX is offline
ik heb zo'n 30 euro per week maar ik geef het bijna nooit uit.. en als ik het uitgeef dan aan niet nuttige dinge
Met citaat reageren
Oud 02-03-2005, 13:22
Sasjeliefff
Avatar van Sasjeliefff
Sasjeliefff is offline
Citaat:
Sasjeliefff schreef op 01-03-2005 @ 10:41 :
Ik kan niet werken met weekbudget..
maar we kunnen het wel gaan uitrekenen

300-50 = 250
250/4 = 62,5
__________________
Zo niet, dan toch!!!! | Truth is beautiful, without doubt. So are lies.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2005, 18:30
the exploding boy
Avatar van the exploding boy
the exploding boy is offline
535,- bij mijn ene werk
300,- bij andere baan
--------

835,- per maand

Daarvan gaat er 320 huur af , 150 voor rekeningen en reiskosten ( ik heb geen recht op OV en stufi )

En ik spaar 100 euro per maand

Verder ongeveer 80 euro per maand aan boodschappen en kattenvoer en kattenbakkorrels .

De rest hou ik over om uit te gaan, maar daar heb ik niet zoveel tijd voor, omdat ik die 835 moet verdienen
Met citaat reageren
Oud 02-03-2005, 18:41
Roxy
Avatar van Roxy
Roxy is offline
Ik heb geen vast weekbudget en ik heb onregelmatig loon omdat ik geen vaste uren heb. Dus ik maak meestal voor een maand een schatting in een soort balans vorm, dat is de enige manier waarop ik overzicht hou. Dus zet aan de ene kant de verwachtte inkomsten en aan de andere kant wat ik allemaal moet kopen of betalen die maand.. en gaandeweg de maand streep ik dingen van de rechterkant weg die ik dan gekocht of betaald heb en verminder ik het bedrag wat links staat.. misschien klinkt het zo vaag, maar ik snap het
__________________
Everyone wants to be found.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2005, 23:00
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
daar let ik niet op
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2005, 23:20
JCG
Avatar van JCG
JCG is offline
ik heb iets van 54 euro stufi, maar dat geef ik alleen aan school uit.
Verder heb ik 7 euro zakgeld van me ouders , en heb sinds vandaag werk.

Oja ik woon nog thuis, dus heb eigenlijk geen geld nodig
__________________
Disgustibus non est disputandem
Met citaat reageren
Oud 02-03-2005, 23:26
Verwijderd
44 werk
25 zakgeld
--
69 / 4 = 17,25

Daar moet ik de 'leuke dingen' van doen.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2005, 17:09
Cellular
Cellular is offline
Tegemoetkoming studiekosten (18jarige op middelbare) 96 E p/m
Kleedgeld 75 E p/m
Van die reclame-site's surfen 250 euro
Verder nog niet-vaste inkomsten, zoals af en toe een bannertje of site maken ofzo, pc-tje repareren.. Ene maand heel veel, andere maand bijna niets..

Ofwel ik maak het niet allemaal op, ik spaar
Met citaat reageren
Oud 03-03-2005, 23:56
JCG
Avatar van JCG
JCG is offline
Citaat:
Cellular schreef op 03-03-2005 @ 18:09 :
Van die reclame-site's surfen 250 euro
Verdient dat nou nog zo goed?
__________________
Disgustibus non est disputandem
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:17.