Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-02-2005, 21:54
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Sinds ik studeer heb ik voor mezelf een weekbudget vastgesteld waarvoor ik alles moet doen in die week. Daardoor komt het voor dat ik een uitgave een week moet uitstellen omdat mijn geld van die week op is. Dit vind ik wel fijn omdat ik zo een goed overzicht houd. Mijn weekbudget is 50 euro, hier moet ik alles van betalen behalve huur, schoolspullen en treinkaartjes/buskaarten.

Hebben jullie ook zo'n weekbudget of lossen jullie het anders op, zo ja hoe? Hoeveel geef je dan ongeveer uit per week?
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-02-2005, 22:53
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
€50 per week ook, trein/bus moet ik daar ook van betalen. En dan nog eens €75 per maand, waardoor ik eigenlijk ongeveer €70 per week heb te besteden...

Maar ik hou me vaak niet aan dat budget, de ene week doe ik €100 op en de andere week €40...
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 26-02-2005, 00:30
Tiño
Avatar van Tiño
Tiño is offline
slim idee, ga ik ook maar ns proberen.heb nu nl weinig overzicht en geef roekeloos uit.ben een kleuter met geld
__________________
Sylvia Jeanette Natalie en Fien Elsje Treesje Truus Babbette Betsie en Sabine Greet Magreet Magriet Marie Marei en Angelien Mies Marjan Marlyn
Met citaat reageren
Oud 26-02-2005, 01:02
PV
PV is offline