Oud 04-07-2006, 12:43
Glynnis
Glynnis is offline
Ik ben niet al te goed in dingen uitleggen maar ik moet het toch ergens kwijt aangezien het me gewoon heel erg dwars zit
Ik heb nu een tijdje een vriend alleen het probleem is dat hij nogal ver weg woont (treinreis van bijna 3 uur).
Nu maakt dit voor mij niet zo uit, want ik heb dit al vaker gehad. En ik weet dat er negatieve kanten aan zitten maar probleem is dat mijn vriend laatste tijd nogal twijfels heeft. Zijn moeder vind het dom dat hij met mij heeft, terwijl ik zover weg woon en soms lijkt het alsof iedereen ertegen is behalve wij zelf, al is dat natuurlijk wel overdreven maar.. naja veel mensen vinden het dom. En daardoor krijgt hij twijfels of het hem allemaal wel waard is, die treinreis en het geld en noem maar op, maar als we bij elkaar zijn dan is alles goed. Het is meer wanneer ik wegga of hij weg gaat dat hij weer twijfels krijgt en ik weet niet meer wat ik moet doen hiermee. Want hij zegt dat hij van me houdt en dat hij me niet kwijt wil, maarja waarom twijfelt hij dan? Kan ik hier verder iets tegen doen zodat die twijfels weg zullen gaan? Of ben ik nu naief bezig en is het eigelijk hopeloos?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-07-2006, 13:00
Al Murphy
Avatar van Al Murphy
Al Murphy is offline
Waar een wil is, is een weg. Maar als je drie uur reizen uit elkaar woont, maak je het elkaar wel erg moeilijk. En drie uur reizen om dan bij een twijfelaar uit te komen, maakt het alleen maar vervelender.

Ik denk niet dat het aan jou is om zijn twijfels weg te nemen, tenzij je hem een reden hebt gegeven om te twijfelen, of tenzij je zou willen verhuizen.

Ik geloof graag dat hij van je houdt, of dat jullie elkaar niet kwijt willen, maar naar mijn gevoel heb je elkaar nog niet eens met zo'n barrière tussen elkaar. En msn- of telefoon-relaties werken meestal niet echt lang.
__________________
Let's fantasize a revolution
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Twijfels over relatie
Mangler
24 08-12-2016 16:57
Liefde & Relatie twijfels heel veel twijfels
tartaarsaus
9 25-11-2012 14:51
Psychologie twijfelen
FoxyRoxy
4 24-08-2005 23:34
Liefde & Relatie Twijfel, lang verhaal
Incertain
16 22-06-2005 20:10
Liefde & Relatie Twijfelen in een relatie.
Punkygirl
14 03-06-2003 12:26
Verhalen & Gedichten De twijfel van gisteren...
Secreet
9 28-12-2001 13:30


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:03.