Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-02-2007, 12:05
~SmG~
Avatar van ~SmG~
~SmG~ is offline
Ik ben op zoek naar een aantal voordelen van de Lotto t.o.v. andere loterijen als de Staatsloterij en de Postcode Loterij. Ik zoek argumenten waarmee ik bijv. iemand die lid is van de Staatsloterij of Postcode loterij zou kunnen overtuigen om over te stappen naar de Lotto. Kan iemand mij hiermee helpen?

Zelf heb ik als voorbeelden dat de Lotto een goedkope loterij is. Eén lot kost 1 euro per trekking.
En de pechvogelgarantie. Wanneer iemand 2 of meer loten heeft en niets wint in een jaar, dan krijgt diegene de hele inleg terug. Ik heb het hier alleen over de trekkingen met die 45 ballen, niet de euroloterij.

Iemand nog een andere argumenten?
__________________
If the apocalypse comes, beep me.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-02-2007, 12:46
Verwijderd
moet je op straat mensen lid gaan maken ofzo?

ik geloof trouwens wel dat de Lotto de hoogste winkans heeft qua grote bedragen (1 M of meer)
Met citaat reageren
Oud 05-02-2007, 12:55
Go
Avatar van Go
Go is offline
Ten opzichte van de Postcode Loterij vind ik het 'eerlijker': De Lotto speelt niet in op het gevoel van 'straks wint de hele straat, behalve jij'. Als je dat wilt voorkomen, moet je dus wel meespelen. Bij de Postcode Loterij krijg je dus ook te weten wat je misgelopen hebt doordat je niet meegespeeld hebt, en daarentegen zul je dat bij de Lotto nooit te weten komen.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2007, 18:40
PV
PV is offline
Citaat:
Go schreef op 05-02-2007 @ 13:55 :
Ten opzichte van de Postcode Loterij vind ik het 'eerlijker': De Lotto speelt niet in op het gevoel van 'straks wint de hele straat, behalve jij'. Als je dat wilt voorkomen, moet je dus wel meespelen. Bij de Postcode Loterij krijg je dus ook te weten wat je misgelopen hebt doordat je niet meegespeeld hebt, en daarentegen zul je dat bij de Lotto nooit te weten komen.
Zie hier
Met citaat reageren
Oud 05-02-2007, 18:47
Go
Avatar van Go
Go is offline
Citaat:
PV schreef op 05-02-2007 @ 19:40 :
Zie hier
Dat geval is mij bekend, maar dat wilde ik maar niet aanhalen. Hoewel ik morele bezwaren heb tegen de Postcode Loterij vind ik die mevrouw wel heel erg zielig als de de Postcode Loterij aan gaat klagen. Een 'normaal' mens vind het natuurlijk niet leuk als zo'n prijs aan je voorbij gaat, maar die vrouw is er psychisch helemaal aan ten onder gegaan. Ik zou in dat geval de Postcode Loterij eerder de spreekwoordelijke "druppel" willen noemen dan de fundamentele oorzaak van die vrouw haar psychische problemen.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2007, 19:31
Verwijderd
Citaat:
PV schreef op 05-02-2007 @ 19:40 :
Zie hier
Weet iemand hoe dat trouwens is afgelopen? Ben wel benieuwd
Met citaat reageren
Oud 06-02-2007, 07:42
~SmG~
Avatar van ~SmG~
~SmG~ is offline
Citaat:
sterrenmeisje schreef op 05-02-2007 @ 13:46 :
moet je op straat mensen lid gaan maken ofzo?

ik geloof trouwens wel dat de Lotto de hoogste winkans heeft qua grote bedragen (1 M of meer)
Ik moet zometeen op oefengesprek bij een callcenter. En daar moet ik dan mensen lid proberen te maken.
__________________
If the apocalypse comes, beep me.
Met citaat reageren
Oud 26-02-2007, 15:26
Soowl
Avatar van Soowl
Soowl is offline
En... ben je inmiddels al doorgedraaid?
Goedemiddag u spreekt met... van de lotto!
- Kent u het programma lotto weekend milionairs?
- Heeft u wel eens wat gewonnen?
- Probeer eens een quiz (werkt vaak, maar begint net zo te vervelen als de rest)
Sterkte (mij is het 4 weken gelukt en het jaar erna nog eens 2,5)
__________________
Get some fries with your slice
Met citaat reageren
Oud 06-03-2007, 19:54
ingrid5555
ingrid5555 is offline
ik werk bij zelf bij een callcenter voor lotto, hieronder staan de voordelen van lotto.

- een goedkope loterij zodat iedereen kan meespelen

- elke week 500.000 geldprijzen (in vergelijking is it wat andere
loterijen bij elkaar in 1 maand = 1 trekkeing weggeven) lotto dus elke week!

- lotto steunt gezondheids en welzijnsgoede doelen binnen nederland

- er is wetenschappelijk bewezen dat hoe vaker men meespeelt met een loterij hoe hoger de kans is om te winnen. dus elke week een trekking voor 1 euro is een hogere kans dan 1x in de maand 13,50 staatsloterij.

- die vergelijking maak ik vaak voor mensen die een andere loterij hebben, voor 13,50 wel 13x een trekking bij lotto i.p.v. 1

- lotto heeft een winkans van 1 op de 5,2 verkochte loten. die hoge winskans heeft te maken met het feit dat mensen hun eigen getallen en kleur mogen kiezen, is niet alleen leuk maar men zit ook niet vast aan een eindcijfer of postcode.

- bereken maar eens hoeveel postcodes er zijn in nederland!!!

- lotto heeft uiteenlopende prijzen dus niet alleen maar 25 miljoen als jackpot mar ook 500,- (daar zijn mensen ook al blij mee)

- mensen die lotto spelen mogen zich gratis aanmelden om gratis uitzendingen bij te wonen van lotto weekend miljonair of meedoen op de stoel.

- lotto is een stichting, alle winst die wij maken gaat naar de 19 goede doelen die zij steunen. voor abonnee spelers houdt het in dat de lotto (omdat het een stichting is) geen verplichtingen hebben als een (lange) opzegtermijn of verdere verplichtingen.

- bij andere loterijen winnen vaak mensen in de 'grotere steden', dit vinden mensen die hier niet wonen vervelend. als men kijkt op de lotto-site ziet men precies waar de prijzen zijn gewonnen en dat is dus niet alleen in de grote steden. Juist omdat mensen zelf hun cijfers mogen kiezen. (het is natuurlijk wel logisch dat in dichtbevolkte gebieden zoals zuid-holland meer prijzen vallen omdat daar gewoon meer mensen meedoen)

- in het deelnemersreglement van lotto staat dat mocht men een grote prijs hebben gewonnen men altijd anoniem kan blijven, niet iedereen wil namelijk een cameraploeg met een dikke check voor de deur.


dat was het wel zo'n beetje, het belangrijkste blijft gewoon dat we goedkoop zijn, het dus laagdrempelig en iedereen kan meespelen.

mocht iemand tips willen voor het bellen voor lotto hoor ik het graag.

groetjes Ingrid
Met citaat reageren
Oud 06-03-2007, 23:14
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Tot zover de reclame. En dan gaan we nu verder met de rest van de reguliere programering...
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 06-03-2007, 23:59
MB
Avatar van MB
MB is offline
Weet iemand of àls je iets zou winnen je anoniem blijft? Want op zich wil ik wel meedoen, maar ik heb echt geen zin om iets te winnen waarna mijn hele omgeving dat weet. Ook al is dat 'maar' 2000 euro ofzo, dat is mijn zaak en ik wil zelf uitmaken of iedereen dat mag weten van mij. (stel nou dat ik dik geld zou winnen wil ik mijn leven helemaal niet op zijn kop zetten en dus hoeft ook niemand dat te weten).

Citaat:
Laurens schreef op 05-02-2007 @ 20:31 :
Weet iemand hoe dat trouwens is afgelopen? Ben wel benieuwd
Ik mag toch hopen dat ze niks heeft gekregen. Ik walg echt van dat soort mensen
__________________
As finishing touch, God created the dutch
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:19.