Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-02-2007, 17:47
Verwijderd
Ik ga verhuizen en moet zelf een kabelaansluiting (voor de tv) regelen.
Nou zat ik gisteren wat te surfen en ik werd er niet echt blij van; ik heb nog niet zo'n 'kastje' aan de muur (wel een coaxkabel waaraan de boel aangesloten zou kunnen worden) en ik kreeg de indruk dat het echt heel erg duur is om een aansluiting aan te vragen.

Heeft iemand hier ervaring mee: wat kost het ongeveer, welke maatschappij is goed?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-02-2007, 20:45
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
Ik heb Essent (er is in mijn gemeente helaas geen andere ) en betaal per 3 maanden 45 euro. Ben van plan om een schotel te kopen met smartkaart voor 3 euro per maand, vanwege de betere beeld en geluidskwaliteit. Want de kwaliteit van het analoge kabelsignaal zuigt van alle kanten, zeker als je een grootbeeld plasmascherm hebt!
Met citaat reageren
Oud 25-02-2007, 22:07
dext0r
Avatar van dext0r
dext0r is offline
of je neemt digitenne ofzo
__________________
hoi
Met citaat reageren
Oud 25-02-2007, 23:00
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
beide antwoorden zeggen niks over aansluitkosten, en dat bedoelt de TS denk ik.

maar digitenne is, als je het kan krijgen, misschien wel makkelijker.
__________________
Aut Caesar aut nullus
Met citaat reageren
Oud 25-02-2007, 23:11
thegoodlife
Avatar van thegoodlife
thegoodlife is offline
Essent www.home.nl

Kostenbijdrage voor een nieuwe kabelaansluiting: vanaf € 130,-
De kosten voor het realiseren van een nieuwe aansluiting worden berekend aan de hand van de situatie ter plekke. @Home brengt een offerte uit, waarbij de minimale kosten € 130,- bedragen. Voor het aanvragen van een offerte kunt u contact opnemen met onze klantenservice via telefoonnummer 0900-0740 (lokaal tarief).

Kosten voor een bouwaansluiting: € 100,-
Tijdelijke aansluiting in bouwmeterkast, waarna nieuwe aansluiting conform bovenstaande “kostenbijdrage voor een nieuwe kabelaansluiting” in rekening wordt gebracht.

Heraansluitkosten: € 55,-
In verband met niet tijdig betalen van het abonnement of na eerdere afmelding

Verhuiskosten: € 35,-
In geval van verhuizing van een bestaande abonnee naar een nieuw adres, waar ook een abonnement op TV Basis wordt afgenomen.
__________________
Life's a party, live it 2 the max!
Met citaat reageren
Oud 26-02-2007, 07:20
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Ik weet niet wat je precies niet hebt, maar als ik in mijn muur kijk zit daar een soort stopcontact met 2 gaten onder elkaar. Eentje voor de kabelTV en een voor de kabelRadio. Dan zit het kastje er dus al wel.

Een kabelabonnement laten aansluiten kost dan iets van 50-80 euro. (Net zoals je bij KPN een telefoonaansluiting kan laten aansluiten voor zo'n bedrag.)
Per maand kost het me 16 euro
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 26-02-2007, 13:38
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Als de kabel er al ligt, dan hoef je alleen maar het signaal te laten activeren (en naar alle waarschijnlijkheid werkt het signaal zelfs al, want afsluiten doen ze maar 1 of 2 keer per jaar).

Mijn signaal werkte al, ik moest (vorig jaar augustus) 35 euro aansluitkosten betalen, en dat was het. Als jij niet zelf de "stekkerbak" op de muur kan zetten, en het laat doen zal er misschien wel wat meer bijkomen, maar dat is helemaal afhankelijk van wie bij jullie de kabel verzorgd.

Ik zou gewoon even kijken wie bij jullie in de buurt het kabelsignaal verzorgt, dat kun je vaak ook wel terugvinden op de site van de gemeente, en dan even contact opnemen met die maatschappij, zij weten wel wat er dan moet gebeuren.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2007, 13:32
Verwijderd
Ik heb de plaatselijke kabelleverancier gebeld en ik word deze week teruggebeld voor een offerte. Omdat er niet zo'n kastje aan de muur zit gaat het waarschijnlijk €130,- euro kosten.
Maargoed, dan kan ik wel weer tv kijken .
Digitenne is geen optie, omdat er hier geen signaal is oid. Ik zou dan alleen nederland 123 kunnen krijgen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Werk, Geld & Recht [INTERNET AANVRAGEN] vraagje
HowLovely
12 18-09-2005 13:28
Software & Hardware [Breedband] 56k modem nodig?
Hydrogen
6 02-04-2004 15:08
Films, TV & Radio Nederlandse tv-zenders in Belgie
Daantje_0705
13 18-03-2004 10:55
Vrije tijd wie wil helpen sportsite op te zetten?
james_bond
7 28-02-2002 17:38
Software & Hardware internet via satelliet
DannyH
13 03-12-2001 13:14
Software & Hardware 2e harddisk
TDR
13 14-03-2001 09:21


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:17.