Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-03-2007, 21:00
Crimson
Crimson is offline
heb deze maand een vrij hoge telefoonrekening en mijn geld komt een paar dagen later binnen..
is dit gelijk een probleem of verzoekt je provider je vriendelijk om het bedrag later over te maken? ik zit trouwens bij telfort (mobiel)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-03-2007, 21:52
Verwijderd
meestal wordt een aantal dagen achter elkaar geprobeerd het geld af te schrijven, lukt dit niet dan krijg je meestal eerst een herinnering, daarna komen er pas extra kosten bij

bel iig niet voor een betalignsregeling, zoals ik ooit fijn deed, want dan wordt automatisch je abonnement geblokkeerd, kun je niet meer bellen en word je geregistreerd als wanbetaler. terwijl ik het geld dus wel had!
Met citaat reageren
Oud 12-03-2007, 21:56
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
1e herinnering is over het algemeen idd a la "de automatische incasso faalde, foutje?/uit onze administratie bleek dat u nog niet betaald hebt, vergeten?". Over het algemeen ook zonder enige kosten aangezien het een herinnering is, en niet eens zozeer een aanmaning.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 12-03-2007, 22:44
Ilona1
Ilona1 is offline
Als het goed is krijg je gewoon een acceptgiro. Of je kan zodra je het geld hebt, gewoon zelf het bedrag overmaken voor de zekerheid.
Op de website staat meestal wel hoe en wat.
__________________
A dream costs nothing unless you want it to come true
Met citaat reageren
Oud 13-03-2007, 07:57
Tiño
Avatar van Tiño
Tiño is offline
paar dagen boeit niet, ze proberen het meestal toch een week later weer.

Binnen 2a3weken zal je een brief krijgen dat idd mislukt is en of je wil proberen dat er dan en dan wel voldoende saldo is.

thats all
__________________
Sylvia Jeanette Natalie en Fien Elsje Treesje Truus Babbette Betsie en Sabine Greet Magreet Magriet Marie Marei en Angelien Mies Marjan Marlyn
Met citaat reageren
Oud 13-03-2007, 09:09
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Of het wordt alsnog gewoon afgeschreven en jij staat een paar dagen rood, dat kan ook nog, had ik een keer.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2007, 09:52
Ndimension
Ndimension is offline
Als je rood kan staan, wordt het gewoon afgeschreven. Als je niet rood kan staan en er niet voldoende saldo is, wordt er natuurlijk niks afgeschreven omdat het geen dwingende incasso is. Je zult dan een acceptgiro thuis krijgen of een brief waarin staat dat incasseren niet gelukt is en of je binnen x dagen tijd op rekening x bedrag x wilt overmaken.
__________________
© Ndimension
Met citaat reageren
Oud 14-03-2007, 12:53
dwight88
Avatar van dwight88
dwight88 is offline
lekker even niks doen, vaak lost het zichzelf op .


en anders houden ze op, mooie acceptgiro waarmee je kan betalen en is er niemand die moeilijk doet

(bij orange ook welleens gehad )
Met citaat reageren
Oud 14-03-2007, 13:12
Verwijderd
en nu zijn geloof ik alle mogelijke antwoorden wel gegeven
Met citaat reageren
Oud 14-03-2007, 14:59
Verwijderd
Veel antwoorden, maar ook veel verschillende. Zelf is mijn ervaring dat automatische incasso's áltijd worden afgeschreven, of je nu geld hebt of niet, en of je nu rood kan staan of niet.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2007, 15:49
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 14-03-2007 @ 15:59 :
Veel antwoorden, maar ook veel verschillende. Zelf is mijn ervaring dat automatische incasso's áltijd worden afgeschreven, of je nu geld hebt of niet, en of je nu rood kan staan of niet.
dat heb ik idd ook gehad ja. Maar bij Orange, mijn telefoonaanbieder, krijg je een brief, dat ze het niet konden afschrijven, of je het over wil maken voor een bep. datum. En bij Orange zit er dan 2.50 verhoging bij voor de accept die ze je sturen. Dacht ik
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Werk, Geld & Recht Studiegeld betalen; praktisch geen optie... HELP!
Isabelleputs
30 25-11-2012 21:40
Werk, Geld & Recht Geldproblemen :(
KiMZz
96 23-10-2005 17:30


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:23.