Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-05-2007, 17:08
Verwijderd
Wat voor een kattenkwaad heb jij in je kinderjaren uitgehaald?
Of haal je nog steeds wel eens kattenkwaad uit?

Ik begin:
Ik had echt enorme kutburen (sorry geen ander woord voor) ze zorgden voor heel veel overlast en waren daarnaast ook nog super asociaal. Toen mijn ouders een keer van huis waren, kwamen er twee vriendinnetjes. We vulden twee waterpistolen met water en via het raam richtte we op de buurvrouw. Die werd zo boos dat ze helemaal tegen ons tekeer begon te gaan. ''Als jullie het nog een keer doen zal ik ervoor zorgen dat jullie voor sesamstraat naar bed motten'' zei ze dreigend. Enfin, wij beloofde het niet meer te doen. Nadat ze zich omgedraaid had, spoot ik op haar dikke achterwerk. Na dit een paar keer herhaald te hebben, was de beruchte buurvrouw opeens verdwenen. Opeens werd er aan de deurgebeld, we keken uit het raam vanuit mijn moeders slaapkamer en wie zagen we daar staan? ... jup, mijn buurvrouw. We hebben ons (weet niet waarom) opgesloten in de badkamer en we zijn daar een kwartier gebleven, omdat ze zeker 10 minuten heeft staan bellen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-05-2007, 17:10
Trass
Avatar van Trass
Trass is offline
Ik denk toch dat minimaal een van je topics gesloten gaat worden
Met citaat reageren
Oud 20-05-2007, 17:10
Verwijderd
Citaat:
Trass schreef op 20-05-2007 @ 18:10 :
Ik denk toch dat minimaal een van je topics gesloten gaat worden
maar mijn topics zijn leuk!
Met citaat reageren
Oud 20-05-2007, 17:11
Bongalientje
Avatar van Bongalientje
Bongalientje is offline
Ohw wij hadden ook gemene buren. Die zijn verhuisd toen ik 11 was en mijn broer 14.

Maar ze zeiden altijd dat wij bierblikjes in hun tuin hadden gegooid (alsof kindertjes van 11 en 14 bierblikjes drinkjen in eigen tuin) Sowieso kregen we nooit onze bal terug als die bij hen belande en waren ze altijd aan het zeuren dat we lawaaai maakten.

Toen de buurvrouw een keer tulpenbollen had gepland voor ze een weekendje wegging hebben wij alle bollen uit de grond gehaald en er klaprozen en kastanjes voor gepland. Zodat er een grote kastanjeboom voor de deur zou komen en ze nooit meer het huis uit kon. Klaprozen omdat ze gewoon snel opkomen.

We hebben ook een aantal keer 'ingebroken' om de tv aan en uit te zetten of de gordijnen los te trekken.
__________________
infusió de fruites assocciades al desig sexual i l'amor passional. Gust dolç i amb cos
Met citaat reageren
Oud 20-05-2007, 17:13
Verwijderd
Wat was jij evil zeg
Met citaat reageren
Oud 20-05-2007, 17:13
Le Soleil.
Avatar van Le Soleil.
Le Soleil. is offline
Ik haalde nooit kattenkwaad uit, ik was braaf.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2007, 17:14
Bongalientje
Avatar van Bongalientje
Bongalientje is offline
Citaat:
angel90 schreef op 20-05-2007 @ 18:13 :
Wat was jij evil zeg
Jij spuit met water!!

Ook gingen we altijd heel veel zeep op de ramen doen (en niet alleen met luilak). We gingen ook altijd express voor hun huis lelijk stoepkrijten enzo
__________________
infusió de fruites assocciades al desig sexual i l'amor passional. Gust dolç i amb cos
Met citaat reageren
Oud 20-05-2007, 17:15
Bonga
Avatar van Bonga
Bonga is offline
ik had een keer samen met mijn broer de konijnen van mijn oma's buurman bevrijd.. het werd ons niet in dan afgenomen
__________________
"Òf het is zijn broer Bonga, de dappere buffeljager..."
Met citaat reageren
Oud 20-05-2007, 17:17
Verwijderd
Citaat:
shoebuddy schreef op 20-05-2007 @ 18:15 :
ik had een keer samen met mijn broer de konijnen van mijn oma's buurman bevrijd.. het werd ons niet in dan afgenomen
Ik ging op kidsforanimals kamp samen met mijn beste vriendinnetje. Op een gegeven moment zouden we muizen gaan vangen. Wij waren helemaal boos en vroegen ons af: ''hallo kidsforanimals is goed voor de dieren, maar waarom gaan we dan muizen vangen?''. Uit wraak hebbel we allemaal takjes in de muizenvallen gepropt. Die dag zijn er geen muizen gevangen en de begeleiders waren heeel boos.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2007, 17:18
Dexter_M
Avatar van Dexter_M
Dexter_M is offline
Hadden voreg zo afstandbedieinig die bijna op elke tv werkte.
Gingen we altijd zender verwisselen of deden de tv uit bij de buren.
Ook paar keer snachts toen ze hem op stand-by hebben laten staan. geluid voluit gezet

ojah en luilakken natuurlijk buren ramen insmeren en dat soort dingen. is trouwens volgende week weer luilak
Met citaat reageren
Oud 20-05-2007, 17:21
Bonga
Avatar van Bonga
Bonga is offline
Citaat:
Dexter_M schreef op 20-05-2007 @ 18:18 :
ojah en luilakken natuurlijk buren ramen insmeren en dat soort dingen. is trouwens volgende week weer luilak
wat is luilak?
__________________
"Òf het is zijn broer Bonga, de dappere buffeljager..."
Met citaat reageren
Oud 20-05-2007, 17:22
Verwijderd
idd?!
Met citaat reageren
Oud 20-05-2007, 17:26
Bongalientje
Avatar van Bongalientje
Bongalientje is offline
Ohw stomme mensen
Luilak is rond pinksteren. Dan gaan alle kinderen (is de bedoeling) heel vroeg op staan (7 uur) en lawaai maken waardoor iedereen wakker wordt.

Meestal staan iets oudere kinderen ook op en dan ga je de ramen besmeren met zeep en ook van auto's en lawaai maken en punaises in de duerbeldoen en heel veel harde muziek..

Sommigen gaan ook eieren en ketchup gooien, maar das niet zo heel leuk want dan wordt de politie boos.
__________________
infusió de fruites assocciades al desig sexual i l'amor passional. Gust dolç i amb cos
Met citaat reageren
Oud 20-05-2007, 17:28
Dexter_M
Avatar van Dexter_M
Dexter_M is offline
http://nl.wikipedia.org/wiki/Luilak

wordt alleen in noord holland gevierd.
Officeel hoor je mensen wakker te maken enzo. Maar voornamelijk wordt alles beklad, ramen met zeep of kaarsvet of eieren en dat soort dingen. Meestal beginnen zo rond 2en inde nacht to 7 uur

ook veel graffiti de laatste jaren.

Laatst gewijzigd op 20-05-2007 om 17:30.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2007, 17:28
Le Soleil.
Avatar van Le Soleil.
Le Soleil. is offline
Stenen soms ook.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2007, 17:29
Verwijderd
Een liter ijs jatten op m'n 2de, samen met een vriendinnetje van 3 We pakten het gewoon bij de supermarkt uit de vriezer en liepen er mee langs de kassa's en hup naar huis om het daar op te eten. Ik dacht toen dat je gewoon langs de kassa moest met je spullen en dat het dan goed was (Dus echt bewust kattenkwaad was het niet.)

Dampo op de muur smeren naast mijn bed omdat het zo lekker ruikt, maar vervolgens ging dat er pas weer af toen het behang eraf ging. Sinterklaas is nog boos op me geweest

En de kleine dingen; koekjes uit de trommel pakken etc.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2007, 17:30
Bonga
Avatar van Bonga
Bonga is offline
mijn kennis is vergroot dank jullie..
__________________
"Òf het is zijn broer Bonga, de dappere buffeljager..."
Met citaat reageren
Oud 20-05-2007, 17:30
Verwijderd
aaaahhh.. wat schattig van dat ijs jatten.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 20-05-2007, 17:31
Bongalientje
Avatar van Bongalientje
Bongalientje is offline
ohwja. Met mijn broer en buurmeisje heb ik een heledag met messen en lepels in de muur zitten prikken en porren, we hadden een gat gemaakt van bijna 10 cm. Zodat we vanaf mijn buurmeisjes huis naar ons huis konden praten zonder naar buiten te hoeven en dan zouden we briefjes doorgeven naar haarhuis.

Onze kamers zaten naast elkaar
__________________
infusió de fruites assocciades al desig sexual i l'amor passional. Gust dolç i amb cos
Met citaat reageren
Oud 20-05-2007, 17:33
Verwijderd
Citaat:
angel90 schreef op 20-05-2007 @ 18:30 :
aaaahhh.. wat schattig van dat ijs jatten.
Bij mij thuis pakten we ieder een lepel en begonnen we te eten, mijn moeder vond dat vrij raar, en toen bleek al snel dat we het gewoon gepakt hadden... en dat mijn vriendinnetje wél wist dat je eigenlijk moest betalen

Later hebben we nog eens een chocoladereep gestolen en die door de brievenbus gegooid, toen dacht haar moeder dat iemand dat als verrassing had langsgebracht en mochten wij het hebben Toen wisten we allebei dat het niet mocht
Met citaat reageren
Oud 20-05-2007, 17:33
Verwijderd
aaah wat waren jullie slim!
Met citaat reageren
Oud 20-05-2007, 17:35
Bongalientje
Avatar van Bongalientje
Bongalientje is offline
Dat is idd heel slim.
*Evendenken wat heb ik nog meer gedaan*


Toen ik 14 was, was ik pas echt vervelend. Toen gingen we altijd politie pesten maar eigenlijk vonden die het niet erg, want we waren te bang om iets echt ergs te doen.
__________________
infusió de fruites assocciades al desig sexual i l'amor passional. Gust dolç i amb cos
Met citaat reageren
Oud 20-05-2007, 17:41
Verwijderd
Ik had, toen ik zestien was, een huisgenoot en die was nogal dwangneurotisch en smetvrezerig. Nou had degene die voor mij in mijn kamer had gezeten met de sloten gekloot waardoor ik in haar kamer kon komen met mijn sleutel. En toen heb ik, samen met een andere huisgenoot, een paar kleine dingetjes net op een ander plekje neergezet (toen ze er niet was) zodat het voor haar niet meer klopte.

Oh en ik heb met in dezelfde periode met dezelfde huisgenoot waarmee ik dat deed water en eieren naar mensen gegooid vanaf het balkon.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2007, 17:42
Bonga
Avatar van Bonga
Bonga is offline
Citaat:
leekah schreef op 20-05-2007 @ 18:41 :
Ik had, toen ik zestien was, een huisgenoot en die was nogal dwangneurotisch en smetvrezerig. Nou had degene die voor mij in mijn kamer had gezeten met de sloten gekloot waardoor ik in haar kamer kon komen met mijn sleutel. En toen heb ik, samen met een andere huisgenoot, een paar kleine dingetjes net op een ander plekje neergezet (toen ze er niet was) zodat het voor haar niet meer klopte.

Oh en ik heb met in dezelfde periode met dezelfde huisgenoot waarmee ik dat deed water en eieren naar mensen gegooid vanaf het balkon.
jij bent evil
__________________
"Òf het is zijn broer Bonga, de dappere buffeljager..."
Met citaat reageren
Oud 20-05-2007, 17:43
Bongalientje
Avatar van Bongalientje
Bongalientje is offline
Citaat:
leekah schreef op 20-05-2007 @ 18:41 :
Oh en ik heb met in dezelfde periode met dezelfde huisgenoot waarmee ik dat deed water en eieren naar mensen gegooid vanaf het balkon.
Dat is leuk, een vriend van mij woont boven een winkel in een drukke winkelstraat. Daar gingen we ook altijd met dingen gooien. Geen eieren. Maar waterbalonnen en zo
__________________
infusió de fruites assocciades al desig sexual i l'amor passional. Gust dolç i amb cos
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-05-2007, 17:52
Verwijderd
Citaat:
shoebuddy schreef op 20-05-2007 @ 18:42 :
jij bent evil
was Nu ben ik heel braaf en burgerlijk.

ot:
Hmm, was ook weer in diezelfde periode, met wéér dezelfde huisgenoot.
Ik zat toen op kamertraining en in principe moest je elke dag ik geloof rond elf uur ofzo op je eigen kamer zijn. Dat waren wij natuurlijk niet, meestal zaten we tot een uur of 5 of nog later 's ochtends op één van onze balkons. We gingen toen figuurtjes maken van aluminiumfolie met daarin een kapot ei en die ook weer van het balkon afgooien. Als mensen dan nieuwsgierig waren pakten ze zo'n ding op en zaten ze onder het ei.
En we deden ook wel eens midden in de nacht stiekem een ballon om een uitlaat van een auto heen
Met citaat reageren
Oud 20-05-2007, 17:56
Bonga
Avatar van Bonga
Bonga is offline
Citaat:
leekah schreef op 20-05-2007 @ 18:52 :
En we deden ook wel eens midden in de nacht stiekem een ballon om een uitlaat van een auto heen
nog het resultaat afgewacht?
__________________
"Òf het is zijn broer Bonga, de dappere buffeljager..."
Met citaat reageren
Oud 20-05-2007, 18:04
Verwijderd
Citaat:
shoebuddy schreef op 20-05-2007 @ 18:56 :
nog het resultaat afgewacht?
Één keer maar die persoon zag het (gelukkig). Heb ik ook niet vaak gedaan hoor.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2007, 18:05
tsh
Avatar van tsh
tsh is offline
Ik heb weleens bubblegum om een uitlaat geplakt.. en dan achter een muurtje wachten tot de auto in kwestie wegreed.
Ik heb ook met neefjes en nichtjes gedaan alsof we oud papier op kwamen halen voor een of andere inzamelactie, en toen we eindelijk een doos vol hadden dumpten we de doos bij de buren in de tuin
__________________
jodeli
Met citaat reageren
Oud 20-05-2007, 18:13
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Continu belletje trek doen bij iemand die echt achter je aan komt rennen. En ook echt de hele tijd bij hem. Maar dat deed ik natuurlijk niet alleen

Volgens mij hebben we ook wel s aangebeld bij een paar huizen tegelijk. Gaan al die deuren bijna tegelijk open
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2007, 18:23
Verwijderd
Ik heb een keer kauwgom in het slot van een voordeur geduwd bij iemand die ik helemaal niet kende... Pas veel later bedacht ik me dat dat écht heel vervelend is...
Met citaat reageren
Oud 20-05-2007, 18:25
Bonga
Avatar van Bonga
Bonga is offline
met klasgenootjes een aardappel in de uitlaat van de rijdende winkel gestopt weinig spectaculair helaas
__________________
"Òf het is zijn broer Bonga, de dappere buffeljager..."
Met citaat reageren
Oud 20-05-2007, 18:26
Trass
Avatar van Trass
Trass is offline
Ik heb een keer bijna een grote brand veroorzaakt toen ik stiekem bloemetjesthee aan het zetten was. Dat heb ik nooit durven te vertellen.

En ik durfde (en wilde) geen snoep te stelen, maar ik at wel altijd mee als iemand anders het meenam
Met citaat reageren
Oud 20-05-2007, 18:28
Bongalientje
Avatar van Bongalientje
Bongalientje is offline
Toen ik in groep 6 zat hadden we een hele stomme juf (ohw heerlijk, groep en juf) en iedereen haatte haar. Maar ik was altijd heel braaf op school maar na een tijdje had ze iets gezegd en toen was ik zo boos dat ik alle tafeltjes in de klas omgedraaid had, met de rug naar de juf toe en op het bord had geschreven dat wij (groep 6) niet meer naar haar wilde kijken.
Toen hebben we een tijdje zo gezeten voor dat zij binnen kwam. Toen moest ze heel hard huilen en rende ze naar de directeur.
Ik heb snel alle tafeltjes terug gedraaid (met de rest van de klas) en het bord uitgeveegd en toen de directeur kwam zat iedereen sommetjes te maken
__________________
infusió de fruites assocciades al desig sexual i l'amor passional. Gust dolç i amb cos
Met citaat reageren
Oud 20-05-2007, 18:29
Bonga
Avatar van Bonga
Bonga is offline
oh ja.. fikkies.. ik heb met klasgenoten bijna een keer een bos af laten branden, en explosie veroorzaakt van plusminus 8 meter hoog, en een deodorantbussenverbod van onze gymleraar gekregen

er is overigens nooit iets ernstigs gebeurd..
__________________
"Òf het is zijn broer Bonga, de dappere buffeljager..."
Met citaat reageren
Oud 20-05-2007, 18:29
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Ik ben, wat dit soort dingen betreft, ontzettend braaf.



Wel een keer toen ik 5 of 6 was samen met mijn toenmalige buurjongen zandballen (eh ja, sneeuwballen maar dan van zand?) naar auto's staan gooien. En toen iemand de auto aan de kant zette en uitstapte heel snel naar binnen gerend en onder m'n bed gaan liggen. Maar helaas belde hij aan en riep m'n moeder dat ik moest komen en dat ik het nooooooooit meer mocht doen.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 20-05-2007, 18:42
Bongalientje
Avatar van Bongalientje
Bongalientje is offline
Toen ik klein was (7 ofzo) ging ik met een vriendje naar aerdenhout lopen (dat mocht al niet ) en over dure auto's heen lopen. Niet hier de buurt dan werden papa's en mama's boos. en daar hadden ze grotere auto's dus dat was moeilijker.
__________________
infusió de fruites assocciades al desig sexual i l'amor passional. Gust dolç i amb cos
Met citaat reageren
Oud 20-05-2007, 18:57
Swlabr
Avatar van Swlabr
Swlabr is offline
Toen ik nog in Iraq woonde ging ik altijd met een paar vrienden de buren pesten. Die waren soldaten en konden heel boos worden. We kregen soms zelfs een pak slaag.
__________________
Laziness is nothing more than the habit of resting before you get tired.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2007, 19:03
Bonga
Avatar van Bonga
Bonga is offline
Citaat:
Darkiekurd schreef op 20-05-2007 @ 19:57 :
Toen ik nog in Iraq woonde ging ik altijd met een paar vrienden de buren pesten. Die waren soldaten en konden heel boos worden. We kregen soms zelfs een pak slaag.
nu zou je er waarschijnlijk niet zo makkelijk vanaf komen..
__________________
"Òf het is zijn broer Bonga, de dappere buffeljager..."
Met citaat reageren
Oud 20-05-2007, 21:29
Ann
Avatar van Ann
Ann is offline
Ik deed aan scouting en ik kreeg van mijn ouders een zakmes en mijn zus kreeg er ook een. Toen heb ik in onze nieuwe houten schuur de naam van mijn zus gekerft met dat mes en toen kreeg mijn zus de schuld, alleen toen kwamen de buurtkinderen zeggen dat ik het had gedaan en toen werd mijn mes afgepakt!

En ook een keertje toen waren we in een speelgoedwinkel, toen was ik aan het stuiteren met een stuiterbal en opeens was die weg, toen kon ik hem niet meer vinden, toen vond ik hem toen we thuis waren ineens in mijn jaszak terug...
__________________
It's not always rainbows and butterflies
Met citaat reageren
Oud 21-05-2007, 09:09
Verwijderd
Leuk grapje:

Toen ik in de 2de klas zat gingen we altijd bij een klasgenoot spullen van het technieklokaal in zijn tas stoppen. Hij was even weg en hij kreeg van ons nieuwe hamers, linialen, spijker en nog veel meer.
De volgende dag nam hij die spullen weer mee en bracht ze netjes naar het techniek lokaal. Daarna stopte we bijna elke techniekles spulletjes in zijn tas en hij ging altijd nadat de les afgelopen was controleren wat er allemaal in zijn tas zat. Hij vond het heel vermoeiend en wist maar niet wie het was. ik ben hem laatst tegengekomen en toen zei ik tegen hem dat ik samen met die andere jongen altijd diegene was die hem nieuwe spulletjes gaf tijdens techniek. (Hij zei dat hij het wel wist(ja hoor).
Met citaat reageren
Oud 21-05-2007, 09:16
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Toen we ergens kamp hadden hebben een aantal mensen een ANWB paddestoel wit gemaakt aan 2 kanten en de richting van ons kamp + afstand aangegeven inclusief pijl. Heeft er nog minstends 3 jaar gezeten.
__________________
Altijd nuchter
Met citaat reageren
Oud 21-05-2007, 09:19
Verwijderd
Citaat:
DoraRing schreef op 21-05-2007 @ 10:09 :
Leuk grapje:

Toen ik in de 2de klas zat gingen we altijd bij een klasgenoot spullen van het technieklokaal in zijn tas stoppen. Hij was even weg en hij kreeg van ons nieuwe hamers, linialen, spijker en nog veel meer.
De volgende dag nam hij die spullen weer mee en bracht ze netjes naar het techniek lokaal. Daarna stopte we bijna elke techniekles spulletjes in zijn tas en hij ging altijd nadat de les afgelopen was controleren wat er allemaal in zijn tas zat. Hij vond het heel vermoeiend en wist maar niet wie het was. ik ben hem laatst tegengekomen en toen zei ik tegen hem dat ik samen met die andere jongen altijd diegene was die hem nieuwe spulletjes gaf tijdens techniek. (Hij zei dat hij het wel wist(ja hoor).
Maar dat is wel een beetje zielig hoor
Met citaat reageren
Oud 21-05-2007, 09:36
miek-miekjuh
miek-miekjuh is offline
vorig jaar nog

we waren kandidaat nummer 5 voor een huis, alleen uit ervaring weten we wat je zelf als je nummer 3 bent nog weinig kans maakt, maar was z'n leuk huis.

toen zijn de om 5 uur sóchtens op de dag dat alle kandidaten mochten komen kijken naar het huis geweest.

en poepspray naar binnen gespoten
en allemaal bierblikjes en jointjes neergelgd bij het stoepje
en we hadden naalden gehaald bij de apotheek en daar neergelegd, zodat leek alsof er junkies in de buurt zaten.

en toen mijn vriend met zijn moeder ging kijken, zei zijn moeder nog wat stink het hier


enne we hebben het huis gekregen
Met citaat reageren
Oud 21-05-2007, 10:23
AmieSansDeNoir
Avatar van AmieSansDeNoir
AmieSansDeNoir is offline
Belletje trekken is het enige dat ik kan verzinnen.
Eigenlijk was ik best braaf
__________________
I'm floating on air.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2007, 10:51
Verwijderd
Citaat:
AmieSansDeNoir schreef op 21-05-2007 @ 11:23 :
Eigenlijk was ik best braaf
Daar kom ik bij het lezen van dit topic ook achter.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2007, 12:48
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Ik heb nooit kattenkwaad uitgehaald
Ik heb zelfs nog nooit snoepjes gepakt ofzo...
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 21-05-2007, 13:28
Verwijderd
Verder dan belletje trekken ging het bij mij ook nooit. Ben ook veel te bang en braaf voor die dingen.

Oh, ik pak nog weleens snoepjes uit van die schepbakken. Maar om dat nou kattenkwaad te noemen..
Met citaat reageren
Oud 21-05-2007, 14:06
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Stefenootje schreef op 21-05-2007 @ 14:28 :
Oh, ik pak nog weleens snoepjes uit van die schepbakken. Maar om dat nou kattenkwaad te noemen..
Nee, dat is gewoon zielig.

Ik zat rond mijn 12e/13e altijd stiekem te internetten als mijn ouders niet thuis waren. Omdat we toen nog inbelden, zag je dat natuurlijk op de telefoonrekening, dus hadden ze de stekker van het modem in een afgesloten kistje gestopt. Helaas voor hun heeft dat niet geholpen, want ik pakte iedere keer de stekker uit de telefoon en sloot die dan aan op de modem. Het heeft echt lang geduurd voordat ze dat doorhadden.

Verder was ik erg braaf, maar kon (kan?) ik ook best geniepig zijn. Ik zorgde er altijd voor dat ik beleefd en netjes overkwam tegenover de volwassenen, om de illusie in stand te houden, maar ik deed toch vaak dingen die niet door de beugel konden. Maar goed, in het algemeen ben ik wel iemand die zich aan de "regels" houdt. Dingen stelen, mensen lastigvallen enzo deed ik niet (hoogstens een koekje uit de trommel halen enzo).
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 21-05-2007, 14:17
miek-miekjuh
miek-miekjuh is offline
Citaat:
Martino87 schreef op 21-05-2007 @ 15:06 :
Nee, dat is gewoon zielig.

Ik zat rond mijn 12e/13e altijd stiekem te internetten als mijn ouders niet thuis waren. Omdat we toen nog inbelden, zag je dat natuurlijk op de telefoonrekening, dus hadden ze de stekker van het modem in een afgesloten kistje gestopt. Helaas voor hun heeft dat niet geholpen, want ik pakte iedere keer de stekker uit de telefoon en sloot die dan aan op de modem. Het heeft echt lang geduurd voordat ze dat doorhadden.

Verder was ik erg braaf, maar kon (kan?) ik ook best geniepig zijn. Ik zorgde er altijd voor dat ik beleefd en netjes overkwam tegenover de volwassenen, om de illusie in stand te houden, maar ik deed toch vaak dingen die niet door de beugel konden. Maar goed, in het algemeen ben ik wel iemand die zich aan de "regels" houdt. Dingen stelen, mensen lastigvallen enzo deed ik niet (hoogstens een koekje uit de trommel halen enzo).

zoiets met intrnet heb ik ook gedaan, maar dat was gewoon slim
we waren verhuist en hadden nog niet opnieuw kabel internet
maar er zat ook geen telefooncontact in de computerkamer, ik onder het bureau kruipen had ik een gaatje ontdekt
daardoorheen kabeltje naar de andere kamer met wel een telefooncontact. ik had dus internet

ze waren alleen ook niet zo blij met de rekening
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:18.