Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Eten & Drinken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-02-2014, 14:20
Verwijderd
Omdat we allemaal wel eens iets ontdekken dat lekker of handig is, een topic voor tips aan elkaar op gebied van eten en koken.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-02-2014, 14:21
Verwijderd
Geen pijnboompitten van de Lidl kopen (of de Sligro of waar op staat dat ze uit China komen, maar op die van de Lidl staat dat niet), een tijd terug had ik geGoogled over een voedselallergie en toen kwam ik een heleboel klachten tegen over Chinese pijnboompitten. Ik koop de mijne altijd bij de Belgische Aldi, nooit last mee gehad, dus ik dacht 'het zal wel' (staat overigens ook op dat ze zijn geproduceerd in Nederland). Nu gisteren ging ik koken met een bakje dat ik van mijn moeder had gekregen, GADVERDAMME wat smerig, ik heb ze er allemaal weer uit gevist en ik wist meteen waar het over ging.

Verschil zie je ook wel, boven goed, onder slecht (geler en vettiger):

Met citaat reageren
Oud 25-02-2014, 21:37
Verwijderd
http://www.bol.com/nl/p/tristar-blac...0000011231825/

Staafmixer van Tristar is een kloteding, niet kopen. Staafmixer mesjes te klein, motor niet krachtig genoeg, gehaktmolen te klein en niet krachtig genoeg. Enige waar ik op zou rekenen is de klopper, maar die heb ik nog niet getest. Gelukkig heb ik mijn vorige gehouden waarvan de klopper naar de knoppen was

Met citaat reageren
Oud 26-02-2014, 21:44
Scirocco
Avatar van Scirocco
Scirocco is offline
Citaat:
http://www.bol.com/nl/p/tristar-blac...0000011231825/

Staafmixer van Tristar is een kloteding, niet kopen. Staafmixer mesjes te klein, motor niet krachtig genoeg, gehaktmolen te klein en niet krachtig genoeg. Enige waar ik op zou rekenen is de klopper, maar die heb ik nog niet getest. Gelukkig heb ik mijn vorige gehouden waarvan de klopper naar de knoppen was

[afbeelding]
Heb deze enkele jaren gehad met vrijwel altijd de klopper erop in gebruik. Vond m juist enorm fijn als ik iets geklopt wou hebben zonder de hele mixer tevoorschijn te moeten halen.
Het is geen super kwaliteit, na enkele jaren kreeg ik de knop ontzettend moeilijk ingedrukt en later brak de klopper ook af. Maar goed zat in een kerstpakket, voldeed daarvoor al prima. Ik heb dat gehaktmolentje dus verder nooit gebruikt
__________________
It's just like life. You just gotta keep telling yourself, no matter how hot it gets, sooner or later there's a cool breeze coming in.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:25.