Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-01-2003, 01:07
Verwijderd
lijkt een beetje op het rodina verhaal, maar ik heb een maand geserveeerd in een lunchroom, ENORM zwaar werk en er ging altijd wel wat mis, ik vond de mensen ook nie tbepaald gezellig.

Ik zou in mijn proeftijd van 2 maanden 3.91 verdienen en daarna 4.81. Ik heb in totaal 10 dagen van gemiddeld 6.5/7 uur gewerkt. Na augustus had ik ook geen tijd meer daar te werken dus onslag genomen. NOu na 3 maanden kreeg ik pas mijn loon, 119 euro!!! Ik was echt verbaast! Want dan zou ik dus maar 12 euro per dag hebben verdient!
Ik ben dr zeker achter aan gegaan, maar er is geen kantoor waar iemand zit, want iedereen die daar is werkt. IK heb toen keer gebeld, toen zei ze kom keer langs met je tijden die je gewerkt hebt, kwam ik langs had ze geen tijd heb ik t briefje met tijden gegeven, werd ik maand later opgebeld wat ze nou met dat briefje moest, dus ik weer hele verhaal uileggen. Nou ze zou voor me kijken... iK had ook nooit me loonstrookje ontvangen en die kreeg ik dus een maand later opeens binnen. Stond niet in hoeveel uur maar ik had bruto 131 verdient en nettoo dus 119 dat was t enige wat er stond.

Ik weet nie tmeer zo goed wat ik nou nog kan doen, maar ik had eigenlijk zo'n houding van ooke elaat maar, maar ik heb er toch in augustus heel hard voor gewerkt gestresst en weet ik veel wat en dan heb ik maar 12 euro per dag verdient, toch belachelijk :/ Ik heb zeker nog meer dan 100 euro te goed!!

Iemand tips?

Laatst gewijzigd op 23-01-2003 om 01:10.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-01-2003, 09:49
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
Toch er weer naar toe gaan of bellen. Net zo lang blijven doordrammen tot ze het wel geven.

Ik zou 100 euro niet laten varen.
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Met citaat reageren
Oud 23-01-2003, 16:47
Verwijderd
Gewoon even op kvk.nl de naam van het bedrijf intypen meestal staat er wel iets bij 'hoogste concernrelatie' daar staat vaak de naam van de eigenaar/directeur. Dan bel je op of en dan vraag je of je het nummer van diegene kan krijgen....

Dan zeg je dat je het belachelijk vind dat ze het oz lang duurt en dat je er best lang op hebt gewacht maar dat het je nu echt te lang gaat duren..
Met citaat reageren
Oud 25-01-2003, 12:04
eztah
Avatar van eztah
eztah is offline
Uitbuiters dienen uitgebuit te worden:

Zoek via de KvK het woonadres van de uberlul...Of neem contact op met de AGA, even met een groep mensen eisen dat je meer geld krijgt. Werkt meestal wel.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2003, 17:06
Smartie
Avatar van Smartie
Smartie is offline
Dit is echt slecht van dat bedrijf. Maar als je kan aantonen dat je zoveel hebt gewerkt kan je naar de rechterstappen ofzo, als jeverder geemn bewijzen hebt, heb je weinig kans op de rest van je geld ...
Met citaat reageren
Oud 26-01-2003, 17:38
Verwijderd
ik heb eigenlijk alleen maar in me agenda staan dat ik die dagen gewerkt heb...

Maar ik ga echt bellen van de week!!

nog bedankt voor tips/steun
Met citaat reageren
Oud 26-01-2003, 22:53
BBEM
BBEM is offline
gewoon daar langs gaan en niet eerder weg voordat je je geld hebt desnoods nog iemand meenemen
__________________
/ 4AGE POWER \
Met citaat reageren
Oud 27-01-2003, 10:56
Elisaaa
Elisaaa is offline
ik zou hier echt even werk van maken als ik jou was. Je hebt gewoon recht op dat geld. Overigens, misschien moet je dan een andere afspraak met je werkgever maken. Bijvoorbeeld dat ie je meteen uitbetaald na je werkdag. Want als je altijd zo achter je geld aan moet...
Succes ermee!!!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine goeie moppen
Eye of Sauron
271 16-06-2011 00:24
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie Iemand Aub???
Samar
6 19-10-2008 20:31
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap " De nachtmerrie van een links Kabinet "
Sanctus
296 06-04-2006 10:24
Verhalen & Gedichten *verhaal*
duivelaartje
8 13-03-2004 11:37
Verhalen & Gedichten verhalenwedstrijd: titelloos
Vlooienband
0 01-10-2003 14:29


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:46.