Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-10-2003, 19:34
styles J
Avatar van styles J
styles J is offline
Sjonge jongen

Ik sta me in de kleedkamer van de basketbal om te kleden, zet mijn spullen op de bank, ga ff plassen, kom terug alles gejat. Nieuwe broek nieuwe jas, nieuwe schoenen, portomonee, OV, 50 euro cash... pinpas, schoolpas.. lalala Wat een hoeren wereld
__________________
Nas is better than Jay... Pac is better than B.I.G
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-10-2003, 19:36
[D0RIEN]
[D0RIEN] is offline
tja, ging een keer haastig de trein halen, portomonnee gerold en iemand had daarvoor over mijn schouder meegekeken naar mijn pincode. 800 euro van mijn bankrekening gehaald en nog best veel contant geld in mijn porto.
Kan gebeuren he?
__________________
sheela-na-gig, you exhibitionist
Met citaat reageren
Oud 20-10-2003, 19:38
Verwijderd
mijn vader heeft een keer een mes op z'n keel gehad in amsterdam.

Trouwring, cash enz. alles gejat. dat is wel heel brutaal
Met citaat reageren
Oud 20-10-2003, 19:46
Verwijderd
Mja. Je zou haast wel denken dat het iemand is die daar al een tijdje binnen was. Dus of een van je verenigingsgenoten of een slechte beveiliging bij de receptie.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2003, 19:58
styles J
Avatar van styles J
styles J is offline
Ja daar dacht ik ook al aan, ik stond 30 seconden in de zelfde kamer als waar me spullen stonden te plassen
die gast moet me een tijdje gevolgd hebben.
Ik zit hier wel met een strop.. pff 400 euro schade, ze hebben me dure basketbalschoenen en alles ook meegenomen
jongens jongens...
__________________
Nas is better than Jay... Pac is better than B.I.G
Met citaat reageren
Oud 20-10-2003, 20:26
ssjpan
Avatar van ssjpan
ssjpan is offline
Dat is vervelend ja, kun je niet iets terug krijgen van de verzekering ofzo? (heb er maar weinig verstand van..)
__________________
■▲■▲■▲
Met citaat reageren
Oud 21-10-2003, 08:15
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
idd toch probere schade te claimen bij verzekering!
Met citaat reageren
Oud 21-10-2003, 11:32
Thomas
Thomas is offline
Klote, maar als je iemand met jouw schoenen ziet lopen dan weet je vast wel wat je moet doen.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2003, 17:26
Susanne
Susanne is offline
Mrja, niet zo lekker voor je. Als wij een wedstrijd hebben gaat de kleedkamer gewoon op slot. Mobieltjes, huissleutels, sieraden, etc, etc, geven we gewoon aan de coach in bewaring.
__________________
In a burgundy dress lookin' finer than a french wine
Met citaat reageren
Oud 25-10-2003, 16:29
Elvira
Avatar van Elvira
Elvira is offline
Beter op je spullen werken, mensen zijn nou eenmaal niet te vertrouwen.
__________________
>> All Money Is Legal <<
Met citaat reageren
Oud 26-10-2003, 13:42
funkypunk
Avatar van funkypunk
funkypunk is offline
dat heb ik gelukkig nog nooit meegemaakt, heb ook het gevoeld dat het ook minder gebeurd in het noorden van het land, maar is wel erg kut. ik vraag me dan altijd af waar we uiteindelijk naar toe gaan ......
__________________
nooit meer
Met citaat reageren
Oud 26-10-2003, 15:30
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
slim van je is het niet om je spullen achter te laten, maar om bestolen te worden vraag je natuurlijk nooit.
echt balen voor je

kleedkamers in winkels zijn ook van die standaard plekken om bestolen te worden. Even gauw een maatje groter pakken en je komt terug: spullen weg. Terwijl je mss maar 30 seconden weg bent geweest.
Maar volgens mij krijg je niks van de verzekering in dat soort gevallen. Je mag je spullen niet onbeheerd achterlaten.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2003, 17:43
Verwijderd
Citaat:
linda85 schreef op 26-10-2003 @ 16:30:
slim van je is het niet om je spullen achter te laten, maar om bestolen te worden vraag je natuurlijk nooit.
echt balen voor je

kleedkamers in winkels zijn ook van die standaard plekken om bestolen te worden. Even gauw een maatje groter pakken en je komt terug: spullen weg. Terwijl je mss maar 30 seconden weg bent geweest.
Maar volgens mij krijg je niks van de verzekering in dat soort gevallen. Je mag je spullen niet onbeheerd achterlaten.

Ik denk het ook niet. Natuurlijk heb je er niet om gevraagd maar je had je spullen ook niet zomaar achter moeten laten, zeker als er niet zoveel waardevols bij zat. (Toch zou ik het waarschijnlijk ook doen )
Mijn moeder haar creditcard is een keer gestolen op haar werk (op een basisschool) die in het kantoor in haar tas lag. Daar kreeg ze ook niks voor van de verzekering omdat ze haar tas onbeheerd had achtergelaten o_0
Met citaat reageren
Oud 28-10-2003, 12:52
Verwijderd
Mja, van mijn moeder hadden ze op haar werk een keer een portomonnee gestolen, uit haar jaszak. Dus zijn was flink pissig tegen haar aanwezige collega's aan het schelden etc. Aan het einde van de dag vond ze hem terug in haar jaszak; iemand was dus blijkbaar erg geschrokken van haar geschreeuw.

Ik ben verder nog nooit bestolen, ik let echt super op m'n spullen enzo, als ik ergens naar de wc ga waar ook vreemden komen, dan neem ik óf m'n tas fijn mee óf ik leg de spullen ergens in een kluisje ofzo.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2003, 15:43
Studentje
Studentje is offline
Jatten is .

Maar je moet natuurlijk ook wel gewoon goed opletten.
__________________
Geiz ist Geil!
Met citaat reageren
Oud 30-10-2003, 15:24
tacidvs
tacidvs is offline
Citaat:
Susanne schreef op 21-10-2003 @ 18:26:
Mrja, niet zo lekker voor je. Als wij een wedstrijd hebben gaat de kleedkamer gewoon op slot. Mobieltjes, huissleutels, sieraden, etc, etc, geven we gewoon aan de coach in bewaring.
En als coach van elf spelers heb je dan een extra tas nodig :/
Met citaat reageren
Oud 30-10-2003, 15:34
Carpe Diem
Avatar van Carpe Diem
Carpe Diem is offline
Er is wel eens bij mij een telefoon gejat in de kleedkamer met mn voetbal-team. Zwaar
Verder: een paar nikes uit mn huis gestolen, 50 gulden uit mn portomonnee ( hoe weet ik niet), nog een telefoon, 2 giant-fietsen.

Volgens mij is dat niet via de verzekering terug te krijgen, maar ik zou het toch proberen.
__________________
What's wrong? Do you not like my mouth words?
Met citaat reageren
Oud 30-10-2003, 17:05
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
tacidvs schreef op 30-10-2003 @ 16:24:
En als coach van elf spelers heb je dan een extra tas nodig :/
wij hadden (met gym) altijd een grote bak waar alle kostbare spullen in gingen. Die bak werd in de zaal gezet aan de andere kant van de kleedkamers. Een vreemde zou dan dus eerst door heel de zaal moeten lopen om de spullen te kunnen jatten en tegen die tijd issie allang opgemerkt door de mensen die er gymen.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 31-10-2003, 15:34
DopeBean
DopeBean is offline
tog snap ik iets nie waarom heeft iedereen zoveel cash geld bij zich hoogstens neem ik 10 euro mee in de beurs of ik moe ff wa duurders gaan kope maar zo egt nie meer as 10 euro
__________________
http://I-TuneFM.tk
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio Gtst #21
Verwijderd
500 19-11-2006 09:01
Werk, Geld & Recht Brommer gejat, terugjatten
heracles4ever
50 28-10-2005 12:54
De Kantine Lekker weertje he?
Shitonya
81 06-06-2005 13:07
Muziek Korn - Take A Look In The Mirror [Nov. 18]
mixtape
156 03-12-2003 09:22
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Wat vindt je van de winkeliers die dieven pakken.
langejongen
96 23-07-2003 16:42
Software & Hardware Foto's gejat
Dr HenDre
41 18-12-2002 19:17


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:24.