Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-07-2005, 23:09
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
zoow....ik zal gelijk een nieuwe lanseren

link naar de oude--> link
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Advertentie
Oud 03-07-2005, 23:17
George
Avatar van George
George is offline
Haha die dude die me gister dus gered heeft sprak me net aan.
Ik kan echt niet omgaan met onduidelijkheid.
__________________
I am Jack's wasted life.
Oud 04-07-2005, 01:23
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline


Gelukkig is er altijd nog bier.
Oud 04-07-2005, 04:00
Mariekje*
Mariekje* is offline
Tralala.. En we zijn al de hele nacht wakker, ja wakker. En het stomme van alles: ik ben totaal niet moe. Frustrerend hoor *tekend weer verder*
__________________
<3 Everyday I love you more....
Oud 04-07-2005, 05:46
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Veel te vroeg, zo werken en de spierpijn is nog niet weg. Horrible
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 04-07-2005, 08:15
Verwijderd
Bah, saaie natte rotdag vandaag.
Oud 04-07-2005, 08:17
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
zo dat onweer was heerlijk wel wat weinig geslapen..das weer wat minder
maar goed..heb wel weer even gesmst met die vriendin
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 04-07-2005, 09:22
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 04-07-2005 @ 09:17 :
zo dat onweer was heerlijk wel wat weinig geslapen..das weer wat minder
maar goed..heb wel weer even gesmst met die vriendin
Onweer was idd erg relaxt!

Take care meis!
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Oud 04-07-2005, 11:00
Verwijderd
Zometeen de haartjes verven, lekker nix doen vanmiddag en vanavond naar mn vriend. Wat een dagje!

Wil graag solliciteren, voor een geweldig leuke baan, nja, hij lijkt me leuk...

De werklocatie is in Wouwse Plantage.

Het werk
Wij zoeken een (kind)vriendelijk, enthousiast persoon met een groot verantwoordelijkheidsgevoel, die er voor wil zorgen dat in een ondernemersgezin alles op rolletjes loopt. Het aangeboden werk is een combinatie van kinderoppas en huishoudelijk werk. Eventueel aangevuld met het schoonmaken van een kantoor en de verzorging van 2 paarden. Het laatste is geen must. Wij wonen buiten af met onze 5 jarige zoon, een hond, twee katten en twee paarden. Een rijbewijs + auto is dus een absolute voorwaarde. Daarnaast vinden wij het belangrijk dat de persoon in kwestie netjes is, affiniteit heeft met jonge kinderen, zelfstandig kan werken en voor langere tijd wil blijven.


Arbeidsvoorwaarden
Aantal uur per week : 25
Dienstverband : vast
Beloningsvorm : Vast loon / uurloon
Toelichting : Aantal uren is afhankelijk van de afgesproken taken.


Alleen is de auto het probleem. Rijbewijs heb ik. Geen auto. Mja, dan kan ik pa en ma lief aankijken, en na een poosje mijn eigen autootje kopen, denk ik.
Het lijkt me echt geweldig. Het is zelfs op de fiets nog te doen, van Roosendaal naar Wouwse Plantage...

Even met pa en ma overleggen vooor ik ga solliciteren dan
Oud 04-07-2005, 11:15
Verwijderd
OVERRR!!!

JAAA!

1x 5
5x 6
3x 7
2x 8

Ik ben blij
Oud 04-07-2005, 11:23
Verwijderd
Gefeliciteerd!
Oud 04-07-2005, 11:40
Verwijderd
Citaat:
Daydream-ster schreef op 04-07-2005 @ 12:00 :
Wil graag solliciteren, voor een geweldig leuke baan, nja, hij lijkt me leuk...
Whiiee, heb net gesolliciteerd, online dan heuj.. Nu maar wachten
Oud 04-07-2005, 11:48
farai
Avatar van farai
farai is offline
Hier is het onweer voor de 2de x vandaag weer is over. Hopen maar dat er geen derde x meer komt.

hihi mensen hebben respect voor de manier waarop ik met mn pijn omga.

Weten die mensen ook dat ik soms heel wat af godmiljaar etc

anyway, kvind wel , ik ben positief.....

ja echt he, maar mijn gedachten springen wel in 0,2 seconden van hittegolf naar storm soms. Ikke positief, yeah right

en nee mensen, ik haal mijzelf niet naar beneden nu. zelfspot is gewoon de beste humor.
__________________
(f) Dream as if you'll live forever (f) | ♥ Katje houdt van acrobaatje ♥
Oud 04-07-2005, 13:11
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Na per toeval verslaafd te zijn geraakt aan 2 raadselsites via Onzin, kom ik ook weer eens voorzichtig hier kijken.

Donderdag of vrijdag ga ik mijn sleutel voor mijn kamer halen. Ik hoop dat het allemaal goed gaat. Dit weekend werken op het Wmc, en dan maandag intrekken. Eindelijk, alleen ik voel er alweer niets bij. Stomme leegte.

Hier is het onweer al weer weg, gelukkig. Lucht is weer lekker licht.
__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Oud 04-07-2005, 13:25
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Gezakt en echt keihard

Heb gewoon geen enkel vak van het tweede semester gehaald. Vijf weken blokken en wat heb je dan als resultaat? Vijf vakken van de acht die ik over moet doen wil ik mijn jaar nog halen. Ik had het eigenlijk al uitgesloten dat ik tweede zit zou gaan doen totdat mijn huisgenootje en haar moeder me ingegeven hebben dat vijf examens echt wel te doen is. Een huisgenoot van me moet er immers acht overdoen. Het was echt een massaslachting, ik schat dat 20% er door is nu, de rest heeft nog uitgestelde examens of is gezakt.

Ik voel me raar, het voelt als afscheid nemen en dat wil ik nog niet. Ik wil best blijven op mijn kot alleen wil ik niet dit blijven doen denk ik. Ik vind het zo moeilijk maar wel al minder moeilijk dan gister eigenlijk. Het is me wel duidelijk nu.

Vanavond barbecue met de gang en het regent hier echt keihard. Hoop dat het straks droog is anders is dit echt mijn ongeluksdag.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 04-07-2005, 14:13
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Klote-verliefdheid.
Oud 04-07-2005, 15:21
Redhair
Redhair is offline
Net vier tentames ingehaad. De vijfde was frans, ik snapte er helemaaa niets van. Die heb ik dus niet gemaakt en maak ik wel bij de herkaningen. Als beloning voor die 4 een cd van Bright Eyes voor mezelf gehaald.
Straks de crematie.Over een uur moet ik weg. Dit word moeilijk, hard en zwaar. Diep inademhalen, ik kom er wel doorheen.
__________________
Digital ash in a digital urn.
Oud 04-07-2005, 16:22
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Gesloopt, vooral door het stuk terugfietsen in de stromende regen...
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Ads door Google
Oud 04-07-2005, 16:41
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Net paar uurtjes gewerkt, toch weer 28 euro verdient en ongeveer anderhalfuur niets gedaan omdat de verhuisdozen te laat waren (en de geldmeter tikt maar door)..

Waar ik mezelf nu weer in heb gestort, een nieuw begin in m'n kamer.. Leuk idee hoor, maar waar moet ik in godsnaam beginnen? Ik heb zoveel spullen en er vandaag ook weer paar prachtige bij gekregen, reken maar niet dat ik íets kan weggooien.. Maar goed, het moet er toch eens van komen en beter nu dan als de zon schijnt..

Even m'n nieuwe schilderij van het Hindoeïsme ophangen en m'n plantjes water geven en dan aan het werk! *schopt zichzelf naar de zooi toe*
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 04-07-2005, 16:57
dyfusica
Avatar van dyfusica
dyfusica is offline
Leuk dat onweer.
We hebben al de hele dag geen stroom, en ook al geen warm water.
En nu krijgt mijn moeder het ook niet gerepareerd dus moeten we een electricien laten komen. Alleen wij hebben het druk dus kan hij pas donderdag komen.
3 dagen zonder stroom
En ook geen telefoon.
En de oplader van mijn mobiel is ook al aan de andere kant van het land.
Gelukkig heb ik wel een plek gevonden waar ik kan douchen. En beneden is wel stroom, en internet doet het ook nog.
Maar toch.
Oud 04-07-2005, 17:20
Delicate
Avatar van Delicate
Delicate is offline
Hele dag opgesloten in een kleine kutkamer

En ik heb geen zin meer om te leren want iedereen heeft vakantie en waarom zijn mensen zulke godsgeklaagde egoïsten?
Fok joeli.
Oud 04-07-2005, 17:25
Verwijderd
Citaat:
Qwuartz schreef op 04-07-2005 @ 18:20 :
Hele dag opgesloten in een kleine kutkamer

En ik heb geen zin meer om te leren want iedereen heeft vakantie en waarom zijn mensen zulke godsgeklaagde egoïsten?
Fok joeli.
Ken het, jij leert tenminste nog. Ik weet dat ik het moet, maar ik doe het niet, omdat ik het ga verpesten en als ik niet leer kan ik iig dat de schuld geven. Stomme logica, ik moet gewoon.
Oud 04-07-2005, 17:50
Delicate
Avatar van Delicate
Delicate is offline
Citaat:
Ave schreef op 04-07-2005 @ 18:25 :
Ken het, jij leert tenminste nog. Ik weet dat ik het moet, maar ik doe het niet, omdat ik het ga verpesten en als ik niet leer kan ik iig dat de schuld geven. Stomme logica, ik moet gewoon.
Oh wie zegt dat ik leer?
Nee, ik kan me er niet toe zetten. Chronisch gebrek aan discipline in combinatie met het niet snappen en er tegen op zien = een dikke onvoldoende.

Ach, alles vanuit een groot perspectief bekijken relativeert de zaak bij mij altijd
Oud 04-07-2005, 17:52
Verwijderd
Citaat:
Qwuartz schreef op 04-07-2005 @ 18:50 :
Oh wie zegt dat ik leer?
Nee, ik kan me er niet toe zetten. Chronisch gebrek aan discipline in combinatie met het niet snappen en er tegen op zien = een dikke onvoldoende.

Ach, alles vanuit een groot perspectief bekijken relativeert de zaak bij mij altijd
Grijns, dat had ik dus kunnen schrijven. Morgen cijfers ophalen van wat ik al gemaakt heb. Ik wil het niet.
Oud 04-07-2005, 18:38
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Hihi, ik ben nog steeds hyper
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Advertentie
Oud 04-07-2005, 18:44
Redhair
Redhair is offline
Het viel mee. Alleen ik zag T. weer, ik heb hem sinds november niet gezien. We keken vaak naar elkaar, er hing een spanning, niet leuk. Onder de dienst stond ik naast hem en hoorde hem huilen. Niet leuk, ik wilde zijn hand pakken, maar dat kon gewoon niet. Bij de koffie zaten we aan dezelfde tafel, maar we hebben geen woord gewisseld.
__________________
Digital ash in a digital urn.
Oud 04-07-2005, 18:46
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Pff, dat was me het (eerste werk-)dagje wel... Ik hoop dat de rest van het zomerseizoen niet zo hektisch is als vandaag. Ik voel me weer gewaardeerd (nou ja, van de ene kant eigenlijk wel, van de andere kant niet).
En nu verdorie weer leren, het schiet echt niet op!
Oud 04-07-2005, 18:57
Verwijderd
hmmm, ik zit een beetje opgesloten
Oud 04-07-2005, 19:10
El Kim
Avatar van El Kim
El Kim is offline
Gelukkig is mijn fiets niet gejat, zoals ik gisteren wel dacht

En hoe en wat moet ik het gaan doen volgend jaar?
__________________
<3| Lid AFCC | Er wordt flink geKoend
Oud 04-07-2005, 19:37
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Citaat:
dyfusica schreef op 04-07-2005 @ 17:57 :
Leuk dat onweer.
We hebben al de hele dag geen stroom, en ook al geen warm water.
En nu krijgt mijn moeder het ook niet gerepareerd dus moeten we een electricien laten komen. Alleen wij hebben het druk dus kan hij pas donderdag komen.
3 dagen zonder stroom
En ook geen telefoon.
En de oplader van mijn mobiel is ook al aan de andere kant van het land.
Gelukkig heb ik wel een plek gevonden waar ik kan douchen. En beneden is wel stroom, en internet doet het ook nog.
Maar toch.
Maar je hebt wel internet? Vreemd..
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 04-07-2005, 20:29
Mara
Mara is offline
Ik sluit Duits 1 af met een 8

Ik kan over, toch, in principe. Maar ik wil niet. Ik ga dan met zulke slechte cijfers m'n examen is. Nadeel: Ik ben de enige die blijft zitten. Volledig nieuwe klas, niet mijn soort mensen.

Hmmm.

Nu maar bedenken wat ik volgend jaar wil doen.
Oud 04-07-2005, 21:21
Verwijderd
Ik snap even niets van mezelf. Ik heb zo gelachen vanavond. Ik heb het zo vreselijk gezellig gehad. Ondanks het feit dat het raar is allemaal. Verwarrend. Ik vond het zo gezellig. Dan snap ik nu niet waarom ik met tranen in mijn ogen zit nu. Waarom ik mam afsnauw. Omdat ik grapjes heb lopen maken terwijl ik het vreselijk vind? Ofzo.

Stik.

Come up to meet you,
Tell you I'm sorry,
You don't know how lovely you are.

I had to find you,
Tell you I need you,
Tell you I set you apart.

Tell me your secrets,
And ask me your questions,
Oh, let's go back to the start.
Oud 04-07-2005, 22:06
Mara
Mara is offline
Bijna 1,5 jaar geleden dat 't begon. Bijna een jaar geleden dat hij zei dat hij eroverheen was.

Nog benauwt hij me.
Oud 04-07-2005, 22:27
leucomelas
Avatar van leucomelas
leucomelas is offline
ladieda
zin in woensdag
hijs liefig
kamer opruimen
tekenen > maar inspiratieloos
moe
__________________
ChIcHiNg!
Oud 04-07-2005, 22:33
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Blijkbaar heeft die ene 'vriendin', die zo koel en afstandelijk deed, binnenkort een feest ter ere van d'r verjaardag. En blijkbaar ben ik niet uitgenodigd.
Oud 04-07-2005, 22:35
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 04-07-2005 @ 23:33 :
Blijkbaar heeft die ene 'vriendin', die zo koel en afstandelijk deed, binnenkort een feest ter ere van d'r verjaardag. En blijkbaar ben ik niet uitgenodigd.
ook leuk om dat dan te horen
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Ads door Google
Oud 04-07-2005, 22:52
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 04-07-2005 @ 23:35 :
ook leuk om dat dan te horen
Na 2 jaar!! 2 jaar zijn we bevriend geweest! Ik heb met haar geknuffeld, m'n geheimen gedeeld, haar vertrouwt, samen pret gemaakt...

Toen ze zo koeltjes begon te doen heb ik haar nog gevraagd waarom... Waarom deed ze zo? Maar ze zei dat ze niet wist waar ik het over had. Terwijl we amper 2 maanden geleden nog samen feest vierden bij d'r vriendje.

Ik weet dat het her loss is, maar toch...
Oud 04-07-2005, 22:52
George
Avatar van George
George is offline
Ik zie doelen. Voor het eerst heb ik dingen om naartoe te werken, zie ik hoe ik mezelf wél nuttig kan maken.
Maar eerst nog even twee maanden vrijheid vieren.
__________________
I am Jack's wasted life.
Oud 04-07-2005, 22:53
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 04-07-2005 @ 23:52 :
Na 2 jaar!! 2 jaar zijn we bevriend geweest! Ik heb met haar geknuffeld, m'n geheimen gedeeld, haar vertrouwt, samen pret gemaakt...

Toen ze zo koeltjes begon te doen heb ik haar nog gevraagd waarom... Waarom deed ze zo? Maar ze zei dat ze niet wist waar ik het over had. Terwijl we amper 2 maanden geleden nog samen feest vierden bij d'r vriendje.

Ik weet dat het her loss is, maar toch... [afbeelding]
*doet ff flinke knuf geven*

misschien moet je het vragen.. of even afwachten misschien is ze nog niet zo ver om je uit te nodigen??
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 04-07-2005, 22:59
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 04-07-2005 @ 23:53 :
*doet ff flinke knuf geven*

misschien moet je het vragen.. of even afwachten misschien is ze nog niet zo ver om je uit te nodigen??
Ik ga heus niet smeken of bedelen om een itnodiging. Trouwens, het feest is 9 juli al, dus... Denk niet dat die uitnodiging er nog gaat komen.
Oud 04-07-2005, 23:03
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 04-07-2005 @ 23:59 :
Ik ga heus niet smeken of bedelen om een itnodiging. Trouwens, het feest is 9 juli al, dus... Denk niet dat die uitnodiging er nog gaat komen.
ze heeft nog 5 (4) dagen en je moet ook niet smeken dan maakt kwetsbaar...
maar zeg gewoon ik hoorde dat je een feest gaf mag ik vragen waarom ik van niets weet?
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 04-07-2005, 23:12
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 05-07-2005 @ 00:03 :
ze heeft nog 5 (4) dagen en je moet ook niet smeken dan maakt kwetsbaar...
maar zeg gewoon ik hoorde dat je een feest gaf mag ik vragen waarom ik van niets weet?
Nou, als zij alle anderen al op de hoogte heeft gebracht, gaat ze mij nu niet nog 'sn uitnodigen hoor. Sowieso, wie nodigt er nu iemand pas 5 dagen vantevoren uit voor een feest?

Nee, ik ga haar niets vragen en niets zeggen. Het is duidelijk dat ze me er niet bij wil hebben en ik ga me dan ook niet opdringen.

Klotezooi.

Laatst gewijzigd op 04-07-2005 om 23:16.
Oud 04-07-2005, 23:14
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
[QUOTE]Mark Almighty schreef op 05-07-2005 @ 00:12 :
Nou, als zij alle anderen al op de hoogte heeft gebracht, gaat ze mij nu niet nog 'sn uitnodigen hoor. Sowieso, wie nodigt er nu iemand pas 5 dagen vantevoren uit voor een feest?

Nee, ik ga haar niets vragen en niets zeggen. Het is duidelijk datz e me er niet bij wil hebben en ik ga me dan ook niet opdringen.

Klotezooi.


ja je hebt wel gelijk...
*knuf* tis flink kut ja..
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 04-07-2005, 23:18
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
En dan die klote-verliefdheid nog... En die studiekeuze wil ook maar niet vlotten...
Oud 04-07-2005, 23:19
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
ja dat maakt t allemaal compleet...
leve de maandag avond
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 05-07-2005, 00:03
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Net heftige documentaire over eetstoornissen gezien op canvas (Ter Zake). Te confronterend. Misschien had ik toch beter ook naar bed kunnen gaan net...
__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Oud 05-07-2005, 00:06
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Welterusten, mijnheer de president
-Boudewijn de Groot

OMG Wat raakt dat nummer me iedere keer weer.
Oud 05-07-2005, 00:46
Love & Peace
Avatar van Love & Peace
Love & Peace is offline
Ik zie er nu al tegen op om morgen weer te gaan werken. Ik doe gewoon te lang hetzelfde werk.

EN overmorgen begin ik bij mijn 2e werk. En Vrijdag moet ik iets van 11 á 12 uur werken. En ipv nu te gaan slapen, of verder te gaan in Tolstojs' Anna Karenina, of in Tariq Ramadans "westerse Moslims, en de toekomst van de Islam, zit ik hier een beetje nutteloos op een scholierenforum. Zou ik verslaafd zijn?
Oud 05-07-2005, 00:49
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
En dan te bedenken dat ik zo van haar hield. Ik hield van haar. Als eem vriendin, verder niks, maar toch... 'Houden van' betektn nogal wat voor mij. Als ik van 3 mensen echt 'hou', is het veel... Des te harder komt dit aan.

En het is niet alsof ik iets fout heb gedaan. Ik ben niet veranderd, heb niks verkeerd tegenover haar gedaan. Waarom? Waarom nou?
Oud 05-07-2005, 00:56
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Soms zijn er op bepaalde vragen geen antwoorden te vinden. Frustrerend, maar het is wel zo. *knuf*
__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:27.