Oud 18-02-2003, 16:49
MissGreeny
Avatar van MissGreeny
MissGreeny is offline


Gerrit rules!!


__________________
Een kus die het hart niet raakt, verveelt alleen de mond. --Geslaagd
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-02-2003, 18:00
de ijsprinses
Avatar van de ijsprinses
de ijsprinses is offline
Ik vond het wel weer leuk, maar ik vind het toch wel irritant dat er steeds zo'n suuperduidelijke boodschap inzit. Net als toen die jongen die man gijzelde. Ik denk niet dat het volgende week verder gaat, er stond een stukje van dat er zo veel meisjes verdwijnen, blablabla. Het is gewoon een waarschuwing, en het is tot nu toe steeds een afgerond verhaal dus lijkt me sterk dat we volgende keer horen hoe het met Karin is afgelopen.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 18:30
Verwijderd
Citaat:
de ijsprinses schreef:
Het is gewoon een waarschuwing, en het is tot nu toe steeds een afgerond verhaal dus lijkt me sterk dat we volgende keer horen hoe het met Karin is afgelopen.

Nah dat zou echt jammer zijn
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 22:48
Adrenaline
Adrenaline is offline
Citaat:
*~ Toeter ~* schreef:
vanavond (maandag) half 9 bnn
bedankt nog!
__________________
.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2003, 18:39
MissGreeny
Avatar van MissGreeny
MissGreeny is offline
Citaat:
de ijsprinses schreef:
Ik vond het wel weer leuk, maar ik vind het toch wel irritant dat er steeds zo'n suuperduidelijke boodschap inzit. Net als toen die jongen die man gijzelde. Ik denk niet dat het volgende week verder gaat, er stond een stukje van dat er zo veel meisjes verdwijnen, blablabla. Het is gewoon een waarschuwing, en het is tot nu toe steeds een afgerond verhaal dus lijkt me sterk dat we volgende keer horen hoe het met Karin is afgelopen.
Hmm, dat zou ik echt raar vinden als we nooit meer te weten komen wat er met Karin is gebeurd. Ik bedoel het moet toch real life voorstellen. Dan ga je toch door met zoeken?
__________________
Een kus die het hart niet raakt, verveelt alleen de mond. --Geslaagd
Met citaat reageren
Oud 19-02-2003, 19:07
Anne
Avatar van Anne
Anne is offline
Citaat:
Floriskortie schreef:
Oja Mark en Anne zijn in het echt helemaal geen broer en zus zoals <ANNEEE> zei, geloof mij maar want ik heb meerdere keren gefigureerd in de serie. en mark heet in het echt sjoerd.
Wie zijn Anna en Samuël Levie dan? *nieuwsgierig*

Sjoerd? Nee, dan past Mark toch beter.
__________________
Hm... Larstig... ;)
Met citaat reageren
Oud 19-02-2003, 20:33
xx
xx is offline
ik vind JOE echt geweldug!!!!

xx
Met citaat reageren
Oud 19-02-2003, 20:42
Verwijderd
Citaat:
Yamyam schreef:
Ikke ook, ikke ook! Ik vond het zo zielig, en dan toch vooral voor die arme jongen dat ie zo ver moest gaan voor dat papiertje enzow.
Ik dacht dat t echt was.
Maar ik kijk t elke week, vind t echt keileuke serie. Gebeurt tenminste es wat. Toch jammer dat t niet echt is.
Ja, mn arme broertje snapte het maar niet..

Hij is 10, en hij kon maar niet begrijpen dat het niet echt was, mn moeder en ik hebben het op honderd verschillende manieren proberen uit te leggen mja.. hij geloofde ons gewoon niet!

Die jongen die die gijzelaar speelde zit bij mij op school, dus ik maar tegen mn broertje hij heet helemaal geen Robert en hij heeft die dingen nooit gedaan, hij zit gewoon bij mij op school en heet Joel (ofzow) en hij loopt daar nog steeds rond dus is niet echt gearresteerd enz enz. Maar zelfs dat hielp niet

Hij heeft slecht geslapen die nacht
Met citaat reageren
Oud 20-02-2003, 16:03
Breg
Avatar van Breg
Breg is offline
Ik heb het maandag voor het eerst gezien en ik ga maandag zeker weer kijken, vond het echt leuk.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2003, 18:10
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
Hmm een paar keer gezien.... Mensen die denken of twijfelen of het echt is of niet, moeten toch echt even lensjes aanschaffen of serieus aan zíchzelf gaan twijfelen hoor. Kommop, tis zo NEP als ik weet-niet-wat.

Mijn mening: mwuah, soms grappig, maar zooooo overdreven... Er gebeurt zo super veel... net als bij de laatste Finals afl. Mensen die meegaan met loverboys enzov.
Fritz is wel komisch. En één van die jongens is leuk.

Die vriendin van die krullenbol is een ontiegelijke snol. Bwaah.
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Met citaat reageren
Oud 20-02-2003, 18:55
ZlatanSuperJood
Avatar van ZlatanSuperJood
ZlatanSuperJood is offline
Citaat:
Signy schreef:
Hmm een paar keer gezien.... Mensen die denken of twijfelen of het echt is of niet, moeten toch echt even lensjes aanschaffen of serieus aan zíchzelf gaan twijfelen hoor. Kommop, tis zo NEP als ik weet-niet-wat.

Mijn mening: mwuah, soms grappig, maar zooooo overdreven... Er gebeurt zo super veel... net als bij de laatste Finals afl. Mensen die meegaan met loverboys enzov.
Fritz is wel komisch. En één van die jongens is leuk.

Die vriendin van die krullenbol is een ontiegelijke snol. Bwaah.
ontiegelijke snollen
__________________
"Een juichtoon dav're langs de velden, Voor ons dierbaar Rood en Wit! De ploeg der dapp're Meersche helden,Onze vreugd en trots bezit!"
Met citaat reageren
Oud 20-02-2003, 20:05
Verwijderd
Citaat:
Signy schreef:

Die vriendin van die krullenbol is een ontiegelijke snol. Bwaah.
ist echt is ze echt een schat hoor!!heel leuk meisje, tis natuurlijk ook maar een rol..
Met citaat reageren
Oud 21-02-2003, 08:18
karamba
karamba is offline
Bij ons thuis vinden ze het totaal niet realistisch maar het is leuk om naar te kijken en er zit denk ik toch telkens weer een goeie boodschap in. Jammer dat het nep is. Dat hoorde ik dus. Zou het niet eens in het echt kunnen gebeuren. Kijk, zulke mensen in havo 3? Dat is al de eerste twijfel. In Principe gebeurt er ook TE veel voor mensen van die leeftijd. Elke week gebeurt er iets sensationeels. Dat komt omdat ze denk ik elke week een boodschap willen overbrengen. Gelijk in 1 van die eerste programma's keek ik al even hoe realistisch het was. Iedereen moest afstand nemen van die jongen met dat geweer behalve de persoon met de camera. Tssssjah... ik let nu niet meer op dat soort details. Dan heb ik ook minder kijkplezier.
Met citaat reageren
Oud 21-02-2003, 09:23
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Citaat:
addy schreef:
Bij ons thuis vinden ze het totaal niet realistisch maar het is leuk om naar te kijken en er zit denk ik toch telkens weer een goeie boodschap in. Jammer dat het nep is. Dat hoorde ik dus. Zou het niet eens in het echt kunnen gebeuren. Kijk, zulke mensen in havo 3? Dat is al de eerste twijfel. In Principe gebeurt er ook TE veel voor mensen van die leeftijd. Elke week gebeurt er iets sensationeels. Dat komt omdat ze denk ik elke week een boodschap willen overbrengen. Gelijk in 1 van die eerste programma's keek ik al even hoe realistisch het was. Iedereen moest afstand nemen van die jongen met dat geweer behalve de persoon met de camera. Tssssjah... ik let nu niet meer op dat soort details. Dan heb ik ook minder kijkplezier.
T is zeg maar voor hun niet 'elke week', in 8 afleveringen wordt een heel schooljaar beschreven. En t is een havo4 klas, van die Mark en Marlous weet ik dat ze 18 en 17 zijn dus idd wel iets te oud, maar ik vind het niet echt storend. Natuurlijk is het niet echt, maar ik vind het wel realistisch.
__________________
All that is solid melts into air.
Met citaat reageren
Oud 21-02-2003, 10:01
Me2u
Me2u is offline
Citaat:
fib schreef:
hebben ze nou al een fansite?
Hier Maar geloof dat er nog wel aangewerkt wordt.
Met citaat reageren
Oud 21-02-2003, 14:51
MissGreeny
Avatar van MissGreeny
MissGreeny is offline
Whaa dankje me2u
is iig al wat
__________________
Een kus die het hart niet raakt, verveelt alleen de mond. --Geslaagd
Met citaat reageren
Oud 21-02-2003, 15:57
Toet0r
Avatar van Toet0r
Toet0r is offline
Citaat:
Adrenaline schreef:
bedankt nog!


k vond het maandag echt een "leuke" aflevering! goed verhaal enzow!
Met citaat reageren
Oud 21-02-2003, 16:21
karamba
karamba is offline
Citaat:
stout! schreef:
T is zeg maar voor hun niet 'elke week', in 8 afleveringen wordt een heel schooljaar beschreven.
Dat wist ik niet. Dat maakt het al een stuk realistischer maar ik stoor me er niet meer zo aan. Eerst wel. Maar ik vond finals ook al leuk, deze dus ook...
Met citaat reageren
Oud 21-02-2003, 19:47
bette4ever
Avatar van bette4ever
bette4ever is offline
Heeeeey ppl,

Dis mn eerste x hier dus ik hoop dat t wel leuk gaat worden .

Ik heb alle afleveringen van finals gezien (jah ik ben verslaafd) en ik heb tot nu toe ook alle afleveringen van Cut gezien.
Ik moet zeggen dat Finals realistischer is dan Cut, omdat de verhaallijn anders liep. Nu is er telkens een einde aan en komt er steeds een nieuw verhaal met dezelfde mensen. Bij Finals was dat dus anders. Als je daar 1 aflevering had gezien moest je het vervolg wel kijken om te weten hoe het afliep.
Ik d8 bij finals dat t niet gespeeld was omdat het er eerst ook niet bij stond maar daar kwam ik later 8er toen ik op de site keek.

Ondanks dat vind ik Cut echt wreed

XXX
__________________
.:As I made it, I'm gonna lie in my bed of roses:.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2003, 11:51
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
eej, ik vind er dus geen ene zak aan hé. het gaat zo ongeveer nergens over en ik snapte er geen ene reet van... ook ze kunnen niet acteren en het camerawerk is ontzettend slecht...
eigenlijk heb ik geen pluspuntje kunnen vinden
kan iemand mij uitleggen waarom het wel leuk moet zijn???
__________________
Met citaat reageren
Oud 25-02-2003, 12:16
de ijsprinses
Avatar van de ijsprinses
de ijsprinses is offline
Citaat:
dreen schreef:
eej, ik vind er dus geen ene zak aan hé. het gaat zo ongeveer nergens over en ik snapte er geen ene reet van...
Ik denk dat dat aan jou ligt, zo ingewikkeld is het toch niet

Citaat:
dreen schreef:
ook ze kunnen niet acteren en het camerawerk is ontzettend slecht...
Ik vind dat ze wel goed acteren, en ze filmen alles zelf. zo moet het er iig uitzien

Citaat:
dreen schreef:
eigenlijk heb ik geen pluspuntje kunnen vinden
kan iemand mij uitleggen waarom het wel leuk moet zijn???
Ik vind het leuk omdat er veel gebeurd, het over jonge mensen gaat, ze het zelf filmen waardoor het toch iets 'echts' krijgt en leuk dat ze opdrachten krijgen en niet hele scripts uit hun hoofd leren. zo.

Was het de eerste keer dat je keek?
Met citaat reageren
Oud 25-02-2003, 14:47
MissGreeny
Avatar van MissGreeny
MissGreeny is offline
Citaat:
dreen schreef:
eej, ik vind er dus geen ene zak aan hé. het gaat zo ongeveer nergens over en ik snapte er geen ene reet van... ook ze kunnen niet acteren en het camerawerk is ontzettend slecht...
eigenlijk heb ik geen pluspuntje kunnen vinden
kan iemand mij uitleggen waarom het wel leuk moet zijn???
Sja je moet er wel ff in zitten, dan pas snap je het.
Ik vond Finals wel beter geacteerd dan Cut, maar dat maakt het juist zo grappig. Tenminste ikmoet daar om lachen als het beetje nep overkomt.
En dan camerawerk..zoals Ijsprinsjes al zei, het effect moet zijn dat ze het zelf filmen.
Beetje blairwitchproject achtig.
__________________
Een kus die het hart niet raakt, verveelt alleen de mond. --Geslaagd
Met citaat reageren
Oud 25-02-2003, 15:41
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Kheb 't gisteren gezien, maar vind 't een beetje onrealistisch dat je al je vriendinnen gaat uitnodigen in sexy kleren, terwijl je ouders toch al bijna in een scheiding liggen. En dat je op school alles laat zien wat je hebt opgenomen over het sexleven van je ouders enzo. (sorry als de familieverhoudingen niet helemaal kloppen, keek voor het eerst).

Maar verder wel lekker tijdverdrijf.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2003, 16:05
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
de ijsprinses schreef:
Ik denk dat dat aan jou ligt, zo ingewikkeld is het toch niet
nou ja, vind ik dus wel... voor mijn gevoel zit er geen duidelijk verhaal in...
Citaat:
Ik vind dat ze wel goed acteren, en ze filmen alles zelf. zo moet het er iig uitzien
het is zo onduidelijk, alles loopt continu door elkaar enzow. dus je moet de hele tijd kijken wie er nou praat omdat ze niet goed inzomen en het gaat er ook alleen maar om wat er gezegd wordt en nniet hoe, want je ziet de helft er niet van.
Tv is voor mij ontspanning, en als ik dan zo gefocust moet zijn erop om het te kunnen snappen. en als ze op tv ookal zo stressen... das gewoon niet geschikt voor mij
Citaat:
Ik vind het leuk omdat er veel gebeurd, het over jonge mensen gaat, ze het zelf filmen waardoor het toch iets 'echts' krijgt en leuk dat ze opdrachten krijgen en niet hele scripts uit hun hoofd leren. zo.
dus doordat het "reality" is vindt je het leuk?
Citaat:
Was het de eerste keer dat je keek?
nee, k heb het nu 3x gezien, 1x een hele aflevering, en voor de rest steeds stukjes enzow
__________________
Met citaat reageren
Oud 25-02-2003, 16:06
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Penishapper schreef:
Sja je moet er wel ff in zitten, dan pas snap je het.
Ik vond Finals wel beter geacteerd dan Cut, maar dat maakt het juist zo grappig. Tenminste ikmoet daar om lachen als het beetje nep overkomt.
En dan camerawerk..zoals Ijsprinsjes al zei, het effect moet zijn dat ze het zelf filmen.
Beetje blairwitchproject achtig.
hmzz, tja ik heb het natuurlijk niet zo vaak gezien... maar tis zo'n vaag gedoe allemaal... en echt humor vind ik het ook niet... naja zal wel aan mij liggen dan...
__________________
Met citaat reageren
Oud 25-02-2003, 17:20
Verwijderd
Haha, lijpe serie. Alleen ontzettend voorspelbare en typische personages. Maar wat wil je ook, Nederlands en BNN-makelij.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2003, 23:02
sublime
Avatar van sublime
sublime is offline
ik vind het echt heel leuk; slecht gespeeld, ontzetted niet realistisch... ja daar hou ik van
Met citaat reageren
Oud 25-02-2003, 23:20
loenatikkie
loenatikkie is offline
Hallow,

Ik vind Cut best wel leuk, keek eerder ook vaak naar Finals, is het niet zo dat Cut een beetje op Fort Alpha moet lijken?? die serie die een aantal jaar geleden werd uitgezonden, ik bedoel daar gaven ze ook een illegaal feest in de school enzo, maar dat werd niet zo heel erg realistisch gespeeld als dit maar ja, weet iemand dat of dat zo is?
Met citaat reageren
Oud 25-02-2003, 23:35
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
loenatikkie schreef:
Hallow,

Ik vind Cut best wel leuk, keek eerder ook vaak naar Finals, is het niet zo dat Cut een beetje op Fort Alpha moet lijken?? die serie die een aantal jaar geleden werd uitgezonden, ik bedoel daar gaven ze ook een illegaal feest in de school enzo, maar dat werd niet zo heel erg realistisch gespeeld als dit maar ja, weet iemand dat of dat zo is?
Nou nee, ik vind het niet super op Fort Alpha lijken. Ten eerste is het al heel anders de manier waarop het gefilmd wordt, maar daarnaast ging het in Fort Alpha toch vooral om 'de groep' en dan met name in combinatie met school (af en toe wel wat persoonlijke dingen, maar vaak toch wel iets wat de hele klas aanging) en dit is (naar ik heb gezien) toch meer bij mensen persoonlijk, of was dat slechts één aflevering?

Maar goed, 't gaat inderdaad wel allebei over jongeren
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 26-02-2003, 11:34
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Fort Alpha was cool. Dat werd bij mijn zus op school opgenomen dus was altijd superleuk om te kijken omdat je alles herkende en ook ongeveer alle figuranten bekenden waren.
Maar ik vind cut! ook erg leuk. Die Mark.
__________________
All that is solid melts into air.
Met citaat reageren
Oud 26-02-2003, 12:26
spinnie
Avatar van spinnie
spinnie is offline
Met citaat reageren
Oud 27-02-2003, 01:15
?OWAN!
Avatar van ?OWAN!
?OWAN! is offline
ik vind het een remake van "Ford Alpha"en "Finals", alhoewel het best wel leuk is om naar te kijken...maar toch na een kwartier lijkt het net of ik naar een herhaling kijk.
__________________
Watching the red sky surrounded by clouds a salute to a begin of my forgetfulness of my latest sin
Met citaat reageren
Oud 27-02-2003, 14:52
LiViNg EnD
Avatar van LiViNg EnD
LiViNg EnD is offline
k Vind het wel een cool programma. Ook omdat je een beetje in de maling word genomen (vooral als je Finals nooit hebt gezien) De eerste keer dat ik Finals zag, dacht ik echt; wow, die mensen leiden een spannend leven, totdat ik wakker werd geschud tijdens de aftiteling. Ondanks dat vind ik dat er in Cut een ontzettend leuk, weliswaar niet bijzonder, verhaal zit. Vooral ook omdat sommige dingen erg herkenbaar zijn: Slechte cijfers op school, ruzie thuis, jaloezie..
Met citaat reageren
Oud 01-03-2003, 12:54
DeSSie
Avatar van DeSSie
DeSSie is offline
Die marloes die erin speelt

Woont hier veder op
stiekem mee in de klas gezeten
Met citaat reageren
Oud 01-03-2003, 12:54
DeSSie
Avatar van DeSSie
DeSSie is offline
Enne mwja tis gespeelt
Met citaat reageren
Oud 01-03-2003, 13:52
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Citaat:
DeSSie schreef:
Enne mwja tis gespeelt
neeeee!!!
wat een onthulling
__________________
All that is solid melts into air.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2003, 13:55
thunder110
Avatar van thunder110
thunder110 is offline
Citaat:
Mortischa schreef:
ist echt is ze echt een schat hoor!!heel leuk meisje, tis natuurlijk ook maar een rol..
Nou. Ontzettend.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2003, 16:50
DarkRaven
Avatar van DarkRaven
DarkRaven is offline
Ik mis het steeds, maarja...dat ene meisje die helemaal naakt in beeld was (bij die kamp-aflevering) is wel lekker.

Het is niet echt saai, maar om er thuis voor te blijven....dat ook weer niet
Met citaat reageren
Oud 04-03-2003, 17:11
BCR
Avatar van BCR
BCR is offline
Ik heb het gister voor het eerst gezien!
Vond het op zich wel grappig, alleen wel erg veel geschreeuw en geruzie enzo (Vooral Ad tegen de directeur en daarna tegen de leerlingen was erg nep). Dat was een beetje overdreven, maar lag maybe ook wel aan de aflevering.

Finals heb ik nooit echt gevolgd, weleens een keertje gezien. Dat zag er wel echter uit, maar volgens mij is Cut leuker!
__________________
I'll find you.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Muziek Cut OFF...Dark funky electro
Mr fiets
9 06-09-2006 21:32
Films, TV & Radio Donnie Darko - Director's Cut (nieuw)
Verwijderd
31 19-11-2004 17:01
Films, TV & Radio cut! / Najib en Julia
stout!
31 20-08-2004 18:09
Muziek Dump de playlist
mmuddy
83 17-06-2004 01:06
Muziek de bands op trashfest
fucking hero
19 01-03-2004 13:55
Films, TV & Radio Urban Legend & Urban Legends Final Cut
MeCute1983
13 19-03-2002 19:18


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:30.