Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-10-2014, 13:23
Verwijderd
Citaat:


Hierna stopte ik met lezen
Citaat:
Ik dacht trouwens dat je zelf wel vond dat je goed kon rijden
Ja, je hebt dat nooit goed begrepen, dat merkte ik destijds al. Ik vind en weet dat ik ontzettend goed KAN rijden, in de zin van als ik mijn best doe er voor en rekening houd met anderen. In de praktijk komt ook tijdens het autorijden mijn kleine prins-syndroom naar boven en vind ik dat verkeersregels richtlijnen zijn en dat ik, vooral en juist ik, die regels best even kan negeren als me dat uitkomt. In de praktijk haal ik dus vaak genoeg dingen uit waarvan ik zelf even later denk "dat had handiger gekund ". Zonder dat dat bijna-dood-ervaringen zijn trouwens.


Citaat:
Nu lijkt het of ik je de slechtste chauffeur van Nederland vind, dat is niet zo, overigens.
Nee dat ben ik ook totaal niet Je was behoorlijk onder de indruk toen ik de auto in een erg krappe plaats zo in een keer vlot parkeerde zonder met de ogen te knipperen Ik beheers mijn voertuig goed, ik kijk als ik zin heb erg goed vooruit en ik ben extreem zelfverzekerd dus geen paniek- of zenuwachtige rare acties etc etc etc
Advertentie
Oud 29-10-2014, 13:25
Verwijderd
tl;dr: ik kan heel goed autorijden
Oud 29-10-2014, 13:34
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Joh iedereen maakt inschattingsfoutjes, de een wat vaker dan de ander Ik doe ook wel eens dingen die geen lintje verdienen op het gebied van schoonheid. Mijn veiligste tip is 'doe net alsof alle andere weggebruikers mongolen zijn' Dit vocaliseer ik ook regelmatig, mensen naast mij interpreteren dat als een agressieve houding, maar ik heb gewoon graag commentaar op iedereen, zonder dat ik me er werkelijk bloeddrukverhogend druk om maak.

Maar autorijden
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 29-10-2014, 13:40
Verwijderd
Ja! Dat wilde ik nog zeggen! Autorijden is echt zo superleuk ik snap niet dat mensen dat uitstellen/eng vinden
Oud 29-10-2014, 13:44
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Ik ben nooit op wat voor manier dan ook onder de indruk geweest van je
Oud 29-10-2014, 13:45
Verwijderd
haha
Oud 29-10-2014, 14:02
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Ja! Dat wilde ik nog zeggen! Autorijden is echt zo superleuk ik snap niet dat mensen dat uitstellen/eng vinden
s.com toerrit!!!
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 29-10-2014, 15:03
Verwijderd
Ertur is een bijzonder slechte chauffeur. Bij mijn moeder parkeert hij hem altijd per ongeluk aan de achterkant.
Oud 29-10-2014, 16:12
Verwijderd
Citaat:
Ertur is een bijzonder slechte chauffeur. Bij mijn moeder parkeert hij hem altijd per ongeluk aan de achterkant.
Nou moet je ook niet jezelf vergeten, laatst hebben we samen bij je moeder dubbel geparkeerd aan de achterkant
Oud 29-10-2014, 16:32
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Ik ben echt een gevaar op de weg met mijn gehaaste rijstijl. Deadlock kan daarover meepraten.
Oud 29-10-2014, 18:16
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
In de praktijk komt ook tijdens het autorijden mijn kleine prins-syndroom naar boven
bitch please
__________________
Satan wanna put me in a bow tie
Oud 29-10-2014, 18:35
Miss.Jazz.
Avatar van Miss.Jazz.
Miss.Jazz. is offline
Citaat:

en ik ben extreem zelfverzekerd
goh.
__________________
Meetwaterkan.
Oud 29-10-2014, 19:56
Verwijderd
Citaat:
Nou moet je ook niet jezelf vergeten, laatst hebben we samen bij je moeder dubbel geparkeerd aan de achterkant
Ik dacht dat we dat stil zouden houden totdat de website live is en de BluRay in de winkel ligt.

Citaat:
Ik ben echt een gevaar op de weg met mijn gehaaste rijstijl. Deadlock kan daarover meepraten.
Godnonde. Ik dacht dat we niet zouden aankomen inderdaad.
Oud 29-10-2014, 20:57
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik heb nog nooit bij Schrö in de auto gezeten. Ik wist volgens mij niet eens dat hij een rijbewijs had. Misschien maar beter ook, zo te lezen
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 29-10-2014, 22:10
Verwijderd
Citaat:
Ik heb nog nooit bij Schrö in de auto gezeten. Ik wist volgens mij niet eens dat hij een rijbewijs had. Misschien maar beter ook, zo te lezen
70 waar je 80 mag. Wel even afremmen naar 65 voor de bochten natuurlijk. Dat soort werk. En dat in een Saab.
Oud 29-10-2014, 23:01
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
70 waar je 80 mag. Wel even afremmen naar 65 voor de bochten natuurlijk. Dat soort werk. En dat in een Saab.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 30-10-2014, 04:10
Verwijderd
Hoi ik moet de boot van half negen halen
Oud 30-10-2014, 06:45
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
70 waar je 80 mag. Wel even afremmen naar 65 voor de bochten natuurlijk. Dat soort werk. En dat in een Saab.
Zeg zeg zeg, ik rijd altijd op zijn minst 75 waar je 80 mag!
Oud 30-10-2014, 06:51
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Hoi ik moet de boot van half negen halen
Waar gaat de boot naar toe?
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 30-10-2014, 07:26
Verwijderd
Citaat:
Waar gaat de boot naar toe?
Terschelling! Ik heb daar vandaag en morgen onderwijsdag.
Oud 30-10-2014, 07:39
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik heb mijn rijbewijs maar kan niet bijzonder goed rijden. Ook niet bijzonder slecht hoor. Maar ik rij steeds in andere voertuigen, en maar af en toe. Het is praktisch datik de kinderen van school kan halen voor mijn oppasouders en dat is mmeteen het enige nuttige wat ikmet dat rijbewijs heb kunnen doen. Vind er ook niks aan, autorijden. :
Oud 30-10-2014, 07:42
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Terschelling! Ik heb daar vandaag en morgen onderwijsdag.
Have fun!
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 30-10-2014, 07:55
Verwijderd
Dank je!

Ik vind autorijden saai maar dat kan er aan liggen dat ik twee keer per dag een uur in de auto zit waarvan ik tweederde van de tijd op een eenbaans autoweg naar de kont van de vrachtwagen voor me zit te staren.
Oud 30-10-2014, 07:56
Verwijderd
Ik vind autorijden wel leuk, vooral als ik alleen ben. Het hebben van een rijbewijs en auto gaf me echt een gevoel van vrijheid, heerlijk om niet meer afhankelijk te zijn van het OV of van anderen.
Oud 30-10-2014, 08:36
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Autorijden is het leukst als je niet ergens heen moet. Lekker over een kronkelend b-weggetje, links en rechts af slaan omdat het een leuke weg lijkt. Ergens stoppen omdat het uitzicht zo mooi is of omdat er een ijsverkoper staat. Ik neem soms een alternatieve route naar huis (vaak de eerste zonnige dag van het jaar als mijn dakje weer open kan) gewoon om lekker te sturen.
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 30-10-2014, 11:13
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
Ik vind autorijden wel leuk, vooral als ik alleen ben. Het hebben van een rijbewijs en auto gaf me echt een gevoel van vrijheid, heerlijk om niet meer afhankelijk te zijn van het OV of van anderen.
Je bent altijd wel afhankelijk van anderen hoor. Als bijvoorbeeld in de winter de sneeuw niet wordt geruimd op de weg, kun je het op een gegeven moment ook wel vergeten en als de benzine niet meer aangeleverd wordt ook, tenzij je in een elektrische auto rijdt, maar dan zijn er wel weer andere afhankelijkheden.
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 30-10-2014, 11:15
Verwijderd
Ja dat is waar. Mijn grootste ergernis is rijden in de sneeuw/ijzel/mist omdat sommige mensen dan echt veranderen in incapabele malloten die met hun ogen dicht rijden.
Oud 30-10-2014, 13:07
Verwijderd
Citaat:
Je bent altijd wel afhankelijk van anderen hoor. Als bijvoorbeeld in de winter de sneeuw niet wordt geruimd op de weg, kun je het op een gegeven moment ook wel vergeten en als de benzine niet meer aangeleverd wordt ook, tenzij je in een elektrische auto rijdt, maar dan zijn er wel weer andere afhankelijkheden.
Maar dat is natuurlijk niet waar. Je bent niet altijd afhankelijk van anderen, je noemt juist een paar zeer specifieke voorbeelden waarbij dat zo is, maar die in normale omstandigheden niet gelden. Bij het OV ben je altijd afhankelijk van de tijdstabel en de opstapplekken et cetera. De afhankelijkheid is bij het OV echt veel groter en ik vind het vreemd dat jij wel vaker doet alsof het geen verschil maakt. Dat strookt niet met de realiteit.
Oud 30-10-2014, 13:43
Verwijderd
Citaat:
Maar dat is natuurlijk niet waar. Je bent niet altijd afhankelijk van anderen, je noemt juist een paar zeer specifieke voorbeelden waarbij dat zo is, maar die in normale omstandigheden niet gelden. Bij het OV ben je altijd afhankelijk van de tijdstabel en de opstapplekken et cetera. De afhankelijkheid is bij het OV echt veel groter en ik vind het vreemd dat jij wel vaker doet alsof het geen verschil maakt. Dat strookt niet met de realiteit.
Ik sluit me hier helemaal bij aan.
Oud 30-10-2014, 14:17
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
Maar dat is natuurlijk niet waar. Je bent niet altijd afhankelijk van anderen, je noemt juist een paar zeer specifieke voorbeelden waarbij dat zo is, maar die in normale omstandigheden niet gelden. Bij het OV ben je altijd afhankelijk van de tijdstabel en de opstapplekken et cetera. De afhankelijkheid is bij het OV echt veel groter en ik vind het vreemd dat jij wel vaker doet alsof het geen verschil maakt. Dat strookt niet met de realiteit.
Jij legt zelf je wegen aan, haalt zelf de olie uit de grond en verwerkt dat eigenhandig in een raffinaderij die je zelf gebouwd hebt tot benzine en gooit dat in een auto die je zelf gebouwd hebt en die je zelf onderhoud, met onderdelen die je zelf gemaakt hebt?
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 30-10-2014, 14:31
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Dat heeft toch geen invloed op het in je auto kunnen stappen en wegrijden wanneer jet JOU uitkomt? De auto is al gefabriceerd, de wegen liggen er al en de benzine zit al in de pomp.
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 30-10-2014, 14:38
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
Dat heeft toch geen invloed op het in je auto kunnen stappen en wegrijden wanneer jet JOU uitkomt? De auto is al gefabriceerd, de wegen liggen er al en de benzine zit al in de pomp.
Ja, omdat anderen die dingen al voor je hebben geregeld. Was dat niet gebeurd, dan had je niet weg kunnen rijden. Daarnaast ben je, eenmaal op de weg, ook nog afhankelijk van je (vele) medeweggebruikers, als één van hen iets stoms doet, is de kans dat dat ernstige gevolgen voor je heeft groter dan wanneer je bijvoorbeeld in de trein zit.

Je bent altijd afhankelijk van anderen, de manier waarop verschilt alleen per situatie.
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 30-10-2014, 14:45
Verwijderd
Citaat:
Jij legt zelf je wegen aan, haalt zelf de olie uit de grond en verwerkt dat eigenhandig in een raffinaderij die je zelf gebouwd hebt tot benzine en gooit dat in een auto die je zelf gebouwd hebt en die je zelf onderhoud, met onderdelen die je zelf gemaakt hebt?
Nee, maar desondanks, als ik vannacht om 03.43 in mijn bedje in Maastricht besluit dat ik zo snel mogelijk in Veendam wil zijn, kan ik gewoon in de auto stappen en er direct heen rijden, zonder afhankelijkheid van anderen. Met OV lukt me dat niet, dan sta ik drie uur in de kou te wachten tot er eens iets gaat rijden.
Oud 30-10-2014, 14:49
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
Nee, maar desondanks, als ik vannacht om 03.43 in mijn bedje in Maastricht besluit dat ik zo snel mogelijk in Veendam wil zijn, kan ik gewoon in de auto stappen en er direct heen rijden, zonder afhankelijkheid van anderen. Met OV lukt me dat niet, dan sta ik drie uur in de kou te wachten tot er eens iets gaat rijden.
Als de weg niet onderhouden wordt, door anderen (!), strand je misschien wel na enkele honderden meters.
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 30-10-2014, 14:53
Verwijderd
Citaat:
Als de weg niet onderhouden wordt, door anderen (!), strand je misschien wel na enkele honderden meters.
Misschien. Maar die kans is gering, je beschrijft wederom een uitzonderlijk voorbeeld dat normaal gezien niet van toepassing is. Bij het OV ben je altijd afhankelijk van anderen, als je met de auto gaat maar incidenteel. Dat is het verschil. En jij doet vaker, nu ook weer, alsof dat verschil niet bestaat.
Oud 30-10-2014, 14:55
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
Misschien. Maar die kans is gering, je beschrijft wederom een uitzonderlijk voorbeeld dat normaal gezien niet van toepassing is. Bij het OV ben je altijd afhankelijk van anderen, als je met de auto gaat maar incindenteel. Dat is het verschil. En jij doet vaker, nu ook weer, alsof dat verschil niet bestaat.
Nee, als die weg niet onderhouden wordt, gaat dat op een bepaald moment hoe dan ook gebeuren. In de normale situatie vindt er inderdaad onderhoud plaats, dat in de regel niet door jou wordt uitgevoerd en waarbij je dus afhankelijk bent van de diensten van andere mensen.
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 30-10-2014, 15:02
Verwijderd
Jezus Patrick.

Ja, in de strikte zin van het woord heb je gelijk. Autorijden verandert je niet opeens in een zelfvoorzienende jager-verzamelaar uit de jaren -5000 die, afgezonderd van zijn stam, dobberend op een ijsschots, totaal onafhankelijk is van iedereen en het in zijn eentje moet uitvogelen. Maar dit snapt iedereen in dit topic. Het is helemaal niet onderwerp van discussie.

Autorijden heeft een functie: jezelf verplaatsen. Het gaat erom dat je deze functie meer zelf kan invullen en BIJ HET INVULLEN VAN DIE FUNCTIE minder afhankelijk bent. Je kunt namelijk zelf bepalen waar je heengaat, wanneer, hoe lang je erover doet. En ja, ook met het ov heb je enige invloed op deze parameters, maar minder. Je kan namelijk niet tegen de buschauffeur zeggen 'o wat een leuk weggetje, gaat u daar eens in' of tegen de trein 'hé eh ik ben hier nét een vriendin tegengekomen die ik al drie jaar niet heb gezien, dus we wilden bijkletsen, dus vertrek even twee minuten later, anders moet ik weer een halfuur wachten'.

Dat is alles, saai hè.
Oud 30-10-2014, 15:10
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
Jezus Patrick.

Ja, in de strikte zin van het woord heb je gelijk. Autorijden verandert je niet opeens in een zelfvoorzienende jager-verzamelaar uit de jaren -5000 die, afgezonderd van zijn stam, dobberend op een ijsschots, totaal onafhankelijk is van iedereen en het in zijn eentje moet uitvogelen. Maar dit snapt iedereen in dit topic. Het is helemaal niet onderwerp van discussie.

Autorijden heeft een functie: jezelf verplaatsen. Het gaat erom dat je deze functie meer zelf kan invullen en BIJ HET INVULLEN VAN DIE FUNCTIE minder afhankelijk bent. Je kunt namelijk zelf bepalen waar je heengaat, wanneer, hoe lang je erover doet. En ja, ook met het ov heb je enige invloed op deze parameters, maar minder. Je kan namelijk niet tegen de buschauffeur zeggen 'o wat een leuk weggetje, gaat u daar eens in' of tegen de trein 'hé eh ik ben hier nét een vriendin tegengekomen die ik al drie jaar niet heb gezien, dus we wilden bijkletsen, dus vertrek even twee minuten later, anders moet ik weer een halfuur wachten'.

Dat is alles, saai hè.
Als de buren je de hele nacht wakker hebben gehouden met hun ruzie, is het waarschijnlijk niet zo verstandig om in de auto te stappen, als je met het openbaar vervoer reist, heb je daar niet in die mate last van. Kortom: in beide gevallen ben je afhankelijk van anderen, de manier waarop verschilt alleen!
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 30-10-2014, 15:11
Verwijderd
Gvd tentamenpunt is ingevoerd in Osiris. Sta er dan op, stom punt, kom dan!
Oud 30-10-2014, 15:13
Verwijderd
Citaat:
Als de buren je de hele nacht wakker hebben gehouden met hun ruzie, is het waarschijnlijk niet zo verstandig om in de auto te stappen, als je met het openbaar vervoer reist, heb je daar niet in die mate last van. Kortom: in beide gevallen ben je afhankelijk van anderen, de manier waarop verschilt alleen!
Je blijft extreme incidentele omstandigheden aanhalen als bewijs voor iets dat altijd zo zou zijn. Zo werkt het niet.
Oud 30-10-2014, 15:14
Verwijderd
Citaat:
Als de buren je de hele nacht wakker hebben gehouden met hun ruzie, is het waarschijnlijk niet zo verstandig om in de auto te stappen, als je met het openbaar vervoer reist, heb je daar niet in die mate last van. Kortom: in beide gevallen ben je afhankelijk van anderen, de manier waarop verschilt alleen!
Eet jij graag gefermenteerde vis, gegarneerd met zongedroogde rauwe ijsbeerlever?
Oud 30-10-2014, 15:14
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
Je blijft extreme incidentele omstandigheden aanhalen als bewijs voor iets dat altijd zo zou zijn. Zo werkt het niet.
Hier is niks extreems aan en zo werkt het wel. Want ook als de buren jou niet de hele nacht wakker hebben gehouden, en je dus wel veilig met de auto kunt gaan rijden, dan heb jij dat te danken aan die buren.
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 30-10-2014, 15:15
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
Eet jij graag gefermenteerde vis, gegarneerd met zongedroogde rauwe ijsbeerlever?
Nooit geprobeerd, is dat lekker?
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 30-10-2014, 15:20
Verwijderd
Citaat:
Hier is niks extreems aan en zo werkt het wel. Want ook als de buren jou niet de hele nacht wakker hebben gehouden, en je dus wel veilig met de auto kunt gaan rijden, dan heb jij dat te danken aan die buren.
Dat heeft er toch juist mee te maken dat je als automobilist onafhankelijker bent? Namelijk van je eigen rijden. Als je jezelf niet vertrouwt (omdat je bijvoorbeeld weinig geslapen hebt) moet je er niet aan beginnen. Dan moet je vertrouwen op iemand anders (bijvoorbeeld een machinist) die hopelijk wél uitgeslapen aan zijn dag begint.

Citaat:
Nooit geprobeerd, is dat lekker?
Als je al een week niks hebt gegeten waarschijnlijk wel.

Dús is het helemaal niet viezer dan pepernoten en appels, het verschilt alleen in de manier waarop!
Oud 30-10-2014, 15:24
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
Dat heeft er toch juist mee te maken dat je als automobilist onafhankelijker bent? Namelijk van je eigen rijden. Als je jezelf niet vertrouwt (omdat je bijvoorbeeld weinig geslapen hebt) moet je er niet aan beginnen. Dan moet je vertrouwen op iemand anders (bijvoorbeeld een machinist) die hopelijk wél uitgeslapen aan zijn dag begint.
Je blikveld is veel te beperkt: die rijvaardigheid, en jouw vertrouwen daarin, wordt beïnvloed door externe factoren, die je zelf dus niet in de hand hebt. Het gaat er dus niet alleen om dat jij zelf het voertuig bestuurt, de mogelijkheden die je hebt om dit te doen worden wel degelijk bepaald door factoren buiten jezelf.
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 30-10-2014, 15:26
Verwijderd
Haha, anderen vertellen dat hún blikveld veel te beperkt is

ik ben er wel klaar mee maar draag het stokje graag over aan Tina en Deadlock
Oud 30-10-2014, 15:30
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
Haha, anderen vertellen dat hún blikveld veel te beperkt is
Ik neem hele plaatje mee in mijn overwegingen, anderen doen dat duidelijk niet, dus ja: het blikveld van die deelnemers aan de discussie is te beperkt.
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 30-10-2014, 15:34
Verwijderd
Citaat:
Nee, maar desondanks, als ik vannacht om 03.43 in mijn bedje in Maastricht besluit dat ik zo snel mogelijk in Veendam wil zijn, kan ik gewoon in de auto stappen en er direct heen rijden, zonder afhankelijkheid van anderen. Met OV lukt me dat niet, dan sta ik drie uur in de kou te wachten tot er eens iets gaat rijden.
En je moet bijna altijd via C en D naar B en soms zelfs via E.
Oud 30-10-2014, 15:36
Verwijderd
Citaat:
Hier is niks extreems aan en zo werkt het wel. Want ook als de buren jou niet de hele nacht wakker hebben gehouden, en je dus wel veilig met de auto kunt gaan rijden, dan heb jij dat te danken aan die buren.
Natuurlijk is dat wel een extreem voorbeeld, kom óp zeg, doe even geen T_ID.
Oud 30-10-2014, 15:40
Verwijderd
Citaat:
Ik neem hele plaatje mee in mijn overwegingen, anderen doen dat duidelijk niet, dus ja: het blikveld van die deelnemers aan de discussie is te beperkt.
Met 'vrijheid' bij autorijden wordt iets totaal anders bedoeld dan de vrijheid bij het OV. Bij het OV is het fijn dat je op de vertrektijden na, je eigenlijk nergens rekening mee hoeft te houden. Moe, dronken, pauper van de XTC, prima. Is ook een stukje vrijheid. Daar staat tegenover dat je de auto kan pakken wanneer je wil en waar je maar heen wil. Er is geen enkele plaats in op het Nederlandse vasteland waar je niet met de auto kan komen. Dat is met het openbaar vervoer wel anders.

Daarnaast gaan álle argumenten in je eerste post nog vele malen harder op voor voornamelijk de trein. Rails, bovenleiding, beveiligingssystemen, stroomvoorziening náár die bovenleiding, wissels, wisselverwarming, ál die dingen heb jij niet in de hand terwijl je met een auto zelfs bij een stroomstoring gewoon nog van a naar b kan komen.

Met andere woorden; Loop niet zo te zeiken.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:11.