Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-10-2002, 15:20
Rufus Lee
Avatar van Rufus Lee
Rufus Lee is offline
Citaat:
LiquidLans schreef:
Jij moet echt dood he.

Ga maar andere dingen dan anime kijken. Iig geen DBZ. Die stemmen passen juist super goed bij de karakters!

in tegenstelling tot die Ocean crap, die goku niet als een zorgzame liefhebbende vader zien maar als een hippe koele gozer met een stem van een gast van 24 die elke dag 10 bier zuipt ¬_¬

ps: klemtoonlegging is bij Ocean zo verrot dat ik er niet eens over zal beginnen. nouja, uitweiden dan.
wow, wat een prachtige opening voor een reply

dus ik moet dood omdat ik een andere mening dan jou heb?

ik vind die Ocean-stemmen prima en ik ben niet gek op de FUNimation-stemmen.......

you got a problem with that?

Then come to my place and blow my fucking head off!!!!!!
__________________
Dit is misschien de laatste kans, kom mee en vlucht met mij! En dans met mij de laatste dans, dan ben je eindelijk vrij!
Advertentie
Oud 03-10-2002, 16:09
Verwijderd
Citaat:
LiquidLans schreef:
Wowz. Je bent knap EN weet je anime .

Wil je met me trouwen?

Ik voel alsof ik verliefd word

is Evangelion in engels wat? Dat down ik nu.
Ik hoop maar dat 'knap' hier als 'slim' is bedoeld, anders krijg je me daar een teleurstelling te verwerken op de bruiloft

Evangelion heb ik eigenlijk niet gezien, heb alleen een manga in het Italiaans... en daar ben ik nog niet doorgekomen, beetje ingewikkelde taal ^_^;;;
Oud 03-10-2002, 17:10
Darvan
Avatar van Darvan
Darvan is offline
evangelion...... volgens mij niet, had wel een paar afleveringen maar die zijn eraf
Oud 03-10-2002, 17:16
Verwijderd
Heb nu wel alle afleveringen en films van evangelion , maar sommige zijn engels.....en die zijn duidelijk wat...minder. Japanse versie heeft altijd prioriteit
Oud 03-10-2002, 18:10
m.
m. is offline
Citaat:
Baron Sengir schreef:
Psst...je kan ook meerdere keren quoten in 1 bericht
Als hij die shop al keer gemeld had srry dan maar ik vroeg ook niet naar de shop ik bedoelde welke school
Oud 03-10-2002, 18:15
m.
m. is offline
Citaat:
CycLoner schreef:
Heb nu wel alle afleveringen en films van evangelion , maar sommige zijn engels.....en die zijn duidelijk wat...minder. Japanse versie heeft altijd prioriteit
Ik heb alle engelse nu in dvd-rip kzal ze eens kijken hihi maar mja ik wil ook wel de japanse
Oud 03-10-2002, 18:17
m.
m. is offline
Citaat:
Morgan schreef:
Ik hoop maar dat 'knap' hier als 'slim' is bedoeld, anders krijg je me daar een teleurstelling te verwerken op de bruiloft

Evangelion heb ik eigenlijk niet gezien, heb alleen een manga in het Italiaans... en daar ben ik nog niet doorgekomen, beetje ingewikkelde taal ^_^;;;
Niet jezelf neerhalen. Of naja, het siert je natuurlijk wel bescheidenheid..



ik ken btw iemand die italiaans kan..

die woont dan nu ook in italie maar ze woonde eerst hier is tijdje terug weer terugverhuisd
Oud 03-10-2002, 18:19
m.
m. is offline
Citaat:
Rufus Lee schreef:
wow, wat een prachtige opening voor een reply

dus ik moet dood omdat ik een andere mening dan jou heb?

ik vind die Ocean-stemmen prima en ik ben niet gek op de FUNimation-stemmen.......

you got a problem with that?

Then come to my place and blow my fucking head off!!!!!!
Adres ?

Ocean lover

Ocean sucks dick met die klote muziek en kutstemmen.. om nog niet te beginnen over hoe ze die klemtoon leggen

Arrrrgghhhhh

Zelfde geldt voor AB. Zuigt even hard.
Oud 03-10-2002, 19:36
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
Al snap ik niet dat Rufus de Ocean stemmen goed vind, maar vammij magtie...dat is nou eenmaal zijn mening...
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Oud 03-10-2002, 19:37
m.
m. is offline
Citaat:
D@mien schreef:
Al snap ik niet dat Rufus de Ocean stemmen goed vind, maar vammij magtie...dat is nou eenmaal zijn mening...
Met jou kan ik praten.
Oud 03-10-2002, 19:48
Verwijderd
alle dubs zijn slecht, discussie afgelopen
Oud 03-10-2002, 20:15
Baron Sengir
Avatar van Baron Sengir
Baron Sengir is offline
Citaat:
LiquidLans schreef:
Met jou kan ik praten.
Weet je wel wat ik bedoelde met je kan meerdere keren quoten?

Zal ff een voorbeeld geven

Citaat:
Piet schreef:
Hier staat een verhaal
Hier komt je antwoord

Citaat:
andere gast schrijft:
een ander verhaal
Hier komt het antwoord op de andere gast...

Als je dat nou voortaan doet als je post, scheelt dat weer 3 berichten per dag en zijn we minder snel bij de 250...

PS.
Morgen weer een dubbele aflevering...Welke was ook alweer nadat Goku tegen Yakon had gevochten?
__________________
I like angles...to a certain degree.
Oud 03-10-2002, 20:19
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
Citaat:
Baron Sengir schreef:
PS.
Morgen weer een dubbele aflevering...Welke was ook alweer nadat Goku tegen Yakon had gevochten?
episode 209 - Battle Supreme
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Oud 03-10-2002, 20:23
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
Citaat:
CycLoner schreef:
alle dubs zijn slecht, discussie afgelopen
Geef es wat argumenten..waarom is de japse versie dan beter?
Ik vint de japse versie nét iets beter dan Ocean, maar niet veel...

- De stemmen zijn klote...ze krijsen als idioten, en bijna iedereen heeft de stem van een 5 jarige...

- De muziek is erg slap, en weinig variatie.

+ Uncut version = COOL!
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Oud 03-10-2002, 20:31
Verwijderd
Citaat:
D@mien schreef:
Geef es wat argumenten..waarom is de japse versie dan beter?
Ik vint de japse versie nét iets beter dan Ocean, maar niet veel...

- De stemmen zijn klote...ze krijsen als idioten, en bijna iedereen heeft de stem van een 5 jarige...

- De muziek is erg slap, en weinig variatie.

+ Uncut version = COOL!
Het was met een knipoog bedoeld Ik erger met niet zo aan, maar ik prefeer altijd de originele taal bij wat dan ook, of het nu anime is of films.
Stemmen zijn juist cool Het geschreeuw komt wat beter tot z'n recht in de japanse versies, vind het altijd wel grappig. Amerikanen die tekenfilmkarakters inschreeuwen....meh, klinkt niet zo cool
Muziek is erg slap?! Wat ik zo erg vind aan de versie die nu op tv wordt uitgezonden is die hypertechno-muziek die telkens weer en weer en weer herhaald wordt.
Uncut
Oud 03-10-2002, 20:54
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
Citaat:
CycLoner schreef:
Muziek is erg slap?! Wat ik zo erg vind aan de versie die nu op tv wordt uitgezonden is die hypertechno-muziek die telkens weer en weer en weer herhaald wordt.
dát is nou de crap van Ocean
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Oud 03-10-2002, 20:57
Verwijderd
Citaat:
D@mien schreef:
dát is nou de crap van Ocean
ooooooow ....ben niet zo op de hoogte van al die versies, originele muziek vind ik in iig erg leuk
Oud 04-10-2002, 08:24
AirRaid
Avatar van AirRaid
AirRaid is offline

__________________
Now light our darkest hour. Till all are one!!!!!
Oud 04-10-2002, 08:45
AirRaid
Avatar van AirRaid
AirRaid is offline
http://www.xs4all.nl/~jacita/PG/Folio/dragonballz.html

vele plaatjes die je als avatar kan gebruiken
__________________
Now light our darkest hour. Till all are one!!!!!
Oud 04-10-2002, 10:09
m.
m. is offline
dankjewel
Oud 04-10-2002, 16:11
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
Citaat:
AirRaid schreef:
http://www.xs4all.nl/~jacita/PG/Folio/dragonballz.html

vele plaatjes die je als avatar kan gebruiken
kewl
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Oud 05-10-2002, 12:06
Isa
Avatar van Isa
Isa is offline
ik hoop dat de majin buu saga echt zo wreed word als ze zeggen.
Oud 05-10-2002, 13:19
Verwijderd
majin buu saga wordt volgens mij vooral erg saai.

Dertig keer achter elkaar 'will Goku prove to be the strongest? Find out on the next episode of Dragonball Z!!' ofzo... Brr.
Oud 05-10-2002, 14:23
m.
m. is offline
Citaat:
Kenny McCormick schreef:
ik hoop dat de majin buu saga echt zo wreed word als ze zeggen.
niet op TV iig
Oud 05-10-2002, 14:26
Vash!
Avatar van Vash!
Vash! is offline
Citaat:
Morgan schreef:
majin buu saga wordt volgens mij vooral erg saai.

Dertig keer achter elkaar 'will Goku prove to be the strongest? Find out on the next episode of Dragonball Z!!' ofzo... Brr.
Neej joh, eindelijk is een keertje niet Goku maar allerlei nieuwe helden
__________________
looking for new ways to get lost
Oud 05-10-2002, 14:49
ssjpan
Avatar van ssjpan
ssjpan is offline
toch vind ik die japanse stemmetjes veel leuker, en db af is dat nou echt of niet?? ik heb er wel plaatjes van gezien maar er zijn veel mensen die zeggen dat dat gewoon nep is...
Oud 05-10-2002, 14:55
Vejito
Avatar van Vejito
Vejito is offline
Citaat:
Vash! schreef:
Neej joh, eindelijk is een keertje niet Goku maar allerlei nieuwe helden
zoals?? ik heb de buu saga helemaal voluit ,alle sage goed bekeken en vind buu saga onwijs de coolste aangezien het een hele grote saga is met allerei soorten buu's, goku is in deze saga toch weer de held ( meer verklap ik niet )
Oud 05-10-2002, 15:25
Baron Sengir
Avatar van Baron Sengir
Baron Sengir is offline
Citaat:
ssjpan schreef:
toch vind ik die japanse stemmetjes veel leuker, en db af is dat nou echt of niet?? ik heb er wel plaatjes van gezien maar er zijn veel mensen die zeggen dat dat gewoon nep is...
FF hier zeggen dan maar.
DB AF en DB V zijn gewoon verhaaltjes die verzonnen zijn door fans en deze zullen ook nooit op TV komen.
__________________
I like angles...to a certain degree.
Oud 05-10-2002, 16:03
Verwijderd
Citaat:
Vash! schreef:
Neej joh, eindelijk is een keertje niet Goku maar allerlei nieuwe helden
Wie dan? Goed, er zijn veel verschillende strijders maar Goku killt um toch....
Oud 05-10-2002, 18:11
Vash!
Avatar van Vash!
Vash! is offline
Citaat:
Vejito schreef:
zoals?? ik heb de buu saga helemaal voluit ,alle sage goed bekeken en vind buu saga onwijs de coolste aangezien het een hele grote saga is met allerei soorten buu's,
Ik heb nog niet de hele buu saga gezien,maar
Citaat:
Goku is in deze saga toch weer de held ( meer verklap ik niet )
dit vind ik toch maar half waar
__________________
looking for new ways to get lost
Oud 05-10-2002, 19:02
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
In de Buu/fusion saga is Goku bijna niet actief..je ziet em wel, maar doet nix (reden verklap ik niet)
De echte held(en) zijn Gotenks en Vegito...later komt Goku wel weer in actie, maar de echte 'held' is ie niet...
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Oud 05-10-2002, 19:20
Baron Sengir
Avatar van Baron Sengir
Baron Sengir is offline
Citaat:
D@mien schreef:
In de Buu/fusion saga is Goku bijna niet actief..je ziet em wel, maar doet nix (reden verklap ik niet)
De echte held(en) zijn Gotenks en Vegito...later komt Goku wel weer in actie, maar de echte 'held' is ie niet...
K...Majin Buu en Fusion saga niet, maar de Kid Buu saga dan?
__________________
I like angles...to a certain degree.
Oud 05-10-2002, 20:42
Vejito
Avatar van Vejito
Vejito is offline
Citaat:
D@mien schreef:
In de Buu/fusion saga is Goku bijna niet actief..je ziet em wel, maar doet nix (reden verklap ik niet)
De echte held(en) zijn Gotenks en Vegito...later komt Goku wel weer in actie, maar de echte 'held' is ie niet...
Goku is de gene die kidbuu dood maakt drm vind ik hem een held ( ja grotendeels vejito ) ja idd in de kid buu saga is hij de held, in de fusion saga is vejito en gotenks de held bij de majin buu saga vind ik wel vegeta en goku de helden.
Oud 07-10-2002, 20:54
Vash!
Avatar van Vash!
Vash! is offline
Zijn we al bijna bij Buu?

Ik kan het doordeweeks bijna nooit zien
__________________
looking for new ways to get lost
Oud 07-10-2002, 21:51
AirRaid
Avatar van AirRaid
AirRaid is offline
effe een vraagie tussendoor, ik vind DBZ leuk maar echt supermegafan ben ik niet



ik hoor hier iets over Fun-serie en oceanserie

maar welke van die 2 is die wat op yorin komt

(en ga aub niet dom doen van sukkel dat zi ej toch of zo, wan tdoor de weeks kan ik niet kijken vanwege school en stage en ik het weekaned ben ik net op tijd wakker om de 1ste film te zien en dus mis ik intro)
__________________
Now light our darkest hour. Till all are one!!!!!
Oud 08-10-2002, 00:36
Vash!
Avatar van Vash!
Vash! is offline
Er zijn een aantal verschillende versies:

Allereerst natuurlijk de orginele, dat houd in japans gesproken.

Dan zijn er series in allerlei talen, zoals frans, spaans vast wel duits of nog een paar andere talen, en, 2 engelse versies. De eerste versie is door Funimation gedubd, dus engels ingesproken de orginele muziek is vervangen door minder interresante rock (toch nog best oke). Deze serie is in Amerika uitgezonden, en was de eerste engelse versie, dus werd als eerste geript en op internet verspreid. Deze versie haal je dus van KaZaA.

In Europa beheerd Ocean de markt (of iig voor Engeland en Nederland want Spanje en Frankrijk hebben al jaren lang in hun eigen taal dbz (wat volgens sommigen net als de japanse versie erg charistmatisch kan zijn)) en funimation wil zijn versie niet verkopen misschien maar dat is allemaal in principe niet interressant, het komt erop neer dat Ocean dus opnieuw dragonball z heeft gedubd, maar deze is volgens velen ronduit SLECHT. De stemmen zit veel minder emotie in en de muziek is vreselijk. Misschien valt het je op het eerste moment niet op als je alleen een Oceanaflevering ziet, maar als je het vergelijkt met een orginele japanse is het echt een wereld van verschil hoe je dezelfde aflevering beleeft.
Ikzelf kijk liever een japanse met krakend geluid en trillend beeld waar je soms bijna nix door de blokken heen ziet maar wel met origneel geluid en muziek dan een strakke tv aflevering op CN (van Ocean dus).

En dan is de orginele versie nog regelmatig gevuld met beelden waar je niet meer MG6 bij kan zetten, dus is er ook nog eens flink geknipt in de engelse versies. (wat volgens mij ook de rede is dat de afleveringen door de serie heen een andere nummering hebben. de engelse zijn gewoonweg korter. )
__________________
looking for new ways to get lost
Oud 08-10-2002, 08:38
AirRaid
Avatar van AirRaid
AirRaid is offline
us wat op yorin komt zijn is de ocean versie

hhhmmmm, nou ik vind anders nix mis met die stemmen


had een keer van een klasgenoot 2 videobanden geleend, en daar klonken de stemmen voor geen meter
krillin had het stemetje van een kelin meisje vegeta had zo een lage stem dat het irritant begon te worden (van die videobanden zijn 8 verschillende geloof ik en ik heb ze laatst nog een bij de blokker zien liggen) aflevereingen duren ook langer
de 2 viedo's van ik had geleend waren de aflevereingen met Cooler




lach echt dubbel om de stemmetjes, klonk echt voor geen meter
__________________
Now light our darkest hour. Till all are one!!!!!
Oud 08-10-2002, 08:45
AirRaid
Avatar van AirRaid
AirRaid is offline
maar iedereen moet ook voor zichzelf kiezen wat hij leukr vind
ocean- fun of japanse

dat sommige van julliedaar zo domme overdreven reckties op vertonen, doe toch effe normaal

DBZ kicks ass
en nogmaals ider moet voor zichzelf kiezen welke reeks hij leuker en beter vind




iemand die toevallig weet of er ook nederlandse stripboeken van DB of DBZ zijn en dan bedoel ik niet die groene pocketboekjes van Glenat uitvererij
die heb ik al (1 t/m nr 20)
maar zijn er ook nog ander. bij de stripboekenwinkels hier in mijn regio vind ik er geen
__________________
Now light our darkest hour. Till all are one!!!!!
Oud 08-10-2002, 09:25
Verwijderd
Citaat:
AirRaid schreef:
maar iedereen moet ook voor zichzelf kiezen wat hij leukr vind
ocean- fun of japanse

dat sommige van julliedaar zo domme overdreven reckties op vertonen, doe toch effe normaal

DBZ kicks ass
en nogmaals ider moet voor zichzelf kiezen welke reeks hij leuker en beter vind




iemand die toevallig weet of er ook nederlandse stripboeken van DB of DBZ zijn en dan bedoel ik niet die groene pocketboekjes van Glenat uitvererij
die heb ik al (1 t/m nr 20)
maar zijn er ook nog ander. bij de stripboekenwinkels hier in mijn regio vind ik er geen
Ik ben ze alleen tegengekomen bij een VS-boekenwinkel in Amsterdam (weet niet meer hoe die heet), verder nergens. Misschien in de heel grote stripzaken, maar hier in Nederland lopen we grondig achter met manga. Dan zul je toch naar Engeland/Frankrijk moeten...
Oud 08-10-2002, 17:38
Verwijderd
Als je btw uncut of org japanese wil, kun je natuurlijk altijd de dvds kopen...

als je ze tenminste ergens voor een prijs vindt die WEL toppie is.
Zag laatst original Transformers eps op dvd. Twaren er maar 5 of 6 per dvd, maar dat is toch al een stuk beter dan bij DBZ.

On-topic

Vandaag was die aflevering waar 18 hercule de overwinning geeft in ruil voor 20 mil.

Helaas heb ik alleen de 1e helft gezien(in de reclame had ik ff zin in Bloody Roar3) dus kan iemand mij plz ff vertellen wat er in de 2e helft was?
Oud 08-10-2002, 19:15
Baron Sengir
Avatar van Baron Sengir
Baron Sengir is offline
In de 2e helft begonnen Dabura en Gohan met vechten, tot het moment dat Gohan SSJ(2?) werd.
__________________
I like angles...to a certain degree.
Oud 08-10-2002, 19:25
Verwijderd
k thx, dbz kennede zullen ze daar die hele 10 minuten mee hebben volgemaakt.
Oud 10-10-2002, 16:17
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
N.a.v. de eps 202 en waarschijnlijk ook 215 lanceer ik de volgende stelling:

Ocean kijkers hebben geen benul hoe DBZ echt is..dan ff niet kijkend naar de stemmen, maar naar et feit dat Ocean walgelijk veel knipt...netals vanddag in ep 213..o.a. de hele Blast van Majin Vegeta in de tribune dr uitgeknipt...das 12 seconden! Nou hoor ik sommigen wel denken: "wat maken 12 seconden nou uit?" Maar et zijn altijd de grofste dingen (of soms zelf enge gezichten..)
In ep 202 hebben ze zoveelgrof geweld dr uitgeknipt, dat de duur van de ep is gehalveert...kijkend naar de inhoud van deOcean versie zou je moeten concluderen dat Ocean DBZ kiddy maakt...

Natuurlijk is de FUN vele malen minder grof als de japse, maar ze laten dr teminste behoorlijk wat geweld in...

Nogmaals de stelling:
Ocean maakt DBZ kiddy, en Ocean kijkers weten niet hoe DBZ moet zijn....


(ff voor de record: als ik klaar ben met et kijken van de FUN DBZ, ga ik de japse kijken..gewoon avonturen wat de FUN heeft gekipt...)
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Oud 10-10-2002, 20:58
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
D@mien schreef:
N.a.v. de eps 202 en waarschijnlijk ook 215 lanceer ik de volgende stelling:

Ocean kijkers hebben geen benul hoe DBZ echt is..dan ff niet kijkend naar de stemmen, maar naar et feit dat Ocean walgelijk veel knipt...netals vanddag in ep 213..o.a. de hele Blast van Majin Vegeta in de tribune dr uitgeknipt...das 12 seconden! Nou hoor ik sommigen wel denken: "wat maken 12 seconden nou uit?" Maar et zijn altijd de grofste dingen (of soms zelf enge gezichten..)
In ep 202 hebben ze zoveelgrof geweld dr uitgeknipt, dat de duur van de ep is gehalveert...kijkend naar de inhoud van deOcean versie zou je moeten concluderen dat Ocean DBZ kiddy maakt...

Natuurlijk is de FUN vele malen minder grof als de japse, maar ze laten dr teminste behoorlijk wat geweld in...

Nogmaals de stelling:
Ocean maakt DBZ kiddy, en Ocean kijkers weten niet hoe DBZ moet zijn....


(ff voor de record: als ik klaar ben met et kijken van de FUN DBZ, ga ik de japse kijken..gewoon avonturen wat de FUN heeft gekipt...)
Ik denk dat je wel gelijk hebt. Ik heb alleen maar de Ocean versie gezien. Ik weet niet hoe die anderen zijn. Ik heb mij wel geergert aan de stem van Gohan in de Cell games. Maar verder niet wand ik weet niet hoe de andere zijn.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 10-10-2002, 22:13
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
Citaat:
ieke schreef:
Ik denk dat je wel gelijk hebt. Ik heb alleen maar de Ocean versie gezien. Ik weet niet hoe die anderen zijn. Ik heb mij wel geergert aan de stem van Gohan in de Cell games. Maar verder niet wand ik weet niet hoe de andere zijn.
Als je een snelle verbinding hebt, download dan ep 202 - 'Videl is Crushed' maares..je ziet meteen et verschil
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Oud 10-10-2002, 22:41
1234remco
Avatar van 1234remco
1234remco is offline
ssj2 vegeta ssj3 goku en Mystic gohan Tegen buu vechten DAt zou echt cool zijn
Oud 11-10-2002, 06:38
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
D@mien schreef:
Als je een snelle verbinding hebt, download dan ep 202 - 'Videl is Crushed' maares..je ziet meteen et verschil
Dat denk ik wel, maar ik heb niet zo'n snelle verbinding en dan die tikken nog. (en ik weet niet waar te downloaden, maar dat is vast wel op te zoeken ) Ik geloof graag dat het heel anders is. Zo het niet zo kunnen zijn dat er geknipt wordt omsat ze anders ook niet om die tijd uitgezonden mogen worden? Dat kan ik me wel voorstellen.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 12-10-2002, 00:24
Vash!
Avatar van Vash!
Vash! is offline
Citaat:
ieke schreef:
Dat denk ik wel, maar ik heb niet zo'n snelle verbinding en dan die tikken nog. (en ik weet niet waar te downloaden, maar dat is vast wel op te zoeken ) Ik geloof graag dat het heel anders is. Zo het niet zo kunnen zijn dat er geknipt wordt omsat ze anders ook niet om die tijd uitgezonden mogen worden? Dat kan ik me wel voorstellen.
Sommige japanse afleveringen zijn maar 10 mb, zijn dan wel Realmedia, maarja, ze zijn nog best oke voor die grootte
__________________
looking for new ways to get lost
Oud 16-10-2002, 18:55
Vash!
Avatar van Vash!
Vash! is offline
Citaat:
Vash! schreef:
Zijn we al bijna bij Buu?

Ik kan het doordeweeks bijna nooit zien
__________________
looking for new ways to get lost
Oud 16-10-2002, 19:14
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
Ze zijn volges mij vandaag aangekomen bij episode 218 - the losses begin.

Met Buu dus al...
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Levensbeschouwing & Filosofie "De mens is egoïstisch"
Egoconstructie
52 17-04-2010 13:38
Levensbeschouwing & Filosofie God is:
hookee
204 17-06-2009 12:35
Films, TV & Radio Het grote DBZ topic deel 2
Vlooienband
101 24-04-2003 00:32
Films, TV & Radio Het grote Gundam Wings topic
Verwijderd
37 18-02-2003 11:46
De Kantine [gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ???
damaetas
582 27-01-2003 18:11
Films, TV & Radio dragonballz
mocrodealer
4 04-11-2002 12:18


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:05.