Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-03-2011, 19:36
Anoniiem
Anoniiem is offline
ik heb 15 maanden lang met iemand gehad, hij was superslecht voor me, hij ging met alleen maar meisjes om, en niet normaal omgaan, maar bijv cammen, en dat die meisjes zich gingen uitkleden voor de cam en dat hij er naar bleef kijken, met zijn beste vriendin in een bed slapen, verliefd worden op een meisje uit mijn hockeyteam, verliefd worden op mijn beste vriendin, dreigen met uitmaken als ik niet snel verander etc etc etc. hij was zo slecht voor me, en iedereen probeerde me dat duidelijk te maken, vriendinnen, ouders, iedereen.. maar ik was eigenwijs en ik wou hun niet geloven, ik hield van hem, tenminste dat deed ik mezelf geloven, en telkens als hij dreigte met het uitmaken als ik niet ging veranderen, veranderde ik, omdat ik hem niet kwijt wilde. op gegeven moment heeft hij het echt uitgemaakt, en daar kon geen verandering meer in komen. ik was die dag echt totaal kapot en ik heb me helemaal leeggehuild, en om het nog erger te maken had hij de dag erop met een ander meisje verkering.. die hij net 2 dagen kende. oke dat ging na een week ook weer uit, maar dat heeft me wel nog veel meer pijn gedaan. ik ben nog een halfjaar verdrietig geweest omdat het uit is, vooral omdat ik bij hem in de klas zit was dit moeilijk, maar het is me gelukt en ik ben eroverheen, nu sinds gisteravond heeft hij weer een meisje, na 10 maanden. ik vind het leuk voor hem en het doet me helemaal niks meer. en weetje waarom? omdat ik klaar ben met liefde. en ik denk dat dat door hem komt, omdat ik zo erg ben veranderd door dat ik met hem had, (ik was mezelf echt totaal niet meer doordat ik voor hem veranderde, maar nadat het uit was ben ik mezelf wel steeds beetje bij beetje weer geworden) nu ben ik eindelijk mezelf maar ik wil geen liefde meer. ineens hebben al mijn vriendinnen een vriendje, dat vind ik leuk voor ze, maar als ze zeggen dat ik ook op zoek moet gaan zeg ik nee. ik wil geen vriendjes meer, omdat ik bang ben weer een gebroken hart te krijgen, of weer een slechte jongen te krijgen en weer mezelf te verliezen. als ik uit ga en een jongen begint met me te dansen, en op gegeven moment wilt hij me zoenen, stop ik met dansen en loop ik weg, zelfs dat wil ik niet meer. en als ik een jongen leuk begin te vinden of zelfs verliefd lijk te worden zeg ik tegen mezelf: nee ik ben niet verliefd op hem dat maak ik mezelf alleen maar wijs. ik wil echt niks meer met liefde te maken hebben. aan de ene kant heb ik zoiets van: dat is even, straks wil ik wel weer iemand. maar aan de andere kant denk ik: nee, ik wil nooit meer een vriendje ik wil eeuwig single blijven.. ik denk dat dit komt omdat mn eerste en enige vriendje zo slecht voor me was en dat ik bang ben dat alle andere jongens zo zijn..

ik wil dit even kwijt, iemand die een reactie hierop heeft, hoe ik hier van af kan komen, of deze gedachtes op gegeven moment nog veranderen ofzo..? :$

thx
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-03-2011, 19:45
JustADreamer
JustADreamer is offline
Mijn eerste vriendje was ook een regelrechte klootzak, ongeveer wat jij beschrijft was bij mij ook aan de hand. Uiteindelijk is het beste wat je kan doen gewoon goed voor jezelf zorgen, blij met jezelf zijn, en dan ooit komt er wel een jongen op je pad die wél moeite voor je doet, en wel lief en geweldig is. Daarnaast, als jij blij bent met jezelf en zeker bent van jezelf zal geen enkele jongen jou ooit meer zo ver krijgen dat je verandert omdat hij dat wil. Vergeet niet, je hebt in principe geen mens nodig, maar gezelschap om je heen is wel fijn (zolang het leuk blijft en niet over jouw grenzen heen gaat natuurlijk).
__________________
I'm just a dreamer, dreaming of better days...
Met citaat reageren
Oud 11-03-2011, 20:45
Mimuna
Avatar van Mimuna
Mimuna is offline
Ach, dit heb ik ook al eens meegemaakt.
Echt, we maakten de hele tijd ruzie voor de kleinste dingen en toch bleef ik mezelf wijsmaken dat ik van hem hield en m'n leven zonder hem in elkaar ging storten. Het was ook m'n eerste vriendje en ik heb m'n leven drie jaar door hem laten bepalen, tot ik voor mezelf had uitgemaakt dat het genoeg was geweest. Ik ben een jaar single geweest met het gedacht dat ik niemand anders wou en dat alle jongens hetzelfde waren... Tja als jong meisje wist ik niet beter. Je moet gewoon niet opzoek gaan naar een 'rebound' jongen. Gewoon lekker single blijven en je zal merken dat er op een dag een heel leuke jongen voorbij zal wandelen die je wel correct zal behandelen waardoor je weer zin krijgt in een relatie. Dat heb ik ondertussen ook weer gevonden En het is echt zoveel beter dan toen met m'n ex. Gewoon niet vergelijkbaar.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2011, 20:53
Verwijderd
Citaat:
Ach, dit heb ik ook al eens meegemaakt.
Echt, we maakten de hele tijd ruzie voor de kleinste dingen en toch bleef ik mezelf wijsmaken dat ik van hem hield en m'n leven zonder hem in elkaar ging storten. Het was ook m'n eerste vriendje en ik heb m'n leven drie jaar door hem laten bepalen, tot ik voor mezelf had uitgemaakt dat het genoeg was geweest. Ik ben een jaar single geweest met het gedacht dat ik niemand anders wou en dat alle jongens hetzelfde waren... Tja als jong meisje wist ik niet beter. Je moet gewoon niet opzoek gaan naar een 'rebound' jongen. Gewoon lekker single blijven en je zal merken dat er op een dag een heel leuke jongen voorbij zal wandelen die je wel correct zal behandelen waardoor je weer zin krijgt in een relatie. Dat heb ik ondertussen ook weer gevonden En het is echt zoveel beter dan toen met m'n ex. Gewoon niet vergelijkbaar.
3 jaar een relatie gehad, toen een jaar single en nu heb je al hoe lang weer een vriend?

Wanneer kreeg je je eerste relatie dan? Toen je 10 was?
Met citaat reageren
Oud 11-03-2011, 21:03
Mimuna
Avatar van Mimuna
Mimuna is offline
Niet 3 jaar een relatie, gewoon drie jaar achter 'm aangehold zegmaar. Ik was 13 toen ik met 'm was maar daarvoor en daarna was ik er ook nog een tijdje op 'verliefd'.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2011, 11:37
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik vind het niet gek dat je na zo'n vriendje even geen zin hebt in liefde, relaties of jongens. Je bent nog jong zat. Je hebt helemaal geen vriendje nodig en het is helemaal niet stom of vreemd om jongens af te wijzen omdat je er geen zin in hebt. Het zijn toch ook jouw wensen die belangrijk zijn? Als je eerst jezelf weer helemaal terughebt en zelfverzekerd bent dat je ook voor niemand zal veranderen want ze moeten je maar nemen zoals je bent, kan er zomaar weer een nieuwe leuke jongen langskomen. En dan ben je gewaarschuwd en weet je dat je geen onzin moet pikken van zo'n jongen.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 12-03-2011, 16:16
hookee
Avatar van hookee
hookee is offline
Jongens die na even dansen al willen zoenen of tegen je aan willen rijden zou ik gewoon meteen een knietje geven. Dat soort jongens zijn gewoon uit op een one-night-stand; morgen weer een ander. Die jongens zijn dus heel makkelijk te herkennen.
Maar, in zo'n dancing kom je dan ook niet het juiste relatiemateriaal tegen. Serieuze(re) jongens loop je gewoon tegen 't lijf op minder donkere plaatsen en staan over 't algemeen ook vroeger op.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Eetstoornis Anorexia Nervosa - Boulimia Nervosa
e-hazeleger
12 18-05-2011 17:09
Liefde & Relatie Ik weet echt niet meer wat te doen :(
Verwijderd
7 09-05-2009 11:39
Verhalen & Gedichten Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal)
Verwijderd
226 27-11-2005 11:00
Liefde & Relatie liefde verloren?
Verwijderd
12 04-03-2005 16:06
Liefde & Relatie Liefde is raar...
Marsel
30 19-09-2003 11:56
Levensbeschouwing & Filosofie Jongeren mogen tot 23 jaar niet werken en geen vaste relatie hebben
Optima
50 23-05-2002 07:49


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:23.