Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-06-2007, 19:51
Verwijderd
Hier staat de vorige.
Op naar de 200!
Advertentie
Oud 21-06-2007, 19:53
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Veel plezier allemaal
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Oud 21-06-2007, 19:53
LiefsvanHier
Avatar van LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Fokfokfokfok . Ik heb echt het idee dat het me morgen niet gaat lukken en dat ik vandaag de hele dag voor niets heb geleerd. En ik zou het aan de andere kant nog wel zonde vinden om een onvoldoende te halen voor Latijn. Maar net alsof ik me er nu na like, 6 uur leren nog toe kan zetten om nog eens aan de gang te gaan.

Ik heb een nieuwe bikini, joepie.
Oud 21-06-2007, 19:54
Verwijderd
@Eend: je 'oude' leven komt misschien (waarschijnlijk) niet terug. Je bent veranderd.
Maar het kan wél beter worden dan nu (al weet ik dat het soms enorm uitzichtloos kan lijken ).
Oud 21-06-2007, 19:55
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Citaat:
~lienepien~ schreef op 21-06-2007 @ 20:54 :
@Eend: je 'oude' leven komt misschien (waarschijnlijk) niet terug. Je bent veranderd.
Maar het kan wél beter worden dan nu (al weet ik dat het soms enorm uitzichtloos kan lijken ).
Ja, dat is waar. Het kan alleen nog maar beter worden. Hopelijk is het morgen gewoon allemaal over of zo...
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Oud 21-06-2007, 19:57
Verwijderd
Citaat:
Eend schreef op 21-06-2007 @ 20:55 :
Ja, dat is waar. Het kan alleen nog maar beter worden. Hopelijk is het morgen gewoon allemaal over of zo...
Mmm, daar zou ik niet op rekenen, helaas...(maar het zou wel mooi zijn ).
Hoe zien mensen 'om je heen' (behandelaars) het?
Oud 21-06-2007, 20:01
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Citaat:
~lienepien~ schreef op 21-06-2007 @ 20:57 :
Mmm, daar zou ik niet op rekenen, helaas...(maar het zou wel mooi zijn ).
Hoe zien mensen 'om je heen' (behandelaars) het?
Die zijn zelfs te schijterig om mij vrijheden te geven, omdat ik snel verward raak en dan weer op de weg ga lopen. Maar ze zien mij wel als iemand die geholpen kan worden.
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Oud 21-06-2007, 20:02
Aurora
Avatar van Aurora
Aurora is offline
Ik voel me zo fcking in de steek gelaten door een zeker persoon en ik neem het haar zo ontzettend kwalijk dat ze geen flikker om mij geeft, dat ze gvd nooit de moeite heeft genomen te vragen hoe het met me ging toen ik midden in mn scriptie/studie/levenscrisis zat, dat ze al onze afspraken op het laatste moment afzegt, dat ze nooit naar mijn huisje is komen kijken terwijl ze elk weekend een halve kilometer hiervandaan zit. En ik neem het mezelf kwalijk dat ik excusen voor haar gebrek aan interesse bleef verzinnen en dat ik af en toe nog steeds pogingen doe om in contact met haar te komen omdat ik onze vriendschap mis (omdat ik iemands vriendschap mis). Ze is het niet waard. But it still hurts.
__________________
what a lovely day to shape your dreams
Oud 21-06-2007, 20:03
Verwijderd
Citaat:
Eend schreef op 21-06-2007 @ 21:01 :
Maar ze zien mij wel als iemand die geholpen kan worden.
Dat is in ieder geval positief .
Ik wens je echt heel veel sterkte
Oud 21-06-2007, 20:05
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Citaat:
Thoughtful schreef op 21-06-2007 @ 20:58 :
Wel blijven dromen hoor. En ik denk dat je heel veel van dat oude best wel terug kunt krijgen. Maar niet vanzelf en ook niet zo snel. natuurlijk. *knuffel*
Dromen blijf ik altijd. Vooral 's nachts. Maar tegenwoordig gaan ze allemaal over de dingen (ook leuke) die ik vroeger heb meegemaakt. Dus vooral veel over het paardrijden. Laatst droomde ik dat ik weer op de rug van Iwan (paard) zat. Alles was gewoon zo fijn. Ik kon elke beweging voelen, maar toen werd ik wakker...

En als ik weer in de separeer zit, dan sluit ik mijn ogen en droom ik over dat ik een vogel ben en overal naar toe kan vliegen.
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Oud 21-06-2007, 20:05
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Citaat:
~lienepien~ schreef op 21-06-2007 @ 21:03 :
Dat is in ieder geval positief .
Ik wens je echt heel veel sterkte
Thanks!
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Oud 21-06-2007, 20:14
Lilium
Avatar van Lilium
Lilium is offline
Woehoe, ik heb mijn propedeuse, en dus mijn bsa van studie 1 gehaald. Van studie 2 zo goed als zeker een uitgesteld positief eindadvies gehaald. (volgend jaar moet ik dus mijn p halen) Ik heb namelijk een paar mooie cijfers terug.
Ik ben blij, want ik heb er hard voor gewerkt. Nu heb ik zomervakantie, en ga ik genieten. Het weekend wordt leuk en ik ga tien miljoen boeken lezen. <3
__________________
Manuscripten verbranden niet.
Oud 21-06-2007, 20:19
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
mm mijn oom heeft nu ook prostaatkanker in februari overleed er al een ´oom´ hieraan..
over 2 weken horen we wat de behandel mogelijkheden zijn.. ben benieuwd
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 21-06-2007, 20:24
~~dolce~~
Avatar van ~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Knuffel voor eend en rare kwast..

ot. Ik voel me alleen. Maar ik stoot zelf iedereen van me af..
En ik wil het, en ook weer niet. Maar wat moet ik anders...zucht..
oh ja.. en ik wil ook heel graag me P, maar er zijn nog 2 obstakels

Laatst gewijzigd op 21-06-2007 om 20:30.
Oud 21-06-2007, 20:28
Verwijderd
Sterkte @ Eend en rare kwast! *knuffelt*
Oud 21-06-2007, 20:37
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Bah, morgen die begrafenis en ik zie er zo tegen op om m'n vader te zien Op dit moment maak ik me nog het meest druk om m'n kleding. Ik moet wel een spijkerbroek aan want ik heb hier niets anders en op zich zit me dat dwars maar aan de andere kant maakt het me niet uit want het is toch nooit goed bij die familie, als het m'n broek niet is dan zijn het wel m'n schoenen of het feit dat ik twee gaatjes in m'n oor heb of whatever. Ze zoeken het maar uit. Ze mogen al blij wezen dat ik er ben/
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 21-06-2007, 20:46
Verwijderd
Citaat:
~~dolce~~ schreef op 21-06-2007 @ 21:24 :
Ik voel me alleen. Maar ik stoot zelf iedereen van me af..
En ik wil het, en ook weer niet. Maar wat moet ik anders...zucht..
oh ja.. en ik wil ook heel graag me P, maar er zijn nog 2 obstakels
Ik denk je ook wel heel veel dingen wél goed doet. Want zoals je zelf al zei (in het vorige topic) je doet je best en meer kan je niet doen. *Knuffel*

En knuff voor kwast, eend, nijn en de rest.

OT: taart gegeten, ging oké, alleen de vruchtensap vond ik niet fijn want er zat geen vruchtvlees in (vezel'fobie'). Maaaaaarja, de vergadering met de OC was wel oké. Natuurlijk was ik bang dat ik veel te weinig had te melden, of dat het nergens op zou slaan. En soms was dat misschien ook wel zo, maar er waren ook dingen die wél goed waren. *Schouderklopje voor mezelf*
Oud 21-06-2007, 20:50
Neiu
Avatar van Neiu
Neiu is offline
Het eerste trainingsschema volgemaakt bij de sportschool Over een paar dagen krijg ik een nieuwe, dus dat gaat goed.
Tentamens gaan bagger Ik kan me tot weinig dingen zetten en alles moet tegelijk waardoor ik niks doe. Bah. Iemand tips?
__________________
Kõigi teede pikkus ajas on võrdne - | - Рукописи не горят
Ads door Google
Oud 21-06-2007, 21:00
moon
Avatar van moon
moon is offline
@Eend: Ik kan me nauwelijks een voorstelling maken van wat je mee maakt en voelt, ik vind het echt heel naar voor je. Ik zou willen dat ik wat voor je kon doen. Als ik je verhaal lees zou ik je een dikke knuffel willen geven en zeggen dat het allemaal wel goed komt. Natuurlijk weet ik dat niet zeker, maar ik geloof dat je sterk bent...en geef de moed niet op hè!
Bestond er maar een geneesmiddel dat je in 1 keer van al je nare klachten af kon helpen zodat je weer gelukkig en vrij paard kon rijden. Ik zou het je echt zo gunnen. *Een hele dikke knuff van mij voor jou* ik leef met je mee.
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Oud 21-06-2007, 21:04
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
En ja het gaat geweldig Heb besloten toch maar een beetje afstand te gaan nemen. Heb ik al vaker gedaan, maar t is er nog niet echt van gekomen... Nu ga ik het echt proberen, gezien vanochtend/vandaag toch wel echt een serieus dieptepunt was qua stemming enzo...
Wat ik nodig heb is iemand die me een beetje op kan wekken als ik me echt niet goed voel, leuke lieve spontane dingen doet of zegt. Me alleen verder laten woelen in bed, computerspelletjes gaan spelen en me de helft van de tijd negeren, geeft alleen een tegenovergestelde reactie bij me. Ik ben toch wel lief als hij niet lekker in z'n vel zit...
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Oud 21-06-2007, 21:05
gewoonik
gewoonik is offline
hm zal ik dat mailtje nou wel f niet sturen???
morgen wel sporten met mn moeder, als alles goed gaat met mijn vader...moet naar t ziekenhuis.
heb aan de ene kant wel zin om naar huis te gaan, aan de andere kant nit, vorige keer was t niet zo leuk, maar ook wel twee dagen langer dan nu, dus t zal wel goed komen.
maar t is zo anders. ik praat niet zo veel meer met mn ouders, ze weten niet wat er in me omgaat en wat ik allemaal doe enzo.
sowieso al die veranderende relaties met ouders en met vriendinnen, ik ben er eigenlijk niet blij mee.
straks nog iets leuks doen en morgen ga ik er alles aan doen om weer een betere dag te hebben.
Oud 21-06-2007, 21:11
Little_lady
Little_lady is offline
En weer ben ik echt veel te moe van een dagje voor me uit staren en nadenken over alles waar ik niet over na zou moeten denken. Ik vraag me ook heel erg af hoe het met hem gegaan is, daar ver weg. Ik wil het weten en ik kan niet tegen deze onwetendheid Nouja, ik ben morgen vroeg uit dus ik ga wel even nog voor het eten langs en dan hoor ik het vast wel 1 ding weet ik wel, ik hoor er helemaal bij in die familie. En dat is leuk, want het is fijn om na al die jaren toch een gezellige en liefdevolle 'familie' te hebben gevonden.

En ik krijg geld terug & volgende week m'n loon, oooh ik krijg nu al shop-neigingen. En dan te bedenken dat ik ook nog een nieuw paspoort moet. Nouja, moet... Een ID zou genoeg zijn maar daar neem ik geen genoegen mee. Gewoon voor het geval dat ik eens echt ver wil reizen of zo, dan heb ik 'm maar. En 'natuurlijk' over een tijdje voor m'n rijbewijs want ik wil onafhankelijker worden. *Little Lady, ga eens sparen verdorie! *
__________________
Lise *10-11-2010 <3
Oud 21-06-2007, 22:43
Ann
Avatar van Ann
Ann is offline
Oeh ik heb doen en laten van Judith Herzberg van mijn tante gekregen en ik vind het heel leuk . Morgen ga ik naar mijn lieve vriendinnetje toe en ik ben helemaal gelukkig Goed gevoel dit eigenlijk

Maar het is weer zo aan het schommelen de laatste tijd, gister nog van alles kapotgemaakt en vandaag is alles weer goed. Vreemd.
__________________
It's not always rainbows and butterflies
Oud 21-06-2007, 22:51
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Oh nee!! Ik durf echt niet te reserveren voor die bowlingbaan hoor! Ik ben echt een schijterd en telefoonangst de gekste. Helemaal met 2e uur gratis voor geslaagden. Echt. Waarom nou ik?
Oud 22-06-2007, 00:20
kadesh
Avatar van kadesh
kadesh is offline
Ok, komt ie.... AAAAAAAAAAAAAAAH. Ik haal echt al mijn tentamens, en nu ging vandaag de allerlaatste en MEEST belangrijke superslecht!!!! VRDMME. Eigenlijk heb ik vakantie, maar dat voelt nu dus niet zo.
Ik heb het echt gehad.
En ik kan niet de hele week bij mn vriendje zitten omdat ie moet leren. (we wonen 2u reizen bij elkaar vandaan...) Waaaaarom lopen onze tentamenweken nu niet gelijk? Ik had me echt verheugd op een hele week vriendje ipv een weekend . Gelukkig blijf ik ipv tot zondag tot dinsdag. Is iig IETS. De week daarna gelukkig wel . Hebben we samen vakantie, en wil hij heel veel leuke dingen samen doen.
En mijn masterinschrijving bij de uni gaat zo moeizaam. Log, bureaucratisch, ongeïnteresseerd systeem . Ik weet dat het allemaal wel goedkomt, maar waaaarom moet het toch altijd zo moeilijk en moet je elke week bellen om informatie te krijgen???? Ze hoeven me alleen maar in te schrijven, hoe moeilijk is dat??

Ik heb net maar al mijn aantekeningen van mijn gehaalde vakken in 1 grote vuilniszak gegooid Verbranden is niet zo'n goed idee in mn kamer.

Ik. Ben. Boos. En moe. Misschien moet ik maar slapen en alles wat rationeler bekijken dan ik nu doe
__________________
amber is the color of your energy, shades of gold displayed naturally
Advertentie
Oud 22-06-2007, 00:29
Verwijderd
Rugpijn!
Oud 22-06-2007, 00:30
Verwijderd
hoe één kledingstuk zoveel agressie kan veroorzaken bij mensen.
wauw.
Oud 22-06-2007, 07:28
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Au. De pijn wordt er niet minder om. En ik weet echt niet wat het is: een verrekte spier, of toch iets met mijn long? Ik hoop natuurlijk gewoon het eerste. Maar pijn doet het in ieder geval. Maandag moet ik sowieso de huisarts bellen voor allerlei andere zaken (ik wil nieuwe medicijnen, de oude zijn over de datum, en ik moet een verwijzing voor de logopedist die ik gisteren gebeld heb), en als ik dan langsga, wil ik dit ook meteen vragen.
Kennelijk was/ben ik nog niet helemaal beter; gisteren de VGT ging echt heel erg slecht. Er waren mensen al weg voor ik uberhaupt alle vragen een keer had gelezen! En ik hoorde weer bij de laatste 3 studenten in het lokaal... Ik ben heel erg benieuwd, maar ik vrees dat de trend van 'goed'jes niet doorzet.
Zusje belde gisteren om alles af te spreken voor het weekend, fijn dat dat intussen zo kan. Ze wordt ook volwassener, heerlijk om dat te merken. Alleen jammer dat we zo bezorgd moeten zijn om mijn konijntje... Maar goed, ik ga ook echt niet vanavond al daarheen zodat hij niet alleen is. Morgen, en dan zorg ik wel dat we blijven slapen, zodat ik 'm overmorgen ook nog even gezelschap kan houden. En dan ga ik meteen nog even naar de info-oefendag, even mijn neus laten zien, dat is wel goed voor de sociale contacten.

Oh, nou bedenk ik me dat dit weekend echt weer veel gaat veranderen... Ik ga mijn lidmaatschapskaart van de zwemvereniging inleveren, dus dan ben ik echt geen lid meer van de club waar ik 16 jaar lid van ben geweest... Brrr, wat definitief!
Oud 22-06-2007, 07:57
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Vandaag heb ik een afspraak met mijn nieuwe psycholoog.

Ik kijk er gek genoeg een beetje naar uit. Laat maar komen, ik vertel wel weer opnieuw hoe alles zo is gekomen..als het me daarna maar helpt.

En een *knuf* voor Eend.
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Oud 22-06-2007, 08:00
Verwijderd
Pfff, ik had echt niet verwacht dat ik zó zenuwachtig zou zijn. Wanneer komt die mail??? Ik krijg vandaag de uitslag/beoordeling van mijn scriptie. Als die voldoende is ben ik voor 80 % zeker dat ik over twee weken afgestudeerd ben. Pfff.
En m'n vertrouwen is ineens naar het nulpunt gedaald.
Oud 22-06-2007, 08:09
Verwijderd
Ik snap er niets van.
Oud 22-06-2007, 08:23
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Citaat:
Zao schreef op 22-06-2007 @ 09:09 :
Ik snap er niets van.
Tutje, je moet gewoon niet zo vroeg wakker worden. <33
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 22-06-2007, 08:35
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Jaaaaaaa laatste proefwerken en ik ga het allebei verrot maken maar dat zeg ik altijd dus het zullen wel weer teh hoge cijfers worden, mij kennende, en mijn conrector deed niet eens raar en het is bijna vanmiddag en dat is liefde en na vandaag heb ik vakaaaaaaantie en hoef ik nooit meer te presteren op die hele school, op mijn herkansingen na. <333
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 22-06-2007, 08:36
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik heb gisteren helemaal niet overgegeven. (oké, het is triest dat ik met zoiets blij moet zijn, dat het zo snel normaal is om zoveel over te geven, maar hmpf) Ik moet gewoon spitsroeden lopen, of liever gezegd wij en zolang ik positief denk, gaat het volgens mij al een stuk beter. Ik hoop echt dat ik nu niet meer hoef over te geven, maar ik durf ook weer niet te hard te hopen, want dan gebeurt het vast juist wél.

Nu nog weer beter eten.
En er komt een reünie van mijn groep acht en dat is leuk, al ben ik zwaar beledigd dat het meisje dat het eerste mailtje stuurde enkel mijn voornaam wist en verder niets, terwijl ze dat van de rest wel wist en ze bij mij op de middelbare school zat (en ik een beetje verliefd op haar was). Maar hihi, ik vind reünies hip

En ik heb zo tentamen. Dat is wat minder hip.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 22-06-2007, 08:43
Verwijderd
Ik ben mijn stem kwijt. En ik hoest me de longen uit mijn lijf. Teveel gepraat gisteravond, denk ik, terwijl ik al een zere keel had. Maar leuk was het zeker. Ik ga ze zowaar nog missen in de zomervakantie.

Vandaag ga ik mijn mond dichthouden.
Oud 22-06-2007, 08:49
lotjesnotje
Avatar van lotjesnotje
lotjesnotje is offline
Jaa, ik heb mijn mbo opleiding gehaald ik ben zo blij!! Alles moet nog doorgevoerd worden maar ik kon er volgens de directeur vanuit gaan dat ik geslaagd was. Dit is zo fijn gevoel aangezien er maar 4 van de 50 geslaagd zijn en ik er daar 1 van ben!!
Ads door Google
Oud 22-06-2007, 08:55
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Roosje schreef op 22-06-2007 @ 09:35 :
Jaaaaaaa laatste proefwerken en ik ga het allebei verrot maken maar dat zeg ik altijd dus het zullen wel weer teh hoge cijfers worden, mij kennende, en mijn conrector deed niet eens raar en het is bijna vanmiddag en dat is liefde en na vandaag heb ik vakaaaaaaantie en hoef ik nooit meer te presteren op die hele school, op mijn herkansingen na. <333
Ga je niet op je eigen school 6 vwo doen? Of op iets als het roc, 5&6 in één jaar ofzo?
Oud 22-06-2007, 09:06
Verwijderd
Citaat:
duivelaartje schreef op 22-06-2007 @ 09:55 :
Ga je niet op je eigen school 6 vwo doen? Of op iets als het roc, 5&6 in één jaar ofzo?
Nope, ze gaat op het Luzac 5+6 in een jaar doen, want dat is daar veel gestructureerder enzo

@ Liefje, kusje!<3
Oud 22-06-2007, 09:10
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Zao schreef op 22-06-2007 @ 10:06 :
Nope, ze gaat op het Luzac 5+6 in een jaar doen, want dat is daar veel gestructureerder enzo
Ooh vandaar! Ja daar is het ook voor gemaakt. Vet handig.
Oud 22-06-2007, 09:15
Verwijderd
Juist studeren, studeren studeren, dinsdag tentamen. Annnn ga verdomme is wat doen. Maar nee het is
1 mooi weer
2 over precies 2 weken ga ik al op vakantie
3 vanmiddag interrailticket kopen
4 gisteravond mn route is uitgezocht en het wordt zooo gaaf
5 mn vriendje zit waarschijnlijk op hetzelfde moment in venetie dus meeten<3
6 ik heb toch al mn BSA binnen, zelfs 52.5 punten dit jaar, dus waarom zou ik dan nog keihard voor dat laatste vak leren als ik gewoon een herkansing zou kunnen maken van de zomer.
7 stiekem wil ik m gewoon halen maar eventjes tijd zoeken ergens, maar nog zoveel leuke dingen te doen.

*stuitert*
Oud 22-06-2007, 09:29
Verwijderd
Yes yes yes! Ik mag door naar het eindgesprek Nu ben ik bijna afgestudeerd! Wat een opluchting
Oud 22-06-2007, 10:10
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Stom kind, ze is helemaal kortaf. Vraag ik of ze de foto's heeft en wil sturen, zegt ze niets fatsoenlijks terug. Hallo, heb ik iets verkeerd gedaan? Ga ik misschien teveel met anderen om, omdat ik ook andere vrienden zoek? Maak ik teveel duidelijk dat ik volgend jaar ga studeren en daar heus nieuwe toffe vrienden krijg? Ach boeiend, zolang ik maar niet ontplof voor onze vakantie, maar erna.

Edit: En nou voel ik me een rijkeluis-kind. Ik ga zo uit eten met m'n ouders; lunchen in een restaurant met een michelin-ster. M'n vriendin meteen: "Wut, waarom ga je uit eten midden op de dag?" Nou ja, lunchen dus. En dat doen we hier best vaak. Ik vind het niet raar, maar blijkbaar is dat voor velen abnormaal. Nja.

Laatst gewijzigd op 22-06-2007 om 10:33.
Oud 22-06-2007, 10:33
Verwijderd
Citaat:
lotjesnotje schreef op 22-06-2007 @ 09:49 :
Jaa, ik heb mijn mbo opleiding gehaald ik ben zo blij!! Alles moet nog doorgevoerd worden maar ik kon er volgens de directeur vanuit gaan dat ik geslaagd was. Dit is zo fijn gevoel aangezien er maar 4 van de 50 geslaagd zijn en ik er daar 1 van ben!!
Gefeliciteerd Lotte! super!
Oud 22-06-2007, 11:09
Verwijderd
@Daantje_0705: Je gaat toch in eerste instantie voor jezelf naar die begrafenis. (})

OT: Wie weet, eindelijk... Weer bijna een week wachten...ik hoop zo dat er wat uit komt.
Oud 22-06-2007, 11:10
gewoonik
gewoonik is offline
ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik hier wil neerzetten..
mja ik baal van mezelf. en ik moet daar echt een iets aan doen want ik heb er ook recht op om niet onzeker te zijn en te kunne genieten en alles. en ik weet dat ik t kan, want er zijn wel dagen waarop t lukt.
Oud 22-06-2007, 11:26
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Ja..nu slaan de zenuwen dus wel toe. Net zoals de angst dat ze één blik op me werpt en me de deur weer wijst. "Wat nou eetstoornis?"

Slik.
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Oud 22-06-2007, 11:30
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Yana schreef op 22-06-2007 @ 12:26 :
Ja..nu slaan de zenuwen dus wel toe. Net zoals de angst dat ze één blik op me werpt en me de deur weer wijst. "Wat nou eetstoornis?"

Slik.
right als ze dat doet heeft ze haar papiertje bij een pakje boter gekregen en totaal geen inzicht in eetstoornissen
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 22-06-2007, 11:30
gewoonik
gewoonik is offline
Citaat:
Yana schreef op 22-06-2007 @ 12:26 :
Ja..nu slaan de zenuwen dus wel toe. Net zoals de angst dat ze één blik op me werpt en me de deur weer wijst. "Wat nou eetstoornis?"

Slik.
die nieuwe psycholoog?
dat doen ze toch niet.. eetstoornis kun je niet altijd zien en dat weten zij ook.
als ze dat zou doen zou ze je niet serieus nemen en dan zou je er ook niks aan hebben..
kom op t komt wel goed.
Oud 22-06-2007, 12:21
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Yana schreef op 22-06-2007 @ 12:26 :
Ja..nu slaan de zenuwen dus wel toe. Net zoals de angst dat ze één blik op me werpt en me de deur weer wijst. "Wat nou eetstoornis?"

Slik.
O ja, dat doet ze vast. Komaan Yana, je weet best dat je er absoluut niet dik uitziet en wat dan nog, alsof dat iets zegt over of je een eetstoornis hebt. En alsof je per se een eetstoornis hoeft te hebben om naar haar toe te gaan. En je leest dit vast niet meer, maar toch. *knuffel* Veel succes, ik hoop dat het allemaal goed gaat

OT: Mijn tentamen ging zoals verwacht. Twee van de zes vragen gingen eigenlijk nog best goed En nu heb ik een heel druk weekeinde waar ik op zich nog best zin in heb.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 22-06-2007, 12:46
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Hm, als ik nou geen parttime huisarts had gehad, had ik toch vandaag maar vast gebeld, want de pijn en het ongemak wordt alleen maar meer in plaats van minder. Toch denk ik dat het gewoon een overbelaste spier of zoiets is, want het gaat nu door naar mijn schouder en het doet niet zeer als ik niet beweeg.
Ik ga dus maar weer achter de computer weg (al muis ik intussen met links) om mijn schouder enzo rust te geven...
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:44.