Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-03-2004, 12:06
PL€P
Avatar van PL€P
PL€P is offline


Wie kent de biostabiel? Vanavond gaan ze het er in Radar (Tros) over hebben!



hij schijnt magnetische krachten te bezitten



natuurlijk
__________________
dan niet
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-03-2004, 12:09
Verwijderd
Ik vind die mensen die erin voorkomen briljant, vooral die bruno.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2004, 12:13
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
Reverend schreef op 08-03-2004 @ 13:09:
Ik vind die mensen die erin voorkomen briljant, vooral die bruno.


Die magnetische kracht, ja duh dat voorbeeld alleen al van bruno hou ze bij elkaar en ze draaien...driemaal raden wat er met 2 magneten gebeurt als je die bijelkaar houdt
Tis gewoon een goedkoop reclamemagneetje met een goudkleurig omhulsel, koop dan gewoon een rasechte magneet en hang die om

Dat spotje komt gewoon te vaak als ik kijk
__________________
Twee gekken die zeiden: "Wij 3-en, zijn alle 4 een soort van genieën"- spreek wartaal, doe raar - Iets geks geen bezwaar - Geniale fantasmagorieën -
Met citaat reageren
Oud 08-03-2004, 12:31
Sweet Revenge
Sweet Revenge is offline
Erg amateuristisch promotiefilmpje.
dit zegt waarschijnlijk ook wel iets over het product.

Geloof het zelf, je hangt zo'n ding om je nek en je kunt ineens alle stress handelen.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2004, 12:37
Verwijderd
Wat een vre-se-lijk irritante reclame, elke ochtend!
Met citaat reageren
Oud 08-03-2004, 13:14
Shox
Avatar van Shox
Shox is offline
Citaat:
Reverend schreef op 08-03-2004 @ 13:09:
Ik vind die mensen die erin voorkomen briljant, vooral die bruno.
hahaha inderdaad ja , en het komt gewoon ook veel te vaak langs, of ik schakel altijd in op de verkeerde tijden, naja tis iig vet irri
Met citaat reageren
Oud 08-03-2004, 13:20
Keyser Saus
Avatar van Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Dat is echt DE Tell Sell reclame
Met citaat reageren
Oud 08-03-2004, 13:36
Verwijderd
Citaat:
Reverend schreef op 08-03-2004 @ 13:09:
Ik vind die mensen die erin voorkomen briljant, vooral die bruno.
Die Ruud de Wild Wannab is mijn held
Met citaat reageren
Oud 08-03-2004, 13:46
Nebula
Nebula is offline
Nog een "leuke" reclame is trouwens die voor de Evenstar en de(ahum) "One" Ring (uit LotR). Hij komt vaak 's avonds laat en hier zitten ook een aantal mensen in die goed zijn voor een paar lachbuien.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2004, 13:49
Sweet Revenge
Sweet Revenge is offline
Citaat:
Nebula schreef op 08-03-2004 @ 14:46:
Nog een "leuke" reclame is trouwens die voor de Evenstar en de(ahum) "One" Ring (uit LotR). Hij komt vaak 's avonds laat en hier zitten ook een aantal mensen in die goed zijn voor een paar lachbuien.
haha, inderdaad. Vooral dat stelletje. De evenstar symboliseert zogenaamd hun 'total love' En dan kijken ze elkaar even heel zwoel in de ogen
Met citaat reageren
Oud 08-03-2004, 14:16
Verwijderd
Citaat:
Nebula schreef op 08-03-2004 @ 14:46:
Nog een "leuke" reclame is trouwens die voor de Evenstar en de(ahum) "One" Ring (uit LotR). Hij komt vaak 's avonds laat en hier zitten ook een aantal mensen in die goed zijn voor een paar lachbuien.
ja super gewoon... 3 minuten tell sell is genoeg voor een lachbui van een dag bij mij. vooral de evenstar... je hebt ook nog een met bakjes die je op elkaar kan zetten die vink ook erg leuk
Met citaat reageren
Oud 08-03-2004, 16:22
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
BRILJANT! Bruno Santanera fokking roels!

Trut: "Wat is nou de meest gestelde vraag?"
Bruno: 'Serieus? Wat kost ie."
Trut & Bruno: "Hahaha!"
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2004, 16:23
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Nebula schreef op 08-03-2004 @ 14:46:
Nog een "leuke" reclame is trouwens die voor de Evenstar en de(ahum) "One" Ring (uit LotR). Hij komt vaak 's avonds laat en hier zitten ook een aantal mensen in die goed zijn voor een paar lachbuien.
Vooral die gast die de elventaal heeft gestudeerd en DAAROM weet dat het een goed gemaakt sieraad is. Logisch.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2004, 16:38
Verwijderd
Geef mij maar über-enthousiaste Nol van RTL/Yorin Shop
die over zijn woorden struikeld als hij het FANTASTISCHE PAKKET aanbied, in een stevige draagtas met wel HóNderdVIJFTIG verschillende opzet-stukken waardoor je meteen al die rottige klusjes snel en makkelijk kan opknappen voor die fánTASTISCHE Prijs, die je zo zult horen en dan versteld zult staan. En NU meteen bestellen....

Met citaat reageren
Oud 08-03-2004, 16:54
Verwijderd
Al die mensen die dat ding aanprijzen zijn zo geinig OMG, ik begin nu al weer te lachen

En die RTL shop is ook wel geinig, vooral Nol... hij is zo dom dat het bijna weer slim is

Je hebt ook zo'n spotje over schatten uit Egypte, dan krijg je van die über-lelijke beeldjes thuis met een echt laagje goud.. Whehe, die semi-professor is zo geinig
Met citaat reageren
Oud 08-03-2004, 17:01
Verwijderd
Ik ken die spotjes wel. Nogal amateuristisch moet ik zeggen. Laatst stond een stuk in ik geloof de Telegraaf over die mensen die figureren in dat spotje, dat schijnen de buren van Tineke de Nooij te zijn, die het zo overenthousiast presenteert. Nouja het nogal duidelijk dat het oplichterij is, zoveel feiten klopen gewoon niet.

En Nol, die is natuurlijk ubercool
Met citaat reageren
Oud 08-03-2004, 17:07
actionhank
actionhank is offline
Weet je wat ik nou merk bij die reclame van de Evenstar en die van die belachelijke Egyptische beeldjes: Volgens mij zijn die Engels pratende mensen Nederlanders die net doen alsof ze Engels zijn ("Hello, I'm a filmmaker"). Of ik zeg nu iets wat overduidelijk is, dat kan ook. Is iemand anders dat ook opgevallen?
Met citaat reageren
Oud 08-03-2004, 17:14
Daangerous
Avatar van Daangerous
Daangerous is offline
Citaat:
actionhank schreef op 08-03-2004 @ 18:07:
Weet je wat ik nou merk bij die reclame van de Evenstar en die van die belachelijke Egyptische beeldjes: Volgens mij zijn die Engels pratende mensen Nederlanders die net doen alsof ze Engels zijn ("Hello, I'm a filmmaker"). Of ik zeg nu iets wat overduidelijk is, dat kan ook. Is iemand anders dat ook opgevallen?
it's pure magic... die gast is echt geweldig
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 08-03-2004, 17:34
aniki
Avatar van aniki
aniki is offline
dus.... iemand die de hele dag met magneten werk, wordt een soort superman??

Dat lijkt me wel cool.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2004, 17:39
Verwijderd
Citaat:
actionhank schreef op 08-03-2004 @ 18:07:
Weet je wat ik nou merk bij die reclame van de Evenstar en die van die belachelijke Egyptische beeldjes: Volgens mij zijn die Engels pratende mensen Nederlanders die net doen alsof ze Engels zijn ("Hello, I'm a filmmaker"). Of ik zeg nu iets wat overduidelijk is, dat kan ook. Is iemand anders dat ook opgevallen?
't Zijn idd Nederlanders, volgens mij praten ze Engels om het geloofwaardiger te maken. (Mijn vriend geloofde me niet toen ik zei dat het Nederlanders waren, ik vroeg het aan een Brits meisjes dat hier studeert en ze vertelde dat het een typisch buitenlands accent is, en dat ik ook zo Engels spreek )
Met citaat reageren
Oud 08-03-2004, 17:46
Otis
Avatar van Otis
Otis is offline
haha, dat ze bij radar zelfs nog de moeite nemen.....

maar RTLshop is inderdaad nog lachwekkender , vooral met de ''sexy lady''ofzo...2 van die silliconen kipfiletjes voor mooiere borsten

*snol in hoerentopje:'' de SexyLady bezorgt mij gewoon erg veel zelfvertrouwen, ik voel me veel zekerder en zonder de SexyLady had ik nooooit zo'n topje aan durven trekken , hiihihiihiihhi''
*lelijke presentatrice:'' maar je bent nu zelf óók een sexylady ''




Met citaat reageren
Oud 08-03-2004, 17:53
Outlaw
Avatar van Outlaw
Outlaw is offline
Citaat:
't Zijn idd Nederlanders, volgens mij praten ze Engels om het geloofwaardiger te maken. (Mijn vriend geloofde me niet toen ik zei dat het Nederlanders waren, ik vroeg het aan een Brits meisjes dat hier studeert en ze vertelde dat het een typisch buitenlands accent is, en dat ik ook zo Engels spreek )
En jij gaat het hier over geloofwaardigheid hebben? Het hele Tell Sell gebeuren zuigt zo ongelooflijk dat idd echt ongelooflijk lachwekkend is om naar te kijken.

Die voorbeelden van mensen die een product succesvol hebben gebruikt in één woord geweldig! Je kunt nog beter een aap daar neerzetten om het product daar te prijzen...

Ander voorbeeld: Die een of andere afslankpleister. Komt er zo'n presentatrice aangelopen bij een paar mensen die net een winkel uitlopen en ze ziet al van zo'n kleine 2 meter dat die mensen die afslankpleister in hun plastic tasje hebben (afgezien van de reacties van die mensen, want daar wil ik het niet eens over hebben)
__________________
i'm not even supposed to be here today
Met citaat reageren
Oud 08-03-2004, 17:58
DEChengst
Avatar van DEChengst
DEChengst is offline
Bruno en Tineke zijn gewoon smerige oplichters. Optiefen van de TV en de bak in ermee.
__________________
PDP, VAX en Alpha fanaat ; HP-Compaq is de Satan! ; Bidt u allen dagelijks richting Maynard! ; Ernie==lief ; Het leven begint bij 150 km/u ; aka Desje
Met citaat reageren
Oud 08-03-2004, 18:01
Azathoth
Avatar van Azathoth
Azathoth is offline
Citaat:
Reverend schreef op 08-03-2004 @ 13:09:
Ik vind die mensen die erin voorkomen briljant, vooral die bruno.
Mee eens.

Maar Tell Sell is wel handig als je niet kunt slapen
__________________
''Is it possible for me to reserve the BBC2 channel for the commencement of this televisual feast?''
Met citaat reageren
Oud 08-03-2004, 18:03
Sweet Revenge
Sweet Revenge is offline
Citaat:
RPGFANATIC± schreef op 08-03-2004 @ 19:01:


Maar Tell Sell is wel handig als je niet kunt slapen
dat is waar, ik betrap mezelf er regelmatig op dat ik laat 's avonds of vroeg 's morgens in gedachten naar Tell Sell kijk. Na een minuut of 8 kom ik dan ineens tot de ontdekking dat ik wel heel dom bezig ben.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-03-2004, 18:12
Lunae
Avatar van Lunae
Lunae is offline
Citaat:
Sweet Revenge schreef op 08-03-2004 @ 19:03:
dat is waar, ik betrap mezelf er regelmatig op dat ik laat 's avonds of vroeg 's morgens in gedachten naar Tell Sell kijk. Na een minuut of 8 kom ik dan ineens tot de ontdekking dat ik wel heel dom bezig ben.
herkenning...
Met citaat reageren
Oud 08-03-2004, 18:15
DEChengst
Avatar van DEChengst
DEChengst is offline
Behalve een oplichter is de heer Bruno ook nog eens dom. Op zijn website beweert hij dat de Curie temperatuur van de Biostabil -310 °C is. Ik heb toch geleerd dat dat de laagste haalbare temperatuur -273 °C is. Bovendien verliest een magneet zijn magnetisme als de temperatuur hoger is dan Curie temperatuur. Of meneer Bruno wil ons natuurlijk duidelijk maken dat zijn wondermagneet never nooit niet magnetisch is Als dat ding niet magnetisch is kan het ding natuurlijk ook niet werken, is ie ongewild alsnog eerlijk
__________________
PDP, VAX en Alpha fanaat ; HP-Compaq is de Satan! ; Bidt u allen dagelijks richting Maynard! ; Ernie==lief ; Het leven begint bij 150 km/u ; aka Desje

Laatst gewijzigd op 08-03-2004 om 18:18.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2004, 18:16
Verwijderd
Citaat:
coekie schreef op 08-03-2004 @ 19:12:
herkenning...
Ja, ik ook

Vroeger waren er veel kook-tell sell dingen, met van die handige keukensnufjes.. als ik honger had keek ik daar altijd uren na, echt leuk En die filpjes herhalen ze echt continu, dus op een gegeven moment weet je alle leuke dingetjes en kan je je daar weer op verheugen
Met citaat reageren
Oud 08-03-2004, 18:21
Tinkiebell
Avatar van Tinkiebell
Tinkiebell is offline
Maar ik heb wel gehoord van een kennis, die hem ook heeft.. dat het echt helpt.. (de biostabil 2000).. want er zit een magneet in ofzo, en diegene zijn zus, als die een aanval had, dan deed ze eerder altijd een magneetje bij haar oor ofzo, en dan ging het weer goed.. en dat is dus ongeveer hetzelfde wat die biostabiel doet.. maargoed.. de reclames zijn idd wel erg grappig.. mijn favo is die van RTL/yorin shop..
Met citaat reageren
Oud 08-03-2004, 18:56
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Mariejen schreef op 08-03-2004 @ 19:21:
Maar ik heb wel gehoord van een kennis, die hem ook heeft.. dat het echt helpt.. (de biostabil 2000).. want er zit een magneet in ofzo, en diegene zijn zus, als die een aanval had, dan deed ze eerder altijd een magneetje bij haar oor ofzo, en dan ging het weer goed.. en dat is dus ongeveer hetzelfde wat die biostabiel doet.. maargoed.. de reclames zijn idd wel erg grappig.. mijn favo is die van RTL/yorin shop..
Ach, als je erin gelooft werkt het voor de dingen die tussen de oren zitten. Handig, dat scheelt weer geld voor de gezondheidszorg.

Ik vind het belachelijke reclame's. Ook van zo'n luchtbed: Jaaaaa mensen zelfs een tijger kan er op liggen..... en dan laten ze een echte tijger op dat luchtbed springen. Hij zal zijn nagels maar uitzetten. Logisch dat hij nu niet kapot gaat, zijn poten zijn heel zacht. Voor dit soort dingen een vette roloog en voor die mensen die erin trappen al helemaal ->
Die eveningstar zou ik eigenlijk nog wel willen zien.


Titel topic aangepast.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2004, 19:08
Verwijderd
Vroeger had je idd van die slicers voor groente en fruit zodat je die hélémaal kon snijden tot het eind, zonder je vingers in gevaar te brengen.

Maar als er een nieuwe is (behalve afslanken en huidspul) kijk ik em wel altijd.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2004, 20:22
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Ieke schreef op 08-03-2004 @ 19:56:
Ik vind het belachelijke reclame's. Ook van zo'n luchtbed: Jaaaaa mensen zelfs een tijger kan er op liggen..... en dan laten ze een echte tijger op dat luchtbed springen.
Maar hoe handig is het om een tijger op je luchtbed te kunnen zetten

Ook een geweldige Tellsell vind ik die van de 'Garanteed laughs' video, een video vol verborgen cameragrappen allemaal gebaseerd op één principe: tieten/konten zijn grappig.

Maar het is natuurlijk het leukste als ze iets aanprijzen en er is één slimme en één mongool die maar niet snapt dat het product werkelijk perfect is en telkens denkt dat het weer fout zal gaan
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2004, 20:30
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Juice schreef op 08-03-2004 @ 21:22:
Maar hoe handig is het om een tijger op je luchtbed te kunnen zetten
Heel handig, heeft de tijger een lekker zacht bedje om op te slapen.
Het ging erom dat hij niet lek te krijgen is
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2004, 20:59
geen punt.
Avatar van geen punt.
geen punt. is offline
Wat zeee ze er in Radar over?
__________________
Zeg vaker NEE (tegen Europa)
Met citaat reageren
Oud 08-03-2004, 23:20
PV
PV is offline
Citaat:
geen punt. schreef op 08-03-2004 @ 21:59:
Wat zeee ze er in Radar over?
een man in het filmpje is de broer zoon van die vent die het bedacht heeft, de andere personen zijn idd buren van Tineke de Nooij..

die man woont overigens dus in Nederland, in de provincie Groningen ergens en niet in Italie zoals in t filmpje gesuggereerd werd ofzo (heb t filmpje zelf nooit zo goed bekeken)

ze hebben dat hangertje opengemaakt en bij een of andere universiteit laten onderzoeken, er zat geen grond uit Zaire in maar gewoon een magneetje wat een paar euro kost en het hangertje zelf zou ongeveer 40 euro kosten.. waar je bij TelSell dus 120 euro voor moet betalen.

en zo ging het nog even door...

Laatst gewijzigd op 09-03-2004 om 09:13.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2004, 00:16
AJMouse
Avatar van AJMouse
AJMouse is offline


geef mij maar smoke away
__________________
Há lekker, appeltaart!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 09-03-2004, 03:00
actionhank
actionhank is offline
Nee wacht ik weet de leukste

Kennen jullie die reclame van die mensen die iets spreken, maar wat dan Engels nagesynchroniseerd wordt, en waar ze het hebben over zo'n erectiepompje?
Met citaat reageren
Oud 09-03-2004, 06:22
Miles
Avatar van Miles
Miles is offline
Citaat:
Reverend schreef op 08-03-2004 @ 13:09:
Ik vind die mensen die erin voorkomen briljant, vooral die bruno.
Of die Sjonnie die de biostabyl aan z'n vriendinnetje geeft...
__________________
Un electrodoméstico es una máquina que realiza algunas tareas domésticas rutinarias
Met citaat reageren
Oud 09-03-2004, 07:46
Verwijderd
Citaat:
Bruggo41 schreef op 09-03-2004 @ 07:22:
Of die Sjonnie die de biostabyl aan z'n vriendinnetje geeft...
tja dat is dus zijn eigen zoon

Citaat:
Nee wacht ik weet de leukste Kennen jullie die reclame van die mensen die iets spreken, maar wat dan Engels nagesynchroniseerd wordt, en waar ze het hebben over zo'n erectiepompje?
ik ken dat erectiepompje niet maar vroeger werd wel alles van het nagechroniseerd. dat vond ik echt prachtig. je had allerlei handige dingen. een strijkhulp, schoonmaakmiddel een dwijl ga maar door. ik keek het nog best vaak ook
wij hebben het nu btw 24 uur per dag op tv.

Laatst gewijzigd op 09-03-2004 om 17:30.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2004, 08:32
lucy48
Avatar van lucy48
lucy48 is offline
Citaat:
PL€P schreef op 08-03-2004 @ 13:06:
[afbeelding]

Wie kent de biostabiel? Vanavond gaan ze het er in Radar (Tros) over hebben!

[afbeelding]

hij schijnt magnetische krachten te bezitten



natuurlijk
Ik zie wel eens klanten in de supermarkt die daarwerkelijk zo'm ding hebben
__________________
msn=stom en van roken ga je dood
Met citaat reageren
Oud 09-03-2004, 08:37
marlies
Avatar van marlies
marlies is offline
Citaat:
lucy48 schreef op 09-03-2004 @ 09:32:
Ik zie wel eens klanten in de supermarkt die daarwerkelijk zo'm ding hebben
wat zijn mensen toch dom
__________________
Als ik later groot ben, trouw ik met kermit de kikker :p | Tel wat je hebt, niet wat je mist
Met citaat reageren
Oud 09-03-2004, 08:50
naan
Avatar van naan
naan is offline
Citaat:
Ridder schreef op 08-03-2004 @ 14:36:
Die Ruud de Wild Wannab is mijn held
idd ^_^ en dan die lelijke vriendin die bij hem zit

t is ook zo leuk dat ze proberen te doen alsof ze gewoon in een park zijn gaan filmen en mensen tegenkomen met de biostabil, zoals die oma met de fiets

die uitvoering met goud en zilver is trouwens TE lelijk (zij ze eigenlijk allemaal )
__________________
www.20six.co.uk/anna_puk
Met citaat reageren
Oud 09-03-2004, 10:47
geen punt.
Avatar van geen punt.
geen punt. is offline
Ik vind die spot met die Italianen die staan te kutten met zo'n band om hun kont die trilt en waardoor ze een beter lichaam moeten krijgen echt geniaal
__________________
Zeg vaker NEE (tegen Europa)
Met citaat reageren
Oud 09-03-2004, 13:33
Verwijderd
Citaat:
biersmurfin schreef op 09-03-2004 @ 09:50:
idd ^_^ en dan die lelijke vriendin die bij hem zit

t is ook zo leuk dat ze proberen te doen alsof ze gewoon in een park zijn gaan filmen en mensen tegenkomen met de biostabil, zoals die oma met de fiets

die uitvoering met goud en zilver is trouwens TE lelijk (zij ze eigenlijk allemaal )
ja ik vind ze ook niet mooi.

Citaat:
Maar ik heb wel gehoord van een kennis, die hem ook heeft.. dat het echt helpt.. (de biostabil 2000).. want er zit een magneet in ofzo, en diegene zijn zus, als die een aanval had, dan deed ze eerder altijd een magneetje bij haar oor ofzo, en dan ging het weer goed.. en dat is dus ongeveer hetzelfde wat die biostabiel
ik hoorde bij radar dat je voor een paar euro zo'n magneet kan kopen. dan laat je er een hanger aan maken die wel mooi is en hij doet hetzelfde werk. maar veel goedkoper.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2004, 13:43
kneisje
Avatar van kneisje
kneisje is offline
Heel komisch ja allemaal. Ik heb al 2 mensen gezien met een biostabil om
Nog een heel erge tell-sell reclame (hij is er momenteel alleen niet meer geloof ik): de vibromasso ofzo, 2 Italiaanse dames die heel erg druk staan te praten over een vrouw die in een badpak op dat apparaat met van die trillende banden om Die is echt te erg
Met citaat reageren
Oud 09-03-2004, 13:51
professor2
professor2 is offline
Citaat:
popcorn schreef op 09-03-2004 @ 14:43:
Heel komisch ja allemaal. Ik heb al 2 mensen gezien met een biostabil om
Nog een heel erge tell-sell reclame (hij is er momenteel alleen niet meer geloof ik): de vibromasso ofzo, 2 Italiaanse dames die heel erg druk staan te praten over een vrouw die in een badpak op dat apparaat met van die trillende banden om Die is echt te erg
die ken ik die is al heeel oud maar wel vet
en natuurlijk de uber reclame van alles is quick and bright
Met citaat reageren
Oud 09-03-2004, 13:59
Verwijderd
Citaat:
professor2 schreef op 09-03-2004 @ 14:51:
die ken ik die is al heeel oud maar wel vet
en natuurlijk de uber reclame van alles is quick and bright
Mee eens

Met citaat reageren
Oud 09-03-2004, 14:01
Sweet Revenge
Sweet Revenge is offline
Citaat:
iemand of niemand schreef op 09-03-2004 @ 14:59:
Mee eens

[afbeelding]
er is nu ook een nieuwe presentatrice. Een of andere blonde doos die het nog 10 keer slechter doet dan Vannessa
Met citaat reageren
Oud 09-03-2004, 14:58
Verwijderd
Citaat:
Sweet Revenge schreef op 09-03-2004 @ 15:01:
er is nu ook een nieuwe presentatrice. Een of andere blonde doos die het nog 10 keer slechter doet dan Vannessa
ja vannessa is zwanger of is net bevallen daarom hebben we nu die blonde doos.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2004, 17:15
geen punt.
Avatar van geen punt.
geen punt. is offline
Citaat:
iemand of niemand schreef op 09-03-2004 @ 14:59:
Mee eens

[afbeelding]
Ik ben fan van die vrouw
__________________
Zeg vaker NEE (tegen Europa)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:47.