Oud 31-03-2008, 19:58
SiemdeCyper
Avatar van SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Hallo mensen,

Aankomende donderdag is het ckv2 eindexamen.

Hoe bereiden jullie je daar op voor? Ik ben veel proefexamens aan het maken, maar daarvoor hoef je de stof niet echt gestampt te hebben. Het komt meer op inzicht aan heb ik het idee

Hoe pakken jullie die lappen tekst aan? Gaan jullie letterlijk begrippen leren? Ik lees alles onderstreep het, maak aantekeningen en proefexamens.

[reclame]
En de geweldig samenvattingen van scholieren.com zijn zeker een aanrader.
[/reclame]

Hier een topic om alle vragen te stellen over de te leren stof om elkaar een beetje verder te helpen.

Succes in ieder geval allemaal!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-03-2008, 20:50
Verwijderd
Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog totaal niet begonnen ben. Laatst hebben we als toets een (deel) van het examen van vorig jaar gehaald. Voor die toets had ik een kwartiertje voor aanvang de samenvattingen even doorgekeken, en ik had een 6.8. Dus ik maak me niet vreselijke zorgen. Denk dat ik woensdag begin en gewoon het boek een keer doorlees. Eventueel een samenvatting maken.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2008, 14:18
Morri
Morri is offline
Ik weet het ook niet goed. Examens oefenen kan ik niet: daar heb je toch een cd-rom voor nodig ofzo? Ik lees het boek (de bespiegeling) nog eens door, nog wat readers die ik van school heb. Op http://www.ckv23.com vind je ook nog wel goede overzichten, verder weet ik het niet goed...

Ik ga wel wat examenvragen + antwoorden doorkijken om aan de vraagstelling te wennen. Maar verder is het vooral inzicht, veel leren heeft geen zin volgens mij, daar vragen ze niet naar.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2008, 17:40
joram
joram is offline
Ik ga ook niet echt geweldig goed voorbereiden denk ik.. Heb het boek even globaal doorgelezen en wat aantekeningen gemaakt maar ik vind dat in de bespiegeling erg veel details staan die je eigenlijk helemaal niet nodig hebt voor het examen, door logisch na te denken kom je ook wel een eind hoop ik
Bij mij op school gaat het cijfer ckv2 samen met dat van ckv3 dus dan heb je ook nog wel een soort van buffer, weet niet of dit bij alle scholen zo is
Met citaat reageren
Oud 01-04-2008, 18:24
SiemdeCyper
Avatar van SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Jah is bij mij ook zo.

Ik heb nu zo'n beetje wel alles doorgelezen. Maar bij ons op school is het echt lastig om een goed cijfer te halen. Ik ben zelf erg met kunst bezig en weet er behoorlijk wat van af, maar het helpt blijkbaar toch niet erg bij dit vak .

Daarnaast hebben we een rampzalig slechte docent dus dat zal wel meetellen.

Ik vind overigens dat de bespiegeling de neiging heeft om erg uitgebreid, langdradig en sfeervolle beschrijvingen te geven bij wat ze willen vertellen. Dat had veel meer to the point gekund.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2008, 21:23
Verwijderd
Ik heb echt geen idee hoe ik dit moet leren Het boek vertelt soms zo uitgebreid inderdaad, over bijvoorbeeld één bepaald soort vaas. Ik kan het wel gaan leren, maar zulke dingen blijken ze uiteindelijk toch niet te vragen.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2008, 12:57
Daftpunk
Daftpunk is offline
Ik hoorde van een site met alle readers kunsstof.nl oid?
maar ik kan het niet vinden, weet iemand een goede site?
Met citaat reageren
Oud 02-04-2008, 21:27
Poeperd
Avatar van Poeperd
Poeperd is offline
Ik heb het ook niet zo goed voorbereid. Ik lees nu alles nog eens door en dat heb ik eerder ook al gedaan. Dat is het eigenlijk (en de samenvattingen van hier natuurlijk!). Je kan het niet zo goed voorbereiden denk ik. De PTA's bestonden ook vooral uit inzicht-vragen en weinig feitjes.

Succes iedereen!
__________________
'Scuse me, who ordered the hamburger - with AIDS?
Met citaat reageren
Oud 03-04-2008, 12:43
Lauwie101
Lauwie101 is offline
En hoe ging het?
Met citaat reageren
Oud 03-04-2008, 13:39
Poeperd
Avatar van Poeperd
Poeperd is offline
Goede vraag Ik heb eigenlijk geen idee. Ik wist op zich overal wel iets zinnigs in te vullen, dus dan hoop ik maar dat het meevalt. Moeilijk in te schatten.

Hij was wel erg lang vond ik, ik had het nog maar net af en anderen kwamen soms tijd te kort voor een vraag of 3. Ook stom dat de laatste vragen nog voor best veel punten waren, terwijl je daar dan misschien in tijdnood voor komt.

En bij de rest?
__________________
'Scuse me, who ordered the hamburger - with AIDS?
Met citaat reageren
Oud 03-04-2008, 13:41
Dith
Avatar van Dith
Dith is offline
Ik vond het echt een superleuk examen. Vooral blok 1 met die muziekstukjes was echt leuk. Blok 2 vond ik iets minder (toneel is niet echt mijn ding) maar over het algemeen vond ik het wel leuk én het ging goed.
Een meisje uit mijn klas was vergeten dat ze vandaag examen had hehe, dus die kwam pas om 10 uur aanzetten en heeft dus heel blok 3 niet kunnen maken, gelukkig voor haar dat je het sowieso mag herkansen.
__________________
wat een heerlijkheid
Met citaat reageren
Oud 03-04-2008, 14:06
Verwijderd
Ik vond hem makkelijk.. maar goed dat ik nauwelijks iets had geleerd. Ik verwachtte al dat je daar niks aan zou hebben
Met citaat reageren
Oud 03-04-2008, 14:07
Poeperd
Avatar van Poeperd
Poeperd is offline
Citaat:
Ik vond het echt een superleuk examen. Vooral blok 1 met die muziekstukjes was echt leuk. Blok 2 vond ik iets minder (toneel is niet echt mijn ding) maar over het algemeen vond ik het wel leuk én het ging goed.
Een meisje uit mijn klas was vergeten dat ze vandaag examen had hehe, dus die kwam pas om 10 uur aanzetten en heeft dus heel blok 3 niet kunnen maken, gelukkig voor haar dat je het sowieso mag herkansen.
Vergeten?! Damn.

Ja ik vond Blok 1 en 3 inderdaad gewoon leuk, de onderwerpen dan. Vooral "Born to be Wild" werd ik wel even vrolijk van Echt een tof nummer.

Maarehm, sowieso mag herkansen? Klinkt interessant...
__________________
'Scuse me, who ordered the hamburger - with AIDS?
Met citaat reageren
Oud 03-04-2008, 15:09
Dith
Avatar van Dith
Dith is offline
Wij hebben op school te horen gekregen dat als je deze gaat herkansen het niet meetelt met je andere CE's. Dus dat je naast deze ook nog een herkansing mag maken uit de "echte" CEperiode.
__________________
wat een heerlijkheid
Met citaat reageren
Oud 03-04-2008, 15:19
Poeperd
Avatar van Poeperd
Poeperd is offline
Citaat:
Wij hebben op school te horen gekregen dat als je deze gaat herkansen het niet meetelt met je andere CE's. Dus dat je naast deze ook nog een herkansing mag maken uit de "echte" CEperiode.
Hmm, onze school is niet zo informatief, dus ik zal het eens navragen. Dat zou wel fijn zijn. Heb ik me voor niks zenuwachtig gemaakt.
__________________
'Scuse me, who ordered the hamburger - with AIDS?
Met citaat reageren
Oud 03-04-2008, 15:23
Dith
Avatar van Dith
Dith is offline
Onze leraar is een vreselijke chaoot dus het kan ook zijn dat het helemaal niet zo is hoor. Maar dan zijn er wel een hoop uit mijn klas genaaid omdat die allemaal dachten dat het wel zo was en dus amper hebben geleerd hehe.
Zijn er trouwens mensen die gisteren vrij hebben gekregen van school om te leren?
__________________
wat een heerlijkheid
Met citaat reageren
Oud 03-04-2008, 16:05
Poeperd
Avatar van Poeperd
Poeperd is offline
Ik heb gister vrij genomen om te leren. Telt dat ook?
__________________
'Scuse me, who ordered the hamburger - with AIDS?
Met citaat reageren
Oud 03-04-2008, 17:08
Dith
Avatar van Dith
Dith is offline
Onze klas heeft dat ook gedaan en daar is school nu pissig om wat ik absoluut niet begrijp. Vind het werkelijk belachelijk dat je voor een aantal vakken zoals Nederlands, Frans, Engels etc. niks hoeft te leren en dan 3 weken vrij krijgt terwijl ze hier verwachten dat je even 's avonds je CE gaat voorbereiden.
__________________
wat een heerlijkheid
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 03-04-2008, 17:17
Poeperd
Avatar van Poeperd
Poeperd is offline
Hmm onze klas bestaat uit 6 mensen bij CKV2 (kleine school) waarvan er 3 niets hebben geleerd. En ik heb mezelf ziekgemeld. Ben 19 dus dat accepteren ze gewoon.
__________________
'Scuse me, who ordered the hamburger - with AIDS?
Met citaat reageren
Oud 03-04-2008, 17:41
SiemdeCyper
Avatar van SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Hmm het duurde veel te lang, maar ik heb de neiging veel te veel op te schrijven, dus ik had 8 blaadjes volgeschreven ofzo?? Niet normaal. 6 Vragen kon ik niet maken inderdaad. Iemand zei als je nog wilt nadenken is die toets veel te lang. Mee eens, al weet ik ook wel dat het teveel schrijven aan mezelf ligt.

Ja je mag herkansen. Het is een SE en CE dus je mag herkansen, als je tenminste nog herkansingen hebt voor dat vak. Ik was blij om dat te horen .

Nah goed, ik maak me er niet druk om het wordt toch verrekend met allemaal verschillende cijfers. Een onvoldoende staan is dus erg lastig. Maar misschien heb ik vandaag erg mijn best gedaan om een 1 te halen .

Btw, op cito.nl ofzo kun je de antwoorden nu bekijken!

Ik ga ff kijken
Met citaat reageren
Oud 03-04-2008, 19:09
Verwijderd
Ik zit op die site, maar ik kan nergens de antwoorden vinden
Met citaat reageren
Oud 03-04-2008, 23:31
Verwijderd
25 april komen de correctiemodellen online volgens cito.nl las ik net ergens daar
Met citaat reageren
Oud 05-04-2008, 16:41
SiemdeCyper
Avatar van SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Ah zo, ik kon het ook al niet vinden. Heeft mijn afdelingsleider ons niet zo goed geinformeerd.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2008, 16:47
tfk
tfk is offline
Zou iemand mij kunnen vertellen waar het examen allemaal over gaat?
ik heb mijn examen aankomende dinsdag,
en ik ben al bezig met leren.
Ik heb begrepen dat dat niet zoveel zin heeft.
Als iemand mij kan vertellen wat er allemaal terugkomt in het examen, dan hoef ik niet 5 boekjes te stampen
Met citaat reageren
Oud 05-04-2008, 17:54
Morri
Morri is offline
Wij werkten met invalshoeken en dan is het belangrijk met name invalshoek 6 goed te bestuderen: kunst intercultureel. Je moet iets weten over de Christenen en de Arabieren in de Middeleeuwen en dan vooral architectuur, iets over noh-theater, popmuziek/hippiecultuur en nog meer, maar dat weet ik zo even niet.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-04-2008, 20:14
Dith
Avatar van Dith
Dith is offline
Wat belachelijk eigenlijk zeg dat het niet landelijk is. Want de mensen die het dus later af moeten nemen weten al waar het over gaat en kunnen zich veel beter oriënteren dan wij.
__________________
wat een heerlijkheid
Met citaat reageren
Oud 07-04-2008, 16:31
Dith
Avatar van Dith
Dith is offline
Ik heb het vandaag met mijn ckvleraar gehad over het feit dat er dus scholen zijn die het examen later geven en dat die leerlingen dus eigenlijk een hoger punt kunnen halen dan wij. Hij vertelde dat dat gewoon pure fraude was en dat hij het er jaren geleden nog mee over had gehad met een of ander examenbestuur en dat zij daar echt woedend over waren geweest (toen had hij het ook van een andere school gehoord dat ze het later hadden gemaakt). Volgens hem kan die school er dus grote problemen mee krijgen omdat het totaal niet eerlijk is en die leerlingen dus worden voorgetrokken.
__________________
wat een heerlijkheid
Met citaat reageren
Oud 07-04-2008, 22:45
Poeperd
Avatar van Poeperd
Poeperd is offline
HUH. Dat is bizar oneerlijk. Krijgen zij dezelfde vragen als wij? Want ik weet er echt nog wel een paar bijna letterlijk uit mijn hoofd. Dat kunnen ze toch niet maken?
__________________
'Scuse me, who ordered the hamburger - with AIDS?

Laatst gewijzigd op 07-04-2008 om 23:00.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2008, 12:37
SiemdeCyper
Avatar van SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Citaat:
Wat belachelijk eigenlijk zeg dat het niet landelijk is. Want de mensen die het dus later af moeten nemen weten al waar het over gaat en kunnen zich veel beter oriënteren dan wij.
Volgens mijn afdelingsleider is het een een officieel landelijk SE. Dat ze het later maken kan dus eigenlijk helemaal niet. Inderdaad bizar en erg oneerlijk. Ik kan zo bijna alle vragen nog opnoemen.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2008, 15:46
Roadrunner
Avatar van Roadrunner
Roadrunner is offline
Born to be wild! Wat een lang examen. Ik heb er 2 uur en 55 minuten over gedaan en heb best wel moeten haasten. Iemand naast me was al een tijdje klaar en bleef maar Easy Rider kijken en dat hoorde ik constant, zeer irritant haha. Ik denk dat het wel redelijk is gegaan. Als ik een 6 heb vind ik het prima. Ik vroeg me na het examen alleen af: waarom heb ik hiervoor al die tijd CKV2 les gevolgd?
__________________
droeftoeter
Met citaat reageren
Oud 08-04-2008, 23:07
CSN
Avatar van CSN
CSN is offline
Ik ben in ieder geval blij dat ik niet geleerd heb, volgens mij had ik daar niets aan gehad. Op zich ging het wel redelijk, maar ik ben over bijna niets zeker en in ieder blok zaten wel een paar vragen waar ik volgens mij 100% onzin op heb geantwoord.

Iemand die ik ken heeft ook ckv2, maar zij krijgt helemaal geen cito-examen, gewoon een examen wat de school heeft gemaakt? Tenminste, ze wist afgelopen donderdag van niets. Ik vind het ook een beetje vreemd allemaal, want bij mij op school werd er verschrikkelijk officieel over gedaan. Enveloppen die gecontroleerd moesten worden, examennummers, afdelingsleidsters die het startstein kwamen geven..
__________________
I'M NOT YOUR MOTHER'S FAVORITE DOG
Met citaat reageren
Oud 09-04-2008, 15:41
joram
joram is offline
Nou hij is bij ons op school nagekeken en hij is echt slecht gemaakt. ik had 35 punten van de 72 en ik was nog een van de beste, hoogste was 41 punten zeer laag dus..

Ik hoop maar dat de normering soepel wordt want anders gaat m'n gemiddelde van een 8.3 een heel stuk naar beneden

hebben jullie al uitslagen teruggekregen? Vraag me af of de leraar nou zo streng heeft nagekeken of dat hij echt zo moeilijk was, had namelijk best een goed gevoel erover toen ik hem maakte
Met citaat reageren
Oud 09-04-2008, 15:49
Dith
Avatar van Dith
Dith is offline
Joram: Of de SE's op jullie school waren hiervoor gewoon belachelijk makkelijk. Bij ons waren de scores ook gewoon gemiddeld (het zou uitkomen op een klassegemiddelde van ongeveer 6.5 bij N=1) maar het komt wel goed overeen met onze SEpunten.
__________________
wat een heerlijkheid
Met citaat reageren
Oud 09-04-2008, 16:24
joram
joram is offline
Nou ze waren zeker niet belachelijk makkelijk, het was vooral veel inzicht en toepassing van je kennis zeg maar dus hetzelfde als bij dit examen, maar goed ik wacht wel af wat er gebeurd
Met citaat reageren
Oud 09-04-2008, 18:48
SiemdeCyper
Avatar van SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Citaat:
Nou hij is bij ons op school nagekeken en hij is echt slecht gemaakt. ik had 35 punten van de 72 en ik was nog een van de beste, hoogste was 41 punten zeer laag dus..

Ik hoop maar dat de normering soepel wordt want anders gaat m'n gemiddelde van een 8.3 een heel stuk naar beneden

hebben jullie al uitslagen teruggekregen? Vraag me af of de leraar nou zo streng heeft nagekeken of dat hij echt zo moeilijk was, had namelijk best een goed gevoel erover toen ik hem maakte

Ik denk hoe soepel de normering ook is, dat je zeker geen voldoende hebt in dat geval. Maar je mag hem herkansen! Dat scheelt Maar ik heb gisteren een 9 gehaald voor bv 3 en daar wordt het mee verrekend dus veel heb ik niet te vrezen
Met citaat reageren
Oud 09-04-2008, 19:04
joram
joram is offline
Ja dat is waar, voor beeldende vorming sta ik goed en voor ckv2 heb ik verder ook goede cijfers gehaald dus het is niet echt een probleem hoor

Vond het alleen beetje typisch dat hij bij ons zo slecht gemaakt is, moet wel zeggen dat we echt leraar van niks hebben dus dat helpt ook niet veel
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 09-04-2008, 20:32
Poeperd
Avatar van Poeperd
Poeperd is offline
Citaat:
Vond het alleen beetje typisch dat hij bij ons zo slecht gemaakt is, moet wel zeggen dat we echt leraar van niks hebben dus dat helpt ook niet veel
Heh, dan ken je die van ons nog niet...
__________________
'Scuse me, who ordered the hamburger - with AIDS?
Met citaat reageren
Oud 10-04-2008, 00:03
Verwijderd
Nee, die van mij
Met citaat reageren
Oud 10-04-2008, 12:43
annutju
Avatar van annutju
annutju is offline
Ik zit dus op zo'n school waar ze het tentamen op een andere dag houden. Pas volgende week in de tentamenweek. Ik haat mijn ckv2 leraar echt... hij heeft alles zo slecht geregeld! We hebben nog maar 1 les voor het examen en hij moet nog onwijs veel behandelen! Ik loop echt zo te stressen. Maar krijgen wij dan echt het zelfde examen!!?? Echt vet lullig voor jullie! Maar zouden jullie me een beetje op weg kunnen helpen met wat ik nu echt goed moet weten/wat er gevraagd gaat worden? Ik snap het als jullie me niet willen helpen, want eigelijk is het wel heel lullig voor jullie. AAARGH. Rotschool.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2008, 15:34
Morri
Morri is offline
Ik heb volgens mij hierboven al ergens getypt wat ik nog wist..

Ik heb het terug: een 8.2 Bij mij in de klas was een 8,3 het hoogste en waren een paar onvoldoendes (4 à 5 van de 24). Men was over het algemeen opgelucht.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2008, 15:49
annutju
Avatar van annutju
annutju is offline
Wat super goed! Een 8,2 voor zoveeeel stof. Dat ga ik nooit redden.
Ik vraag me af of wij hetzelfde examen krijgen hoor? Wij hebben het Noh theater nooit behandelt in de les. Enne.. werd er niks gevraagd over hofcultuur/versailles etc.?

Laatst gewijzigd op 10-04-2008 om 15:57.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2008, 17:41
SiemdeCyper
Avatar van SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Citaat:
Wat super goed! Een 8,2 voor zoveeeel stof. Dat ga ik nooit redden.
Ik vraag me af of wij hetzelfde examen krijgen hoor? Wij hebben het Noh theater nooit behandelt in de les. Enne.. werd er niks gevraagd over hofcultuur/versailles etc.?
Je hoeft niet echt te leren. De vragen die je krijgt hebben weinig te maken met de te leren stof. Het is meer interpretatie en heel goed lezen wat er gevraagd wordt. Soms verraad de vraag al het antwoord. Een vriend van mij heeft de toets vorig jaar gemaakt en die zei dat hij gewaarschuwd was dat het eigenlijk een toets is gemaakt voor domme mensen . De makers verwachten niet veel kennis van je, dus je moet vooral niet te moeilijk denken. Iets wat ik waarschijnlijk wel heb gedaan. Dat wordt dus nog afwachten .
Met citaat reageren
Oud 10-04-2008, 18:20
annutju
Avatar van annutju
annutju is offline
Ok... mmh, ik ben niet al te goed in inzichtsvragen dus dat wordt wel een beetje lastig. Maar bedankt voor de tip. Ik ga iig zorgen dat ik wel alle kenmerken enzo goed ken.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2008, 18:45
Poeperd
Avatar van Poeperd
Poeperd is offline
Citaat:
Wij hebben het Noh theater nooit behandelt in de les
Wij ook niet. Er was ook veel over islamitische cultuur, dit werd ook niet in de les behandeld. En nog wel meer geloof ik. Je krijgt vooral nieuwe informatie waar je dan inzicht op moet toepassen.
__________________
'Scuse me, who ordered the hamburger - with AIDS?
Met citaat reageren
Oud 10-04-2008, 19:48
Morri
Morri is offline
Hofcultuur hoef je niet te leren... tenzij je school niet aan dit schoolexamen meedoet, volgens mij is het niet verplicht. Als je hofcultuur wel moet leren, zou ik toch maar eens navragen, misschien krijg je gewoon een andere toets van de school zelf en heb je kunstgeschiedenis in de centrale eindexamenperiode (want dat kan volgens mij ook).

Ik had overigens 59 punten (van de 72 blijkbaar, zie jorams post), dus de norm is vrij soepel.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2008, 14:56
annutju
Avatar van annutju
annutju is offline
Citaat:
Hofcultuur hoef je niet te leren... tenzij je school niet aan dit schoolexamen meedoet, volgens mij is het niet verplicht. Als je hofcultuur wel moet leren, zou ik toch maar eens navragen, misschien krijg je gewoon een andere toets van de school zelf en heb je kunstgeschiedenis in de centrale eindexamenperiode (want dat kan volgens mij ook).

Ik had overigens 59 punten (van de 72 blijkbaar, zie jorams post), dus de norm is vrij soepel.
Mmh, ok! Toen ik mijn leraar heel subtiel vroeg of het nou een landelijk examen was of iets dat hij zelf gemaakt had, reageerde hij heel gek en zei dat hij het eigelijk niet mocht zeggen en begon hij er om heen te draaien. Ik heb dus het voorgevoel dat we dus wel het zelfde examen krijgen, en het onze duurt ook 3 uur en is ook zo'n computerexamen. Maar we moesten hofcultuur toch leren. Best vreemd. Ok, dan is het idd een hele soepele normering!
Met citaat reageren
Oud 11-04-2008, 19:48
SiemdeCyper
Avatar van SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Citaat:

Ik had overigens 59 punten (van de 72 blijkbaar, zie jorams post), dus de norm is vrij soepel.
Het is pas een soepele normering als je een hoog cijfer haalt met weinig punten . Dit is gewoon je score. Goed gedaan toch?
Met citaat reageren
Oud 11-04-2008, 21:40
Dith
Avatar van Dith
Dith is offline
Weet iemand al wat de normering is? Want mijn leraar wist het nog niet maar anderen blijkbaar al wel en aangezien ik wel weet wat mijn score is zou ik natuurlijk graag weten welk punt ik heb gehaald haha.

En hofcultuur is officieel geen examenonderdeel (zie digischool.nl/ckv2).
__________________
wat een heerlijkheid
Met citaat reageren
Oud 12-04-2008, 09:56
annutju
Avatar van annutju
annutju is offline
Dan krijgen wij de onderwerpen van 2006 en 2007...Wij hebben niet de burgerlijke cultuur behandelt. Ik ga m'n ckv leraar steeds gekker vinden. Naja, ik ga maar weer verder met alles doorlezen.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2008, 12:45
SiemdeCyper
Avatar van SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Citaat:
Weet iemand al wat de normering is? Want mijn leraar wist het nog niet maar anderen blijkbaar al wel en aangezien ik wel weet wat mijn score is zou ik natuurlijk graag weten welk punt ik heb gehaald haha.

En hofcultuur is officieel geen examenonderdeel (zie digischool.nl/ckv2).
De normeringen zijn als het goed is nog niet officieel bekend. Ik had het gevraagd aan mijn afdelingsleider en die zei dat hij het via de mail binnen zou moeten krijgen en dat was nog niet gebeurd. Ze zijn waarschijnlijk wel nu klaar met nakijken bij ons op school, maar ik heb zo'n verrekte slechte leraar. Ik ben echt bang dat ze dingen fout rekend terwijl het goede antwoord gewoon op mijn papiertje staat.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:23.