Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2005 / HAVO
 
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-05-2005, 18:51
roelieboelie
roelieboelie is offline
Dag,

De een zegt dat we dat wél moeten leren, de ander zegt van niet.

Zo bijvoorbeeld bij Wiskunde B1,2....onze leraar zegt dat we géén kansberekening hoeven te leren. Op watmoetikleren.nl staat wél dat we dit moeten kennen....

Nog een voorbeeldje...scheikunde....onze leraar heeft ons een stensel gegeven waar opstaat wat je NIET hoeft te kennen voor het CE....het zijn 4Atjes....kijk ik op watmoetikleren.nl...staat het daar gewoon vermeld dat we het wél voor het CE moeten leren (bijvoorbeeld onderscheid maken tussen zwakke en sterke zuren)

Waar staat nou een offciele lijst waar op staat wat we moeten leren....of bestaat zoiets niet Ik kan het iniedergeval nergens vinden.

Advertentie
Oud 01-05-2005, 18:52
TheRedArrow
Avatar van TheRedArrow
TheRedArrow is offline
Met Wiskunde B1,2 hebben wij helemaal geen kansrekening gehad. Edit; dat zie je ook nergens terugkomen in vorige examens.
__________________
"25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV."
Oud 01-05-2005, 18:56
Verwijderd
nee klopt. het is idd beetje vreemd. maar ik zou hetgeen aanhouden wat je leraar zegt. een vriendin van mij heeft ook Wiskunde B1,2 en die heeft ook helemaal geen kansberekening gehad en zo en dat hoeven ze dus ook niet te kennen. wij daarentegen (B1) wel, maar wij hoeven dan ook weer geen meetkunde te kennen en zij wel (ben ik ff blij, want dat kan ik niet )
Oud 01-05-2005, 18:57
roelieboelie
roelieboelie is offline
Citaat:
TheRedArrow schreef op 01-05-2005 @ 19:52 :
Met Wiskunde B1,2 hebben wij helemaal geen kansrekening gehad. Edit; dat zie je ook nergens terugkomen in vorige examens.
Ja, wij hebben er ook niet veel aangedaan, maar 1 vraag is er een keertje overgesteld in een SE..... Volgens mij hoor kans berekning ook meer bij Wiskunde A.....
Oud 01-05-2005, 18:59
argenta
argenta is offline
volgens mij moet je zuren en basen wel leren dat dacht ik tenminste
Oud 02-05-2005, 08:56
Dolores
Avatar van Dolores
Dolores is offline
Kijk eens op de volgende site:
http://www.watmoetikleren.nl/
Oud 02-05-2005, 10:35
roelieboelie
roelieboelie is offline
Citaat:
Dolores schreef op 02-05-2005 @ 09:56 :
Kijk eens op de volgende site:
http://www.watmoetikleren.nl/
lees me post eens door....ik heb het juist over die site.

En uiteraart moeten we zuren/base kennen, maar onze leraar zegt dat we niet meer ondescheid hoeven te maken tussen zwakke en sterke base/zuren, met de notatie enzo....
Oud 02-05-2005, 10:48
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
roelieboelie schreef op 02-05-2005 @ 11:35 :
lees me post eens door....ik heb het juist over die site.

En uiteraart moeten we zuren/base kennen, maar onze leraar zegt dat we niet meer ondescheid hoeven te maken tussen zwakke en sterke base/zuren, met de notatie enzo....
Dat laaste heb je gelijk in geloof ik. Wij hebbe meteen geleerd dat zuren en bases niet verder onverdeeld hoeven worden. Dus het lijkt me sterk dat het bij het examens wel ineens zou moeten.
__________________
Oud 02-05-2005, 11:15
Verwijderd
Citaat:
roelieboelie schreef op 01-05-2005 @ 19:57 :
Ja, wij hebben er ook niet veel aangedaan, maar 1 vraag is er een keertje overgesteld in een SE..... Volgens mij hoor kans berekning ook meer bij Wiskunde A.....
veel wel, maar ik doe Wiskunde B en de ene helft is A-hoofdstukken (Analyse) en de andere helft is S-hoofdstukken (statistiek en kansrekening) dus ook voor wiskunde B
Oud 11-05-2005, 11:33
Lelietje
Lelietje is offline
Voor havo staat ook een lijstje op http://examen.kennisnet.nl/havo/examenonderwerpen

En voor vwo op
http://examen.kennisnet.nl/vwo/examenonderwerpen

Hoop dat jullie er wat aan hebben!!
Oud 11-05-2005, 13:34
Duplo - Dos
Avatar van Duplo - Dos
Duplo - Dos is offline
Citaat:
roelieboelie schreef op 01-05-2005 @ 19:57 :
Ja, wij hebben er ook niet veel aangedaan, maar 1 vraag is er een keertje overgesteld in een SE..... Volgens mij hoor kans berekning ook meer bij Wiskunde A.....
uhh sorry, dan heb je zeker wisb12, wisb1 heeft dat echt wel hoor, een heel boek vol..
__________________
Zeeuwse meziek: sitterdags luuster ik meziek, sondags draai ik meziek en smeandags meld ik meziek. || Aôles op z'n tied, zei Prediker
Oud 11-05-2005, 18:20
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
wiskunde B12 hoeft GEEN kansberekening. Verder de rest wel? Alle analyse hoofdstukken en alle meetkunde hoofstukken. Heb je misschien niet bij B1 gekeken? die moeten wel kansberekening.

Zuren en basen hoef je inderdaad geen sterke en zwakke zuren te kennen, hebben wij ook overgeslagen allemaal.
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Oud 11-05-2005, 18:22
Duplo - Dos
Avatar van Duplo - Dos
Duplo - Dos is offline
Citaat:
marrel schreef op 11-05-2005 @ 19:20 :
wiskunde B12 hoeft GEEN kansberekening. Verder de rest wel? Alle analyse hoofdstukken en alle meetkunde hoofstukken. Heb je misschien niet bij B1 gekeken? die moeten wel kansberekening.

Zuren en basen hoef je inderdaad geen sterke en zwakke zuren te kennen, hebben wij ook overgeslagen allemaal.

moet dat neit? wouw, geweldig, want daar ben ik echt zo uber slecht in, niet te filmen
__________________
Zeeuwse meziek: sitterdags luuster ik meziek, sondags draai ik meziek en smeandags meld ik meziek. || Aôles op z'n tied, zei Prediker
Oud 12-05-2005, 14:45
Duplo - Dos
Avatar van Duplo - Dos
Duplo - Dos is offline
trouwens iemand een idee wat je bij scheikunde NIET moet leren?
__________________
Zeeuwse meziek: sitterdags luuster ik meziek, sondags draai ik meziek en smeandags meld ik meziek. || Aôles op z'n tied, zei Prediker
Oud 13-05-2005, 15:00
Luusjuh
Avatar van Luusjuh
Luusjuh is offline
Bij scheikunde... tjah wel redelijk wat ...

maar ik heb een vraagje over Biologie...
er staat dat je Huid en Immuniteit niet hoeft te kennen nou gebruiken ze bij ons op school de methode Biologie voor jou... kan iemand mij dan vertellen of ik dan nog wat moet kennen uit het hoofdstuk Bescherming (Boek B2 Hoofdstuk 7) ??
Advertentie
 


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Wat moet ik doen?!
nullah
6 05-12-2011 17:07
Liefde & Relatie Wel.. of niet doen?
May90
30 22-07-2009 17:52
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie wtf moet ik leren voor m en o
ali20
1 31-05-2007 10:42
Algemene schoolzaken CKV-onderzoek
Dromer
2 25-02-2005 15:31
Lichaam & Gezondheid Het grote lijntopic #9!
Snufje
315 07-04-2003 17:40
De Kantine Vegetarisch op kamers :o)
Nanaki
38 28-07-2002 11:09


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:31.