Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-01-2008, 00:02
Verwijderd
Sinds een tijdje, ik weet niet precies hoe lang, verdwijnen de menu's van bepaalde Google producten automatisch. Bij Gmail heb je bijv. een menuutje per e-mail bericht waarmee je een bericht kunt Doorsturen, of naar de prullenbak verplaatsen. Of bij Google Docs heb je bijv. eenzelfde soort menu File, dat ook automatisch erg snel verdwijnt, zodat je dus niks kunt aanklikken.

Ik gebruik de laatste Firefox 2 versie.

Ik heb niet lang geleden Firefox 3 Beta 2 geïnstalleerd. Ik weet niet of dat er mee te maken kan hebben?

Ik heb Firefox 3 en Firefox 2 in ieder geval net beiden gedeïnstalleerd, en vervolgens alleen Firefox 2 weer geïnstalleerd.

Maar ik heb nog steeds hetzelfde probleem.

Wat nu weg schijnt te zijn is dat mij telkens gevraagd wordt of Firefox de standaardbrowser moet worden, terwijl ik daar telkens bevestigend op antwoord (en ook niet een andere browser ondertussen als standaard selecteer).

Ik had ook al geprobeerd een nieuw profiel aan te maken met de Profile Manager. Maar dat leverde ook niks op.

Ik heb ook op Google gezocht, of er misschien meerdere mensen waren die dit probleem hadden of hebben, maar heb niks gevonden.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-01-2008, 06:01
freyk
Avatar van freyk
freyk is offline
ik weet uit ervaring dat je nooit een minefield (de beta) naast een oude firefox moet zetten.
Omdat er problemen kunnen onstaan met profielen, extensies en bookmarks.
Helaas weet ik nu niet wat.

Mijn oplossing: Backup je bookmarks.html, verwijder alle firefoxes en AL je profielmappen (-> via de documents and settings).
probeer het dan nog eens.
__________________
"Typefouten zijn gratis" | "Daar is vast wel een knopje voor" | "Ik weet, want ik zoek" | Powered by Firefox, Chromium, Mac OS X, OpenSuse, and Google.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2008, 07:33
Verwijderd
Heb alle profielen gewist en Firefox 2 weer gedeïnstalleerd en geherinstalleerd, maar nog steeds hetzelfde. Ik heb net ook even Firefox Portable geïnstalleerd. Maar ook daar werkt het niet.

Ik gebruik trouwens Vista. En ik heb onlangs ook de Release Candidate van Service Pack 1 geïnstalleerd. Zou het daar misschien door kunnen komen? Ik weet niet wanneer het probleem precies gekomen is.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2008, 09:39
Verwijderd
Tools> Options > Concent > Enable Javascript - [Advanced]
Daar kun je dat instellen
Met citaat reageren
Oud 04-01-2008, 20:05
Verwijderd
Citaat:
Tools> Options > Concent > Enable Javascript - [Advanced]
Daar kun je dat instellen
Nee, staat wel ingeschakeld. En ik bedoel niet het contextmenu dat verschijnt als je met je rechtermuisknop ergens klikt. Ik bedoel een bepaald soort widget (een menuwidget) dat Google gebruikt in zijn AJAX applicaties. Misschien verkeerde benaming 'contextmenu'.

Het zal wel iets met JavaScript te maken hebben. Maar iets dat blijkbaar niet weggaat na het resetten van Firefox. Misschien dat de JavaScript van Firefox iets gebruikt van het besturingssysteem, en dat dat niet goed werkt. Zou alleen niet weten wat.

Laatst gewijzigd op 04-01-2008 om 20:11.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2008, 15:34
Verwijderd
Drop down menu's, dat zijn het. Ik zit nu op Windows XP op mijn PC. En hier heb ik het ook met Firefox. Met de laatste versie (2.0.0.11) maar ook bijv. Portable Firefox 1.5. Ik zag gisteren trouwens dat ook de drop down menu's van Hotmail niet goed werken. Hetzelfde als bij de Google drop down menu's; ze verbergen zich vrij snel na het klikken op het pijltje.

Hij doet het op XP ook, dus het heeft dus niets met de Service Pack RC van Vista te maken.

Ik kan echter nergens iets vinden over dit verschijnsel dat ik heb.

Laatst gewijzigd op 15-01-2008 om 16:14.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2008, 21:22
Verwijderd
Ik heb gisteren een BIOS-update geïnstalleerd. En nu doet ie het weer. Alle dropdown menu's. Hotmail, Gmail, Google Docs, etc.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Software & Hardware [Centraal] Spyware, adware en virussen topic #6
Verwijderd
217 04-03-2011 15:12
Software & Hardware opstarten//laden
steven123
12 18-09-2008 06:11
Software & Hardware Centraal spyware, adware & virussen topic [5]
M@rco
499 26-03-2008 13:10
Software & Hardware [Centraal] Spyware & Adware [3]
Enlightenment
461 24-01-2006 09:53
Software & Hardware [Win XP] Onvoldoende virtueel geheugen
BarbapapaX
28 24-09-2005 10:45
Software & Hardware [Internet Explorer] Foutmelding / runtime
AJKwak
5 28-08-2005 11:47


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:49.