Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Exacte vakken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-04-2001, 19:25
Narrator
Avatar van Narrator
Narrator is offline
Is Natuurkunde 1,2 in het N&T profiel moeilijk???? Ook als je er iets minder in ben?

(Vergelijk het met natuurkunde uit de derde.....is er veel verschil??)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-04-2001, 20:12
Ik denk dat, dat licht aan de leraar die je hebt. Mijn leraar volgt het boek niet en legt uit, dan is het te vergelijken met de derde, alleen andere onderwerpen. Natuurkunde 2 is overigens wel moeilijker.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2001, 20:14
sorry, ben niet zo goed in spelling
Met citaat reageren
Oud 18-04-2001, 21:53
Tampert
Avatar van Tampert
Tampert is offline
Citaat:
ik0305 schreef:
Ik denk dat, dat licht aan de leraar die je hebt. Mijn leraar volgt het boek niet en legt uit, dan is het te vergelijken met de derde, alleen andere onderwerpen. Natuurkunde 2 is overigens wel moeilijker.

helemaal gelijk... ik heb twee docenten voor dat vak gehad... één goede en een minder goede... Natuurkunde is deels docentsafhankelijk... Het gaat gewoon wat dieper op de stof in dan de natuurkunde in de 3e...


__________________
NIZ| tegenpartij|Kriminalpolizei!!|De hele mikmak| Dank voor die bloemen
Met citaat reageren
Oud 22-04-2001, 10:29
shanne
shanne is offline
In de vierde is Natuurkunde 1 en nog niet 2, dus het is even moeilijk, maar het is wel hartstikke moeilijk! Be prepared!
__________________
Wielrennen rulezzz!
Met citaat reageren
Oud 22-04-2001, 10:38
percy1984
percy1984 is offline
Mijn profiel is ook N&T. Ik heb er echt geen spijt van. Ik heb Biologie 1,2 als extra deel erbij gekozen, dus eigenlijk heb ik zowel N&T als N&G. Het vak Natuurkunde is volgens mij het makkelijkste vak van het profiel N&T. Je hebt wiskunde, ook niet echt moeilijk, scheikunde gaat wel en natuurkunde heeft het langzaamste tempo en het is gewoon een leuk vak en als je in de les oplet, is het geen moeilijk vak.

Natuurkunde (ik heb natuurkunde 1,2) is een vak dat je gewoon bij moet houden. Als jij netjes je huiswerk elke week af hebt, is het bijna onmogelijk om daar een onvoldoende voor te halen. Ik vind het altijd heel erg dat er kinderen zijn die gewoon geen huiswerk maken, en die gewoon de dag vooraf aan het proefwerk het boek eens openslaan en de stof eens gaan leren, als je zo werkt is elk vak moeilijk. Ik raad je dus aan om gewoon je huiswerk te doen en voorafgaande elke les je stof een keer doorgelezen hebben. ZO leer je makkelijk, zonder veel tijd eraan te besteden.

Ik hoop dat je voor N&T kiest, want het is echt een leuk vak met veel vooruitzichten.
__________________
Percy Dobbelsteyn
Met citaat reageren
Oud 23-04-2001, 15:54
Verwijderd
Vaak als je in de onderbouw >7 voor een vak staat, moet het in de bovenbouw ook wel lukken, good luck
Met citaat reageren
Oud 24-04-2001, 13:14
Nienkea
Nienkea is offline
Ik heb ook N&T (4V)
Ik vind het in de 4e zelfs makkelijker dan in de 3e.
Waarschijnlijk omdat ik nu een betere leraar heb en meer meedoe!
Als je gewoon zorgt dat je bij blijft dan moet het eigenlijk wel lukken.
Ik sta nu zelfs een 9!!!
__________________
Wise men talk because they have something to say, fools talk because they have to say something
Met citaat reageren
Oud 24-04-2001, 23:45
Tampert
Avatar van Tampert
Tampert is offline
Citaat:
Nienkea schreef:
Ik heb ook N&T (4V)
Ik vind het in de 4e zelfs makkelijker dan in de 3e.
Waarschijnlijk omdat ik nu een betere leraar heb en meer meedoe!
Als je gewoon zorgt dat je bij blijft dan moet het eigenlijk wel lukken.
Ik sta nu zelfs een 9!!!
Ik vond de natuurkunde in de 6e (Na2) toch het leukst... dus nog twee jaartjes
__________________
NIZ| tegenpartij|Kriminalpolizei!!|De hele mikmak| Dank voor die bloemen
Met citaat reageren
Oud 25-04-2001, 15:35
hotworst
Avatar van hotworst
hotworst is offline
in de 4e vind ik het moeilijker dan in de 3e (wel havo niveau)
vooral (omdat ik 1 en 2 heb) zijn 2 leraren lastig, maar toch is het beter dan 1, omdat je die gast anders 4X in de week hebt... :-(
__________________
This is a dead planet where we are standing on, i dont need to be forgiven !!! || My software never has bugs. It just develops random features.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Algemene schoolzaken Leraar-anekdotes-citaten
ArieP
37 29-07-2003 22:21
Algemene schoolzaken Enquete: Praktische opdrachten in de 2e fase
Asilymor
14 25-03-2003 13:15


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:57.