Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-04-2003, 20:03
xxDomingoxx
Avatar van xxDomingoxx
xxDomingoxx is offline
Volgens mij is het eindexamen onderwerp Grieks van dit jaar, al eens eerder geweest. Weet iemand misschien in welk jaar, en ging het ook over dezelfde teksten? Ik wil als het kan dan dat oude examen maken als oefening.

Groetjes,
Domingo
(Ik weet niet zeker of dit topic hier hoort of bij examens..)
__________________
una duos (...) nox perdet amantes... lumina maestis stant inmota genis...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-04-2003, 21:37
Dminor
Avatar van Dminor
Dminor is offline
Dat mag niet toch? Je mag niet de schrijver testen die je ook als examen hebt. Wij doen trouwens in de les al Homerus.
__________________
Zul je altijd zien; zit je in bad, wrijft er iemand over je lamp!!
Met citaat reageren
Oud 29-04-2003, 22:38
Verwijderd
Citaat:
Dminor schreef op 29-04-2003 @ 22:37:
Dat mag niet toch? Je mag niet de schrijver testen die je ook als examen hebt. Wij doen trouwens in de les al Homerus.
Volgens mij wil ze het op eigen initiatief 'illegaal' doen.
Zoek het op zou ik zeggen, google is your friend . En anders ff kijken op dit subforum
Met citaat reageren
Oud 30-04-2003, 12:55
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
xxDomingoxx schreef op 29-04-2003 @ 21:03:
Volgens mij is het eindexamen onderwerp Grieks van dit jaar, al eens eerder geweest. Weet iemand misschien in welk jaar, en ging het ook over dezelfde teksten? Ik wil als het kan dan dat oude examen maken als oefening.

Groetjes,
Domingo
(Ik weet niet zeker of dit topic hier hoort of bij examens..)
Natuurlijk gaat het niet om dezelfde teksten, dat zou wel heel makkelijk zijn he? Misschien heel lang geleden, maar er zijn 3 examenschrijvers die wisselen, zover ik weet... dus 2000 was ook Homerus als het goed is...

Je mag idd de schrijver niet voor schoolexamen testen voor een cijfer. Toen ze het bij ons niet deden toen waren de resultaten gigantisch slecht, nu toetsen ze 2x in het jaar, gewoon als repetitie zeg maar, over een klein deel van de examenstof. Want als het ze vrijwillig toetsen geven, kwam niemand. Het mag officieel niet nee...

Voor jezelf oefenen natuurlijk wel, maar ja, ik zou gewoon de examenbundel maken en vertalen, daar oefen je natuurlijk het beste mee. Maar mocht je daarnaast nog tijd over hebben dan kun je nog altijd idd extra oefenen...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 30-04-2003, 22:46
xxDomingoxx
Avatar van xxDomingoxx
xxDomingoxx is offline
Citaat:
perseus schreef op 29-04-2003 @ 23:38:
Volgens mij wil ze het op eigen initiatief 'illegaal' doen.
Zoek het op zou ik zeggen, google is your friend . En anders ff kijken op dit subforum
Uhm.. ik bedoel meer van.. met wiskunde ofzo kan je ook oude examens oefenen, en met Nederlands enzo, dus ik dacht dan kan het met Grieks vast ook wel, mits het over dezelfde teksten ging.
__________________
una duos (...) nox perdet amantes... lumina maestis stant inmota genis...
Met citaat reageren
Oud 02-05-2003, 11:10
Ellun
Avatar van Ellun
Ellun is offline
Ik heb ook gezocht, op www.examenbundel.nl, maar er staan geen examens over Homerus op, net zoals er bij Latijn geen examens over Livius staan. Ik denk idd dat het niet te vinden is, omdat je dan wel erg goed je examen kan oefenen.
__________________
As long as I know how to love, I know I'm alive
Met citaat reageren
Oud 03-05-2003, 00:27
disposition
Avatar van disposition
disposition is offline
Er zijn ook helemaal geen examenbundels voor grieks verkrijgbaar, helaas, zou opzich wel een goede oefening zijn.
Maar misschien ook wel weer beter, nu al tijd te kort :/
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:50.