Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-11-2002, 14:48
san101
Avatar van san101
san101 is offline
Ik korfbal, en mensen lachen daar ng wel es om, maar niemand kan me uitleggen wat er nou eigenlijk mis is met korfbal... Jullie misschien?? En waarom wordt het een 'homosport' genoemd??
Kom maar op, volgens mij boor ik alle argumenten de grond in... ben benieuwd...
Lijkt me wel es een leuke discussie...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-11-2002, 17:51
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
Speel jij al lang korfbal? En lukt het een beetje? Ik speel geen korfbal maar ik vind het zeker geen homosport. Dus argumenten brengen waarom het een homosport zou zijn, kan ik niet geven.
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2002, 19:44
ZlatanSuperJood
Avatar van ZlatanSuperJood
ZlatanSuperJood is offline
Citaat:
Tofke_H schreef:
Speel jij al lang korfbal? En lukt het een beetje? Ik speel geen korfbal maar ik vind het zeker geen homosport. Dus argumenten brengen waarom het een homosport zou zijn, kan ik niet geven.
Toch bedankt voor deze bijdrage hoor....
__________________
"Een juichtoon dav're langs de velden, Voor ons dierbaar Rood en Wit! De ploeg der dapp're Meersche helden,Onze vreugd en trots bezit!"
Met citaat reageren
Oud 09-11-2002, 21:33
Dr. Oetker
Avatar van Dr. Oetker
Dr. Oetker is offline
kan jij ook zo van 25 meter in een basket gooien?

heb het nooit gespeeld
maar heb ook geen idee waarom het een homosport zou zijn?
misschien omdat je geen lichamelijk contact mag hebben (weet niet eens of dat zo is ) of omdat het binnen is (maar je hebt ook veldkorfbal ) of omdat je het samen met de dames doet (is juist gaaf)
hmmz schiet niet op
__________________
De man die bakt
Met citaat reageren
Oud 10-11-2002, 14:39
knijtert!
Avatar van knijtert!
knijtert! is offline
Ik heb ook op korfbal gezeten. Tot mijn 16de, ik was niet zo heel goed maar vond het wel leuk.
Ik werd ook altijd uitgelachen, vooral op middelbare school, maar dat kon mij echt geen ene reed schelen zolang hun het zelf nog nooit hadden gedaan.
Ik denk dat ze altijd lacherig erom doen omdat het niet zo leuk is om naar te kijken, als het op tv is (heeel weinig maar toch) kijk ik het ook zelden omdat ik het niet echt heel leuk vind om naar te kijken, maar om te doen is het heel leuk.
__________________
That'll be our little secret
Met citaat reageren
Oud 10-11-2002, 18:40
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Zelfverzekerd , mjah vind het niet echt een homo sport maar vind het wel een beetje raar waarom:

1 Je mag niet dribbelen, voor velen saai

2 Ja, je speelt natuurlijk met vrouwen, ik kan natuurlijk ook wel de voordelen hiervan inzien , maar een beetje een belediging voor de mannen is het wel omdat de mannen toch in veel sporten beter zijn.

3 Verder vind ik de verdedigende partij altijd een beetje dom doen. Omdat ze amper op de bal letten alleen op hun persoonlijke tegenstander. En rennen ze een beetje als hondjes achter elkaar aan.

4 Verder mag je geen contact maken met je tegenstander, geen fysieke sport dus.

5 Ook het gooien is op het oog een beetje vaag, je ziet vooral met vrije worpen vaak met de bal een beetje tussen de benen en dan onderhands gooien.


________________________________


Ik wil niemand voor schut zetten ofzo hoor, ik geef alleen aan wat ik een beetje raar vind aan korfbal, ik hoop zo een leuke discussie te beginnen
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!
Met citaat reageren
Oud 10-11-2002, 22:28
Kirk22
Avatar van Kirk22
Kirk22 is offline
1: contact mag niet (of minimaal?)
2: dat gooien gaat met zo'n belachelijk hupje, duh...
3: gemengd... (dus geen mannensport)
4: het ziet er gewoon niet uit, maar dat is een mening.
__________________
You're either very brave or very stupid.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2002, 22:40
Boogie
Avatar van Boogie
Boogie is offline
Er komt nauwlijks techniek bij kijken, behalve het gooien. En tactiek???
__________________
Maar dat geheel ter zijde.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2002, 23:10
Kirk22
Avatar van Kirk22
Kirk22 is offline
Citaat:
Boogie schreef:
Er komt nauwlijks techniek bij kijken, behalve het gooien. En tactiek???
die snap ik dan weer wat minder
__________________
You're either very brave or very stupid.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2002, 11:49
san101
Avatar van san101
san101 is offline
Ik snap nix van dat 'quote dus ik doe t ff zo:
'1 Je mag niet dribbelen, voor velen saai

2 Ja, je speelt natuurlijk met vrouwen, ik kan natuurlijk ook wel de voordelen hiervan inzien , maar een beetje een belediging voor de mannen is het wel omdat de mannen toch in veel sporten beter zijn.

3 Verder vind ik de verdedigende partij altijd een beetje dom doen. Omdat ze amper op de bal letten alleen op hun persoonlijke tegenstander. En rennen ze een beetje als hondjes achter elkaar aan.

4 Verder mag je geen contact maken met je tegenstander, geen fysieke sport dus.

5 Ook het gooien is op het oog een beetje vaag, je ziet vooral met vrije worpen vaak met de bal een beetje tussen de benen en dan onderhands gooien. '

Dat zei 1 van jullie...

1. Waarom is het saai als je niet mag dribbelen?? Juist omdat je niet mag dribbelen, is t LEUK! want hoe kom je dan vrij?? Hierdoor krijg je NIVEAU! (enne.. btw... in vergelijing met basketball: Wij, als korfballers, maken hun in met een partij basketbal!)

2. Je speelt MET vrouwen en niet TEGEN vrouwen. Uitleg: Je hebt.zoals je zelf ook al zegt, je eigen persoonlijke tegesntander. En deze is altijd van hetzelfde geslacht als jou. En er is duidelijk een rolverdeling in het korfbalspel voor mannen en vrouwen...

3. Nou das dus nie waar. Tuurlijk komt het er in de eerste plaats op aan dat je je tegenstander kunt verdedigen, maar als je BETER bent, dan hem/haar, dan kun je op de bal gaan letten en onwijs veel ballen onderscheppen... En dat is 'the fun'!

4. MAG je bij voetbal, basketball, volleybal of weet ik veel wel ECHT contact maken?? Kgeloof t nie echt... bij korfbal ook nie... Alhoewel het wel es gebeurd.. moet je natuurlijk wel zorgen dat het 'subtiel' gebeurd...

5. Vrije worpen (=strafworpen) hoef je niet per se op die manier te nemen. Maar als ie er dan het meest ingaat ben je natuurlijk gek als je het niet zo doet... ik bedoel je gaat bij voetbal toch ook niet met rechts schieten, als met links beter gaat????? (bij een penalty dan)



Verder las ik nog dat iemand zei dat er geen tactiek en techniek bij komt kijken. Nou ik kan je verzekeren dat dat wel zo is!!! Probeer jij maar es te korfballen. Gooien, vangen en vooral schieten is voor jou een stuk moeilijker dan voor iemand die korfbalt...
En tactiek: Hoe kom je ever ooit vrij als je geen 'tactiek' hebt... Domme opmerking (sorryhoor!)

gr. San
Met citaat reageren
Oud 11-11-2002, 11:53
san101
Avatar van san101
san101 is offline
Oja, ng ff antwoordjes op jullie vragen:

Ja ik korfbal al lang, nl 13 jaar.

En vanaf 25 meter lukt denk ik nie... In de basket... Ach meter of twaalf denk ik... en dan ben ik een meisje duz... Maar wij (=korfballers) maken 'basketballers' helemaal in...
Met citaat reageren
Oud 11-11-2002, 21:37
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
Citaat:
Boogie schreef:
Er komt nauwlijks techniek bij kijken, behalve het gooien. En tactiek???
Ik weet niet, maar bij voetbal, handbal, basketbal, ... leer je typische aanvallen. Dat je bewijs van spreken op voorhand al weet op welke lijn je moet lopen, en op welke plaats je moet gaan staan. Bij korfbal is dat juist hetzelfde.
En techniek? Welke techniek heb je nodig bij vele andere balsporten? Bij bv voetbal kan je heel ver geraken zonder veel techniek.
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2002, 13:50
Karretje
Karretje is offline
Korfbal is zeker geen homosport, ik zou niet eens weten waarom, zelf speel ik het ook al een jaartje of 10 en het is echt supergezellig.
Gemengd is ook veel gezelliger, en als je iets zegt dat je geen tactiek nodig hebt, dan wil ik wel een keertje tegen jou spelen, da werkt niet als je geen tactiek hebt, dan verlies je gegarandeerd elke keer.
Da schieten vanaf 25 meter, das best ver, maar toch haal ik wel een aantal meters.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2002, 22:47
knijtert!
Avatar van knijtert!
knijtert! is offline
Ik was niet echt de man van het afstandschot...
Ik had snelle startsnelheid in was vrijd goed in doorloopballen en van dichtbij misten ik NOOIT (bijna nooit dan )
__________________
That'll be our little secret
Met citaat reageren
Oud 19-11-2002, 23:53
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Geef mij maar basketbal of voetbal... (is persoonlijke voorkeur).

Korfbal vind ik (met alle respect) beetje te 'soft'.

Dit neemt niet weg dat softballen een gezellige sport is, dus ook ik vind het toch wel leuk om te doen...

En misschien vind men het een beetje een 'homo sport' omdat het een 'softere' sport is dan de meeste andere Teamsporten en natuurlijk omdat het gemengd is. (Ik vind t trouwens geen homosport)

ZO! das mijn mening
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 20-11-2002, 20:14
Rosie
Rosie is offline
Joepieeeeee!!!
Eindelijk een korfbal topic.
Bij ons is het geen homo sport maar een mietjes sport en als ik zeg dat ik korfbal beginnen ze inderdaad heel hard te lachen met de opmerking: toch kei makkelijk!!
Nouja.. niet dus. Er komt er veel bij kijken, en net als bij alle andere sporten komt er echt wel techniek en tactiek bij kijken.

Ik speel nu 4 jaar korfbal, en de mensen in mijn omgeving die eens zijn komen kijken zeggen toch wel.. hmm best ingewikkeld.
Vooral nu met de hoofdklasse.
Een bal gooi/schiet je ook niet zomaar de lucht in. Net als bij voetbal( volgens iedereen is dat namelijk veeeeel moeilijker en meot je veel meer bewegen) moet je de bal goed zien te raken. Bij korfbal is plaatsing belangrijk en teamverband.
En stil staan doe je ook niet echt, als je op hoog tempo speelt al helemaal niet. De bal is ook nooit langer dan 10 min. in een ander vak.
Dus, aan iedereen die korfbal niks vind: Slaat nergens op, korfbal is net zo goed een sport zoals dat eeuwige voetbal!! Tactiek en techniek zijn net zo belangrijk bij voetbal als bij korfbal..

Zo Rosie heeft gesproken! haha.

Neem voetbal in vergelijking omdat iedereen daar wel de regels van kent en meer op de hoogte van is en omdat de helft van nederland voetbalt of heeft gevoetbalt...
__________________
...TsJaAkkKkaAaA PoWerRrRr......!....
Met citaat reageren
Oud 21-11-2002, 20:16
The Senna Fan
Avatar van The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Ik vind het een vervelende sport, je mag elkaar niet eens aanraken en als ik het goed heb, mag je ook niet lopen met de bal? Maar daar ben ik niet zeker van.
Het is saai, een beetje een bal door een hoepel gooien. Ja ik weet het, zo kan je ook over voetbal praten, een beetje rennen en tegen een net aanschieten. Maar goed, das mijn mening. Nichtensport dus.
__________________
Jusqu'ici tout va bien... jusqu'ici tout vas bien... Mais le plus important, c'est pas la chute... C'est l'atérissage. --- La Haine
Met citaat reageren
Oud 23-11-2002, 18:54
TwiSt
TwiSt is offline
Kzit er zelf ook al iets van 9 jaar op ofzo en vind het nog steeds leuk. Je mag idd niet lopen met de bal, maar dat maakt het zoals san101 al zei ook leuk.
Het ziet er voor de mensen die naar zo´n wedstrijd kijken misschien wel raar uit ofzo: een paar mensen die een balletje door een korf moeten gooien en een beetje heen en weer rennen, maar als je het zelf speelt is het heel anders, dan is het niet even van: "oh even een balletje door dat mandje gooien, huppakee". Er komt wel degelijk tactiek bij te pas anders krijg je het balletje niet door het mandje

Als ik tegen mensen zeg dat ik op korfbal zit, reageren de meeste wel ok. Sommige zeggen: ow zit jij op korfbal en dan op zo´n bekakte toon. Of ze vragen of we dan gemengd douchen enzo...
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 24-11-2002, 15:02
knijtert!
Avatar van knijtert!
knijtert! is offline
Citaat:
TwiSt schreef:

Als ik tegen mensen zeg dat ik op korfbal zit, reageren de meeste wel ok. Sommige zeggen: ow zit jij op korfbal en dan op zo´n bekakte toon. Of ze vragen of we dan gemengd douchen enzo...
Ghehehe
bij mij vroegen ze dat laatste ook altijd
Vaak liet ik ze in de waan dat dat echt zo was

Bij mij zeiden ze altijd korfbal is een sport voor mietjes.

Laatst uit een onderzoek is gebleken dat korfbal meer een sport is voor Alcohollisten. Korfbal scoorde het hoogste met mensen die na de wedstrijd een alcoholische versnappering nutiggen
__________________
That'll be our little secret
Met citaat reageren
Oud 24-11-2002, 20:17
rianne 01
rianne 01 is offline
korfballers zijn niet zozeer alcoholisten maar gaan gewoon de derde helft gezellig door
ik denk eigenlijk dt er bij korfbal meer techniek en taktiek komt kijken dan bij bv voetbal. korfballen kan niet in je eentje, dus als je niet met elkaar overlegt is scoren ongeveer onmogelijk, bij voetbal kan je nog altijd een sollo maken en daaruit scoren.
misschien is het korfbal voor mensen die het niet spelen inderdaad saai om te zien, maar als je zelf de verschillende bv vrije ballen kent die je club uitvoert is het mooi om te zien dat de tegenstanders erin trappen.
dat gemengd douchen verhaal komt mij ook zeer bekent voor, ik vertel ook altijd vrolijk dat we natuurlijk samen douchen.
als mensen zeggen dat het saai is omdat je niet mag lopen met de bal denk ik altijd maar, bij voetbal hebben ze altijd de uitspraak wat een fantastische pass, bij korfbal heb je dus alleen maar fantastische passes, om die passes te kunnen geven heb je techniek nodig, bij korfbal kun je alleen maar passes geven dus heb je heel veel techniek nodig dus waarom zeggen dat je bij korfbal geen techniek nodig hebt.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2002, 16:23
Rosie
Rosie is offline
Ik denk ook dat mensen zo lullig op korfbal reageren omdat ze neit weten wat het inhoud.. dat blijkt wel uit de reacties hier.
Ze mogen pas hun mond opentrekken als ze er iets echt van weten, dus geen onzin lullen.
Maar korfbal is echt wel een coole sport en ben er lekker trots op dat ik korfbal, dat zijn er niet zoveel!

Toedeloe!
__________________
...TsJaAkkKkaAaA PoWerRrRr......!....
Met citaat reageren
Oud 25-11-2002, 17:15
tacidvs
tacidvs is offline
Met de paal op 1/3 van 30m verticaal en op 1/2 van dertig meter horizontaal, heb je een vak van 20 bij 15 meter, (sqrt20^2+15^2)=25

Dat haal je dan net, die 25 meter Maar er zijn niet zo gek veel mensen die dat, met enige zekerheid, kunnen. 15m lijkt me redelijk om enigszins goed te kunnen schieten, toch? Ach, wat geeft het? Je staat toch vaker dichtbij. Mmm, eigenlijk heb ik niets toe te voegen, behalve dan dat korfbal een doe-sport is, het wordt pas leuk om te kijken op erg hoog niveau, bijna niet te zien (de kaartjes kosten €5 ofzo, maar de zalen zitten gewoon snel vol)

Je zou je er eigenlijk eens 5 jaar in moeten verdiepen (doen).
__________________
back in black and with a vengeance
Met citaat reageren
Oud 31-03-2003, 19:27
NK494
NK494 is offline
KORFBAL RULEZZZzzzz
Kijk die mensen die dat zeggen weten niet waar ze over lullen! Tis echt toffe sport! Oost Arnhem RUlezzz
Met citaat reageren
Oud 31-03-2003, 21:53
!SuperCalimero!
!SuperCalimero! is offline
Citaat:
san101 schreef op 11-11-2002 @ 11:49:
1. Waarom is het saai als je niet mag dribbelen?? Juist omdat je niet mag dribbelen, is t LEUK! want hoe kom je dan vrij?? Hierdoor krijg je NIVEAU! (enne.. btw... in vergelijing met basketball: Wij, als korfballers, maken hun in met een partij basketbal!)
sorry maar daar geloof ik niks van .

Citaat:
MAG je bij voetbal, basketball, volleybal of weet ik veel wel ECHT contact maken?? Kgeloof t nie echt... bij korfbal ook nie... Alhoewel het wel es gebeurd.. moet je natuurlijk wel zorgen dat het 'subtiel' gebeurd...
basketbal wordt geloof ik officieel ook een non-contact sport ofzoiets genoemd, maar in de praktijk maak je echt wel heel veel lichamelijk contact met je tegenstander.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2003, 10:47
tacidvs
tacidvs is offline
Citaat:
NK494 schreef op 31-03-2003 @ 19:27:
KORFBAL RULEZZZzzzz
Oost Arnhem RUlezzz
OA/Olympia Reizen is al lang niet meer wat het was... Vooral de A1
__________________
back in black and with a vengeance
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-04-2003, 18:32
Verwijderd
heej!
ik korfbal nu zo'n 10 jaar en dr is niks mis mee! als mensen zeggen dat het een homosport is ofzow trek ik me er helemaal niks van aan! ieder zijn mening!
bij welke club spelen jullie en in welk team?
ik in A2 bij Noviomagum www.noviomaguma2.tk
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 10:40
san101
Avatar van san101
san101 is offline
Ik speel bij Sparta Zwolle, in de A1. (www.ckvsparta.nl)

Wat voor 'n klasse spelen jullie dan??
__________________
live your life...
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 10:45
tacidvs
tacidvs is offline
DALTO A3, Klasse A2B.
__________________
back in black and with a vengeance

Laatst gewijzigd op 02-04-2003 om 10:48.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 16:16
Verwijderd
we spelen nu 3de klasse maar das eigenlijk te makkelijk we winnen alles ! onze A1 is een damesteam die hoofdklasse spelen vandaar dat wij A2 zijn geworden
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 20:31
Rosie
Rosie is offline
Ik speel hoofdklasse dames a1
Op het veld en in de zaal. In de zaal zijn we dit eerste jaar 3de geworden!! Echt wel knap van ons vonden wij.
En het veld.. staan we neit goed voor maar we hadden erg veel blessures en nu zit ik er weer naast.. Zucht..

maar dan nog: KORFBAL RULEZZZ!!

Kuss
__________________
...TsJaAkkKkaAaA PoWerRrRr......!....
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 20:41
Buttercup
Buttercup is offline
Ik speel ook korfbal...sommige mensen kijken je echt raar aan als je ze dit vertelt. Korfbal heeft gewoon een oudbollig imago: de dames lopen een beetje door het veld te darten in rokken tot over hun knieën en dat soort dingen. Op zich is het gewoon een best ingewikkelde sport waar je veel inzicht voor moet hebben, en tja veel mensen snappen 't gewoon niet als ze er naar kijken. Het is gewoon geen bekende sport.

Waar ik overigens wel genoeg van begin te krijgen is de vraag of we ook gemengd douche *zucht*
NATUURLIJK

(ik speel trouwens in de A1 van Rust Roest, www.rustroest.nl )
__________________
~I'm just a girl, standing in front of a boy, asking him to love her~/-\~Daarom!-->!Te audire non possum. Musa sapientum fixa est in aure!blablabla
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 21:31
knijtert!
Avatar van knijtert!
knijtert! is offline
Citaat:
Buttercup schreef op 02-04-2003 @ 20:41:
knip

Waar ik overigens wel genoeg van begin te krijgen is de vraag of we ook gemengd douche *zucht*
NATUURLIJK

knip
Ik kreeg daar ook een beetje genoeg van en toen ben ik maar gaan mee doen met dat fabeltje
Toen vond ik het wel weer leuk
__________________
That'll be our little secret
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 22:12
tacidvs
tacidvs is offline
Zeg, lieve dames... 'hoofdklasse dames'? Wat moet ik me daar bij voorstellen? Ik dacht dat het een gemengde sport was...
__________________
back in black and with a vengeance
Met citaat reageren
Oud 03-04-2003, 13:56
Rosie
Rosie is offline
Korfbal is ook een gemengde sport alleen zijn er ook wel eens te weinig heren.. Dus dan moet je een damesteam maken. Dan speel je dus met 8 dames. Duss..
__________________
...TsJaAkkKkaAaA PoWerRrRr......!....
Met citaat reageren
Oud 03-04-2003, 14:45
tacidvs
tacidvs is offline
Maar is er dan ook een aparte competitie voor dames alleen, zoals ik uit eerdere tekst op moet maken?
__________________
back in black and with a vengeance
Met citaat reageren
Oud 03-04-2003, 20:30
san101
Avatar van san101
san101 is offline
hey tacidvs, jij speelt dus in de A3 van Dalto... Dan zie k je binnenkort nog wel (toch), bij ons in Zwolle... Dusz.

enne... Buttercup, dit jaar ook weer naar het SDO-toernooi in Veldhoven? Wij wel.

Dameskorfbal weet k niet zo veel van, dus vertel er eens wat over! Je hebt toch ook verenigingen waar alleen maar meiden/dames mogen korfballen, of niet??


Over gemengd douchen: Wij doen dat echt wel! Heet en Koud water... ;-)
__________________
live your life...
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 03-04-2003, 21:31
Rosie
Rosie is offline
Je hebt verenigingen met alleen maar damesteams maar wij hebben een gewone gemengde vereniging met maar twee dames teams.. We spelen in een gewone competitie net als gemengd alleen dan tegen damesteams.. heel simpel dus..

Kuss
__________________
...TsJaAkkKkaAaA PoWerRrRr......!....
Met citaat reageren
Oud 03-04-2003, 21:39
tacidvs
tacidvs is offline
Ah, ok. Wees niet kwaad op me stp.

san101, ik zal dan eens heel hard 'san' roepen, ok?
__________________
back in black and with a vengeance
Met citaat reageren
Oud 04-04-2003, 19:30
san101
Avatar van san101
san101 is offline
nee, doe dat maar nie;-)! als je wil weten wie ik ben: Met twee staartjes, en vaak een beckham-shirt....
__________________
live your life...
Met citaat reageren
Oud 04-04-2003, 19:52
tacidvs
tacidvs is offline
Een backham-shirt? Hmm, apart tenue... Moi je suis, de langste van het stel, en verder... mja, geen staartjes in ieder geval, dat haal ik niet meer. Denk dat je het best kunt gokken op spijkerjack en coupe-du-vent.
__________________
back in black and with a vengeance
Met citaat reageren
Oud 05-04-2003, 11:25
Verwijderd
mijn vriend heeft het ook gedaan, maar is daarna overgestapt op basketbal..

Loontjuh (die basketbal toch leuker vindt)
Met citaat reageren
Oud 05-04-2003, 17:57
Cameo
Avatar van Cameo
Cameo is offline
__________________
Als daar maar geen poëzie van komt..
Met citaat reageren
Oud 05-04-2003, 18:41
tacidvs
tacidvs is offline
Geef toe; dat zou jij ook liever doen dan achter je pc zitten lachen om dit soort kaartjes.

Maar, Sparta Nijkerk heeft onkundige scheidsrechters In ieder geval een.

Sparta - DALTO: 12-8
__________________
back in black and with a vengeance
Met citaat reageren
Oud 06-04-2003, 16:11
san101
Avatar van san101
san101 is offline
kloop alleen in beckham-shirt met warmlopen en inschieten hoor... dusz.

Telstar - Sparta Zw 12-12 dus we hebben een puntje laten liggen... helaas... (***-scheids)
__________________
live your life...
Met citaat reageren
Oud 10-04-2003, 22:42
City2000
Avatar van City2000
City2000 is offline
Ik heb dus vroeger ook jaren lang aan korbal gedaan in Amsterdam bij Rohda, mensuh die een beetjuh bekend zijn kennen die club vast wel van naam van vroeger scheen toen de beste club t zijn (nogmaals vroeger ) ik ben uiteindelijk overgestapt naar Basketbal om dat k het er zelf wat harder vond en wat vrijer! j kan zelf ook echt wat doen kreeg k het gevoel!

maar k kan me wel voorstellen dat mensen dit een mietjuhs sport noemen.. als j er naar kijkt ziet het er allemaal zo lomp eruit
en het is oogt ook heel slap.. hoort ook wel bij het spel natuurlijk!
maar toch wat k vroeger al vond is dat de meiden het niveau von de heren nooit bij konden benen.. daardoor oogt het misschien allemaal een beetjuh obollig

CIAO
__________________
Hou van mijn Loontjuh
Met citaat reageren
Oud 13-04-2003, 21:02
tacidvs
tacidvs is offline
RDZ A1 - Dalto A3: 7-10

Het gaat weer helemaal goed.

En, wat meer is: Als mensen zoals City2000 gaan basketballen is dat alleen maar een vooruitgang van korfbal
__________________
back in black and with a vengeance
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 10:24
City2000
Avatar van City2000
City2000 is offline
hey. ik wou nix beledigends zeggen hoor..
ik ben zelf in de D1 uitgeschakelt voor de finale in de kampioen schap voor de nederlandse titel..
en ben de jaren daarna nog erg ver gekomen!
ben blij dat k deze sport vroeger heb gedaan.. j krijgt er zo veel bal gevoel van! bedoel laat een normale basketballer maar eens proberen om in een korf t schieten van een behoorlijk afstandjuh.. lukt ze niet hoor
ik deed wel eens op een trainnig in een zaal bij een school (stond altijd ook een korf) wedstrijdjuh met team genoten wie er als eerst scoorde.. op een gegeven moment mocht k niet meer meedoen

nee ik heb een leuke tijd gehad met korfbal.. leuke club ook gehad.. maar toch kan k het me begrijpen dat mensuh het zien als een mietjuhs sport.. (nogmaals nix beledigends bedoeld)
jullie als korfballers zelf dan niet?

CIAO
__________________
Hou van mijn Loontjuh
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 11:53
san101
Avatar van san101
san101 is offline
Hey... zaterdag 3 mei is onze kampioenswedstrijd... tegen Dalto ...;-) Als we as zatrdag winnen, tenminste...

Sparta Zw- Mia 13-7 ofzoiets...

Neej, kzie korfbal niet als mietjessport. Want er is geen sprake van ' niet bij te benen door de dames' maar meer van 'rolverdeling'. Dat is toch bij alle sporten zo dat dames 'minder goed' zijn, dan heren?? bij korfbal speel je toevallig samen...
__________________
live your life...
Met citaat reageren
Oud 18-04-2003, 14:52
nicole1987
nicole1987 is offline
de voltreffers a2! echt kei gezellig cluppie de voltreffers!
Met citaat reageren
Oud 20-04-2003, 14:32
tacidvs
tacidvs is offline
Dalto/Human Network A3 - DOS-WK A1: 12-05

Nou, het gaat weer heerlijk maarnietheus. En dan nog die stand ook, doffe ellende... Maargoed, we zullen zien.
__________________
back in black and with a vengeance
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Vrije tijd Korfbal
RobertK90
19 10-05-2010 21:45
Vrije tijd Korfbal
polleke21
9 14-04-2010 09:59
Vrije tijd Korfbal: wat vind je er nu echt van?
Yacine
28 13-08-2008 01:00
Vrije tijd Korfbal
Luusjuh
73 24-04-2006 10:46
Vrije tijd Wat hebben sommige personen tegen Korfbal
Marcelv
76 03-06-2004 12:30
Vrije tijd Korfbal is super!!!!
Siska632
46 25-03-2002 20:55


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:14.