Oud 28-06-2004, 23:02
Verwijderd
Hallo,

Ik zou met iemand een potje GTA spelen over 't internet, maar het lukt niet omdat er bij hem iets niet goed is. Hij komt wel in 't menu van GTA, maar als hij op Play drukt dan toont de monitor een leeg scherm. En daarna wil GTA ook niet meer opstarten.

Als we een multiplayer potje willen spelen, ik host dan, hij joined, dan hoor je de hardeschijf aan mijn kant vrijwel niet en sluit zijn GTA zichzelf af.

Dat het in multiplayer mode niet werkt komt dus denk ik omdat 't ook niet werkt in single player mode Maar waarom 't niet werkt weet ik niet. Hij draait Windows 98 met DirectX 9.0b. Aan mijn kant ligt 't niet, bij mij werkt 't prima.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-06-2004, 06:51
Manuzhai
Avatar van Manuzhai
Manuzhai is offline
Denk toch dat dit beter richting Games kan...
__________________
Slechts beschikbaar via naamzoek/privebericht.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2004, 07:14
Mark
Avatar van Mark
Mark is offline
Installeer hem eens opnieuw. Kan nooit kwaad.

Ohhja, misschien een andere versie allebei? Nieuwste patch downloaden, drivers video kaart ook altijd handig.

Succes.

Mark
__________________
Deze gebruiker heeft geen handtekening ingesteld.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2004, 10:33
Verwijderd
Citaat:
snowboarder schreef op 29-06-2004 @ 08:14 :
Installeer hem eens opnieuw. Kan nooit kwaad.

Ohhja, misschien een andere versie allebei? Nieuwste patch downloaden, drivers video kaart ook altijd handig.

Succes.

Mark
Thanx, hij gaat vandaag ook Windows 2000 installeren Hij had al nieuwe videodrivers gedownload toen hij nog Windows 98 had, maar toen kreeg ie er alleen maar een extra foutmelding bij.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:24.