Oud 15-07-2002, 21:26
luckyleo
luckyleo is offline
Plaats ik 's ochtends de mededeling (http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=159073) met mijn conclusie dat onze relatie best kan. Is het nu opeens uit! Echt als donderslag bij donkere hemel, echt onmbegrijpelijk. Ging het gewoon goed, we waren ook al vooruit aan het praten. Ze zou dus vanavond langskomen omdat ik morgen op vakantie ga. Ze komt langs, komt ze zeggen dat ze niet meer gek van me is! Ik snap der niks van, hoe kan dat nou?
Ze was echt opeens anders. ze staat voor de deur: "ik moet je iets vertellen, ik ben niet meer gek van je. en, we blijven wle gewoon vrienden toch?" Dat kan toch niet zomaar, zo gaat dat toch niet?
Vrijdag ging alles heel goed met elkaar, heb vanmiddag nog wat cd'tjes gebrand voor haar voor de vakantie en nu is het opeens over! Ik snap der echt niks van. Niks wees erop. We hadden het er gewoon nog over over de vakantie dat ze naar schiphol zou komen als ik terugkwam, dat ik echt niet met andere meiden zou gaan, dat ik zou bellen enz.
Blijkbaar is er iets gebeurt kortgeleden of heeft ze toch getwijfeld, want nu is het gewoon over. Of ze twijfeld over de vakantie.
Als het nou aan te voelen was, dan kon ik er nog mee leven, maar dit had niemand voorzien. Het ging zo goed! Wat zal de reden zijn? Dat vraag ik me echt af.
Hoe moet ik hier nu mee omgaan? Morgenmiddag vertrek ik op vakantie voor 2x 10 dagen. Eigenlijk wil ik haar nog spreken voordat ik weg ga. Erachter komen wat het nou is. Nu zal ze al op bed liggen en morgen is ze tot 5 uur te werk. Dan ben ik al weer weg. Dus met haar in contact kom ik toch niet. Moet ik het gewoon van me afzetten en gaan feesten op vakantie?
Hoe gingen jullie met dit soort dingen om?
we hadden het trouwens 3,5 maand.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-07-2002, 21:29
SuperS
SuperS is offline
laat nou doen joh..... ga gewoon lekker op vakantie en regel die zooi als je trug bent laat je vakantie nie verpeste door 'n meid....
Met citaat reageren
Oud 15-07-2002, 21:35
Angeles
Angeles is offline
Dat is inderdaad wel heel opeens, zeg. En ook wel lullig, zo vlak voor je vakantie. Hoewel, ik denk wel dat het beter is dat je het vlak voor je vakantie weet dan vlak na je vakantie, anders had je de hele vakantie er naartoe geleefd om haar weer te zien en dan is de klap nog harder. Nu kun je je vakantie positief benutten als een tijd om even je zinnen te verzetten, niet met haar geconfronteerd te hoeven worden, een beetje proberen te ontspannen en als je dan terugkomt zijn hopelijk de meest scherpe kantjes er vanaf. Ik hoop dat je met mensen op vakantie gaat die je een beetje kunnen steunen. Als het je lukt om lekker te feesten op vakantie en gewoon een leuke tijd te hebben, doe het dan gewoon. Dat is het allerbeste.

En of ik zoiets wel eens heb meegemaakt... de laatste keer dat ik gedumpt werd en dat het aankwam als een donderslag bij heldere hemel was bij mijn vorige vriendje, maar dat is alweer een hele tijd geleden (ben nu alweer ruim 2 jaar met mijn vriend). Met hem was ik ook pas 6 weken samen, maar het kwam wel heel onverwacht omdat ik dacht dat we pas aan het begin van een relatie stonden en dan blijkt opeens dat het al het einde is. Dat was heel vreemd. In het weekend waren we nog samen naar een soort van gala geweest en leek alles nog koek en ei, op dinsdag was het opeens over. Wat ik toen heb gedaan om eroverheen te komen... mijn ouders hebben me opgehaald van mijn toenmalige studentenkamer en ik heb de rest van de week daar gezeten, mijn vriendin die ook bij me in het studentenhuis woonde kwam daar naartoe om me te troosten, heb leuke dingen gedaan met mijn moeder en ben met mijn tante en nichtje dat toen pas 1,5 was meegegaan naar babyzwemmen. Dat soort dingen. Gewoon afleiding zoeken, na een tijdje sleet het wel weg. Ik heb nog een soort van gesprek met hem gehad, maar eigenlijk had dat totaal geen zin, behalve dan dat het toen echt duidelijk was dat het over was en nooit meer aan ging.

Overigens moet ik zeggen dat ik nu alleen maar blij ben dat het toen is uitgegaan. Het was niet meant-to-be, als het met hem niet was uitgegaan had ik nooit mijn huidige vriend gehad die veel beter bij me past. Het is nu een schrale troost voor je, dat weet ik, maar alles heeft een reden.

Heel veel sterkte en probeer te genieten van je vakantie.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2002, 21:41
luckyleo
luckyleo is offline
dank je voor je reactie. Dat een relatie uitgaat, dat kan gewoon gebeuren ja, maar opeens dat is gewoon zo shit!
Nou zit ik echt te denken aan de laatste keer dat ik haar zag, wat ik fout kan hebben gedaan. Ik kan echt niks weten. Ze zei dat ik nog een grote foto van haar zou krijgen, had het er al over dat we het na de vakantie al heel snel 5 maanden zouden hebben.
Misschien heb ze wle dingen gehoord die niet waar waren ofzo
of heel misschien mijn 2 stellingen gelezen op internet. Wist ik het maar, dan had ik dingen uit kunnen leggen aan haar. Het is niet te hopen dat ze tot haar beslissing is gekomen doordat ze dingen heeft gehoord die niet waar zijn ofzo. Dan had ze het kunnen vragen en had ik gezecht dat het niet waar was. Maar nu is er gewoon geen enkele toelichting. Gewoon over, klaar.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2002, 21:49
Angeles
Angeles is offline
Ik neem niet aan dat ze het daarom heeft uitgemaakt, om die topics van hier. Ik weet ook niet waarom die ene jongen het toen met mij uitmaakte, hij had nota bene maanden achter me aangelopen voor we iets kregen. Ik denk dat hij gewoon zijn vrijheid nodig had, ik zie hem nog wel eens en spreek hem ook nog wel eens (no hard feelings verder) en hij heeft volgens mij nooit meer een meisje gehad na mij. Hij is niet zo'n relatietype.

Vaak kom je er niet achter. Pieker niet te veel, maar geniet van je vakantie.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2002, 21:53
luckyleo
luckyleo is offline
Citaat:
Angeles schreef:
Ik neem niet aan dat ze het daarom heeft uitgemaakt, om die topics van hier. Ik weet ook niet waarom die ene jongen het toen met mij uitmaakte, hij had nota bene maanden achter me aangelopen voor we iets kregen. Ik denk dat hij gewoon zijn vrijheid nodig had, ik zie hem nog wel eens en spreek hem ook nog wel eens (no hard feelings verder) en hij heeft volgens mij nooit meer een meisje gehad na mij. Hij is niet zo'n relatietype.

Vaak kom je er niet achter. Pieker niet te veel, maar geniet van je vakantie.
Het zou kunnen dat ze te veel is gaan nadenken over het feit dat als we na de vakantie door zouden gaan het meteen wel een erg lange relatie werd en dat ze dat niet aandurfde ofzo. hiervoor had ze nooit vriendjes voor langer dan een maand gehad.
We hadden "het" trouwens nog niet gedaan, en zij was nog maagd, dus misschien was daar ook wel bang voor, dat dat eraan zat te komen.
Dit wordt mijn enige en laatste piekerdag, morgen stop ik met piekeren en ga ik van mijn vakantie genieten.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2002, 22:00
Verwijderd
Zo, wat vaag..

Nja, je hebt wel dikke kans dat ze al langer twijfelde hoor, maar dat ze niets wou laten merken tot ze het zeker wist, of dat ze het zelf nog niet wou weten, en daarom dingen zei die ze heel graag wou geloven, maar die eigenlijk voor haar al niet meer klopten.

Voor mijn vriend kwam het uitmaken toch ook best onverwachts, en we hadden het vlak daarvoor dus ook nog over allerlei dingen gehad enzow. Maar het was dus voor mij idd bovenstaande redenen gecombineerd waardoor ik nog niets liet merken en dat soort dingen..

Ja, het is wel heel moeilijk dat je haar niet om een verdere uitleg kan vragen voor je weg gaat, het is toch makkelijker als je het begrijpt, maar ga jezelf niet zo zitten opvreten. Als het om iets was dat ze had gehoord of gelezen dan zou ze dat toch eerst wel ff gechecked hebben bij jou lijkt me? Als ze dat niet doet is ze wel heel goedgelovig.. Neej, ze zal niet meer verliefd op je zijn, en dit je pas hebben willen vertellen toen ze het zeker wist denk ik.

Probeer afleiding te zoeken, wat je op zich al hebt door vakantie natuurlijk. Maar probeer daarvan te genieten, lol te maken en niet teveel aan haar te denken. Maar ik zou wanneer je terug was wel zekerz nog contact met haar opnemen en om duidelijke uitleg vragen!!

Heel veel sterkte in ieder geval!

xxx Kim
Met citaat reageren
Oud 15-07-2002, 22:22
luckyleo
luckyleo is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:

Zo, wat vaag..

Nja, je hebt wel dikke kans dat ze al langer twijfelde hoor, maar dat ze niets wou laten merken tot ze het zeker wist, of dat ze het zelf nog niet wou weten, en daarom dingen zei die ze heel graag wou geloven, maar die eigenlijk voor haar al niet meer klopten.

Voor mijn vriend kwam het uitmaken toch ook best onverwachts, en we hadden het vlak daarvoor dus ook nog over allerlei dingen gehad enzow. Maar het was dus voor mij idd bovenstaande redenen gecombineerd waardoor ik nog niets liet merken en dat soort dingen..

Ja, het is wel heel moeilijk dat je haar niet om een verdere uitleg kan vragen voor je weg gaat, het is toch makkelijker als je het begrijpt, maar ga jezelf niet zo zitten opvreten. Als het om iets was dat ze had gehoord of gelezen dan zou ze dat toch eerst wel ff gechecked hebben bij jou lijkt me? Als ze dat niet doet is ze wel heel goedgelovig.. Neej, ze zal niet meer verliefd op je zijn, en dit je pas hebben willen vertellen toen ze het zeker wist denk ik.


Heel veel sterkte in ieder geval!

xxx Kim

dank je voor je reactie. Wat jij zegt dat kan natuurlijk, dat zij zo ook als jou gedacht heeft. Maar toch blijft het vaag als je het zelf niet aan voelt komen en als zij het misschien wel al plant om uit te maken.


Citaat:
Probeer afleiding te zoeken, wat je op zich al hebt door vakantie natuurlijk. Maar probeer daarvan te genieten, lol te maken en niet teveel aan haar te denken. Maar ik zou wanneer je terug was wel zekerz nog contact met haar opnemen en om duidelijke uitleg vragen!!
Ja, dat ga ik doen. Als ik morgen wakker wordt mooi aan vakantie denken en me op mijn sport richten en na de vakantie ga ik wel een goed gesprek onder 4 ogen ff met haar aan om meer te weten en dat we wel als vrienden uit elkaar gaan.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2002, 01:11
luckyleo
luckyleo is offline
Tering, kan niet slapen. Ik ben haar nu een brief aan het schrijven waarin in haar naar het waarom vraag. Dees lever ik morgenochtend persoonlijk bij haar thuis af, zodat ik zeker weet dat ie aangekomen is en niet zomaar zoekraakt bij de ptt ofzo.
Kan ik mooi zorgeloos op vakantie en hoor ik haar antwoord later wel.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2002, 07:54
SuperS
SuperS is offline
Citaat:
luckyleo schreef:
Tering, kan niet slapen. Ik ben haar nu een brief aan het schrijven waarin in haar naar het waarom vraag. Dees lever ik morgenochtend persoonlijk bij haar thuis af, zodat ik zeker weet dat ie aangekomen is en niet zomaar zoekraakt bij de ptt ofzo.
Kan ik mooi zorgeloos op vakantie en hoor ik haar antwoord later wel.
je kunt hem ook aangetekend verzenden
Met citaat reageren
Oud 16-07-2002, 08:23
luckyleo
luckyleo is offline
Citaat:
SuperS schreef:


je kunt hem ook aangetekend verzenden
Ik ga hem straks persoonlijk agleveren bij haar thuis. Aangetekend komt ook zo dom over. Kon vannacht en niet goed slapen hoor. Het waarom vraag ik me nog steeds af, wat ik heb fout gedaan, maar ik kan niks vinden. Eigenlijk zou ik er niet meer over gaan piekeren, maar het gaat ongewild. Echt hopen dat het op vakantie niet zo is.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2002, 09:34
ZHAzha
Avatar van ZHAzha
ZHAzha is offline
afzetten en gaan feesten op vakantie
__________________
hm
Met citaat reageren
Oud 16-07-2002, 12:14
Verwijderd
Sja.. ik denk niet dat je iets fout hebt gedaan! En daar moet je ook niet over gaan lopen piekeren..

Mijn vriend voelde het ook niet aankomen enzow.. dat kan best, maar ik begrijp dat de klap dan extra groot is.. Mn vriend heb ik wel heel veel uitleg gegeven, maar ja, hij ging ook niet op vakantie..

Maar ze zei dat ze niet meer gek van je was, nou dat kan dus.. Een verliefdheid kan over gaan, en dat is dan natuurlijk genoeg reden om het uit te maken, maar jij hebt geen hand in wat zij voelt. Dus ga nou niet jezelf de hele tijd afvragen wat jij toch verkeerd hebt gedaan want ik denk dat je niets verkeerd hebt gedaan.. Er zijn zoveel verklaringen voor te vinden..

Een wat nare, maar wie weet is ze wel verliefd geworden op iemand anders, dat ligt dan ook niet aan jou maar gebeurd gewoon. Of misschien vond ze toch dat ze er nog niet aan toe was etc. Het is heel naar dat je geen uitleg hebt gehad meteen toen ze het uitmaakte, maar ga dan niet helemaal jezelf doodpiekeren en allerlei uitleggen proberen te vinden. Je zal moeten proberen het van je af te zetten en dan uiteindelijk zal je de enige echte uitleg wel van haar te horen krijgen..

Heel veel plezier op vakantie en sterkte verder!
Met citaat reageren
Oud 16-07-2002, 19:10
SuperS
SuperS is offline
Citaat:
luckyleo schreef:


Ik ga hem straks persoonlijk agleveren bij haar thuis. Aangetekend komt ook zo dom over. Kon vannacht en niet goed slapen hoor. Het waarom vraag ik me nog steeds af, wat ik heb fout gedaan, maar ik kan niks vinden. Eigenlijk zou ik er niet meer over gaan piekeren, maar het gaat ongewild. Echt hopen dat het op vakantie niet zo is.
ey zal wel nie aan jou liggen hoor da meiske zal wel wat aant spelen zijn ofzo..... ga gewoon relax op vakantie....
Met citaat reageren
Oud 26-07-2002, 12:52
luckyleo
luckyleo is offline
he, ben net terug van een (mooie) vakantie. De eerste dag dacht ik nog aan haar, maar daarna al bijna niet meer. Niet meer gepiekerd, gewoon heel mooie vakantie gevierd.
Wat ik wel heb gedaan en of dat nou goed of fout is weet ik niet, maar ik kreeg daar in die 9 dagen een franse vriendin. Zo vergeet je je vorige vriendin wel sneller, en ik had het leuk met haar. Ik was echter nog niet verliefd op haar geworden. Nu ik weer terug ben in Nederland mis ik haar toch wel een beetje. Ik zal haar nooit meer zien, zij woont in Parijs. Tsjonge, wat ben ik toch stom bezig soms....
Ik heb trouwens nog geen enkele reactie op mijn brief gehad die ik naar mijn vorige vriendin heb gestuurd. Geen sms, voicemail bericght, brief terug ofzo. Wel vreemd van haar, maar ik zal er niet echt meer wakker van liggen.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2002, 13:37
Smartie
Avatar van Smartie
Smartie is offline
Citaat:
luckyleo schreef:
he, ben net terug van een (mooie) vakantie. De eerste dag dacht ik nog aan haar, maar daarna al bijna niet meer. Niet meer gepiekerd, gewoon heel mooie vakantie gevierd.
Goed zo, zo mag ik het horen. Zij heeft je gewoon hard gedumpt (en ik snap dat dit niet leuk voor je was) maar gelukkig heb je jezelf erover heen kunnen zetten. IK weet niet of je haar nog eens zal tegenkomen, maar probeer hsaar definitief te vergeten en wacht totdat je een ander leuk meisje tegenkomt ....

Succes
Met citaat reageren
Oud 26-07-2002, 14:56
Verwijderd
Dat kom je wel weer tegen ben ik bang. Je hebt het nu weggestopt, een ander meisje genomen om haar te vergeten maar je bent er niet overheen, dus laat je niet misleiden.
Als je haar plotseling tegen zou komen, of ze belt je plotselinh om te vragen hoe het gaat.
Geloof me, zo snel kom je er niet helemaal overheen!

(dit is niet bedoeld om je weer down te maken hoor, maar pas op!)

Toch fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad!
Met citaat reageren
Oud 26-07-2002, 15:48
fruitvliegje
Avatar van fruitvliegje
fruitvliegje is offline
ik ben 15,en mijn vriend is 19.
We zijn al 4 maand samen,en het gaat nog steeds goed
Kijk, veel van mijn leeftijdsgenoten zijn nogal wisselvallig, 15 is jong, en hoe ouder,hoe meer kans op een serieuze relatie denkik.
Niet allemaal dan,want ik heb wel een serieuze relatie.
Het is wel eens afgeweest met m'n vriend, hij had geen goed gevoel bij het leeftijdsverschil,hij dacht dat hij dingen deed die ik niet wou enzo (wat uiteindelijk niet waar bleek te zijn)
maar hij zag me nog graag dus is alles inorde gekomen.
Het klinkt mss hard,maar ik denk dat dat meisje nog wisselvallig is, ze is nog jong en de gedachten eeuwig (of heel lang) aan ééndezelfde jongen vastgeklampt te zitten maakt haar mss bang...
achja ik weet het niet,ik vind het iig heel rot voor je *hug*
Wie weet komt het nog inorde!
klamp je niet te hard vast aan deze gedachte,want te veel hoop kan wel eens ongezond uitdraaien....

(hoor deze snotneus hier praten )
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Als de vlinders verdwijnen...
Breg
15 12-04-2011 09:18
Psychologie Alles gaat zo moeizaam
evil inside
3 22-12-2010 20:16
Verhalen & Gedichten Doorschrijven of niet?
l-i-e-n-n-e
7 30-06-2008 20:02
Psychologie hoe vertel ik mijn ouders dat het helemaal niet zo goed gaat
metallica
30 22-01-2004 20:25
Liefde & Relatie Wat moet ik doen? (heel verhaal sorry toch bedankt als je het lezen wilt)
HipHopSter
9 17-10-2003 13:24
Liefde & Relatie het kon dus toch nog kutter worden...
SHAZZ
25 13-11-2002 18:53


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:19.