Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-06-2016, 21:40
Verwijderd
Advertentie
Oud 09-06-2016, 21:41
Verwijderd
GebruikersnaamBerichten
Enilorac 59
Daantje_0705 58
spawn again 44
Kikaa* 39
Miekepieke 34
Holland Oates 32
Elin3 31
Miekje* 28
bloodyb 26
Ieke 23
deadlock 19
Søren 13
luci2 11
Iemand.. 10
Yne 10
Korreltjezout 10
Macrador 9
aumgn 9
pinguindude 8
Azèche 6
WolterB 4
Abby. 4
df 3
Carn 3
fizzle-fluffy 2
Pr0xy 2
Axel11 1
Penolopepop 1
Woyt 1
Haubenmeise 1
Oud 09-06-2016, 21:42
aumgn
Avatar van aumgn
aumgn is offline
Wel lekker rustig hier zonder die jongen die zijn leeftijd verkeerd om vermeldde.
__________________
There was a shopping mall, now it's all covered with flowers.
Oud 09-06-2016, 21:43
Verwijderd
Citaat:
deadlocks tandjesverhaal
Wist ik helemaal niet joh. Het is me nooit opgevallen dat je een slecht gebit had. Goed dat je deze stap hebt gezet! Kan je je tanden ook uitdoen?
Oud 09-06-2016, 21:44
Verwijderd
Citaat:
Wel lekker rustig hier zonder die jongen die zijn leeftijd verkeerd om vermeldde.
huhwat gaat dit echt over nthn3d?
Oud 09-06-2016, 21:46
Verwijderd
Maar mijn werkstuk gaat dus over dialecten van orka's die met elkaar communiceren en het is zo nice hè
Oud 09-06-2016, 21:47
aumgn
Avatar van aumgn
aumgn is offline
Als je zijn oudste terug te vinden posts bekijkt (van 2,5 jaar geleden) zie je dat zijn register echt niet klopt(e) met een jongen van 12 die mavo doet.
__________________
There was a shopping mall, now it's all covered with flowers.
Oud 09-06-2016, 21:47
Verwijderd
Iemand.. gaat vast heel teleurgesteld zijn nu.
Oud 09-06-2016, 21:50
Verwijderd
Ik ben er nog steeds hoor.
Oud 09-06-2016, 21:52
Verwijderd
Citaat:
Ik ben er nog steeds hoor.
Maar hoe oud ben je nou? Ben je echt 14? En ben je ook InfoBoy?
Oud 09-06-2016, 21:54
Verwijderd
Citaat:
Wist ik helemaal niet joh. Het is me nooit opgevallen dat je een slecht gebit had. Goed dat je deze stap hebt gezet! Kan je je tanden ook uitdoen?
Yep, kan ze ook uitdoen.

Hoe kan dat je nou niet zijn opgevallen

Maar het is een openbaring joh. Opeens heb ik overal sjans enzo
Oud 09-06-2016, 21:54
Verwijderd
Ja maar jullie geloven me toch niet.

En nee natuurlijk ben ik InfoBoy niet
Oud 09-06-2016, 21:55
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Geen implantaten Bas maar echt een kunstgebit?
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 09-06-2016, 21:56
Verwijderd
Citaat:
Yep, kan ze ook uitdoen.

Hoe kan dat je nou niet zijn opgevallen

Maar het is een openbaring joh. Opeens heb ik overal sjans enzo
ik kom een keer langs voor een bj
Oud 09-06-2016, 21:57
Verwijderd
Citaat:
ik kom een keer langs voor een bj
Dat durf je toch niet
Oud 09-06-2016, 21:57
Verwijderd
Lach je nu ook meer met tanden? Of boeide het je niet ervoor?
Oud 09-06-2016, 21:58
Verwijderd
Citaat:
Geen implantaten Bas maar echt een kunstgebit?
Implantaten kosten €1500,- per element en aangezien er al redelijk veel weg was betekende dat ook diep in de kaak boren. Je kan het ook in Turkije laten doen voor veel minder maar daar heb je pas horrorverhalen over op internet dus nee. Ik wacht wel tot er in de nabije toekomst iets beters is.
Oud 09-06-2016, 21:58
Verwijderd
Citaat:
Lach je nu ook meer met tanden? Of boeide het je niet ervoor?
Ja. En ja dat boeide wel.
Ads door Google
Oud 09-06-2016, 22:00
Verwijderd
Citaat:
Ja maar jullie geloven me toch niet.

En nee natuurlijk ben ik InfoBoy niet
Ik geloof je wel. Ik vond InfoBoys reacties in deadlock-topic gewoon heel raar (en als je echt veertien bent, zou ik een beetje van hem wegblijven ). En ik kon de posts van tweeënhalf jaar geleden waar aumgn het over had niet vinden, dus daar weet ik ook niks van, maar over het algemeen heb ik ook wel weer vertrouwen in zijn oordeel, snap je? Aan de andere kant geloofden toen ik dertien was een paar forumers mijn leeftijd ook niet, dus tsja.

Maar je kan toch gewoon een foto sturen waarop je een briefje vasthoud met 'ik ben nthn3d!' of iets dergelijks. Of, als je niet wil dat zo'n foto op internet komt, een briefje waarop iets anders staat waardoor we weten dat jij het bent. Dan is het opgelost.
Oud 09-06-2016, 22:00
Verwijderd
Citaat:
Ja maar jullie geloven me toch niet.

En nee natuurlijk ben ik InfoBoy niet
Stel je niet zo aan. Stuur een foto van jezelf naar twee forumvriendjes. Zorg ervoor dat je een briefje vasthoudt met je forumnaam. Je hebt in het verleden foto's van jezelf gepost, dus dit lijkt me allemaal niet zo lastig.
Oud 09-06-2016, 22:00
Verwijderd
Citaat:
Dat durf je toch niet
Oud 09-06-2016, 22:01
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Implantaten kosten €1500,- per element en aangezien er al redelijk veel weg was betekende dat ook diep in de kaak boren. Je kan het ook in Turkije laten doen voor veel minder maar daar heb je pas horrorverhalen over op internet dus nee. Ik wacht wel tot er in de nabije toekomst iets beters is.
Nee dat leek me al onbetaalbaar idd. Vriendin van me heeft een ongeluk gehad (met haar fiets in de tramrails), kaak op twee plaatsen gebroken en die wou implantaten maar dat kon ook niet of nog niet omdat er allemaal nog vuil in haar kaak zat enzo.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 09-06-2016, 22:02
Verwijderd
Citaat:
Implantaten kosten €1500,- per element en aangezien er al redelijk veel weg was betekende dat ook diep in de kaak boren. Je kan het ook in Turkije laten doen voor veel minder maar daar heb je pas horrorverhalen over op internet dus nee. Ik wacht wel tot er in de nabije toekomst iets beters is.
Ik vind het dapper dat je al die operaties en dingen hebt gedaan! echt
Oud 09-06-2016, 22:04
Verwijderd
Citaat:
Ja. En ja dat boeide wel.
Oud 09-06-2016, 22:04
Verwijderd
Yeah sure, na dit gezeik ga ik een foto posten? En ik heb nooit een foto van mezelf gepost. Ik hoef mezelf toch zeker niet te bewijzen?
Advertentie
Oud 09-06-2016, 22:08
Verwijderd
Citaat:
Yeah sure, na dit gezeik ga ik een foto posten? En ik heb nooit een foto van mezelf gepost. Ik hoef mezelf toch zeker niet te bewijzen?
Dus je doet je voor als iemand anders.. Dat is verder geen probleem, maar wel belangrijk om dat kenbaar te maken aan iedereen met wie je hier contact hebt.
Oud 09-06-2016, 22:08
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Ik wist t ook niet, tetplokje! Waaro m was je gebit zo rot? Goed dat je t hebt laten fixen.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 09-06-2016, 22:09
Verwijderd
Als wie doe ik me dan voor?
Oud 09-06-2016, 22:09
Verwijderd
Citaat:
Yeah sure, na dit gezeik ga ik een foto posten? En ik heb nooit een foto van mezelf gepost. Ik hoef mezelf toch zeker niet te bewijzen?
Je hoeft hem niet te posten! Je kunt hem ook pm'en. Niet per se naar mij, verder, want ik ken je niet persoonlijk, maar naar je forummatties, of naar een random reguliere forumer.
Oud 09-06-2016, 22:10
Verwijderd
Citaat:
Ik wist t ook niet, tetplokje! Waaro m was je gebit zo rot? Goed dat je t hebt laten fixen.
Geen glazuurlaag van mezelf en dan zo'n behandeling niet door kunnen laten gaan is het grootste probleem.
Oud 09-06-2016, 22:11
Verwijderd
Liever één boos pubertje van 14, dan de kans dat een aantal forum(st)ers hun ziel en zaligheid delen me iemand die een totaal ander persoon blijkt te zijn.
Oud 09-06-2016, 22:11
Verwijderd
Citaat:
Je hoeft hem niet te posten! Je kunt hem ook pm'en. Niet per se naar mij, verder, want ik ken je niet persoonlijk, maar naar je forummatties, of naar een random reguliere forumer.
Hij hoeft helemaal geen foto te sturen of te posten, maar dan moet hij er mee leren leven dat ik ernstige twijfels heb bij zijn identiteit en met mij meer mensen.
Oud 09-06-2016, 22:11
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Maar het ziet er zo goed uit. Zeker als je meer lacht snap ik wel dat je veel sjans hebt.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 09-06-2016, 22:15
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Geen glazuurlaag van mezelf en dan zo'n behandeling niet door kunnen laten gaan is het grootste probleem.
Ai, dat sucks. Deed het hiervoor ook pijn dan?
Ik heb ooit op een feestje gepraat met een Amerikaanse jongen die ook zoiets had. Zijn tanden waren zo zacht dat ze afbrokkelden, maar daardoor kreeg hij wel supermakkelijk zo'n weed-card.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 09-06-2016, 22:16
Verwijderd
Maar even terug over die orka's: wisten jullie dat orka's speciale geluiden hebben die ze eigenlijk alleen gebruiken als ze met orka's van andere groepen communiceren? Het is een beetje alsof ze onder elkaar orka-Limburgs praten en als ze dan brabo-, gelder- en randstad-orka's tegenkomen ze overschakelen op ABN
Oud 09-06-2016, 22:16
Verwijderd
oké eigenlijk is het een beetje anders maar jullie snappen het idee!
Ads door Google
Oud 09-06-2016, 22:19
Verwijderd
Citaat:
Maar het ziet er zo goed uit. Zeker als je meer lacht snap ik wel dat je veel sjans hebt.


Citaat:
Ai, dat sucks. Deed het hiervoor ook pijn dan?
Ik heb ooit op een feestje gepraat met een Amerikaanse jongen die ook zoiets had. Zijn tanden waren zo zacht dat ze afbrokkelden, maar daardoor kreeg hij wel supermakkelijk zo'n weed-card.
Het deed zoveel pijn dat tramadol er geen deuk in sloeg in de maximale dosering. Poosje sterker spul voorgeschreven gehad.

Citaat:
Maar even terug over die orka's: wisten jullie dat orka's speciale geluiden hebben die ze eigenlijk alleen gebruiken als ze met orka's van andere groepen communiceren? Het is een beetje alsof ze onder elkaar orka-Limburgs praten en als ze dan brabo-, gelder- en randstad-orka's tegenkomen ze overschakelen op ABN
Nee dat wist ik niet! Ik wist wel dat er bij walvissoorten sprake van dialecten was! En ook bij eenden trouwens.
Oud 09-06-2016, 22:19
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
Maar even terug over die orka's: wisten jullie dat orka's speciale geluiden hebben die ze eigenlijk alleen gebruiken als ze met orka's van andere groepen communiceren? Het is een beetje alsof ze onder elkaar orka-Limburgs praten en als ze dan brabo-, gelder- en randstad-orka's tegenkomen ze overschakelen op ABN
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 09-06-2016, 22:22
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Het deed zoveel pijn dat tramadol er geen deuk in sloeg in de maximale dosering. Poosje sterker spul voorgeschreven gehad.
*kusje derop*
__________________
Who's this jabroni?
Oud 09-06-2016, 22:25
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Maar even terug over die orka's: wisten jullie dat orka's speciale geluiden hebben die ze eigenlijk alleen gebruiken als ze met orka's van andere groepen communiceren? Het is een beetje alsof ze onder elkaar orka-Limburgs praten en als ze dan brabo-, gelder- en randstad-orka's tegenkomen ze overschakelen op ABN
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 09-06-2016, 22:35
Verwijderd
Ik heb Spotify ontdekt en het is geniaal /spuit11
Oud 09-06-2016, 22:35
Verwijderd
Citaat:
Maar even terug over die orka's: wisten jullie dat orka's speciale geluiden hebben die ze eigenlijk alleen gebruiken als ze met orka's van andere groepen communiceren? Het is een beetje alsof ze onder elkaar orka-Limburgs praten en als ze dan brabo-, gelder- en randstad-orka's tegenkomen ze overschakelen op ABN
Oud 09-06-2016, 22:45
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Ik heb Spotify ontdekt en het is geniaal /spuit11
No shit.
Ik vind vooral de Discover Weekly playlist erg fijn. Allemaal nieuwe bandjes ontdekkuh! <3

@Azeche: Komt het ook voor dat Orka's anderen ontlopen (ontzwemmen?) omdat ze een kutaccent hebben?
__________________
Who's this jabroni?
Oud 09-06-2016, 22:53
Verwijderd
Citaat:
Ja maar jullie geloven me toch niet.

En nee natuurlijk ben ik InfoBoy niet
Ik geloof je wel naath
Oud 09-06-2016, 22:54
Verwijderd
Citaat:
Ik geloof je wel naath
Pedo smiley erbij. Helpt niet hè.
Oud 09-06-2016, 22:55
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Pedo smiley erbij. Helpt niet hè.
Oud 09-06-2016, 22:56
Verwijderd
Citaat:
Pedo smiley erbij. Helpt niet hè.
Kut... Die heeft een andere betekenis hier
Oud 09-06-2016, 22:57
Verwijderd
Moek een donger zoeken dan?


Dat klinkt eik wel een biete verkeerd...
Oud 09-06-2016, 22:59
Verwijderd
Citaat:
No shit.
Ik vind vooral de Discover Weekly playlist erg fijn. Allemaal nieuwe bandjes ontdekkuh! <3

@Azeche: Komt het ook voor dat Orka's anderen ontlopen (ontzwemmen?) omdat ze een kutaccent hebben?
Niet dat ik weet, maar wie weet. Orka's kunnen zo'n beetje alles. Steeds als ik denk 'hmnee zo geavanceerd zit hun cultuur/cultureel gedrag niet in elkaar' word ik weer verbaasd.

Ik wil mijn scriptie over orka's schrijven maar ik denk er al een halfjaar over na en ik kan nog steeds geen haalbare manier verzinnen om dat te doen.
Oud 09-06-2016, 23:00
Verwijderd
Oke, maar nathan, ik geloof je wel hoor. ╰(◕ᗜ◕)╯

Mocht t nu nog nie goed zijn qua similey/donger, jullie weten wat ik bedoel
Zo niet: dan komt deze je halen ᗜಠ o ಠ)¤=[]:::::>

Laatst gewijzigd op 09-06-2016 om 23:06.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:53.