Oud 13-01-2003, 20:50
D1984
Avatar van D1984
D1984 is offline
Misschien herinneren julle je deze topic nog:
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=333443

Sinds vandaag is de situatie nog slechter geworden. Het ging over uitgaan.

Mijn vriendin en ik zien elkaar alleen in het weekend; die tijd is dus voor mij erg kostbaar. Nu hoorde ik vanmiddag dat ze komend weekend 'geen tijd voor me heeft', want ze heeft een feestje.

Balen natuurlijk, maar zoiets kan gebeuren. Als reactie zeg ik 'Naja, kan ik me extra verheugen op het weekend erna'.

Tja, dat was ook al volgeboekt, zonder iets met mij te overleggen. Weer een feestje; vrijdag en zaterdagavond.

Ik zeg er dus wat van. Kijk, dat ze zo nu en dan naar een feestje gaat ok en ik hoef niet mee, maar als er voor mij bepaald wordt in een weekend dat we samen zouden zijn wat ik ga doen dan gaat het me een beetje ver.

Ik bedank haar dus dat ze het even aan mij gevraagd had, of ik ook zin zou hebben. Haar reactie:Sorry, maar ik ga geen rekening met je houden, anders maak ik mezelf alleen maar ongelukkig..

Dat verscheurde mijn hart dus al. Ik heb altijd geleerd dat er twee dingen belangrijk zijn in een relatie: houden van en rekening houden met de ander. En die dingen komen ook van mijn kant, maar van haar kant zijn die niet te bekennen.

Ik vraag dus wat zij er nou zelf van vindt dat ze dit zegt; maar dat schijnt dus normaal te zijn.

Ik was ten eerste helemaal stomverbaasd; hoe kon degene waar ik bijna 2 jaar van heb gehouden me dit aandoen? Heeft ze geen hart dan?

Het werkt nu dus zo: Als ik eens een keer een avond samen wil zijn, maar zij gaat liever uit; dan heb ik hoe dan ook pech...

Nu is mijn vraag aan jullie: is dit normaal? Dit kun je op deze manier toch geen relatie noemen?

Ik vind de situatie nu echt hopeloos. De kostbare tijd die we hebben spreekt ze of met anderen af, of we gaan dingen doen die alleen zij leuk vindt.

En nog iets; we hebben 17/2 2 jaar... Ze heeft geen geld om daarvoor te sparen, maar opeens heeft ze wel geld om uit te gaan en leuke dingen met vrienden te doen...

Ben nu echt ten einde raad... is het me dit nog wel waard...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-01-2003, 21:04
miss_sunshinegirl
miss_sunshinegirl is offline
Sorry dat ik het zeg maar ze is niet meer gek op je maar waarschijnlijk beseft ze dat zelf nog niet. Ik heb (bijna) hetzelfde meegemaakt en ik was zeg maar jouw vriendin.

Als ze zo met je omgaat, dan ben je haar niet waard. Ik heb het toen uitgemaakt met m'n vriend want ik zag 'm meer als maatje dan als lover.

Je wilde dit helemaal niet horen maar ik herken haar gedrag want zo deed ik ook maar ik hoop dat ik het mis heb, in jouw geval.
__________________
a.k.a. Roze Lila
Met citaat reageren
Oud 13-01-2003, 21:04
D1984
Avatar van D1984
D1984 is offline
Tja, ik wil het inderdaad niet horen; maar iedereen zegt het... waarschijnlijk hebben jullie gelijk
Met citaat reageren
Oud 13-01-2003, 21:23
kHebTrekInWatLekkers
Avatar van kHebTrekInWatLekkers
kHebTrekInWatLekkers is offline
Ik snap iets niet: Jij vind dat je vriendin aan jou toestemming moet vragen om d´r alleen naar een feestje te laten gaan? En je vind dat vreemd?

Ik ben van mening dat je dr kan aanspreken op het feit dat ze dubbele afspraken maakt, maar voor de rest is ze geen bezit van je. Als jullie elkaar niet de vrijheid durven te geven om in het weekend andere dingen te doen zonder elkaar, dan denk ik dat je al 2 jaar lang je eigen relatie aan het afknellen bent....
Met citaat reageren
Oud 13-01-2003, 21:24
D1984
Avatar van D1984
D1984 is offline
Citaat:
kHebTrekInWatLekkers schreef:
Jij vind dat je vriendin aan jou toestemming moet vragen om d´r alleen naar een feestje te laten gaan? En je vind dat vreemd?
Nope dat vind ik niet... Ik vind alleen dat je ook kan doen wat beiden leuk vinden en niet alleen je eigen zin. Zo erg ben ik nou ook weer niet.

En nee, je kunt idd ook gewoon iets zonder elkaar doen... Maar het gaat er mij om dat ze dat nu liever doet dan dat ze samen met mij is
Met citaat reageren
Oud 13-01-2003, 21:37
Unexplained
Avatar van Unexplained
Unexplained is offline
Het is toch niet reëel om haar gevangen te houden in je eigen sociale wereld?

Ze is een individu met een eigen leven, hoor.
__________________
Risico's: als je nooit iets nieuws probeert, mis je veel enorme teleurstellingen
Met citaat reageren
Oud 13-01-2003, 21:40
D1984
Avatar van D1984
D1984 is offline
2e keer: ze hoeft aan mij geen toestemming te vragen; maar zo af en toe ook samen fijne dingen doen kan toch ook wel...

ik baal er gewoon ontzettend van dat ze wel leuke dingen doet met vrienden en vriendinnen en dat als ik wat leuks met haar wil doen; dat ze dan geen zin heeft...

Zij wil alleen uit met vrienden en ik wil gewoon ook wel eens samen zijn. Is dat niet logisch?
Met citaat reageren
Oud 13-01-2003, 21:40
marlies
Avatar van marlies
marlies is offline
Uhm ja ik krijg dubbele gevoelens bij je post. Je komt heel jaloers en bezitterig en zelfs een beetje zeurderig over, maar aan de andere kant vind ik het wel vervelend voor je dat ze twee weken achter elkaar het weekend vol plant.
__________________
Als ik later groot ben, trouw ik met kermit de kikker :p | Tel wat je hebt, niet wat je mist
Met citaat reageren
Oud 13-01-2003, 21:43
D1984
Avatar van D1984
D1984 is offline
Nou ben ik weer bezittering. Naja, ieder z'n mening

Laat ik het nog eenmaal uitleggen (want voor mijn gevoel is dat absoluut niet zo). Het gaat er absoluut niet om dat ze niet haar eigen sociale leven mag hebben; het gaat erom dat ze wel dingen met anderen wil doen, maar niet met mij.

Kijk, dat ze uit wil met haar vriendinnen; volkomen logisch en ook goed, echt werkelijk geen probleem. Maar ik zou ook graag leuke dingen met haar willen doen.... uitgaan en whatever...

Maar als ik haar mee naar de bios wil nemen ofzo, dan wil ze liever idols kijken... *zucht*
Met citaat reageren
Oud 13-01-2003, 21:48
marlies
Avatar van marlies
marlies is offline
Citaat:
D1984 schreef:
Nou ben ik weer bezittering. Naja, ieder z'n mening

Laat ik het nog eenmaal uitleggen (want voor mijn gevoel is dat absoluut niet zo). Het gaat er absoluut niet om dat ze niet haar eigen sociale leven mag hebben; het gaat erom dat ze wel dingen met anderen wil doen, maar niet met mij.

Kijk, dat ze uit wil met haar vriendinnen; volkomen logisch en ook goed, echt werkelijk geen probleem. Maar ik zou ook graag leuke dingen met haar willen doen.... uitgaan en whatever...

Maar als ik haar mee naar de bios wil nemen ofzo, dan wil ze liever idols kijken... *zucht*

Heb je haar al eens goed geconfronteerd met dit probleem. Als ze je echt zo laat zitten dan zou ik verhaal gaan halen. Dan weet je zelf ook waar je aan toe bent.
__________________
Als ik later groot ben, trouw ik met kermit de kikker :p | Tel wat je hebt, niet wat je mist
Met citaat reageren
Oud 13-01-2003, 21:50
Verwijderd
Sorry maar ik vindt dat je vriendin ronduit egotripperig bezig is
en blijkbaar niet zoveel om jou geeft als jij om haar...
Het is wel zo dat je mischien niet zo hebberig moet zijn
maar (ben het niet eens met de andere posts) vind ik dit niet echt klinken als een gezonde relatie. Dat zei vrijheid wil, allee... maar vindt het antwoord wat zei jou gaf iets Te...
Met citaat reageren
Oud 13-01-2003, 21:52
D1984
Avatar van D1984
D1984 is offline
Haar antwoord: "ik ben veranderd, heb nu eenmaal de behoefte om ook uit te gaan."

Kijk, dat vind ik volkomen logisch; echt. Ik ook. Maar zo nu en dan samen is toch ook fijn.

En daar valt gewoon niet over te praten. Het enige wat ze kan zeggen: "Als jij een romantisch avondje wil of iets dan kijken we wel. Dat kan soms ook wel." Het probleem is dat ik me dat laatste avondje al niet meer kan herinneren.

Maar steeds als zoiets afgesproken staat komt er hoe dan ook iets tussen. Voorbeeld: idols komt op tv, niet naar de bios...
Met citaat reageren
Oud 13-01-2003, 21:55
D1984
Avatar van D1984
D1984 is offline
Citaat:
sweetsterretje schreef:
en blijkbaar niet zoveel om jou geeft als jij om haar...
Misschien lullig al zeg ik het zelf, maar dat is zo... ik heb 2 jaar lang alles voor haar opgegeven en alles voor d'r gedaan... maar ik lijk er wel niets voor terug te krijgen... En alles wat ik wil is een klein beetje liefde.


Citaat:
sweetsterretje schreef:
vind ik dit niet echt klinken als een gezonde relatie.
Ja, dat heb ik dus ook tegen haar gezegd, maar volgens haar is rekening houden met elkaar niet perse nodig... Haar nieuwe motto: "Als je het maar naar je zin hebt"
Met citaat reageren
Oud 13-01-2003, 21:55
Verwijderd
Citaat:
D1984 schreef:
Maar steeds als zoiets afgesproken staat komt er hoe dan ook iets tussen. Voorbeeld: idols komt op tv, niet naar de bios...
unconsiderate.. vindt ik dan
Met citaat reageren
Oud 13-01-2003, 22:00
D1984
Avatar van D1984
D1984 is offline
Juist...
Met citaat reageren
Oud 13-01-2003, 22:06
foolish_games
foolish_games is offline
Citaat:
Unexplained schreef:
Het is toch niet reëel om haar gevangen te houden in je eigen sociale wereld?

Ze is een individu met een eigen leven, hoor.
Het moet idd geen verplichting zijn, maar als ze van hem houdt zou ze wel degelijk andere keuzes maken.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2003, 22:12
Angeles
Angeles is offline
Ik vind het niet bezitterig als je je vriendin alleen al in het weekend ziet en je het niet leuk vindt dat ze twee weekenden achtereen geen tijd heeft. Als je vriendin nooit tijd en geld heeft om iets leuks met je te doen, maar dat wel moeiteloos met anderen doet. Sommige mensen slaan, vind ik, een beetje door in dingen meteen bezitterig vinden. Als je een relatie hebt moet je daar tijd en energie in stoppen, je moet het niet verwaarlozen.

Ik denk ook dat je gewoon je grenzen moet stellen. Je kunt haar nergens toe dwingen, je kunt haar geen beperkingen opleggen, maar je kunt wel voor jezelf de keuze maken om hier een punt achter te zetten als deze relatie je niet gelukkig maakt. Wees niet bang om met lege handen achter te blijven, maar zie het zo, deze relatie geeft jou geen bevrediging, maar weerhoudt jou er ook van om een relatie of een leven te vinden dat je wel bevrediging geeft. Jij bent degene die afgekneld wordt.

Het is je eigen keuze, maar weet dat je niet kan bepalen of beïnvloeden wat zij doet. Je hebt dus wel de keuze voor jezelf.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2003, 22:16
D1984
Avatar van D1984
D1984 is offline
Dat vind ik nou een fijne reply, iets waar je wat aan hebt.

Als je een relatie hebt moet je daar tijd en energie in stoppen, je moet het niet verwaarlozen

Daar ben ik het dus helemaal mee eens en ik doe ook echt voor de volle 100% m'n best om alles weer goed te laten komen; maar die inzet is (volgens mij) niet wederzijds.

Ik wil proberen om nog even voor deze relatie te vechten. Anderhalf jaar is deze mooi geweest. Alleen het houdt een keer op en ik denk dat de druppel binnenkort gaat vallen als het zo door gaat..
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 13-01-2003, 22:54
tacidvs
tacidvs is offline
Citaat:
D1984 schreef:
Misschien lullig al zeg ik het zelf, maar dat is zo... ik heb 2 jaar lang alles voor haar opgegeven en alles voor d'r gedaan... maar ik lijk er wel niets voor terug te krijgen... En alles wat ik wil is een klein beetje liefde.

Lijkt me niet goed, verkeerde basis.
Ja, dat heb ik dus ook tegen haar gezegd, maar volgens haar is rekening houden met elkaar niet perse nodig... Haar nieuwe motto: "Als je het maar naar je zin hebt"


"Heb jij het naar je zin als ik het niet naar m'n zin heb?"
__________________
back in black and with a vengeance
Met citaat reageren
Oud 13-01-2003, 23:08
Magical Vegetto
Avatar van Magical Vegetto
Magical Vegetto is offline
Die kerel wil gewoon bij ze vriendin zijn. Maar die vriendin wil dat niet en gaat liever uit of maakt al afspraken zodat ze niet met hem hoeft af te spreken en dat is geen stijl. Dat heeft niks met jaloersheid te maken van hem. Dump dat mens en spuig in haar gezicht en loop proud weg.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2003, 23:30
elledc
elledc is offline
Citaat:
Unexplained schreef:
Het is toch niet reëel om haar gevangen te houden in je eigen sociale wereld?

Ze is een individu met een eigen leven, hoor.
Kijk, dat vind ik nu echt niet passen!
In een relatie geef je elkaar de vrijheid maar als de liefde sterk is en je elkaar slechts in het weekend kunt zien, dan doe je er toch alles voor om elkaar dan wel te zien?
Ik vergelijk nu met een extreem voorbeeld, ikzelf: ik heb altijd mijn vrijheid gewild ook op vlak van jongens en ik verdroeg het niet om elke dag de zelfde personen te zien, ik zonderde me graag af. Maar ik heb vorig jaar iemand leren kennen met wie het meteen heel goed klikte. We zien elkaar nu elke dag, en we kunnen niet zonder elkaar. Dat is nu extreem en ik zou wel zonder hem kunnen maar als er een feestje is, komt hij mee en omgekeerd neemt hij mij overal mee.
Als je vriendin steeds iets anders te doen heeft en zelf beweert dat ze veranderd is, dan zou ik even gaan zitten in jouw plaats. Dat noem ik geen liefdesrelatie, misschien ben ik te extreem op dat vlak, maar ik denk dat je moet beseffen dat ze je lost. Denk er eens over na, babbel erover met haar en als de toestand niet veranderd dan is het toch wel klaarduidelijk?
Succes iig!
Met citaat reageren
Oud 13-01-2003, 23:32
elledc
elledc is offline
Citaat:
Magical Vegetto schreef:
Die kerel wil gewoon bij ze vriendin zijn. Maar die vriendin wil dat niet en gaat liever uit of maakt al afspraken zodat ze niet met hem hoeft af te spreken en dat is geen stijl. Dat heeft niks met jaloersheid te maken van hem.
Dat denk ik ook.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2003, 23:37
engerd
engerd is offline
Citaat:
marlies schreef:
Uhm ja ik krijg dubbele gevoelens bij je post. Je komt heel jaloers en bezitterig en zelfs een beetje zeurderig over, maar aan de andere kant vind ik het wel vervelend voor je dat ze twee weken achter elkaar het weekend vol plant.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2003, 23:53
Verwijderd
Als dit allemaal waar is dan moet het nu al uit zijn.
Vind het wel raar dat ik nog niet een keer het woord zelf respect heb gelezen, dat moet jij dus hebben.
Het is toch niet normaal dat iemand zo met jou omgaat.
Maar dit is toch ook niet leuk, waarom doe je dit, je krijgt alleen maar meer leed te verduren, maak het uit, geef jezelf rust en denk na. Vooral uit ZELF RESPECT


succes
Met citaat reageren
Oud 14-01-2003, 00:22
Heroïn Chique
Avatar van Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Hmm..dat is wel herkenbaar. Net als miss_sunshinegirl ben ik zelf wel een beetje in haar plaats geweest, tijd geleden.
Ik heb geen idee of dit ook maar enig nut heeft, maar toch..Jongen zet er een punt achter, ze is denk ik echt niet meer verliefd op jou, en ze voelt absoluut minder voor je dan jij voor haar.
Ik denk niet dat je dit lang volhoud, en om veel bloed zweet een tranen en gezeik te voorkomen is het misschien beter om er mee te kappen...ook gewoon voor je eigen gevoel. Stel dat jij je nog steeds heel erg gaat inzetten voor jullie relatie, en dan zet zíj er een punt achter, dat lijkt mij iig nog erger in jouw plaats (heb het zelf gedaan ). Ik vind ook niet echt dat je zeurt ofzo, kan wel begrijpen dat je haar in t weekend wilt zien, zou ik ook hebben als ik nog verliefd was, maar zij heeft dat in mijn ogen kennelijk niet, dat gevoel, dus ik zou er toch maar eens goed over gaan nadenken. Houd de eer aan jezelf..ofzo...
__________________
bonnie and clyde
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-01-2003, 00:23
Heroïn Chique
Avatar van Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Citaat:
Syphon schreef:
Als dit allemaal waar is dan moet het nu al uit zijn.
Vind het wel raar dat ik nog niet een keer het woord zelf respect heb gelezen, dat moet jij dus hebben.
Het is toch niet normaal dat iemand zo met jou omgaat.
Maar dit is toch ook niet leuk, waarom doe je dit, je krijgt alleen maar meer leed te verduren, maak het uit, geef jezelf rust en denk na. Vooral uit ZELF RESPECT


succes
Oh..lijkt wel op wat ik zei *niet gelezen* ben het hier ook erg mee eens ja.
__________________
bonnie and clyde
Met citaat reageren
Oud 14-01-2003, 06:51
Cathje
Cathje is offline
Hellokes,

Ik ben er echt van overtuigd dat dit nooit meer goed komt... geloof me, been there, done that

Ikzelf heb een relatie van 2.5 jaar gehad, en de eerste 2 jaren ging alles perfect, een hele mooie tijd samen enz... op een bepaald moment, had ik zoiets van... ik wil ook wel es weer wat men vrijheid terug... Niet per se om anderen te ontmoeten ofzo, ik wilde gewoon ook es alleen uitgaan en dat soort dingen... dus we spraken gewoon af om mekaar minder te zien... en uiteindelijk groei je zo helemaal uit mekaar (we woonden ook een heel eind uit mekaar), dus ik zag hem ook enkel in het weekend...

Nuja, heb ik er ook wel bij ondervonden, dat wanneer je zelf afstand begint te nemen, de andere persoon je terug trekt... het is zoals met zand, zoveel te harder je er op knijpt , zoveel te meer glipt er tussen je vingers... misschien is je laatste kans om zelf afstand te nemen van haar, en het weekend dat ze wel eens kan, dan zeg je dat je met je vrienden weggaat, ofdat je al leuke dingen gepland hebt en dat je echt nie kan komen, en dan kunnen er 2 gevolgen zijn... ofwel gaat het dan in sneltempo vooruit en is het binnen de kortste keren gedaan, of ze begint na te denken en ze ziet in dat ze je aant verliezen is...

Ik denk dat, in je verhaal op te merken, dat het het eerste zal zijn maar ik hoop het tweede voor je...

In elk geval kan ik uit ervaring spreken als ik zeg dat het waarschijnlijk niet goed zal aflopen... ik heb er 3 maanden over gedaan toen om het over mijn lippen te krijgen, zat ook in gedachten met het idee of ik wel de juiste beslissing nam enzo... maar zij zal een dezer dagen de knoop doorhakken en dan kun je beter de eer aan jezelf houden , zoals voorheen al gezegd... het zal een enrom rot gevoel opleveren en heel veel pijn, maar door zelf de knoop door te hakken maak je jezelf sterker...

En haar taalgebruik vind ik echt onbeschoft en gevoelloos,

Als je een keer diep in jezelf kijkt... zie je met dit meisje nog een toekomst na alles wat ze je al heeft aangedaan...? Als je heel eerlijk bent tegen jezelf, dan kom je zelf ook wel op het juiste antwoord denk ik...

Ik hoop dat je er wat aan hebt...
greetz
__________________
Don't take time to look back.. you might miss good things! Hopend op mooie dingen, hopen mooie dingen zich op!!!
Met citaat reageren
Oud 14-01-2003, 11:11
Verwijderd
Dude, vat dit niet verkeerd op, maar als ik jou was had ik haar gedumpt. Ik bedoel, je hebt in principe niets verkeerd gedaan. Je geeft haar genoeg vrijheid, niet teveel maar ook niet te weinig. Als ze niet met je wilt zoenen of vrijen geef je haar de tijd. Dit heb je gedaan in de hoop dat de situatie zou veranderen, dit is helaas niet t geval. Het is van kwaad tot erger geworden. Aangezien haar leeftijd, zou ik toch maar een vriendin zoeken die wat ouder is dan haar. Ik zeg niet dat ALLE meisjes van 16 niet serieuze relatie aandurfen hoor, begrijp me niet verkeerd. Je hebt er genoeg die dit wel durfen, maar ik denk toch dat jij die niet aan de haak heb geslagen. Want ik neem aan dat je nu wel verder wilt bouwen met je vriendin. Like huisje boompje beestje.

Good luck my friend

Greetz Snoopy
Met citaat reageren
Oud 14-01-2003, 11:24
japie
japie is offline
Citaat:
D1984 schreef:
Tja, ik wil het inderdaad niet horen; maar iedereen zegt het... waarschijnlijk hebben jullie gelijk
Volgens mij weet je het op zich best dat het niet goed zal aflopen, maar durf je er nog niet al te hard aan te denken. Tenminste, dat idee krijg ik als ik hier je reacties doorlees. En het lijkt me ook niet makkelijk hoor, laat ik dat er meteen ff bij zeggen.

Toch denk ik dat je beter deze relatie kan stoppen, want uit jouw verhaal begrijp ik dat je vriendin er vrij weinig energie meer instopt. Zoals al eerder is gezegd: Houd de eer aan jezelf

En misschien ten overvloede: Als het uit is en ze wil je terug, probeer dan sterk te zijn en nee te zeggen. Anders zou het wel eens kunnen zijn dat ze na een tijdje weer hetzelfde doet als ze nu doet.
__________________
Geld maakt niet gelukkig, maar gelukkig maken ze geld
Met citaat reageren
Oud 14-01-2003, 11:52
D1984
Avatar van D1984
D1984 is offline
Citaat:
utopia5 schreef:
Kijk, dat vind ik nu echt niet passen!
In een relatie geef je elkaar de vrijheid maar als de liefde sterk is en je elkaar slechts in het weekend kunt zien, dan doe je er toch alles voor om elkaar dan wel te zien?
Ik vergelijk nu met een extreem voorbeeld, ikzelf: ik heb altijd mijn vrijheid gewild ook op vlak van jongens en ik verdroeg het niet om elke dag de zelfde personen te zien, ik zonderde me graag af. Maar ik heb vorig jaar iemand leren kennen met wie het meteen heel goed klikte. We zien elkaar nu elke dag, en we kunnen niet zonder elkaar. Dat is nu extreem en ik zou wel zonder hem kunnen maar als er een feestje is, komt hij mee en omgekeerd neemt hij mij overal mee.
Als je vriendin steeds iets anders te doen heeft en zelf beweert dat ze veranderd is, dan zou ik even gaan zitten in jouw plaats. Dat noem ik geen liefdesrelatie, misschien ben ik te extreem op dat vlak, maar ik denk dat je moet beseffen dat ze je lost. Denk er eens over na, babbel erover met haar en als de toestand niet veranderd dan is het toch wel klaarduidelijk?
Succes iig!
Heb er al zeer lang over gepraat met haar; het probleem is dat ze zegt "ik ben veranderd, daar moet je maar mee gaan leren leven".

Kijk, een beetje veranderen zou voor mij geen probleem zijn, maar als alles opeens anders is...

Je schreef ook dat jullie elkaar overal mee naartoe nemen en andersom; nou dat was bij ons ook het geval; maar nu opeens sinds een maand niet meer...

Ze gaat alleen en ik heb pech... End of story
Met citaat reageren
Oud 14-01-2003, 11:52
D1984
Avatar van D1984
D1984 is offline
Citaat:
Syphon schreef:
Het is toch niet normaal dat iemand zo met jou omgaat.
Maar dit is toch ook niet leuk, waarom doe je dit, je krijgt alleen maar meer leed te verduren, maak het uit, geef jezelf rust en denk na. Vooral uit ZELF RESPECT
succes
Iedereen in mij omgeving reageert hetzelfde als jij...
Met citaat reageren
Oud 14-01-2003, 11:55
D1984
Avatar van D1984
D1984 is offline
Citaat:
Cathje schreef:

En haar taalgebruik vind ik echt onbeschoft en gevoelloos,

Als je een keer diep in jezelf kijkt... zie je met dit meisje nog een toekomst na alles wat ze je al heeft aangedaan...? Als je heel eerlijk bent tegen jezelf, dan kom je zelf ook wel op het juiste antwoord denk ik...
Nee, dat zie ik niet... niet meer na gisteren...
Met citaat reageren
Oud 14-01-2003, 12:21
Verwijderd
Ik heb zoiets ook gezien bij mijn beste vriendin en haar vriend. Ze had nooit zin om hem te zien, ze vond sex niet fijn met hem, ze wilde alleen uit zonder hem, gewoon met vriendinnen alleen! Als ik dan vroeg, kan je het niet beter uitmaken, vind je hem nog wel leuk genoeg, was het altijd zovan ja nou ja ik weet het niet, maar ik wil hem geen verdriet doen. Terwijl ze niet besefte dat ze hem zo veel meer verdriet deed door hem nooit te willen zien. Ook was het zo dat als hij wat met haar wilde doen, zij liever met haar ouders op de bank een film ging kijken, zonder hem dus. Klinkt wel een beetje zoals jouw vriendin met jou omgaat, als ik het niet verkeerd heb, ik heb namelijk heel even snel alles doorgelezen...
Uiteindelijk heeft ze het toch uitgemaakt, omdat ze het gewoon echt niks meer vond, en ik heb ook een beetje mee de knoop doorgehakt omdat ik wist hoe lullig die jongen zich altijd over hun ''relatie'' voelde. Eigenlijk is het ook een ebetje de taak van je vriendin om het uit te maken als ze liever niet meer bij jou wil zijn. Maar ja als ze dat niet doet, dan tsjaa... Misschien kan jij het dan beter uitmaken, hoe moeilijk het ook voor je is, uiteindelijk wordt je hier alleen maar ongelukkiger van, dat schiet ook niet op. En als je het uitmaakt ben je ook ongelukkig, maar je wordt minder teleurgesteld door haar. Natuurlijk is het totaal niet makkelijk om te doen, zeker niet na 2 jaar, maar ja als het niet mere gaat, dan gaat het niet. En bij jullie zie het er een beetje naar uit dat het niet meer helemaal gaat. Maar echt ik denk dat als het uitis je jezelf een stuk minder lullig voelt. En daarna komen er echt wel weer meer meisjes die met jou kunnen doen wat zij met jou doet/ deed, en meisje waarop jij ook verliefd wordt.
Nou ja ik weet neit of je hier iets aan hebt, je moet er natuurlijk zelf goed over nadenken, al zal je dat wel hebben gedaan al, en uiteindelijk zelf de beslissing nemen, hoe moeilijk het ook is! Heel veel suc6 ermee!!

P.S. Je bent echt helemaal niet bezitterig zoals hierboven ergens genoemd wordt!!!!!! En ook niet jaloers ofzo, je houdt gewoon van je vriendin en wil haar daarom ook wel eens zien!
Met citaat reageren
Oud 14-01-2003, 17:11
D1984
Avatar van D1984
D1984 is offline
Ik snap haar gewoon niet; 7 weken geleden toen we uit elkaar waren bleef ze bellen en wou ze me terug; hoe dan ook, terwijl ik m'n leven weer opgepakt had.

Na een discussie of het dan echt de goede keuze voor haar zou zijn ( ik wou niets liever dan bij haar zijn) wilden we echt weer samen zijn.

Ze zei toen ook dat het niet voor maar een paar weekjes zou zijn maar voor maanden...

En nu na 7 weken is alles weer als toen. Ik snap gewoon niet hoe ze me dit kan aandoen; me een tweede keer te kwetsen, want ook al is het niet uit, kwetsen doet ze me...
Met citaat reageren
Oud 14-01-2003, 17:40
MissKiss1985
Avatar van MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
Ze kwetst je heel erg te veel. Toen het uit was gegaan had het eigenlijk uit moete blijven. Je hebt het hier telkens over 1,5 jaar dat het goed ging maar dat is niet zo ik ken je nu iets minder dan een jaar. Vanaf je eerste topic over haar hier gaat het al kut en zolang ken ik je dus al dus het gaat al bijna een jaar kut tussen jullie.

Ik hoop in ieder geval dat je nu beseft dat ze je meer kwaad dan goed doet en dat het beter is dat jullie er mee stoppen.

Je zult je een tijd kut voelen, maar je hebt vrienden die je zullen helpen en met je zullen praten o.a ik. Maar jij vind echt wel weer een nieuw meisje hoor. Je bent echt een onwijs lieve jongen je doet veel voor je vriendin etc.

Denk er goed over na.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2003, 17:40
elledc
elledc is offline
Ik ken dat gevoel maar je moet ze lossen, enerzijds is het moeilijk voor je, anderzijds maakt het je wel sterker en zal je blij zijn dat je deze beslissing genomen hebt. Het was uit en ze wou je terug en nu beschouwt ze jou weer als vijfde wiel. Komaan, op den duur speelt zij nog het spel. Bekijk het in de realiteit, stap uit die blindheid
Ik hoop dat ze beseft wat ze je aandoet, succes
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 14-01-2003, 17:52
D1984
Avatar van D1984
D1984 is offline
Ik begin het langzamerhand nu te beseffen ja... en me erover te verbazen...

Bedankt voor al jullie fijne reacties.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2003, 19:50
Verwijderd
Heb het nou door! Ze gebruikt je. Jij bent wel leuk als ze zich verveelt of als ze zich niet zo goed voelt. Houd de eer aan jezelf.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2003, 21:09
steentje
Avatar van steentje
steentje is offline
in ben even in dit geval je vriendin dan. Ik wil nml ook steeds meer uit en zie mn vriend alleen in het weekend. Alleen wil hij geen weekend zonder me en vertikt het gewoon mij een avondje uit te laten gaan. Kijk, k begrijp best dak ook rekening met hem moet houden..das logisch..maar ik ben wel 3,5 jaar jongen en wil gewoon uit!!!!!!! Da wil nie zeggen dat ik minder om hem geef...maar ik wil meer vrijheid...meer mn eigen leven leiden.
Misschien denkt je vriendin er ook wel zo over?!
Met citaat reageren
Oud 14-01-2003, 21:20
MissKiss1985
Avatar van MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
Citaat:
steentje schreef:
in ben even in dit geval je vriendin dan. Ik wil nml ook steeds meer uit en zie mn vriend alleen in het weekend. Alleen wil hij geen weekend zonder me en vertikt het gewoon mij een avondje uit te laten gaan. Kijk, k begrijp best dak ook rekening met hem moet houden..das logisch..maar ik ben wel 3,5 jaar jongen en wil gewoon uit!!!!!!! Da wil nie zeggen dat ik minder om hem geef...maar ik wil meer vrijheid...meer mn eigen leven leiden.
Misschien denkt je vriendin er ook wel zo over?!
in dit geval niet lees alle andere topics van hem ook eens even dat maakt het wat duidelijker
Met citaat reageren
Oud 14-01-2003, 21:25
steentje
Avatar van steentje
steentje is offline
hmmm...ok....tnx voor de tip
Met citaat reageren
Oud 15-01-2003, 00:34
moenbase
Avatar van moenbase
moenbase is offline
Waarom mag je niet mee naar die feestjes van haar?
Het lijkt er op dat ze je minder leuk vind. Anders zou ze toch dolgraag met jou samen zijn.
__________________
Ik ben die uitzondering. "Rubbish, you're the one who's doomed to sink!"
Met citaat reageren
Oud 15-01-2003, 08:28
Verwijderd
Citaat:
utopia5 schreef:
Ik vergelijk nu met een extreem voorbeeld, ikzelf: ik heb altijd mijn vrijheid gewild ook op vlak van jongens en ik verdroeg het niet om elke dag de zelfde personen te zien, ik zonderde me graag af. Maar ik heb vorig jaar iemand leren kennen met wie het meteen heel goed klikte. We zien elkaar nu elke dag, en we kunnen niet zonder elkaar. Dat is nu extreem en ik zou wel zonder hem kunnen maar als er een feestje is, komt hij mee en omgekeerd neemt hij mij overal mee.
Jee, dit klinkt erg bekend!

Maar goed, wat die vriendin van jou (topicschrijver) doet, is toch echt een teken dat ze niet al te serieus is wat jou betreft. En dat andere topic geeft ook al aan dat ze dus niet echt veel om je geeft. Nu snap ik niet dat ze dit niet eerder deed ofzo... hoe kan het nou dat de eerste 1,5 jaar wel leuk waren?
Ik zou, als ik jou was, eens heel goed nadenken over wat jij wilt en wat zij wil, want dit kan zo niet. Praat met haar, zeg dat je dit echt niet leuk vindt, en zo..
Succes ermee..
Met citaat reageren
Oud 17-01-2003, 04:08
Verwijderd
mmmz : \
nu wordt het idd wel erg lastig
Maar ook hier kan ik op zich wel over meepraten.
M'n ex en ik woonden 200+ km uit elkaar, en zij is in de 10 weken dat we wat hadden niet eens richting mij gekomen, ik dus elk weekend naar haar, en ook een keer 2 weken school gemist voor 'r blah blah, kortom alles opgegeven voor d'r. MAAR, in de weekenden vond zij het leuker om uit te gaan Ik mocht niet bij haar logeren wat onze relatie moets "geheim" blijven : \
Mjah vooruit dan maar, gelukkig woont m'n beste vriend daar ook dus ik kon daar elk weekend wel terecht, maar doordeweeks niet (Go Figure, 2 weken buiten slapen en dan gaat ze 10 x vreemd )
Anyway, we hadden in het weekend dus alleen maar op zaterdag van 12:00 tot 21:00 de tijd ongv, omdat ik daarna naar m'n beste vriend moest en zondag kwam er toch niks van ivm trugreis, ik zag haar met geluk nog 2 uur voordat ik wegging. Maar goed, dat zijn dus maar 11 uur in een week, en in die 11 uur wist ze het nog voor elkaar te krijgen om mij een paar uur (buiten uiteraard) te laten wachten omdat zij met 'r vriendinnen wat wilde doen waar ik niet bij kon zijn, maar ik bleef wel wachten, want ja, ik wil haar toch zien. Ik ben wat dit betreft een extreem geval, maar zo ging het ook bij het uitgaan, dat kan ik allemaal gaan uitleggen maar dan ben ik over 1 uur nog bezig >>> geen zin in. Anyway, ik denk dat je haar echt duidelijk moet vertellen dat als ze zo doorgaat dat het dan gewoon echt het einde is, meer kan ik niet zeggen, als dat niet helpt de situatie te verbeteren, dan moet je het omwille van jezelf uitmaken denk ik.
Sterkte
Met citaat reageren
Oud 18-01-2003, 21:19
Lilything
Avatar van Lilything
Lilything is offline
Citaat:
Ben nu echt ten einde raad... is het me dit nog wel waard...
ik denk dat je het diep in je hart al wel weet,
zij is jou niet waard!

knuffels.....
__________________
..so what was good..what just slipped out..what went wrong?..oh the way he feels about me has changed....thanks for playing try again! (game over)
Met citaat reageren
Oud 18-01-2003, 21:41
~Sjeherazade~
Avatar van ~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Wat een egoïstische taart!
Met citaat reageren
Oud 18-01-2003, 22:12
Verwijderd
Confronteer haar er echt mee, écht confronteren dus.. zeg dat je er écht mee zit, maar van mijn part ruzie! Maar breng je punt over! Zorg dat ze naar je luistert en je begrijpt, als het d'r dan nóg niets kan schelen.. tja.. hmm... dan haar duidelijk maken dat het voor jou dan niet meer verder kan gaan...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie ik haat mijn leven en beste vriendin laat me stikken
trustnobody
10 30-09-2012 09:20
Psychologie ik haat mijn leven en beste vriendin laat me stikken
trustnobody
1 25-09-2012 17:19
De Kantine Eins zwei drei partyen is saai #971
Verwijderd
500 27-04-2010 02:02
Liefde & Relatie Wat doe je als je je moeder per onegluk hoort roddelen over jou en je vriendin?
G.T.C.
28 23-05-2004 15:49
Liefde & Relatie Constant aan hem denken: dit kan zo niet! Help me!
Francine_Luyckx
9 31-03-2004 22:32
Algemene schoolzaken Dat kan toch niet?!
Monica
20 21-02-2002 20:13


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:13.