Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-10-2005, 22:23
aim
aim is offline
Speelt iemand dit? Ik speel nu WoW en ben aardig ziek van hun gare PvP systeem, en hoorde dat dit in DAoC veel beter is. Maar dat de expansion weer wat minder was ofzo. Ik zou graag even met iemand willen praten die dit spel speelt.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-10-2005, 23:48
Verwijderd
Heb het 1,5 jaar gespeeld, maar ben ondertussne ook alweer zo'n 2jaar ermee gestopt. Als je van WoW komt zal je DAoC verschrikkelijk vinden qua levelen, afaik gaat het daar stukken trager (was wel zo toen ik nog speelde, mischien is het ondertussen beter).

De PvP was best gaaf, maar had na het eerste half jaar te lijden onder zogenaamde opted groups, die helemaal getweaked zijn volgens de laatste "uberspecs" voor de chars. Zulke teams zijn amper te verslaan als je niet zelf ertoe behoort, en als nieuweling zal je daar niet snel tussenkomen. Ik vond zulke groups heel erg spelverpestend en ben dan ook nooit ver gekomen met rvr'en.

Sowieos denk ik dat je beter een ander spel kan zoeken, DAoC is ondertussen 4 jaar oud en begint aan het einde te komen. Er komen de aankomende maanden erg veel mmorpg's uit en eerlijk gezegd ben je beter af als je, net als iedereen, met een schone lei kan beginnen dan in zo'n oud spel pogen in te stappen.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2005, 01:25
Onorthodox
Avatar van Onorthodox
Onorthodox is offline
En dan is deze strip wel een mooi voorbeeld:
http://www.gucomics.com/archives/vie...cdate=20051026

__________________
People like YOU are the reason people like ME need medication
Met citaat reageren
Oud 30-10-2005, 01:35
aim
aim is offline
Citaat:
Blackwater_park schreef op 30-10-2005 @ 00:48 :
Heb het 1,5 jaar gespeeld, maar ben ondertussne ook alweer zo'n 2jaar ermee gestopt. Als je van WoW komt zal je DAoC verschrikkelijk vinden qua levelen, afaik gaat het daar stukken trager (was wel zo toen ik nog speelde, mischien is het ondertussen beter).

De PvP was best gaaf, maar had na het eerste half jaar te lijden onder zogenaamde opted groups, die helemaal getweaked zijn volgens de laatste "uberspecs" voor de chars. Zulke teams zijn amper te verslaan als je niet zelf ertoe behoort, en als nieuweling zal je daar niet snel tussenkomen. Ik vond zulke groups heel erg spelverpestend en ben dan ook nooit ver gekomen met rvr'en.

Sowieos denk ik dat je beter een ander spel kan zoeken, DAoC is ondertussen 4 jaar oud en begint aan het einde te komen. Er komen de aankomende maanden erg veel mmorpg's uit en eerlijk gezegd ben je beter af als je, net als iedereen, met een schone lei kan beginnen dan in zo'n oud spel pogen in te stappen.
Ok dank je voor je info en dat is misschien idd het beste. Welke MMORPG's komen er zoal uit?
Met citaat reageren
Oud 31-10-2005, 12:46
Smobbo
Avatar van Smobbo
Smobbo is offline
www.dracis.net

is een free server, als je de trial version van het spel download kan je hier voor onbepaalde tijd spelen.
Het is natuurlijk nog niet zo goed als het 'echte' spel, maar het geeft iig een goede indruk van het spel.

Ik heb een aantal jaar op de voorloper van deze server gespeeld (www.fallenrealms.net)
Het is gewoon echt een heel cool spel, en de community bij de freeservers zijn meestal nog heel relaxt, niet zo extreem competitief.

Je kan het dus gewoon gratis via de trial version (www.fileplanet.com) op de officiele servers spelen, iets van 14 dagen ofzo, maarja dan kan je amper lvlen (of je speelt non-stop natuurlijk ). Je kan dus ook gewoon na die trial period op de freeservers spelen, zoals bijvoorbeeld ww.dracis.net. Hier staan er nog wat meer:
http://www.gamesites200.com/camelot/
__________________
WOEi !
Met citaat reageren
Oud 31-10-2005, 15:05
Allochthony
Avatar van Allochthony
Allochthony is offline
Ik vond de PVP uit WoW juist wel cool

Een half jaar gelden dan...

Ik ben al mijn account name/email pass vergeten, dus zal ik Blizzard moeten mailen als ik ooit weer aan de gang wil, iemand ervaring met het opvragen van gegevens?
Met citaat reageren
Oud 31-10-2005, 18:13
Verwijderd
Als je PvP wilt moet je Guild War spelen. Daar is de PvP en GvG zeer goed uitgewerkt en voornamelijk de balans. Er bestaan altijd wel van die "groups" die redelijk sterk zijn, zoals Blackwater al zei, maar in GW heb je heel veel dan dit soort groepen, geen een steekt erboven uit en soms wint zelfs een standaard build nog van zo'n getweakte versie als ze goed teamwerk hebben.
Verder zijn er ook echt veel verschillende soorten builds die gebruikt worden.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2005, 19:39
aim
aim is offline
Citaat:
Allochthony schreef op 31-10-2005 @ 16:05 :
Ik vond de PVP uit WoW juist wel cool

Een half jaar gelden dan...

Ik ben al mijn account name/email pass vergeten, dus zal ik Blizzard moeten mailen als ik ooit weer aan de gang wil, iemand ervaring met het opvragen van gegevens?
Juist, een half geleden was het cool. Maar sinds het 'honor' system erin is gebracht zuigt het... World pvp is dood, guilds farmen AB, iedereen afk'ed uit, mensen die hard zuigen in PvP worden rank 10+ omdat ze 12 uur per dag spelen... Niemand in dat spel weet nog hoe et is om te healen en te vechten tegelijk.. niemand weet hoe het is om gezerged te worden en et nog overleven... alles wat ze boeit is vlaggetjes kapen enzo.. waar is de echte pvp.. de 5v5 op een open veld zonder bullshit resources en graveyards.... bah.... memories...
Met citaat reageren
Oud 07-11-2005, 19:49
Dutch-Boost
Dutch-Boost is offline
Citaat:
Robo schreef op 31-10-2005 @ 19:13 :
Als je PvP wilt moet je Guild War spelen. Daar is de PvP en GvG zeer goed uitgewerkt en voornamelijk de balans. Er bestaan altijd wel van die "groups" die redelijk sterk zijn, zoals Blackwater al zei, maar in GW heb je heel veel dan dit soort groepen, geen een steekt erboven uit en soms wint zelfs een standaard build nog van zo'n getweakte versie als ze goed teamwerk hebben.
Verder zijn er ook echt veel verschillende soorten builds die gebruikt worden.
ik sluit me er volledig bij aan
Met citaat reageren
Oud 07-11-2005, 22:35
Onorthodox
Avatar van Onorthodox
Onorthodox is offline
Citaat:
aim schreef op 31-10-2005 @ 20:39 :
Juist, een half geleden was het cool. Maar sinds het 'honor' system erin is gebracht zuigt het... World pvp is dood, guilds farmen AB, iedereen afk'ed uit, mensen die hard zuigen in PvP worden rank 10+ omdat ze 12 uur per dag spelen... Niemand in dat spel weet nog hoe et is om te healen en te vechten tegelijk.. niemand weet hoe het is om gezerged te worden en et nog overleven... alles wat ze boeit is vlaggetjes kapen enzo.. waar is de echte pvp.. de 5v5 op een open veld zonder bullshit resources en graveyards.... bah.... memories...
Nou, dat soort gein heb ik gisteren nog gehad . Met 1 man van lvl 35 en 2 van lvl 36 tegen een paar gastjes van lvl 39.
HEt werd alleen verneukt door 2 ventjes van lvl ??. Maar goed, voordat die kwamen was het wel leuk
__________________
People like YOU are the reason people like ME need medication
Met citaat reageren
Oud 10-11-2005, 21:42
Fietspomp_bv
Avatar van Fietspomp_bv
Fietspomp_bv is offline
De battlegrounds in WoW hebben inderdaad de oude raids de dood in gejaagd En de keren dat mensen dit nog probeerde stond je met 40 vs 40 tegen over elkaar wat te kijken en zo nu en dan vloog er een keer een spell of een pijl over...

Damn wat mis ik die chaos bij XR, Tarren Mill en South Shore, dat er nog een echte veldslag ontstond. Warriors en Palli's en Druids in bearform die hun dood tegenmoet rennen; mages warlocks, druids, shamans en priests die de tegenstanders bestoken met spells and debuffs; Priest, druids, shamans die wanhopig proberen de frontline in leven te houden; rogues en Druids in catform die de supportline van de tegenstanders om zeep proberen te gehelpen... those were the good old days

Wel jammer dat je een dorp/stad niet echt kon veroveren
__________________
Geek inside
Met citaat reageren
Oud 14-11-2005, 10:09
Bruut
Avatar van Bruut
Bruut is offline
Citaat:
Fietspomp_bv schreef op 10-11-2005 @ 22:42 :
Damn wat mis ik die chaos bij XR, Tarren Mill en South Shore, dat er nog een echte veldslag ontstond.
Net alsof je toen niet net als debielen met 1000000000ping tegenover elkaar stond nutteloos spells op elkaar te gooien. Battlegrounds is ook kut maar dat was ook kut

kortom pvp in wow is gewoon kut!
__________________
Bruut for president (y)
Met citaat reageren
Oud 14-11-2005, 21:37
Verwijderd
Citaat:
Bruut schreef op 14-11-2005 @ 11:09 :

kortom pvp in wow is gewoon kut!
Daarom speel ik Guild Wars. Ownage PvP.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2005, 22:13
Bruut
Avatar van Bruut
Bruut is offline
Citaat:
Robo schreef op 14-11-2005 @ 22:37 :
Daarom speel ik Guild Wars. Ownage PvP.
Naar wat ik heb gehoord is dat ook bijzonder matig..

Vandaar dat ik weer Oldschool Ultima Online speel op een freeserver

beste pvp ooit in een mmorpg (publish 15 pvp dan)!!
__________________
Bruut for president (y)
Met citaat reageren
Oud 17-11-2005, 18:36
Verwijderd
Citaat:
Bruut schreef op 14-11-2005 @ 23:13 :
Naar wat ik heb gehoord is dat ook bijzonder matig..
Hoezo dan?
De balans is perfect.
Team arena's, gewone arena's, GvG en Tombs om je uit te leven op PvP.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Games Warhammer Online: Age of Reckoning
Big Boi
211 05-01-2009 01:34
Games Beste RPG
Wielrenner_R
115 15-02-2005 20:47
Games Nieuwe RPG's voor de PC?
WarDevil
27 27-11-2004 14:53
Games [MMORPG] Dark Age of Camelot
Smobbo
7 31-10-2004 17:22
Games Jou favo MMORPG is...
©ha0$
67 24-02-2004 16:36
Games Planetside- Tijd voor een creditcard, of niet?
X-File
18 04-06-2003 08:56


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:07.