Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-01-2003, 15:44
lovesista18
Avatar van lovesista18
lovesista18 is offline
hey allemaal

mijn vriend gaat op dinsdag en woensdag nachtwerk doen bij een hotel, en maandag donderdag en vrijdag als pizzabezorger ook savonds van 4 tot 9 dus ken m dan doordeweeks nie meer zien.wat vinden jullie hiervan, kheb er wel wat van gezegt en toen zij hij dat de weekenden er ook nog waren..graag jullie reactie hierop wat vinden jullie hiervan en zou je een week zonder je vriend/vriendin kunnen?
__________________
all the good things: im worth it...so are you...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-01-2003, 16:55
Esmée
Avatar van Esmée
Esmée is offline
De grootste reden waarom het uit is tussen mij en mijn vriendje... hij werkt vanaf ongeveer 8 uur s avonds tot midden in de nacht, overdag slaapt ie tot eind vd middag. Je kunt het proberen maar het is heel irritant, bij ons leidde het tot (te) veel frustraties
__________________
Terug in NL!
Met citaat reageren
Oud 18-01-2003, 16:57
Verwijderd
tuurlijk kan ik dat, voor een week is dat toch geen ramp of wel?
Met citaat reageren
Oud 18-01-2003, 17:06
vrijgezel16d
vrijgezel16d is offline
Citaat:
spacegirl schreef:
tuurlijk kan ik dat, voor een week is dat toch geen ramp of wel?
volgens mij is dat dan niet voor een week maar voor wat langer
Met citaat reageren
Oud 18-01-2003, 17:22
Verwijderd
Mja, ik zou er zelf geen probleem van maken, als ie in een hotel gaat werken kun je daar toch best even langs gaan?

Nou ja, een vreindin van mij heeft een relatie met een jongen die in het weekend dus barman is op vrijdag en zaterdag, dus dat is dan overdag slapen/lui zijn etc.. Doordeweeks had ie eerst dus ook een baantje in een hotel etc.

Nja, ze gaat gewoon vaak bij em langs, en ziet em tussendoor nog zat

Pizza bezorgen van 4 tot 9, dan kun je hem daarvoor/daarna toch gewoon nog zien of ben ik nou raar???

En ik heb nu geen vriendje, maar zou ik dat wel hebben zou ik wel een week zonder hem kunnen.. Ik zou hem, in jouw situatie, tussendoor nog wel af en toe voor heel eventjes zien enzow..
Met citaat reageren
Oud 18-01-2003, 17:55
Esmée
Avatar van Esmée
Esmée is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:
Ik zou hem, in jouw situatie, tussendoor nog wel af en toe voor heel eventjes zien enzow..
Dat dacht ik ook maar als je hem telkens maar heel eventjes kunt zien word je daar allebei echt niet blij van
__________________
Terug in NL!
Met citaat reageren
Oud 18-01-2003, 18:10
ABrules
Avatar van ABrules
ABrules is offline
nou ja... jullie hebben het hele weekend nog zegt ie... vind wel dat ie gelijk heeft... ik bedoel lijkt me nogal verstikkend als je je vriendin echt elke dag MOET zien... nou ja spreek overigens niet uit ervaring ofzo... maar het lijkt mij zo he...
__________________
No love for myself... and no love for another... The heart, the soul, the life, the passion ...I don't need that shit...
Met citaat reageren
Oud 18-01-2003, 18:23
Verwijderd
Citaat:
Esmée schreef:
Dat dacht ik ook maar als je hem telkens maar heel eventjes kunt zien word je daar allebei echt niet blij van
Nou ja, ik kan het ook verder alleen maar combineren met de situatie waarin ik nu zelf zit, en ik zou nu zelf net zo min tijd hebben om iemand veel te zien. Ik zie veel vrienden amper, ongeveer 1 keer per week, en toch ben ik echt altijd bezig. Het is maanden geleden dat ik me op de bank zat te vervelen omdat ik niks te doen had.

Ik heb dus zelf evenzogoed een druk leventje, en vind dat ook heerlijk. Een vriend met dan ook een druk leven, is dan denk ik voor mij makkelijker omdat ik dan niet zit te niksen denkende, ah was hij maar hier/
Met citaat reageren
Oud 18-01-2003, 19:36
Black Rainbow
Avatar van Black Rainbow
Black Rainbow is offline
Zoiets heb ik ook een tijd gedaan, en dat ging toen prima, overdag slapen tot een uur of 4 dan naar vriendin, daar blijven eten, en uurtje of 10 richting werk, zie je elkaar toch regelmatig, doordeweeks moest ze toch naar school overdag, kon ik mooi slapen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:27.