Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Scholieren.com / Beleidszaken
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-03-2019, 15:56
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Waar is het samenvoegen, hernoemen en dat soort dingen gebleven?

Ik kon dit klusje klaren binnen 1 dag - 1 week.

Subfora hernoemen, samenvoegen, topics naar de nieuwe subforum zetten en dat soort meuk. Dat duurt niet zolang.
1 dag tot 1 week? Hooguit een uurtje bedoel je hopelijk. Misschien 2 als je eerst een testomgeving wilt doen. Maar het zal wel weer vastlopen op het overleggen, niet op de technische implementatie.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Advertentie
Oud 28-03-2019, 16:09
Verwijderd
Driekwart van de resterende actieve userbase heeft IT-clue, Eline Awkward.
Oud 28-03-2019, 16:27
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
De beste stuurlui staan aan wal
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 28-03-2019, 16:43
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
1 dag tot 1 week? Hooguit een uurtje bedoel je hopelijk. Misschien 2 als je eerst een testomgeving wilt doen. Maar het zal wel weer vastlopen op het overleggen, niet op de technische implementatie.
Of pull the trigger en maak een aankondiging aan dat de layout van het forum gaat veranderen.

Nu of nooit.
Oud 28-03-2019, 16:44
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
De beste stuurlui staan aan wal
Nou ja, met al het respect maar... Vind je dit hele gebeuren dan echt zelf allemaal zo goed gaan?
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 28-03-2019, 16:47
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Of pull the trigger en maak een aankondiging aan dat de layout van het forum gaat veranderen.
Nee, dat zie je verkeerd. Daar moet je eerst 8 maanden over discussiëren op Admin, tot iedereen het eigenlijk allang zat is en de gebruikers het opgegeven hebben om het vervolgens dan maar te laten want blijkbaar was het allemaal toch niet zo belangrijk. En als men er 4 jaar later weer over begint post je iets algemeens over hoe forumbazen ook een leven hebben en Jon geen reactie heeft gegeven. Zo'n belangrijke beslissing kun je immers niet zomaar spontaan nemen.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 28-03-2019, 16:51
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Nee, dat zie je verkeerd. Daar moet je eerst 8 maanden over discussiëren op Admin, tot iedereen het eigenlijk allang zat is en de gebruikers het opgegeven hebben om het vervolgens dan maar te laten want blijkbaar was het allemaal toch niet zo belangrijk. En als men er 4 jaar later weer over begint post je iets algemeens over hoe forumbazen ook een leven hebben en Jon geen reactie heeft gegeven.
Oud 28-03-2019, 16:55
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Nou ja, met al het respect maar... Vind je dit hele gebeuren dan echt zelf allemaal zo goed gaan?
Nee, dat vind ik niet. Dingen blijven liggen. En de communicatie zowel binnen het team als naar de leden toe kan een stuk beter. Maar het is niet alsof al het gezeik in dit topic op enige wijze positief bijdraagt

Jon heeft aangegeven een kopie van het forum te maken voor het doorvoeren van de wijzigingen. Dat is het laatste nieuws. De plannen voor de nieuwe indeling liggen klaar.

Dat is de situatie nu.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 28-03-2019, 16:56
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Het was me een genoegen.

Tijdsduur om het forum te vernieuwen: N/A.
Oud 28-03-2019, 16:59
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Nee, dat vind ik niet. Dingen blijven liggen. En de communicatie zowel binnen het team als naar de leden toe kan een stuk beter. Maar het is niet alsof al het gezeik in dit topic op enige wijze positief bijdraagt

Jon heeft aangegeven een kopie van het forum te maken voor het doorvoeren van de wijzigingen. Dat is het laatste nieuws. De plannen voor de nieuwe indeling liggen klaar.

Dat is de situatie nu.
Je snapt dat jij 1/8e bent van de mensen die die informatie kan delen, he? Je weet blijkbaar meer en post het nu pas, na dat gezeik. De afgelopen weken dat er rustig afgewacht werd is er niks gepost. Dus, eh, ja. En aangezien de meeste van dit soort discussies eindigen met radiostilte en dat dat meestal betekent dat er ook niks meer mee gebeurt, is de negativiteit wellicht niet geheel onbegrijpelijk.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 28-03-2019, 17:06
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Je snapt dat jij 1/8e bent van de mensen die die informatie kan delen, he? Je weet blijkbaar meer en post het nu pas, na dat gezeik. De afgelopen weken dat er rustig afgewacht werd is er niks gepost. Dus, eh, ja. En aangezien de meeste van dit soort discussies eindigen met radiostilte en dat dat meestal betekent dat er ook niks meer mee gebeurt, is de negativiteit wellicht niet geheel onbegrijpelijk.
Ach, ik ga er nu vanuit dat het nooit iets gaat worden.
Oud 28-03-2019, 17:15
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Je snapt dat jij 1/8e bent van de mensen die die informatie kan delen, he? Je weet blijkbaar meer en post het nu pas, na dat gezeik. De afgelopen weken dat er rustig afgewacht werd is er niks gepost. Dus, eh, ja. En aangezien de meeste van dit soort discussies eindigen met radiostilte en dat dat meestal betekent dat er ook niks meer mee gebeurt, is de negativiteit wellicht niet geheel onbegrijpelijk.
Heel eerlijk, ik post hier liever niet. Juist door al die negatieve reacties. Die hoe dan ook toch wel komen - is mijn ervaring
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 28-03-2019, 17:20
Verwijderd
Citaat:
De beste stuurlui staan aan wal
Shit ouwe, geef mij de databasedump, de applicatie, en het plan. Vanavond is het klaar hoor, geen zorgen.

Maar ja, dat kan natuurlijk niet want privacy en access dus dat maakt het kansloos opmerken 'beste stuurlui' een reteveilige opmerking om te maken eah?
Oud 28-03-2019, 20:28
Verwijderd
Citaat:
1 dag tot 1 week? Hooguit een uurtje bedoel je hopelijk. Misschien 2 als je eerst een testomgeving wilt doen. Maar het zal wel weer vastlopen op het overleggen, niet op de technische implementatie.
Citaat:
De beste stuurlui staan aan wal
Ik beheer communities met tienduizenden actieve leden die elkaar ieder jaar op vijf fucking continenten ontmoeten. Wat wil jij nou met je "de beste stuurlui staan aan wal", weet je wie er aan wal staat? JIJ EN DE REST VAN DE FBs.

Godverdomme maak het even, stelletje frutsels, dit soort recalcitrant schijtgedrag is voorbehouden aan tieners. For fucks sake.
Oud 28-03-2019, 20:34
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Heel eerlijk, ik post hier liever niet. Juist door al die negatieve reacties. Die hoe dan ook toch wel komen - is mijn ervaring
Het siert je dat je in dit topic het meeste bijdraagt van alle forumbazen
Oud 28-03-2019, 20:44
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Deadlock, hervorm jij even het forum om te laten zien dat het heel makkelijk is. Succes. Ik denk niet dat het zo eenvoudig is namelijk
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 28-03-2019, 20:45
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Deadlock, hervorm jij even het forum om te laten zien dat het heel makkelijk is. Succes. Ik denk niet dat het zo eenvoudig is namelijk
WTF, wat praat je nou?

Het is erg eenvoudig.
Maak is eventjes een forumpje op XenForo of vBulletin, binnen een paar uurtjes heb je een mooi functioneel forumpje.
Oud 28-03-2019, 20:46
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
WTF, wat praat je nou?

Het is erg eenvoudig.
Is goed Destruct! Maak jij er ook 1. laat maar zien dat het zo eenvoudig is
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 28-03-2019, 20:51
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Ik heb bijna 4 jaar geleden een forum aangemaakt voor de leuk en had binnen 2 uur een mooi forum.
Oud 28-03-2019, 20:53
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Is goed Destruct! Maak jij er ook 1. laat maar zien dat het zo eenvoudig is
Je weet eens niet hoe je een forum kan installeren lol, en dan zeggen dat je "denkt" dat het niet eenvoudig is.

Elke malloot kan met twee vingers in de neus een forum installeren.

Oud 28-03-2019, 20:56
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Ik heb niet de juiste knoppen en ook domweg geen ICT-inzicht. Op dit moment ligt de bal weer bij Jon: we hebben hervormingen op papier bedacht en Jon heeft toegezegd een testforum te maken (kopie van het huidige maar dan met onze aanpassingen en met zijn nieuwe software erin). Om dit te versnellen heeft Eline aangeboden om hiermee te helpen.

Tot zover de update. Als er echt weer iets te vermelden valt zal ik proberen jullie wat beter op de hoogte te houden.
Oud 28-03-2019, 20:56
Verwijderd
Citaat:
Deadlock, hervorm jij even het forum om te laten zien dat het heel makkelijk is. Succes. Ik denk niet dat het zo eenvoudig is namelijk
Ik heb adminrechten op tientallen fora en minstens de helft daarvan heb ik zelf gedeployed, wat lul je?
Oud 28-03-2019, 20:57
Verwijderd
Je snapt dat dit soort gezeik mijn werk is eah?
Oud 28-03-2019, 20:58
Verwijderd
Citaat:
Nee, dat vind ik niet. Dingen blijven liggen. En de communicatie zowel binnen het team als naar de leden toe kan een stuk beter. Maar het is niet alsof al het gezeik in dit topic op enige wijze positief bijdraagt

Jon heeft aangegeven een kopie van het forum te maken voor het doorvoeren van de wijzigingen. Dat is het laatste nieuws. De plannen voor de nieuwe indeling liggen klaar.

Dat is de situatie nu.
Dit is echt een PRIMA reactie, Eline, serieus, meen ik oprecht, geen onderliggende bijbedoelingen

Maar dit klinkt heel anders als "beste stuurlui staan aan wal", want volgens mij zijn jullie de stuurlui die aan wal staan, en is het schip ergens op drift op zee UIT HET OOG
Oud 28-03-2019, 20:59
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
O ik heb over de update van Eline heen gelezen . Maar komt op hetzelfde neer.
Oud 28-03-2019, 21:01
Verwijderd
Citaat:
Deadlock, hervorm jij even het forum om te laten zien dat het heel makkelijk is. Succes. Ik denk niet dat het zo eenvoudig is namelijk
Wat jij denkt in dit geval is volstrekt onbelangrijk en waardeloos. Ik hoop dat jij begrijpt dat IT in de breedste zin des woords ons iedere maand een aardige cheque oplevert. Een paar ingreepjes als deze schudden wij zo uit de mouw -- net als iedereen die geen moeite heeft om PDF'jes te roteren.
Oud 28-03-2019, 21:01
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Kunnen jullie nog een ETA geven, of is dat nog niet in toepassing?
Oud 28-03-2019, 21:02
Verwijderd
Citaat:
Ik heb niet de juiste knoppen en ook domweg geen ICT-inzicht. Op dit moment ligt de bal weer bij Jon: we hebben hervormingen op papier bedacht en Jon heeft toegezegd een testforum te maken (kopie van het huidige maar dan met onze aanpassingen en met zijn nieuwe software erin). Om dit te versnellen heeft Eline aangeboden om hiermee te helpen.

Tot zover de update. Als er echt weer iets te vermelden valt zal ik proberen jullie wat beter op de hoogte te houden.
Oud 28-03-2019, 21:03
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Kunnen jullie nog een ETA geven, of is dat nog niet in toepassing?
Goede vraag.
Oud 28-03-2019, 21:06
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Verder graag offtopic zaken op onzin houden i.v.m. de overzichtelijkheid van dit topic. Op dit moment zijn we niet meer op zoek naar specifieke imput (opzet voor het testforum ligt er al). Mocht je nog vragen hebben of čcht iets nieuws willen toevoegen, voel je dan uiteraard vrij om te reageren.
Oud 28-03-2019, 21:14
Verwijderd
Eens even kijken of ik net zo mooi toegang kan krijgen tot dat forum als tot het oude testforum (het huidige forum), hehehe. Is het aapnootmies of boomroosvis?

Meh, ik script wel iets met DNS queries.
Oud 28-03-2019, 21:17
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Kunnen jullie nog een ETA geven, of is dat nog niet in toepassing?
Die is op dit moment nog niet vastgesteld
Oud 28-03-2019, 21:26
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Die is op dit moment nog niet vastgesteld
Tip: vraag dat aan Jon.
Oud 28-03-2019, 21:34
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:

Maar dit klinkt heel anders als "beste stuurlui staan aan wal", want volgens mij zijn jullie de stuurlui die aan wal staan, en is het schip ergens op drift op zee UIT HET OOG
Ik word vooral een beetje moe van de eindeloze stroom aan kritiek. Ik zie ook dat het niet lekker gaat, dat is geen nieuws. Moddergooien draagt gewoon niet bij.

En ondanks dat het volgens iedereen allemaal super makkelijk is, heb ik op dit moment de knopjes, rechten en kennis niet om het te regelen.

Misschien morgen wel, als ik contact met Jon heb gehad, en dan ga ik tijd vrijmaken om die wijzigingen door te voeren. Maar op dit moment kan ik niet zo veel, behalve hier shit over me heen krijgen omdat ik de moeite neem om te reageren in het topic. En dat laatste ben ik flink zat...
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 28-03-2019, 21:40
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Wat doet M@rco eigenlijk nog? Toen ik forumbaas was, deed hij dat soort dingen vrij makkelijk.
Oud 28-03-2019, 21:59
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Die is op dit moment nog niet vastgesteld
Citaat:
Tip: vraag dat aan Jon.
Ik denk niet dat er op dit moment echt een concreet antwoord op is. Zoals gezegd hopen we binnenkort een testforum te hebben. Zit hier veel aids in dan zal het wat langer duren. Bevalt het goed dan kan dit doorgezet worden.

Voor dat testforum ligt de bal op dit moment bij Jon, zoals ook al eerder vermeld.

Dus een concrete datum/tijd is er op dit moment nog niet.
Oud 29-03-2019, 07:34
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ik word vooral een beetje moe van de eindeloze stroom aan kritiek. Ik zie ook dat het niet lekker gaat, dat is geen nieuws. Moddergooien draagt gewoon niet bij.

En ondanks dat het volgens iedereen allemaal super makkelijk is, heb ik op dit moment de knopjes, rechten en kennis niet om het te regelen.

Misschien morgen wel, als ik contact met Jon heb gehad, en dan ga ik tijd vrijmaken om die wijzigingen door te voeren. Maar op dit moment kan ik niet zo veel, behalve hier shit over me heen krijgen omdat ik de moeite neem om te reageren in het topic. En dat laatste ben ik flink zat...
Ja, nee, kijk.De updates die je geeft worden gewaardeerd (en ik ben sowieso een van de mensen die meermalen heeft gezegd dat ik je input waardeer ), het is het gebrek aan updates / veranderingen wat een beetje vermoeiend wordt. Dit topic is alweer anderhalve maand oud, en is een vervolg op een discussie van jaren geleden. Maar a) de uitkomst die gegeven is (we gaan maar wat forumpjes samenvoegen) en hoe lang het duurt om dat te implementeren (alweer weken in plaats van iets wat in een uurtje kan gebeuren) is gewoon nogal jammerlijk om te zien. Dat is verder niet persoonlijk richting jou, maar je bent wel 1/8e van de mensen die nog in 'het team' zit. Vrij hoog in het team, ook nog eens. Dan is het toch niet zo heel gek dat mensen naar jou (en de andere fb's etc.) kijken voor updates en informatie?
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 29-03-2019, 08:04
Verwijderd
Citaat:
Ik word vooral een beetje moe van de eindeloze stroom aan kritiek. Ik zie ook dat het niet lekker gaat, dat is geen nieuws. Moddergooien draagt gewoon niet bij.
Laat ik beginnen met dit statement: als gebruiker vind ik je vaak waardevol en lief naar andere gebruikers toe. Een aanwinst, al ben ik het niet altijd met je eens.

Dat gezegd hebbende, lieve FB+, echt superkut dat jíj er moe van wordt hoor! Laat dit soort kutzooi in de eerste plaats voorkomen en in de tweede plaats oplossen nou nét jouw core business zijn, als FB+. Dát is jouw functie. En dit is exact de reden waarom o.a. ik helemaal genoeg van jou heb als FB+. Je functioneert gewoon niet. Je lijkt ook niet te wíllen functioneren als FB+.

Citaat:
En ondanks dat het volgens iedereen allemaal super makkelijk is, heb ik op dit moment de knopjes, rechten en kennis niet om het te regelen.
Dan communiceer je dat. Maar je laat godverdomme niet zo'n kuttopic als dit ruim drie weken ongemoeid. En met 'je' bedoel ik niet eens jóu specifiek, ik doel daarmee op wie dan fucking ook van "het team".

Citaat:
Misschien morgen wel, als ik contact met Jon heb gehad, en dan ga ik tijd vrijmaken om die wijzigingen door te voeren. Maar op dit moment kan ik niet zo veel, behalve hier shit over me heen krijgen omdat ik de moeite neem om te reageren in het topic. En dat laatste ben ik flink zat...
Nogmaals: suck it up. Hoort bij je als FB+ -- nu blijkt dat er meer achter de vacature zit dan een beetje oeverloos bannen en waarschuwinkjes uitdelen ga je mauwen? Neem godverdomme verantwoordelijkheid die je hóórt te nemen, als FB+. Of stop er gewoon mee want dat lijkt mij de enige zinnige oplossing. Je kunt dit niet.

Laatst gewijzigd op 29-03-2019 om 09:37.
Oud 29-03-2019, 08:11
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Beide partijen zijn op zich wel te begrijpen hierover. Kunnen we nu weer verder tot de orde van de dag ipv alleen maar stront naar elkaar gooien?
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 29-03-2019, 08:18
Verwijderd
Citaat:
Beide partijen zijn op zich wel te begrijpen hierover. Kunnen we nu weer verder tot de orde van de dag ipv alleen maar stront naar elkaar gooien?
Jij hebt hier geen énkele toegevoegde waarde en al helemaal niet de autoriteit om het over "we" te hebben.
Oud 29-03-2019, 09:14
Verwijderd
Citaat:
Ik word vooral een beetje moe van de eindeloze stroom aan kritiek. Ik zie ook dat het niet lekker gaat, dat is geen nieuws. Moddergooien draagt gewoon niet bij.
Dus jij denkt dat dingen VANZELF beter worden als kritiek verstomt? Ooit geschiedenis gehad op school?


Citaat:
Misschien morgen wel, als ik contact met Jon heb gehad, en dan ga ik tijd vrijmaken om die wijzigingen door te voeren. Maar op dit moment kan ik niet zo veel, behalve hier shit over me heen krijgen omdat ik de moeite neem om te reageren in het topic. En dat laatste ben ik flink zat...
Ja, maar jullie zijn ook ongelofelijk incompetent. Als groep én als individuen. Jullie hebben het zelf zo ver laten komen, wij hebben honderd keer aan de bel getrokken maar dat is iedere keer genegeerd. Nu heb je je reet verbrand en moet je op de blaren zitten en je moet echt niet om medelijden of begrip bij mij komen janken.

Laatst gewijzigd op 29-03-2019 om 09:32.
Oud 29-03-2019, 10:58
Verwijderd
Als wij de doelgroep niet zijn en jullie dat actief in je beleid uitdragen, waarom verwacht je dan wel begrip en medeleven van ons?
Oud 31-03-2019, 12:27
Verwijderd
En vooralsnog is er nog stééds niemand die denkt "Ach, laat ik toch maar eens een teken van leven geven in een topic waar wij structureel worden afgemaakt op incompetentie.." of "Ach gut, arme Eline, ze is zo lief en heeft haar hartje zo op de juiste plaats, laat ik eens zien of ik wat kan doen haar bij te staan.."

In het eerste scenario wijs ik nog maar eens op pijnlijke incompetentie als Forumbaas+ en als team in zijn geheel. Kom niet aankakken met "Achter de schermen, ja jongen, dáár gebeurt vanalles!" Want daar heb ik niets aan en bovendien: ik geloof het niet.

1) Wie heeft eindbaas-bevoegdheid als het aankomt op aanstellingen van verantwoordelijkheden? 2) Wie bepaalt of iemand competent is? 3) Zijn jullie het met in ieder geval mij eens dat deze ganse kwestie een non-issue hoort te zijn in een omgeving waar interesse, liefde, en kunde in het (semi-operationele) team zit? 4) Of is het toch vooral een theekransje van nietsnutten die nergens verantwoordelijkheid op willen of durven nemen met als hoofdreden "Oi, het is mijn vrijwillig opgegeven vrije tijd?" Newsflash: vrijwilligerswerk betekent niet ontslag van verantwoordelijkheid en vereiste interesse en liefhebberij voor wat je doet. En ja, ik begrijp verdomd goed dat een stervend forum minder verantwoordelijkheid vereist dan op vrijwillige basis bejaardenhuizen aandoen, maar het principe zit mij ernstig dwars.

In het tweede scenario is naast incompetentie jullie ook nog eens een gebrek aan teamspirit te verwijten. Chapeau.

Ik hoor jullie al denken "Waarom laten die volwassenen ons op een Scholieren-forum niet lekker aanmodderen, het sterft al een stille dood, laat ons lekker in de nadagen genieten van onze titelatuur zonder daadwerkelijk care te hebben want care kost moeite en moeite JA DOEI HE ik heb een leven." Maar even serieus, waar zijn jullie als team mee bezig? Met letterlijk níets, afgezien van een zwakzinnig beredeneerde ban op z'n tijd voor de handjevol gebruikers die hier nog zijn.

Stel jullie eens voor hoe het huidige team het had gedaan, 'n jaar of tien geleden. Volstrekt ondenkbaar. En ook toen was het al highly questionable at times. Maar dít..
Oud 31-03-2019, 12:36
Verwijderd
Nog een scenario, waarvan ik sterk het vermoeden heb dat 't correct is: er komt geen weerwoord of antwoord omdat jullie weten dat wij (c.q. ik) gelijk heb en dat er weinig tegen in te brengen is zonder dat het gepaard gaat met consequenties. En dat er niemand is die met de vuist op tafel durft, wil, of kán slaan. Met andere woorden: "Laat ons lekker aanmodderen in ons incompetente theekransje want dát is wat we willen, zonder kritiek of nakomen van beloftes of redelijkerwijs mensen te woord staan."

PRIMA als dat jullie stilzwijgende conclusie is maar godverdomme zég het dan gewoon. Dan leg ik mij daar bij neer.
Oud 31-03-2019, 12:41
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Waarom maak je je hier zo vreselijk druk over als je zelf toegeeft dat het hele forum een afstervend iets is? Zelf zitten jullie toch ook lekker in een theekransje op een forum waar je al minstens vijftien jaar niet meer de doelgroep bent.

Wat mij betreft zie je vanzelf wel een keer dat het forum er ineens anders uitziet of niet want aan dit soort opmerkingen hebben wij echt helemaal niets.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 31-03-2019, 12:51
Verwijderd
Ja, daar is de doelgroep dus weer. Als wij niet de doelgroep zijn, waarom klagen jullie dan wel over de beste stuurlui staan aan wal, doe het zelf dan, hebben jullie nog input et cetera? Alleen als het jullie te heet onder de voeten wordt is die doelgroep opeens een item en zijn wij oude lullen die er niets van mogen vinden. Maar, newsflash, dat de site toevallig scholieren heet wil nog niet zeggen dat dat de doelgroep van het forum is. OF, kies er voor dat dat wel de doelgroep is en communiceer dat inclusief consequenties. Jaag ons actief weg. Denk niet dat Jon daar gelukkig mee is want wij zijn de reden dat hij gratis geld verdient, maar ik kan me niet serieus voorstellen dat het iemand nog een reet interesseert wat Jon er van vindt.
Oud 31-03-2019, 12:54
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Ja, daar is de doelgroep dus weer. Als wij niet de doelgroep zijn, waarom klagen jullie dan wel over de beste stuurlui staan aan wal, doe het zelf dan, hebben jullie nog input et cetera? Alleen als het jullie te heet onder de voeten wordt is die doelgroep opeens een item en zijn wij oude lullen die er niets van mogen vinden. Maar, newsflash, dat de site toevallig scholieren heet wil nog niet zeggen dat dat de doelgroep van het forum is. OF, kies er voor dat dat wel de doelgroep is en communiceer dat inclusief consequenties. Jaag ons actief weg. Denk niet dat Jon daar gelukkig mee is want wij zijn de reden dat hij gratis geld verdient, maar ik kan me niet serieus voorstellen dat het iemand nog een reet interesseert wat Jon er van vindt.
Als je een account registreert op het forum krijg je nooit ads, maar als je een gast bent krijg je wel ads. (Dus idk) Er zijn maar slechts 10+ leden actief per dag hier, en er zijn per dag ca. 600 gasten. Dus Jon verdient meer aan de bezoekers zonder account dan van ons.
Oud 31-03-2019, 13:06
Verwijderd
Citaat:
Waarom maak je je hier zo vreselijk druk over als je zelf toegeeft dat het hele forum een afstervend iets is? Zelf zitten jullie toch ook lekker in een theekransje op een forum waar je al minstens vijftien jaar niet meer de doelgroep bent.

Wat mij betreft zie je vanzelf wel een keer dat het forum er ineens anders uitziet of niet want aan dit soort opmerkingen hebben wij echt helemaal niets.
Allejezus, waar haal jij dan nu nog het léf vandaan om nóg eens met hetzelfde al lang weerlegde en ronduit onbeschofte plaatje af te spelen? Jullie hebben nérgens wat aan want jullie hebben geen énkele zelfreflectie en geen énkel verantwoordelijkheidsgevoel. Dus het maakt goddomme geen kut uit hoe ik de blijde boodschap verkondig. Als je verwacht dat wij (of tenminste ik) jullie gaan overtuigen en daarbij een arsenaal aan psychologische trucs gaan toepassen heb je het toch heus bij het verkeerde eind. Ik ben helemaal klaar met jullie want jullie kunnen niets en doen niets. Stop er gewoon mee. Jullie kunnen dit niet. En jullie wíllen het niet.

Wat jij zegt is precies die waardeloze kuthouding waar één conclusie bij past: dat jullie naast IT-skills ook volstrekt geen doortastende persoonlijkheden bezitten. Eentje die met een beetje levenservaring en managementskills. Liefde voor het forum.

En nogmaals: dat is allemaal niet erg. Maar maak godverdomme dan als team een statement dat je palliatieve zorg toepast op het forum en that's it. Sluit dan dit kut-subforum, want er zíjn dan geen "beleidszaken" meer waar jullie niets mee kunnen al zouden jullie het willen. Houd het lekker bij kansloos bannen en waarschuwingen uitdelen.

Als je denkt dat ik mij hier druk om maak heb je het overigens mis. Het forum zal mij een zorg zijn. Wat ik wel storend vind is de schaamteloze oncollegiale onkunde van jullie.
Oud 31-03-2019, 15:29
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Ik denk niet dat er op dit moment echt een concreet antwoord op is. Zoals gezegd hopen we binnenkort een testforum te hebben. Zit hier veel aids in dan zal het wat langer duren. Bevalt het goed dan kan dit doorgezet worden.

Voor dat testforum ligt de bal op dit moment bij Jon, zoals ook al eerder vermeld.

Dus een concrete datum/tijd is er op dit moment nog niet.
Ik vraag niet om uit te leggen dat er geen enkele afspraak is gemaakt over een planning van deze werkzaamheden, dat was helaas wel duidelijk.
Oud 31-03-2019, 17:48
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Als je denkt dat ik mij hier druk om maak heb je het overigens mis. Het forum zal mij een zorg zijn.
2 enorme speeches en dan kom je met dit
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:16.