Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-05-2006, 13:48
Verwijderd
Wie studeert er LS&T aan de TU/Delft of kan er iets meer over vertellen? Ik heb de site van de TU/Delft bekeken en een brochure over LS&T aangevraagd en gelezen maar ik zou graag de mening horen van iemand die het zelf studeert.

De toelatingseisen zijn N&G profiel. Als ik na volgend jaar klaar ben heb ik een VWO diploma met C&M en N&G profiel, maar ik vraag af of het niet handig is om bijv. Sk2, Na2 of Wi B2 er nog bij te kiezen volgend jaar. Zou ik daar voordeel bij hebben bij LS&T of is dat overbodig?

Wie helpt mij?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-05-2006, 14:36
Verwijderd
Een vriendin van mij gaat dat doen maar die doet het vanuit Leiden, ze moet wel af en toe naar Delft.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2006, 14:49
Nebel
Avatar van Nebel
Nebel is offline
Citaat:
Kristaco schreef op 09-05-2006 @ 15:36 :
Een vriendin van mij gaat dat doen maar die doet het vanuit Leiden, ze moet wel af en toe naar Delft.
das de eerste jaren altijd zo bij LS&T, (dat je op en neer reist) in je master kan je kiezen

wisb2 lijkt me niet echt nodig (meetkunde), ik heb destijds om dezelfde reden sk2 en na2 (ook wb2) erbij gekozen, bij sk2 leer je niet heel veel meer als bij sk1, het is meer een beetje verdieping, na2 zijn wel totaal andere onderwerpen, volgens mij komen de onderwerpen van na2 wel aan bod bij LS&T maar ik denk dat je het zonder ook prima kan.. Ik ging door de ...-2 vakken de stof van deelvak1 beter begrijpen, omdat ik gewoon meer oefening had maar of je er echt wat aan hebt weet ik niet.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2006, 16:42
Verwijderd
Up!
Met citaat reageren
Oud 02-07-2006, 18:58
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Ehh, open de volgende keer maar gewoon een nieuw topic.
__________________
Met citaat reageren
Oud 03-07-2006, 08:17
Verwijderd
Citaat:
Miracle schreef op 02-07-2006 @ 19:58 :
Ehh, open de volgende keer maar gewoon een nieuw topic.
Waarom? Ik heb nog steeds dezelfde vraag.

Maar ik heb vanmiddag intake gesprek op school en ik moet dus vanmiddag mijn vakken kiezen.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2006, 10:59
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
Ik weet niet of HBO te vergelijken is met UNI, maar anders vond ik mijn wiskunde B12 wel handig, vooral voor de logaritme, maar scheikunde lijkt me nuttiger. Natuurkunde is minder belangrijk.
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Studeren Life, Science & Technology vs. Mechanical Engineering?
Shailendra
0 10-07-2016 17:21
Algemene schoolzaken Major-minor Natuurkunde - Life Science & Technology
Bilbalf
5 28-12-2002 17:22


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:08.