Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-12-2007, 13:42
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Citaat:
Betrouwbare japanse auto's?

Ik moet gaan. We gaan naar het omniversum
Dag maarten!
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Advertentie
Oud 09-12-2007, 13:44
Vlindertje
Avatar van Vlindertje
Vlindertje is offline
Veel plezier topdrop

@TRA: zit je ook bij worldonrails?
__________________
Keep breathing. That's the key. Breathe.
Oud 09-12-2007, 13:44
Verwijderd
Waarom heb je eigenlijk je leeftijdsweergave uit staan? Zo denkt iedereen dat je eeuwig 15 blijft.
Oud 09-12-2007, 13:45
TRA
Avatar van TRA
TRA is offline
Citaat:
Ze staken hier gelukkig niet. Ik weet nog dat we in Noord-Denemarken waren en in 1 dag door Duitsland wilden treinen en die dag gingen ze misschien staken. Ik moest toen om 7 uur in Düsseldorf zijn, anders liep ik EoS mis en toen was ik toch wel bang dat we ergens in Duitsland zouden stranden
Dat komt nog wel. In 2015 verloopt de concessie voor de NS en er kan nog zoveel gebeuren. Wordt er aanbesteed? Wat voor aanbesteding. Welke ellende krijgen we over ons heen? Krijgt Veolia het kernnet gegund? Of Die Bahn? Misschien de Franse Spoorwegen? Wordt er alleen een managementaanbesteding gedaan? En het is al bijna zover!
__________________
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
Oud 09-12-2007, 13:45
TRA
Avatar van TRA
TRA is offline
Citaat:
@TRA: zit je ook bij worldonrails?
Nope, aan de 'ook', jij wel?
__________________
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
Oud 09-12-2007, 13:46
Vlindertje
Avatar van Vlindertje
Vlindertje is offline
Citaat:
Dat komt nog wel. In 2015 verloopt de concessie voor de NS en er kan nog zoveel gebeuren. Wordt er aanbesteed? Wat voor aanbesteding. Welke ellende krijgen we over ons heen? Krijgt Veolia het kernnet gegund? Of Die Bahn? Misschien de Franse Spoorwegen? Wordt er alleen een managementaanbesteding gedaan? En het is al bijna zover!
Yeah

Kun jij dan niet het spoornet gaan beheren?
__________________
Keep breathing. That's the key. Breathe.
Oud 09-12-2007, 13:47
TRA
Avatar van TRA
TRA is offline
Citaat:
Ze hebben een hoge-snelheids-monorail of weet ik hoe het heet ontwikkeld die werkt met magneten, stinkend duur is, maar waarmee je vanaf daar in 2 uur in londen zou kunnen zijn, ofzo.
En wanneer heeft Nederland voor het laatst een robot geproduceerd?
Ehm, klok klepel, de MagLev rijdt in China (ander land ) en is door Siemens (dat bedrijf dat ook in Den Haag/Zoetermeer zit) en ThyssenKrupp ontwikkeld. Twee Duitse bedrijven.
__________________
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
Oud 09-12-2007, 13:47
Vlindertje
Avatar van Vlindertje
Vlindertje is offline
Citaat:
Nope, aan de 'ook', jij wel?
Laatste tijd niet meer. Eerst wel, maar dan vooral om vragen te beantwoorden. Zelf heb ik niet meer zoveel vragen. Als ik wel vragen heb, zijn ze heel specifiek.
__________________
Keep breathing. That's the key. Breathe.
Oud 09-12-2007, 13:49
TRA
Avatar van TRA
TRA is offline
Citaat:
Yeah

Kun jij dan niet het spoornet gaan beheren?
Het beheer van het spoornet ligt bij ProRail, ik denk niet dat dat gaat veranderen. Al willen de decentrale overheden dat wel. Gisteren (of eergisteren?) heeft Bos gezegd staatsbedrijven niet verder te willen privatiseren.

Ik had over de exploitatie (ging over machinistenstakingen).
__________________
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
Oud 09-12-2007, 13:53
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ochja, zo interessant vind ik het ook weer niet. Maar ik geef je met alle plezier gelijk hoor, TRA.

En @Kazet: Ik doe in de week van mijn verjaardag mijn leeftijd aan. Alleen anders dan ziet iedereen gelijk een stom 15-jarig huppelkutje voor zich terwijl ik geen dom huppelkutje ben (dit is niet iets waarbij jouw mening ertoe doet. ). En anders zegt iedereen dat ik nog maar 15 ben en DAT IS WEL EEN BEETJE JONG VOOR EEN FORUMBAAS VIND JE NIET!!?! en anders is er nog een kans dat ze niet doorhebben dat ik 15 ben.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Oud 09-12-2007, 13:55
TRA
Avatar van TRA
TRA is offline
Citaat:
terwijl ik geen dom huppelkutje ben (dit is niet iets waarbij jouw mening ertoe doet. )
Alleen zijn mening doet er dan niet toe? ;o
__________________
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
Oud 09-12-2007, 13:56
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Hij leek me het meest waarschijnlijk om me op dat punt tegen te spreken.

Vind jij me dan ook een dom huppelkutje?
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Oud 09-12-2007, 13:56
Verwijderd
Alle huppelkutjes vinden zichzelf geen huppelkutje. Niet dat ik je nu per se een huppelkutje vind, hoor, maar wie de schoen past, trekt 'm aan. En ach, je luistert waardeloze kutmuziek, maar goed, toen ik 15 was luisterde ik ook nog KoRn.
Oud 09-12-2007, 13:57
TRA
Avatar van TRA
TRA is offline
Ik heb net Amsterdam CS.mp3 gedownload. : para:
__________________
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
Oud 09-12-2007, 13:57
Verwijderd
Ik heb net een CD gedownload met een trein als artwork.
Oud 09-12-2007, 13:59
TRA
Avatar van TRA
TRA is offline
Citaat:
Ik heb net een CD gedownload met een trein als artwork.
__________________
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
Oud 09-12-2007, 14:01
Verwijderd


Prachtig.
Oud 09-12-2007, 14:04
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Citaat:
Alle huppelkutjes vinden zichzelf geen huppelkutje. Niet dat ik je nu per se een huppelkutje vind, hoor, maar wie de schoen past, trekt 'm aan. En ach, je luistert waardeloze kutmuziek, maar goed, toen ik 15 was luisterde ik ook nog KoRn.
Dat vind ik wel een raar principe, dat het feit dat ik zeg dat ik geen huppelkutje ben een soort bewijs is dat ik dat wèl ben (niet dat je dat zo zegt, maar dat was wel zo een jaar of wat geleden toen iedereen mij breezer vond en ik riep dat ik geen breezer was en dat iedereen toen zei dat alle breezers dat zeiden en daarom wel breezer moest zijn)(hoewel ze me toen alleen maar plaagden). Er is ook nog wel iets van zelfkennis. Als jij bijvoorbeeld zegt dat je geen emo bent, dan wil dat niet zeggen dat dat wel zo is omdat er toevallig emo's zijn die zeggen dat ze niet emo zijn.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Oud 09-12-2007, 14:05
TRA
Avatar van TRA
TRA is offline
Venezuela creates own time zone

Venezuela creates its own unique time zone on Sunday, putting the clock back half-an-hour on a permanent basis.

President Hugo Chavez says that an earlier dawn means the performance of the country will improve, as more people will wake up in daylight.

"I don't care if they call me crazy, the new time will go ahead," he said.

But critics say the move is unnecessary and the president simply wants to be in a different time zone from his arch-rival, the United States.

http://news.bbc.co.uk/2/hi/americas/7134927.stm



Haha.
__________________
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
Oud 09-12-2007, 14:06
Verwijderd
Citaat:
Dat vind ik wel een raar principe, dat het feit dat ik zeg dat ik geen huppelkutje ben een soort bewijs is dat ik dat wèl ben (niet dat je dat zo zegt, maar dat was wel zo een jaar of wat geleden toen iedereen mij breezer vond en ik riep dat ik geen breezer was en dat iedereen toen zei dat alle breezers dat zeiden en daarom wel breezer moest zijn)(hoewel ze me toen alleen maar plaagden). Er is ook nog wel iets van zelfkennis. Als jij bijvoorbeeld zegt dat je geen emo bent, dan wil dat niet zeggen dat dat wel zo is omdat er toevallig emo's zijn die zeggen dat ze niet emo zijn.
Nogmaals, ik zeg niet dat je dat wel bent. Ik pixelken je louter, dat is niet voldoende om daar een gefundeerd oordeel over te geven (tenzij je zOoowWww zou typen ofzo).
Oud 09-12-2007, 14:06
TRA
Avatar van TRA
TRA is offline
Wel een aparte tekening, ziet er wel leuk uit.
__________________
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
Oud 09-12-2007, 14:06
Verwijderd
Citaat:
Venezuela creates own time zone

Venezuela creates its own unique time zone on Sunday, putting the clock back half-an-hour on a permanent basis.

President Hugo Chavez says that an earlier dawn means the performance of the country will improve, as more people will wake up in daylight.

"I don't care if they call me crazy, the new time will go ahead," he said.

But critics say the move is unnecessary and the president simply wants to be in a different time zone from his arch-rival, the United States.

http://news.bbc.co.uk/2/hi/americas/7134927.stm



Haha.
Jezus wat een onzin.
Oud 09-12-2007, 14:10
Appeltje
Avatar van Appeltje
Appeltje is offline
hoi!
Ik had geen zin meer om te leren dus toen ging ik maar tv-kijken en nu heb ik nog niet heel m'n beschouwing uit m'n hoofd geleerd.
Oud 09-12-2007, 14:11
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Ik vind CS echt behalve als een huppelkutje over komen.
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Oud 09-12-2007, 14:18
Verwijderd
Citaat:
hoi!
Ik had geen zin meer om te leren dus toen ging ik maar tv-kijken en nu heb ik nog niet heel m'n beschouwing uit m'n hoofd geleerd.
Waarom moet je 'm überhaupt uit je hoofd leren?
Oud 09-12-2007, 14:20
Appeltje
Avatar van Appeltje
Appeltje is offline
Citaat:
Waarom moet je 'm überhaupt uit je hoofd leren?
Omdat ik morgen dat ding mondeling moet presenteren en ik mag alleen een spreekplan erbij houden en het is een examen dus dat is wel belangrijk.
Oud 09-12-2007, 14:25
Verwijderd
Citaat:
Omdat ik morgen dat ding mondeling moet presenteren en ik mag alleen een spreekplan erbij houden en het is een examen dus dat is wel belangrijk.
Ach. Ik heb nog nooit een presentatie uit mijn hoofd geleerd. Dat moet je ook niet doen, dan komt het heel geforceerd over. Als je je gewoon een beetje hebt verdiept in het onderwerp, komt het vanzelf.
Oud 09-12-2007, 14:31
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Mijn basisschool-spreekbeurten had ik altijd helemaal uit mijn hoofd geleerd en dan stond ik naar de muur te kijken, alles opdreunen op een onverstaanbare snelheid.
Nu leer ik wel wat dingen uit mijn hoofd, maar meer de volgorde en waar ik het allemaal over moet hebben, en dan improviseer ik wat. Dat is ook veel leuker om te horen.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Oud 09-12-2007, 14:31
Appeltje
Avatar van Appeltje
Appeltje is offline
Citaat:
Ach. Ik heb nog nooit een presentatie uit mijn hoofd geleerd. Dat moet je ook niet doen, dan komt het heel geforceerd over. Als je je gewoon een beetje hebt verdiept in het onderwerp, komt het vanzelf.
Ja maar dan sla ik de helft over en dan kom ik niet aan die 7 min. en als je te kort praat krijg je punten aftrek.
Oud 09-12-2007, 15:28
Verwijderd
Citaat:
Ze hebben een hoge-snelheids-monorail of weet ik hoe het heet ontwikkeld die werkt met magneten, stinkend duur is, maar waarmee je vanaf daar in 2 uur in londen zou kunnen zijn, ofzo.
En wanneer heeft Nederland voor het laatst een robot geproduceerd?
maglev?

nou ik heb toevallig 2 jaar geleden nog een robot geproduceerd, maar op mijn faculteit worden er jaarlijks enkele honderden gemaakt
Oud 09-12-2007, 15:30
Verwijderd
Citaat:
Ochja, zo interessant vind ik het ook weer niet. Maar ik geef je met alle plezier gelijk hoor, TRA.

En @Kazet: Ik doe in de week van mijn verjaardag mijn leeftijd aan. Alleen anders dan ziet iedereen gelijk een stom 15-jarig huppelkutje voor zich terwijl ik geen dom huppelkutje ben (dit is niet iets waarbij jouw mening ertoe doet. ). En anders zegt iedereen dat ik nog maar 15 ben en DAT IS WEL EEN BEETJE JONG VOOR EEN FORUMBAAS VIND JE NIET!!?! en anders is er nog een kans dat ze niet doorhebben dat ik 15 ben.
het is echt erg he, ik heb een keer toen ik 19 was, gewoon 15 bij m'n naam gezet en toen was het gelijk dat ik helemaal geen verstand had van het onderwerp (ging over kernenergie opslag ed)
Oud 09-12-2007, 15:32
Vlindertje
Avatar van Vlindertje
Vlindertje is offline
Citaat:
het is echt erg he, ik heb een keer toen ik 19 was, gewoon 15 bij m'n naam gezet en toen was het gelijk dat ik helemaal geen verstand had van het onderwerp (ging over kernenergie opslag ed)
Vooroordelen
__________________
Keep breathing. That's the key. Breathe.
Oud 09-12-2007, 15:35
Verwijderd
ik heb ook draadloos internet via m'n buurman, met nog 3 anderen. gaat prima, maar als iedereen gaat downloaden is internet traag.
Oud 09-12-2007, 15:35
Verwijderd
daar hadden jullie het net over.
Oud 09-12-2007, 15:35
Verwijderd
Citaat:
ik heb ook draadloos internet via m'n buurman, met nog 3 anderen. gaat prima, maar als iedereen gaat downloaden is internet traag.
vindt die buurman dat goed?
Oud 09-12-2007, 15:36
Vlindertje
Avatar van Vlindertje
Vlindertje is offline
Dan moet je vooral 's nachts internetten
__________________
Keep breathing. That's the key. Breathe.
Oud 09-12-2007, 15:37
Verwijderd
Citaat:
Ach. Ik heb nog nooit een presentatie uit mijn hoofd geleerd. Dat moet je ook niet doen, dan komt het heel geforceerd over. Als je je gewoon een beetje hebt verdiept in het onderwerp, komt het vanzelf.
van belang is wel dat je de presentatie dan zelf maakt
Ik ging laatst een presentatie geven die iemand anders had gemaakt en bij de laatste slide wist ik niet wat ze bij een bepaald puntje bedoelde, dus dat sloeg ik maar over.
Oud 09-12-2007, 15:40
Vlindertje
Avatar van Vlindertje
Vlindertje is offline
Mijn moeder doet een ontdekking. Als je een nieuw wachtwoord op jouw pc hebt, kun je niet meer inloggen met het oude wachtwoord
__________________
Keep breathing. That's the key. Breathe.
Oud 09-12-2007, 15:42
Verwijderd
Citaat:
vindt die buurman dat goed?
ja want ik betaal hem ervoor, hij heeft pas nog een grotere 'zender' of hoe je dat soort dingen ook noemt gekocht, en heb nu nog beter bereik.
Oud 09-12-2007, 15:53
Vlindertje
Avatar van Vlindertje
Vlindertje is offline
OMG wat een erge foto's
__________________
Keep breathing. That's the key. Breathe.
Oud 09-12-2007, 16:10
Vlindertje
Avatar van Vlindertje
Vlindertje is offline
Ik heb geen zin om mijn artikel te schrijven en ik weet van mezelf dat ik alleen een goed artikel kan schrijven als ik gemotiveerd ben
__________________
Keep breathing. That's the key. Breathe.
Oud 09-12-2007, 17:08
Verwijderd
Citaat:
Ja maar dan sla ik de helft over en dan kom ik niet aan die 7 min. en als je te kort praat krijg je punten aftrek.
7 Minuten is erg weinig, dat praat je zo vol.
Oud 09-12-2007, 17:20
Yoshimare
Avatar van Yoshimare
Yoshimare is offline
heujj
Oud 09-12-2007, 17:23
Verwijderd
Was het junior songfestival nog "leuk"?
Oud 09-12-2007, 17:25
Yoshimare
Avatar van Yoshimare
Yoshimare is offline
Twas geweldig.
Oud 09-12-2007, 17:26
Yoshimare
Avatar van Yoshimare
Yoshimare is offline
Sipke had wel een heel erg fout nederlandse gayaccent.
Oud 09-12-2007, 17:27
Verwijderd
wat gek voor een homo!
Oud 09-12-2007, 17:28
Verwijderd
Citaat:
Twas geweldig.
En hoe was Sylph in bed?
Oud 09-12-2007, 17:29
Yoshimare
Avatar van Yoshimare
Yoshimare is offline
Citaat:
wat gek voor een homo!
Nou, twas net of ie geil was en de zaal probeerde op te hitsen.
Mja hij probeerde dan ook het brits, en das hetzelfde als gay.

Citaat:
En hoe was Sylph in bed?
Ook geweldig.
Oud 09-12-2007, 17:33
Yoshimare
Avatar van Yoshimare
Yoshimare is offline
ik heb spekjes
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Wat saai zeg #243
Verwijderd
500 17-06-2008 01:20
De Kantine Wat saai zeg #212
Verwijderd
500 21-05-2008 19:19
De Kantine Harry Potter en het saaie 200ste Wat Saai Zeg topic.
Cherry Springs
500 09-05-2008 18:48
De Kantine "Wat saai zeg." "Bron?" #174
Verwijderd
500 10-04-2008 17:23
De Kantine Voor de verandering: Wat saai zeg! #165
Missy
500 01-04-2008 11:43
De Kantine Lucky there's a family saai #164
Uice
502 31-03-2008 20:27


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:14.