Oud 30-09-2010, 14:26
Verwijderd
Dan maak ik wel even een nieuwe! Met mij gaat het goed, met ons ook. Lekker in het nieuwe huisje <3
Advertentie
Oud 30-09-2010, 16:12
Verwijderd
Fijn, Sidhe! Klinkt een stuk beter dan een tijdje geleden.

Hier ook goed, goed nieuws voor hem en indirect dus ook voor mij
Oud 30-09-2010, 17:46
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
tvp.


ot: ga hem zo ophalen ^^
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 30-09-2010, 18:34
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Ik mis soms het begin, toen we nog hele lieve mailtjes en smsjes naar elkaar stuurde. Nu doen we dat ook nog wel, maar veel minder. Hm. Tijd om daar verandering in te brengen!

Met collega's enzo gaat het ook goed, alhoewel ik nog niet echt aansluiting heb gevonden. Sommige mensen delen duidelijk lief en leed en ik zie dat nog niet zo zitten... Mjah, apart.
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 30-09-2010, 18:43
Verwijderd
Hmmm... gisteren kwam het erop neer dat hij problemen heeft met slapen. Ik vroeg dus hoe het kwam. Hij zei dat het mijn schuld was. Ik: wat doe ik dan? Hij: niet hier zijn...

awwww <3

Rustig Muut, rustig.
Oud 30-09-2010, 19:01
indigo
Avatar van indigo
indigo is offline
(Wat is tvp?)

En verder zie ik hem gelukkig morgen weer als deze vreselijk stressige dag/ nacht en tentamen voorbij gaat zijn. Dan meteen wel een weekend met erg veel mensen erbij, maargoed, daarna kan ik weer bij hem zijn en dat is fijn! En nu maar hopen dat we binnenkort een huisje krijgen.
__________________
you may say i'm a dreamer, but i'm not the only one (john lennon, imagine)
Oud 30-09-2010, 19:10
Verwijderd
Offtopic: terugvindpost
Oud 30-09-2010, 19:15
Philosophy
Avatar van Philosophy
Philosophy is offline
Gelukkig is het morgen weer vrijdag.
__________________
Ik maak je dood met een blije mus.
Oud 30-09-2010, 19:47
Verwijderd
Ik snap niet dat hij nog niet gek van me wordt, maar ik ben er blij mee want ik ben heel erg verliefd <3
Oud 30-09-2010, 20:01
Verwijderd
Relaxed dat we dit soort dingen zo oplossen zonder dat het een groot drama wordt. Ik begin ons steeds beter te vinden, al moet ik niet te enthousiast worden

Laatst gewijzigd op 30-09-2010 om 23:39.
Oud 01-10-2010, 09:59
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Hem deze week super veel gezien, en dat was leuk. Mis m als hij er niet is.. Ook al een beetje over ´ons´ gepraat, en als mensen aan hem vragen of ik al zn vriendin ben zegt hij ´nóg niet´ Hij voelt al wel een beetje als mn vriendje hihi, fijn gevoel.
Gister feestje gehad en grappig om te merken dat ik echt totaaaal geen zin heb in andere jongens. Hem nog gesmst en hij smste lief terug, maar merk dat ik echt veel behoefte heb aan bevestiging. Gister vond ik zijn smsjes maar stom en niet lief genoeg
Dit weekend verhuizen!!!!!!!!
__________________
Love was surely made for fools like me
Oud 01-10-2010, 10:09
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Morgen is-ie jarig en dan zie ik hem eindelijk weer. Van maandagochtend tot zaterdagmiddag moeten wachten, is duidelijk te lang
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 01-10-2010, 12:21
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Hij heeft zijn smsje die ik gister stom vond maar eigenlijk best lief was helemaal goed gemaakt met zijn uber lieve smsje van net
__________________
Love was surely made for fools like me
Oud 01-10-2010, 16:08
Daantjer
Avatar van Daantjer
Daantjer is offline
kut, meer niet
Oud 01-10-2010, 16:14
Verwijderd
Hmm kwam er net achter dat m'n grote jeugdliefde naar mijn stad gaat verhuizen, want hij stuurde een berichtje dat we maar snel wat moesten gaan drinken. En meneer de Duitser (meer dan een jaar geleden 1x gezien, maar ik heb blijkbaar indruk gemaakt?) zit me zo te spammen dat ik langs moet komen met allemaal suggestieve teksten dat ik er een beetje bang van wordt. What is up with the world
Oud 01-10-2010, 17:59
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Beetje teleurgesteld. Ben al sinds maandag behoorlijk ziek, bij de huisarts geweest, antibiotica en prednison gekregen. Dinsdag nog gaan werken maar naar huis gestuurd door collega's, woensdag en gister thuisgebleven en vandaag weer rustig aan geprobeerd. Hij was maandag en dinsdag bij me en dan is hij wel lief enzo maar hij doet ook niet even iets extra's ofzo, snapt niet dat ik even ga liggen/slapen of dat het te ver voor me is om naar de bushalte te lopen. Hij wil me geen kus geven omdat ie bang is dat ie ziek wordt maar slaapt wel de hele nacht bij me in hetzelfde bed? Woensdag en donderdag is ie weer naar huis gegaan en dan belt ie ook niet even om te vragen hoe het gaat ofzo, wel een smsje maar meer ook niet. Had het fijn gevonden als ie hier was geweest, boodschappen gedaan had, gewoon er voor me geweest was als ik een hele dag thuis terwijl ik me niet lekker voel en nergens lucht voor heb. Snap dat het voor hem ook niet simpel is om een vriendin te hebben die zo af en toe wel en zo af en toe niets kan maar hij kent me dan toch ook juist supergoed? Net belt ie me op om te vragen waar ik een of andere douchestang gekocht heb en dan vraagt ie verder ook niet hoe het gaat ofzo

M'n moeder benoemt het telkens als ik haar aan de telefoon heb (die belt elke dag) en dan ontken ik het omdat ik niet wil dat ze hem zo afschildert maar eigenlijk is het wel waar Snap wel dat het te maken heeft met jongens en ziek zijn maar ik vind het toch niet leuk. Ga morgen voor het weekend naar hem toe, hoop dat ie dan toch wat liever is
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 01-10-2010, 18:19
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
@Daantje_0705: Heb je hem wel verteld dat je er zo over denkt?

OT: Hier gaat het nog steeds heel goed. Vind het wel jammer dat ik hem nu een paar daagjes niet zie. Maar ach.. Straks lekker naar een feestje. Doordat ik elk weekend zo druk ben mis ik veel feesten omdat ze die altijd in het weekend plannen. Maar dit feestje is op een vrijdag Das straks lekker gezellig doen met mensen die ik al een tijdje niet heb gezien.
Oud 01-10-2010, 19:29
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
Citaat:
Beetje teleurgesteld. .............. Ga morgen voor het weekend naar hem toe, hoop dat ie dan toch wat liever is
Ik zou persoonlijk meer dan een beetje teleurgesteld zijn. Een vriendje hoort toch juist te bellen en vragen hoe je je voelt als je ziek bent?
Ik zou hem vertellen hoe je je voelt, en duidelijk maken dat je het niet leuk vind. Ws heeft ie niet eens door dat jij het zo vervelend vindt.
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Ads door Google
Oud 01-10-2010, 20:35
Dvine
Avatar van Dvine
Dvine is offline
Citaat:
Beetje teleurgesteld. Ben al sinds maandag behoorlijk ziek, bij de huisarts geweest, antibiotica en prednison gekregen. Dinsdag nog gaan werken maar naar huis gestuurd door collega's, woensdag en gister thuisgebleven en vandaag weer rustig aan geprobeerd. Hij was maandag en dinsdag bij me en dan is hij wel lief enzo maar hij doet ook niet even iets extra's ofzo, snapt niet dat ik even ga liggen/slapen of dat het te ver voor me is om naar de bushalte te lopen. Hij wil me geen kus geven omdat ie bang is dat ie ziek wordt maar slaapt wel de hele nacht bij me in hetzelfde bed? Woensdag en donderdag is ie weer naar huis gegaan en dan belt ie ook niet even om te vragen hoe het gaat ofzo, wel een smsje maar meer ook niet. Had het fijn gevonden als ie hier was geweest, boodschappen gedaan had, gewoon er voor me geweest was als ik een hele dag thuis terwijl ik me niet lekker voel en nergens lucht voor heb. Snap dat het voor hem ook niet simpel is om een vriendin te hebben die zo af en toe wel en zo af en toe niets kan maar hij kent me dan toch ook juist supergoed? Net belt ie me op om te vragen waar ik een of andere douchestang gekocht heb en dan vraagt ie verder ook niet hoe het gaat ofzo

M'n moeder benoemt het telkens als ik haar aan de telefoon heb (die belt elke dag) en dan ontken ik het omdat ik niet wil dat ze hem zo afschildert maar eigenlijk is het wel waar Snap wel dat het te maken heeft met jongens en ziek zijn maar ik vind het toch niet leuk. Ga morgen voor het weekend naar hem toe, hoop dat ie dan toch wat liever is
Ik vind het een beetje grof gezegd dat het met mannen en ziek zijn te maken heeft. Maar mijn vriend is juist superlief tegen mij en voor mij als ik ziek ben. Pasgeleden had ik longontsteking en heeft hij bijna 2 weken lang gekookt, boodschappen gedaan en een beetje voor me gezorgd wanneer ik het nodig had. Het enige wat ik deed was de was en de afwas.. En kleine beetje schoonmaken. Meer lukte ook echt niet. Ik vind het geen benodigdheid dat hij dit voor mij doet, maar het is wel fijn dat hij het voor me wilt doen.

Maar zoals ik hoor hoe jouw vriend zich ertegenover opsteld dan zou ik het zeker wel aankaarten..

OT: We zijn flink aan het verbouwen en het is leuk Maar ook een beetje eng om zoveel geld uit te geven Televisie, laminaat en bank..
__________________
What good is religion when it's eachother we despise
Oud 01-10-2010, 20:40
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb het er niet meer met hem over gehad omdat ik hem dinsdag voor het laatst gezien heb (naja woensdagochtend toen ik nog sliep) en het liever niet telefonisch wil bespreken. Morgen zie ik hem weer en dan wil ik wel even met hem praten. Denk dat hij gewoon ook niet door heeft hoe ik me voel en dat dit echt wel heftiger is dan normaal (heb altijd wel een heftige vorm van astma maar nu ook nog bronchitis). Heb hem net wel een smsje gestuurd dat ik hem mis en graag weer bij hem wil zijn en met hem wil knuffelen en naast hem wil slapen en daar kreeg ik wel ene heel lief berichtje op terug. Weekend maar ff zien Over het algemeen kunnen we dingen wel goed bespreken.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 01-10-2010, 21:26
Verwijderd
Kut.
Maar het is nu dus wel duidelijk dat het niet meer gaat werken. En stiekem voel ik me een beetje gebruikt toen hij het moeilijk had en heb ik er spijt van dat ik hem een tweede kans gaf. Maar ik weet nu wel zeker dat het beter zo is.. Ben er alleen wel weer behoorlijk kapot van.

Maar morgen is lekker mijn feestje en over twee weken naar New York, even aan de leuke dingen denken..
Oud 02-10-2010, 04:20
Miek
Avatar van Miek
Miek is offline
Verwarring
__________________
Addicts of communication..
Oud 02-10-2010, 09:31
Verwijderd
Ik heb geen idee hoe ik me moet voelen. Dan ben ik boos, 2 minuten later wil ik alleen nog maar huilen en nu voel ik ongeveer niks meer. Maar uiteindelijk komt het erop neer dat ik me er niet bij neer kan leggen dat het over is, en ik dat ook helemaal niet wil. Alleen snap ik niet hoe dat kan, want hij heeft echt meer dan genoeg gedaan om hem nooit meer te vergeven. Bovendien zou het dan toch niet beter gaan. Maar toch..
Oud 02-10-2010, 10:39
Trance Maniak
Avatar van Trance Maniak
Trance Maniak is offline
Citaat:
Verhaal
Waarschijnlijk heeft hij dat niet door...anders begint hij ook niet doodleuk over een douchekop.

Als advocaat van de duivel.
Ik vind het wel makkelijk om te denken dat je er maar van uitgaat dat de ander zomaar even iets extra's doet. Natuurlijk willen we dat allemaal... Die verwachting komt dan niet uit, en voila, de teleurstelling is geboren.
Ik denk dat als je het had aangegeven hoe ziek je was en wat hulp kon gebruiken, hij de eerste zou zijn om iets te ondernemen. En zelfs misschien meer, omdat je dan je wensen aangeeft.


ot: heftig weekje, niet wat tussen ons is gebeurd. Maar goed,ik heb me best gedaan om er voor haar te zijn!
Om dit soort momenten, merk ik echt dat ik om haar geef.
Oud 02-10-2010, 12:38
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
heerlijk om hem elke dag te zien. het "samenwonen" gaat goed! en ik krijg ook al wat meer mn eigen vrienden, hij heeft een baantje en ik hopelijk binnenkort ook. dus dan zijn we ook wat meer het huis uit. dat is ook wel gezond.
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Advertentie
Oud 02-10-2010, 12:45
Verwijderd
Het gaat heel goed Hij is helaas wel een weekje weg voor z'n werk, en morgen is hij jarig, maar dus niet thuis. Erg jammer wel, maar goed, dan vier ik het wel alleen Hij is zo ongelooflijk lief <3
Oud 03-10-2010, 10:06
Atelier Madame
Avatar van Atelier Madame
Atelier Madame is offline
woei het is een fijn weekend samen (L) bruiloft en verjaardag gehad en dan ons heerlijk al stelletje gedragen.

Enige is dat er een beetje gedonder was in de vriendengroep met 1 vriendin die nogal de neiging heeft zichzelf zieilig te vinden..
__________________
Zo moet het eigenlijk altijd zijn, het leven. Een feestelijk en hartstochtelijk spel gespeeld met oude en nieuwe vrienden
Oud 03-10-2010, 11:21
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Heb er gister eventjes met hem over gepraat. Hij had geloof ik niet zo door dat ik me echt ziek voelde vooral omdat ik wel gewoon wilde gaan werken (maar als ie nadenkt en me goed kent dan weet ie ook wel dat ik altijd wil gaan werken). Daarnaast had ie het heel druk met z'n studie en was ie ook niet veel thuis geweest. Geloof iig niet dat ie het expres deed. Zie hem het weekend ook wel weinig maar wel lekker nog een uurtje in bed liggen knuffelen net <3
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 03-10-2010, 17:55
Verwijderd
Woei ^^
Oud 03-10-2010, 20:26
Akhlys
Avatar van Akhlys
Akhlys is offline
Lol, voor het eerst sinds ik op kamers zit voel ik me zo verschrikkelijk beroerd..
__________________
"Half bezopen is een gebrek aan doorzettingsvermogen" / "Een eendagsvlieg die zijn dag niet heeft, is nooit grappig"
Oud 03-10-2010, 20:36
Verwijderd
Argh, ik wil nu al terugrijden. Weekend was fijn. Hij is liev&sagt <3. En geweldig.
Oud 03-10-2010, 20:36
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
misschien moet ik stoppen met verlangen/zoeken naar perfectie
Oud 03-10-2010, 20:41
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Hmmm, het is fijn. <3
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 03-10-2010, 22:03
Boas
Avatar van Boas
Boas is offline
Citaat:
misschien moet ik stoppen met verlangen/zoeken naar perfectie
Dit.
__________________
goddamn, you play some mean banjo!
Oud 04-10-2010, 09:23
Verwijderd
Fijn weekend gehad Het is fijn om hem bij me te hebben wanneer ik beslissingen neem of nadenk of in paniek raak over mijn toekomst. Hij hoeft niet zoveel te doen, maar er gewoon zijn is genoeg. Dat snapt hij en dat is echt heel fijn. Het is fijn om te merken dat ik na mijn Frankrijkavontuur nog steeds kan instorten en in paniek kan raken bij hem. Omgekeerd is dat ook zo, dat is fijn. Gisteren raakt hij om niks in paniek en dan kan ik hem ook gewoon zeggen 'Zeg, nou stop eens met je aanstellen, jij hebt daar moeite mee, so be it, er zijn ergere dingen. Nou hou je mond en raap je bij elkaar' en dat pikt hij dan ook op

Komend weekend ga ik naar hem toe, eindelijk weer een weekend alleen

Daarnaast is mijn zus echt heel lief <3
Oud 04-10-2010, 12:01
groovy
Avatar van groovy
groovy is offline
Hier gaat alles zijn gangetje, al voel ik me echt beroerd. Denk dat ik de griep heb. Maar ik moet zoveel doen en heb helemaal niet de tijd om ziek te zijn, maar ondertussen kan ik alleen maar aan mijn warme bed denken...

Hij is verder wel lief, al moeten we nog een beetje onze weg vinden nu we ineens een eigen huisje hebben. Ik heb daar volgens mij meer moeite mee dan hem..daardoor ben ik soms niet erg lief tegen hem . Blurgh, kruip zo toch maar mijn bed in denk ik, heb even geen zin meer in deze dag en in me ziek te voelen..
Ads door Google
Oud 04-10-2010, 12:26
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline


Al mijn vriendinnetjes zijn jaloers
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 04-10-2010, 16:58
Verwijderd
Ik prijs mij gelukkig met mijn lieve vriendje. <3
Oud 04-10-2010, 20:25
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Misschien heeft het toch iets geholpen dat ik met hem gepraat heb Was niet helemaal lief toen hij thuiskwam en helemaal gestressed met het eten bezig omdat ik het al veel te laat vond en hij zei dat net ik me morgen niet moest gaan haasten met eten omdat hij vroeg weg moest maar gewoon rustig aan moest doen en dat ie anders later wel zou eten. En hij gaat morgenochtend voor ie weggaat voor me stofzuigen
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 04-10-2010, 20:46
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Vond het zo lief om te horen dat hij zich soms af vraagt hoe hij mij aan de haak heeft geslagen.. zo bijzonder ben ik in mijn ogen niet, maar in de zijne duidelijk wel en dat is soms best fijn om te horen
Daarnaast een bewogen weekend gehad, en ik baalde achteraf dat ik dronken was zaterdagnacht en hem niet meer kon helpen met onze andere veel te dronken vriend die opeens een soort break down kreeg..
Snap best dat ik hem irriteerde omdat ik niet helder was, maar vind het niet fijn en voel me dan achteraf wel schuldig..
Maar ja, morgen zijn we (echt heel gek) gewoon ook nog een hele dag samen hetzij onder andere omstandigheden, maar als ik maar bij hem ben maakt me dat verder niks uit..

<3
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 05-10-2010, 07:29
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Ik heb nog steeds het allerbeste vriendje dat er te krijgen is. Liefde ftw!
Oud 05-10-2010, 09:23
-Bambi
Avatar van -Bambi
-Bambi is offline
KUT en ik heb dr geen ander woord voor.
Oud 05-10-2010, 09:25
-Bambi
Avatar van -Bambi
-Bambi is offline
Citaat:
Ik heb geen idee hoe ik me moet voelen. Dan ben ik boos, 2 minuten later wil ik alleen nog maar huilen en nu voel ik ongeveer niks meer. Maar uiteindelijk komt het erop neer dat ik me er niet bij neer kan leggen dat het over is, en ik dat ook helemaal niet wil. Alleen snap ik niet hoe dat kan, want hij heeft echt meer dan genoeg gedaan om hem nooit meer te vergeven. Bovendien zou het dan toch niet beter gaan. Maar toch..
precies hoe ik me nu voel
Oud 05-10-2010, 12:06
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Samenwonen met beste vriendin is leuk!
En hem zie ik vanavond ein-de-lijk weer! De laatste keer was echt veeeel te lang geleden, maar gelukkig smst hij echt super lief
__________________
Love was surely made for fools like me
Oud 05-10-2010, 14:59
Verwijderd
Ik voel me echt raar. Ik heb er nu al 3 dagen niet meer om gehuild, ik denk er niet eens zoveel aan. Ik weet dat hij vanavond een afspraakje heeft met iemand waar hij toen wij nog wat hadden ook al af en toe mee aan het flirten was. En het is nu nog geen week uit, maar het maakt me niet eens uit wat er gaat gebeuren, ik vraag het me niet eens af. Ik voel me nu al meer over hem heen als de vorige keer na 2 maanden.
Ben echt bang dat ik me straks weer heel erg slecht ga voelen en dit maar tijdelijk was... Maar nu kan ik echt niks bedenken waarin hij me nog zou kunnen kwetsen, ik geloof niet dat ik dat nog toe laat..

En iedereen vraagt steeds hoe het met me gaat en dat het zo erg voor me is dat hij me nu weer heeft laten stikken, maar ik kan niks anders zeggen dan: het maakt me niet zo heel veel uit, ik weet nu dat hij het niet waard is.
Oud 05-10-2010, 15:29
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
De keus is aan mij. Als het aan hem ligt gaan we het weer proberen. En hoe graag ik het ook wil, hoe verliefd ik ook ben, er blijft een lichte twijfel. We gaan vanavond uit eten en praten. Ik laat het maar op me afkomen.
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Oud 05-10-2010, 16:20
Akhlys
Avatar van Akhlys
Akhlys is offline
Ik heb jullie advies van een tijdje terug opgevolgd en er een punt achter gezet. Het is jammer, maar het voelde gewoon niet prettig meer met haar. Het ging wel moeizaam, ze was er kapot van en wilde niet meer weg. Gelukkig zonder ruzie uit elkaar gegaan, dus dat is wel positief.
Iig weer tijd om me op school te focussen en binnenkort maar weer wat met vrienden afspreken.
__________________
"Half bezopen is een gebrek aan doorzettingsvermogen" / "Een eendagsvlieg die zijn dag niet heeft, is nooit grappig"
Oud 05-10-2010, 16:35
Verwijderd
Sterk van je .

En knuffels aan iedereen met liefdesverdriet.

OT: Ja, niet veel te melden omdat ik hem niet meer heb gezien, maar op msn is het leuk .
Oud 05-10-2010, 17:36
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Jeetje, wat was vandaag heftig en zwaar en bijzonder en interessant en mooi en moeilijk en vermoeiend en confronterend.
Maar heb ook t gevoel dat ik nu weer een heel stuk dichter bij hem ben komen te staan..
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 05-10-2010, 18:09
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Het weekend was relaxed, leuk om dat vriendinnetje weer te zien enzo Gisteren officieel mijn diploma gekregen. Er zijn maar weinig mensen geslaagd van de groep met wie ik begonnen ben, best gek. Maar de mensen die ik wel gezien heb, waren leuk.
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:42.