Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-10-2013, 13:34
naomi1996
Avatar van naomi1996
naomi1996 is offline
Hey ik heb nu een maandje een vriend die ik heel leuk vind !! we gaan steeds wat verder. hij heeft al pittig veel ervaring en ik niet echt zeg maar. Nu wist hij niet zo goed wanneer ik verder wilde gaan dus vond hij het wel een goed idee als ik inergatief neem als ik er klaar voor ben. helemaal goed alleen ik weet niet zo goed hoe ik het moet aanpakken.

Maar ik weet niet zo goed hoe ik dat wil doen, dus mijn vraag is hoe kan ik het best inergatief nemen en wat vinden jongens het lekkerste?
Met citaat reageren
Oud 15-10-2013, 13:46
Verwijderd
Het enige wat je moet doen is hem uitkleden en/of hem bij ze lul grijpen. Hij snapt de hint dan wel.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2013, 13:48
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
als eerste: het is initiatief.

En het hoeft helemaal niet heel ingewikkeld te zijn! Je kan gewoon zelf wat verder gaan (dus hem wat verder uitkleden, strelen, je handen in z'n onderbroek stoppen enz) of je kan het hem gewoon zeggen (ik zou wel graag....).
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 15-10-2013, 13:50
Verwijderd
Citaat:
Hey ik heb nu een maandje een vriend die ik heel leuk vind !! we gaan steeds wat verder. hij heeft al pittig veel ervaring en ik niet echt zeg maar. Nu wist hij niet zo goed wanneer ik verder wilde gaan dus vond hij het wel een goed idee als ik inergatief neem als ik er klaar voor ben. helemaal goed alleen ik weet niet zo goed hoe ik het moet aanpakken.

Maar ik weet niet zo goed hoe ik dat wil doen, dus mijn vraag is hoe kan ik het best inergatief nemen en wat vinden jongens het lekkerste?
Als jongen vind ik eerlijk gezegt het pijpen het lekkerste maar je moet niet vergeten dat het ook belangrijk is wat jij leuk/lekker vindt. Je kan natuurlijk starten met gewoon kussen en zo rustig verder gaan. je handen de vrije loop laten, elkaar uitkleden. als hij echt van jou houd zal hij alles wel lekker vinden hoor.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2013, 14:07
Verwijderd
Dick aanraken.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2013, 15:31
naomi1996
Avatar van naomi1996
naomi1996 is offline
oke top dank jullie zijn er nog meer tips ?
Met citaat reageren
Oud 15-10-2013, 16:00
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
als hij echt van jou houd zal hij alles wel lekker vinden hoor.
Goede redenering.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2013, 17:35
Verwijderd
Citaat:
oke top dank jullie zijn er nog meer tips ?
Als hij ervaring heeft volgt de rest vanzelf.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2013, 18:57
Verwijderd
Citaat:
als hij echt van jou houd zal hij alles wel lekker vinden hoor.
Ik hou zielsveel van mijn vriendin, maar zou het niet echt waarderen als ze vol haar tanden in me ballen o.i.d. zet.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2013, 00:24
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Citaat:
Ik hou zielsveel van mijn vriendin, maar zou het niet echt waarderen als ze vol haar tanden in me ballen o.i.d. zet.
Valt me van je tegen, als ze daar mee begint stuur je haar dan ff door naar mij
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Met citaat reageren
Oud 16-10-2013, 08:38
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
oke top dank jullie zijn er nog meer tips ?
Zorg dat je een beetje ontspannen bent, en vraag anders aan hem wat hij lekker vindt. Iedereen is anders. Doe niet iets waar je nog niet klaar voor bent.

En qua wat een jongen lekker vindt.....tja verschilt dus per persoon. Gepijpt worden vind ik bijvoorbeeld ook heel fijn, maar sommige mannen vinden dat juist helemaal niks. De een vindt op zijn hondjes heel fijn, de ander misschien juist niet. Kortom....

Communiceer met hem, en ontdek samen wat jullie fijn vinden.
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie hoe moet ik het aanpakken
henk001
1 03-11-2014 10:58
Seksualiteit Hoe moet ik het aanpakken?
SMD
4 17-01-2009 18:59
Liefde & Relatie Hoe moet ik dit nou in godsnaam aanpakken?
doublerw
31 08-09-2008 23:33
Liefde & Relatie hoe moet ik het aanpakken ??? hulp gevraagd
casual dreamer
12 30-05-2005 21:58
VWO Eindexamen Grieks..... hoe moet ik het aanpakken???
Calimero1
1 16-05-2005 10:46
Psychologie hoe moet ik het vertellen
Verwijderd
13 03-12-2003 09:43


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:00.