Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-06-2005, 21:06
Verwijderd
edit

Laatst gewijzigd op 16-07-2009 om 20:43.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-06-2005, 21:12
Cookie
Avatar van Cookie
Cookie is offline
(laatste zin) dat zou ik idd doen. Jullie hebben beide "fouten" gemaakt en probeer daar samen over te praten.

Toen ik je post las dacht ik bij elk nieuw stukje van: goh was een asociaal kind, maar toen ik verder las werd het weer minder en zo ging het bij elk punt. Ik weet dus niet wat ik er van moet denken
Porbeer e ruit te komen
__________________
Tumtiedum hups.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2005, 21:14
Hellboy
Avatar van Hellboy
Hellboy is offline
Ik heb zo et idee dat ze een btje een eigenheimer is geworden. Als zij iets niet leuk vind, dan laat ze dat ook merken zoals met je vriend. Eerlijk gezegd vind ik, zoals ik et nu lees, haar meer zo'n opschepster/slet (niet beledigend bedoeld).

Ik zou et wel weten, en er meteen een punt achter zetten. Ze kan (of wil) geen tijd vrij maken. Ik ben bang dat ze je gewoon aan het vergeten is. En ik zou et dan ook meteen voor gezien houden.
__________________
"Ow, crap."
Met citaat reageren
Oud 09-06-2005, 22:17
Havik
Havik is offline
Ik herken nogal veel. Ik ben zelf ookwel een strebertje en met veel vroegere vriendschappen heb ik een tijd van "concurrentie" gehad. Tuurlijk wil je interessant zijn, je wilt andere laten zien dat het goed gaat. Ik denk eigenlijk dat iedereen wel een perfect leventje wil en dat iedereen wel perfect (of iig met een goed leven) wil zijn. Met sommige kan je dan gewoon geen vriendschap hebben, met sommige kom je eruit.

*1 vriendin die ik al heel lang ken daar concurreer ik nog steeds met alles een beetje mee ( ze heeft altijd bij mij op school gezeten en gelijkwaardige dingen gedaan, dan vergelijk je nu eenmaal snel)
*1 vriendin zij na 2 jaar vriendschap dat het niet meer ging, dat we echt moesten stoppen met concurreren of dat het anders niet meer hoefde. Wij hebben nu een heel hechte vriendschap, niks moet alles mag, we hoeven nix meer te bewijzen.
*1 vriendin ben ik eigenlijk uit het oog verloren, uit verplichting bel ik haar weleens op of omgekeerd, maar nooit zijn we nog echt op ons gemak. Alles voelt gewoon nep. Zou haar niet meer als vriendin beschouwen eigenlijk.

Mijn punt? Najah het ligt een beetje aan jullie karakters, heb jij de behoefte om bevriend te zijn, heb jij die energie voor die vriendschap over? Vecht er dan voor praat met haar en werkt dat niet stop er dan mee. Je hebt nu misschien andere mensen met wie alles beter gaat, geniet van hen.

Soms is het gewoon moeilijk om met oude vrienden om te gaan.... mensen veranderen. En wanneer je ouder wordt (ik merk het op mijn 19e al) zal je vast ook normalere banden krijgen met mensen!

Ik hoop dat je wat aan mijn gezwets hebt
Met citaat reageren
Oud 09-06-2005, 22:38
De Zwartkijker
Avatar van De Zwartkijker
De Zwartkijker is offline
Is het nooit in je opgekomen dat die verhalen van jouw vriendin niet helemaal waarheidsgetrouw kunnen zijn?
__________________
En Nu Ga Je Dansen Klootzak
Met citaat reageren
Oud 13-06-2005, 09:52
Verwijderd
edit

Laatst gewijzigd op 16-07-2009 om 20:45.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2005, 14:57
Linn_daa
Avatar van Linn_daa
Linn_daa is offline
Citaat:
Hellboy schreef op 09-06-2005 @ 22:14 :
Ik heb zo et idee dat ze een btje een eigenheimer is geworden. Als zij iets niet leuk vind, dan laat ze dat ook merken zoals met je vriend. Eerlijk gezegd vind ik, zoals ik et nu lees, haar meer zo'n opschepster/slet (niet beledigend bedoeld).

Ik zou et wel weten, en er meteen een punt achter zetten. Ze kan (of wil) geen tijd vrij maken. Ik ben bang dat ze je gewoon aan het vergeten is. En ik zou et dan ook meteen voor gezien houden.
Ze wil je idd kwijt lijkt het wel alsof ze je gebruikt heeft , en nu keihard dumpt op een lullige manier. ze zegt wat ze denkt; dit is misschien wel een goede eigenschap, maar hoe zij het overbrengt is niet leuk. Ga met haar praten, en maak desnoods NU een afspraak *ook al kan ze 0ver n maand pas weer * praat met haar, en beslis of je meer wil afspreken, of dat je elkaar definitief niet meer ziet. Probeer er met haar uit te komen. succes. xx
__________________
When Im thinking of you, I got butterflies..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Irriteer me dood aan beste vriendin
blubvisje89
23 07-07-2011 16:38
Liefde & Relatie beste vriendin
dwight88
11 21-08-2005 13:02
Psychologie Ik en mijn (ex-)beste vriendin.... what to do!
Verwijderd
15 15-03-2005 19:48
Liefde & Relatie Beste vriendin vertrouwt me niet
Sitroentje
2 22-02-2005 15:33
Liefde & Relatie Mijn 'beste'vriendin & ik
°sparkling°
6 07-09-2004 20:56
Verhalen & Gedichten [verhaal] Chrisje
Angeles
17 29-01-2003 19:29


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:08.