Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-06-2016, 23:23
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Ik krijg vanavond een 'huiskamerconcert' van Bruce Springsteen.
Hoe wastie? Volgens mij heeft m'n moeder volop staan soppen daaro.
__________________
Who's this jabroni?
Advertentie
Oud 15-06-2016, 12:45
aumgn
Avatar van aumgn
aumgn is offline
Citaat:
Hoe wastie? Volgens mij heeft m'n moeder volop staan soppen daaro.
Geen idee! Gek genoeg was er niks van te horen bij mij binnen. Heb nog even overwogen om er langs te lopen s avonds maar op de bank liggen was aanlokkelijk.
__________________
There was a shopping mall, now it's all covered with flowers.
Oud 15-06-2016, 16:43
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Praktijkexamen gehaald vandaag
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 15-06-2016, 16:44
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Goedzo
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 15-06-2016, 17:29
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Grote meid!
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Oud 15-06-2016, 22:23
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Praktijkexamen gehaald vandaag
Gefeli!
__________________
Who's this jabroni?
Oud 16-06-2016, 06:07
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Dank!
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 16-06-2016, 21:18
Verwijderd
SCHÖDINGER OMG OMG OMG CHECK DIT!!!
http://www.dumpert.nl/mediabase/6805...erhit_(7).html
Oud 17-06-2016, 09:40
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Ik heb de zomer al meteen in mijn bol! Gelukkig is het goed barbecueweer vandaag.
Oud 17-06-2016, 09:58
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Het examen van gisteren heb ik verkloot, veel met formules en rekensommen, maar die van vandaag was master. Het was hetzelfde examen als de vorige keer en daarbij had een klasgenoot dit examen naar me gemaild als oefenexamen. Ik had hem dus van de week nog helemaal gemaakt én nagekeken met Google en mijn vriendin. Ik zei al de hele week dat de kans vrijwel niet aanwezig was dat ik dat (oefen)examen nog eens zou krijgen en voila

Het wordt geen 10, want er was een opdracht waarvan ik even niet meer wist hoe ik de berekening moet beëindigen, maar fuck het, ik heb wel een voldoende dus ik ben blij.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 17-06-2016, 09:59
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Oh, en ik ging net naar de dierenwinkel voor advies, Rood doet namelijk nogal moeilijk qua snoepjes en ik vind het zo lullig dat Zwart wel alles lust, en toen kreeg ik een heel probeerpakket mee van dat meisje goeie dag vandaag.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 18-06-2016, 10:20
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Mensen die op MP 1 hele cent boven de vraagprijs gaan bieden
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 18-06-2016, 12:54
Verwijderd
We zijn gister met mijn kat naar de dierenarts gegaan voor jaarlijkse inentingen. We kwamen terug met een verdoofde kat die misschien dood ging. Ze hadden haar tanden getrokken, ontstekingsremmers geïnjecteerd voor kaak en nieren, en ze kreeg witte bloedlichaampjes ingespoten. De dierenarts was bang dat ze het niet zou overleven, want ze is al 15. Vanmorgen was ze even zeurderig en knuffelig als normaal
Oud 19-06-2016, 00:52
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Ik had de kat per ongeluk opgesloten in de huiskamer vannacht. Vanmorgen 2 plasplekken en een achterlijk dikke bolus op de bank rook lekker joh toen ik binnenkwam.
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 19-06-2016, 12:02
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Kijk, zo leren ze je het wel af!
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Oud 23-06-2016, 11:11
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
riool overstroomd hier, wc en douche blank met goor water. Gelukkig niet al teveel in de gang (houten vloer).
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 23-06-2016, 11:16
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Phoebe, jouw kelder nog droog?
Zag net foto's van Den Haag HS, mensen lopen met de broek opgestroopt en zonder schoenen door de stationshal.
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 23-06-2016, 11:17
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Met hardlopen net wel veel last gehad van de plassen, maar gelukkig hier in de straat of in huis totaal geen overlast
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 23-06-2016, 12:40
Mr Soija
Avatar van Mr Soija
Mr Soija is offline
Citaat:
Phoebe, jouw kelder nog droog?
Zag net foto's van Den Haag HS, mensen lopen met de broek opgestroopt en zonder schoenen door de stationshal.
Die zag ik ook ja. En mensen die met auto door een te diepe plas proberen te rijden.
Ik snap echt niet dat die HS tunnel als een badkuip is gebouwd.
__________________
Forumnist.
Oud 23-06-2016, 13:02
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Gaat dit over dat ene filmpje met die Mercedes op NOS.nl?
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 23-06-2016, 15:36
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Citaat:
Gaat dit over dat ene filmpje met die Mercedes op NOS.nl?
dat was iets verder weg, tussen CS en HS in
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 23-06-2016, 15:54
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
SCHÖDINGER OMG OMG OMG CHECK DIT!!!
http://www.dumpert.nl/mediabase/6805...erhit_(7).html
Ik zie dit nu pas, maar dit is wel een uniek dingetje. Een paupernummer gezongen door een man die duidelijk geen pauper is, maar zich wel in die levensstijl wil storten. Hij verraad zichzelf door zijn dictie en het feit dat hij weet wat quinoa is.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 23-06-2016, 17:14
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
heb de hele middag mijn kop gebroken om de naam van dit legendarische zangduo te herinneren. Weet toevallig dat dit een van Elmie zijn favo zomernummers is.
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 23-06-2016, 17:16
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
mijn zoon maakt een playlist met 'alle slechte nummers die jullie altijd opzetten'
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 23-06-2016, 17:21
Verwijderd
Citaat:
heb de hele middag mijn kop gebroken om de naam van dit legendarische zangduo te herinneren. Weet toevallig dat dit een van Elmie zijn favo zomernummers is.
[filmpje]
Oud 23-06-2016, 17:29
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Citaat:
mijn zoon maakt een playlist met 'alle slechte nummers die jullie altijd opzetten'
Al vol op aan het puberen zo te horen!
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Oud 23-06-2016, 18:30
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
mijn zoon maakt een playlist met 'alle slechte nummers die jullie altijd opzetten'

Kun je je daar ook op abonneren?
Oud 23-06-2016, 19:34
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Phoebe, jouw kelder nog droog?
Zag net foto's van Den Haag HS, mensen lopen met de broek opgestroopt en zonder schoenen door de stationshal.
Ik ben vandaag nog niet in de kelder geweest, maar ik had vast wel iets gehoord van een van de buren

Ik zag ook foto's van de Binckhorst enzo! Bizar
Citaat:
mijn zoon maakt een playlist met 'alle slechte nummers die jullie altijd opzetten'
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 24-06-2016, 09:34
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Tijd om van Schrödinger te horen wat hij van de Brexit vindt!
Oud 24-06-2016, 11:25
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Als de vijftigplussers niet hadden meegestemd had Remain gewonnen. Ik vind dat er een bovengrens moet zijn aan de leeftijd waarop je nog mag stemmen. Mensen die nu 18 zijn gaan krijgen een puinhoop cadeau van tuig dat over vijf jaar dood is.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 24-06-2016, 12:26
Verwijderd
Citaat:
ik ben benieuwd wanneer de eerste Brexit geboren wordt
Oud 24-06-2016, 12:56
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
Als de vijftigplussers niet hadden meegestemd had Remain gewonnen. Ik vind dat er een bovengrens moet zijn aan de leeftijd waarop je nog mag stemmen. Mensen die nu 18 zijn gaan krijgen een puinhoop cadeau van tuig dat over vijf jaar dood is.
Er zijn ook ouderen die wel logisch na kunnen denken.
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 24-06-2016, 15:48
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Er zijn ook ouderen die wel logisch na kunnen denken.
Ja, maar bejaarden hoeven de consequenties van de Brexit minder hard te voelen. Daarom zou hun stem niet moeten tellen. De Leave-stem van veel ouderen is een laatste middelvinger naar achteren voordat ze doodgaan.

Overigens ben ik niet geheel serieus.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 24-06-2016, 17:30
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
riool overstroomd hier, wc en douche blank met goor water. Gelukkig niet al teveel in de gang (houten vloer).
Neee uhl
Citaat:
mijn zoon maakt een playlist met 'alle slechte nummers die jullie altijd opzetten'
held hoe oud is hij nu?

Citaat:
Als de vijftigplussers niet hadden meegestemd had Remain gewonnen. Ik vind dat er een bovengrens moet zijn aan de leeftijd waarop je nog mag stemmen. Mensen die nu 18 zijn gaan krijgen een puinhoop cadeau van tuig dat over vijf jaar dood is.
vijftigplussers zijn over vijf jaar dood?
Oud 24-06-2016, 17:31
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik ga woensdag naar Polen
Oud 24-06-2016, 17:38
aumgn
Avatar van aumgn
aumgn is offline
Citaat:
Als de vijftigplussers niet hadden meegestemd had Remain gewonnen. Ik vind dat er een bovengrens moet zijn aan de leeftijd waarop je nog mag stemmen. Mensen die nu 18 zijn gaan krijgen een puinhoop cadeau van tuig dat over vijf jaar dood is.
https://twitter.com/SimonNRicketts/s...45810862940160
__________________
There was a shopping mall, now it's all covered with flowers.
Oud 24-06-2016, 17:39
aumgn
Avatar van aumgn
aumgn is offline
Vandaag de hele dag een liveblog over brexit bijgehouden. Ik wil nu alleen nog maar praten over het feit dat Poepon bij Boluspor gaat voetballen.
__________________
There was a shopping mall, now it's all covered with flowers.
Oud 24-06-2016, 22:19
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Tijd om van Schrödinger te horen wat hij van de Brexit vindt!
Tja, wat kun je er over zeggen. Cameron heeft tweemaal gespeeld en verloren. Eerst belooft hij een referendum aan het plebs om gekozen te worden (vermoedelijk niet eens nodig), met het idee dat hij zo de EU onder druk kan zetten om met concessies te komen. De klungelachtige poging tot chantage faalt, waarna Cameron met droge ogen de "deal" gaat verdedigen tegenover de schromelijk onderschatte hoeveelheid strontmongolen die vervolgens voor de Brexit stemmen. Het is jammer dat de meeste van die Brexit-stemmers dement en/of achterlijk zijn, zodat ze niet door zullen hebben wat ze nu eigenlijk gedaan hebben en er misschien nog iets van kunnen leren.

TL;DR: mensen zijn dom.
Oud 25-06-2016, 13:12
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
Citaat:
Vandaag de hele dag een liveblog over brexit bijgehouden. Ik wil nu alleen nog maar praten over het feit dat Poepon bij Boluspor gaat voetballen.
haha
__________________
stikkiedikkie hopstapsnee reldeldee
Oud 25-06-2016, 20:35
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik kijk/lees nooit het nieuws, omdat het toch alleen maar dood en verderf is, dus ik was helemaal niet op de hoogte van de Brexit.

Maar was het een goede zet? Ik zag wel dingen over dalende koersen enzo, maar ik weet niet of dat tijdelijk is of dat dit echt mega gevolgen heeft voor de hele wereld.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 25-06-2016, 20:50
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik kijk/lees nooit het nieuws, omdat het toch alleen maar dood en verderf is, dus ik was helemaal niet op de hoogte van de Brexit.

Maar was het een goede zet? Ik zag wel dingen over dalende koersen enzo, maar ik weet niet of dat tijdelijk is of dat dit echt mega gevolgen heeft voor de hele wereld.
De Britse jongeren die ik ken zijn er niet blij mee, omdat het voor hen in de toekomst mogelijk lastiger wordt om buiten de UK te wonen of werken. Hoe en wat er precies op lange termijn gaat veranderen moet allemaal nog duidelijk worden en de gehele procedure van uittreding zal vanaf het aftreden van Cameron nog twee jaar duren.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 25-06-2016, 22:11
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
vijftigplussers zijn over vijf jaar dood?
Als het aan mij ligt wel.
Oud 25-06-2016, 22:58
aumgn
Avatar van aumgn
aumgn is offline
Citaat:
Ik kijk/lees nooit het nieuws, omdat het toch alleen maar dood en verderf is, dus ik was helemaal niet op de hoogte van de Brexit.
Ben je dan niet ooit nieuwsgierig over wat er allemaal gaande is?
__________________
There was a shopping mall, now it's all covered with flowers.
Oud 25-06-2016, 23:09
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Met ellende lees ik teletekst, wel nieuws maar geen nare beelden.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 26-06-2016, 10:34
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ben je dan niet ooit nieuwsgierig over wat er allemaal gaande is?
Nee, niet echt.
Het is vooral zelfbescherming hoor. Het is niet zo dat het me niet boeit, ik word er gewoon pissig van dat mensen elkaar allemaal vreselijke dingen aandoen.

Ik las bijvoorbeeld alweer een tijd terug in de Metro dat Anders Breivik zat te zeiken over zijn cel en dat het allemaal onmenselijk was hoe hij werd behandeld. En daar kan ik me zo ontzettend kwaad over maken! Nu ik eraan denk, word ik alweer pissig, want die man moeten ze lekker ergens in een kelder flikkeren en als hij geluk heeft, krijgt hij elke dag vers brood en water, die schoft. Onmenselijk, boehoe, dat had je lekker moeten bedenken voor je onschuldige jongeren ging doodschieten.

En daarom dus
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 26-06-2016, 13:32
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Ik las bijvoorbeeld alweer een tijd terug in de Metro dat Anders Breivik zat te zeiken over zijn cel en dat het allemaal onmenselijk was hoe hij werd behandeld. En daar kan ik me zo ontzettend kwaad over maken! Nu ik eraan denk, word ik alweer pissig, want die man moeten ze lekker ergens in een kelder flikkeren en als hij geluk heeft, krijgt hij elke dag vers brood en water, die schoft. Onmenselijk, boehoe, dat had je lekker moeten bedenken voor je onschuldige jongeren ging doodschieten.
Breivik doet dat vooral om te trollen. Als rechtse conservatief zal hij zelf ook vinden dat de straffen in Noorwegen veel te mild zijn. Hij heeft een Playstation 2 en dreigde dat ie in hongerstaking zou gaan als die niet vervangen zou worden door een Playstation 3; dat is duidelijk ironisch bedoeld. Hij wil vanuit zijn gevangenis nog steeds invloed hebben op het debat, en dat heeft ie.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 26-06-2016, 14:38
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
150
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 26-06-2016, 14:52
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Breivik doet dat vooral om te trollen. Als rechtse conservatief zal hij zelf ook vinden dat de straffen in Noorwegen veel te mild zijn. Hij heeft een Playstation 2 en dreigde dat ie in hongerstaking zou gaan als die niet vervangen zou worden door een Playstation 3; dat is duidelijk ironisch bedoeld. Hij wil vanuit zijn gevangenis nog steeds invloed hebben op het debat, en dat heeft ie.
Ja, dat stoort me. Ik vind dat er voor dat soort mensen speciale regels moeten komen. Bijvoorbeeld dat het een prima idee is om hem te laten verhongeren als hij daar zin in heeft.
Citaat:
Stem je wel?
Jazeker, en als het tijd is om te stemmen, verdiep ik me in het politieke geneuzel, tot op zekere hoogte.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 26-06-2016, 15:03
Verwijderd
Phoebe, wat herkenbaarrrrrr
Oud 26-06-2016, 16:35
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Ik vind eigenlijk dat veel meer mensen niet zouden moeten stemmen, en het gewoon zouden moeten overlaten aan de topintellectuelen. Jammer genoeg zijn de strontmongolen het daar niet mee eens, waardoor het noodzakelijk is dat ook slecht geïnformeerde niet-strontmongolen gaan stemmen.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:18.