Oud 26-06-2016, 16:40
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Ja, dat stoort me. Ik vind dat er voor dat soort mensen speciale regels moeten komen. Bijvoorbeeld dat het een prima idee is om hem te laten verhongeren als hij daar zin in heeft.
Volgens mij geldt die regel voor iedereen. Niemand mag je dwingen om te eten.

Overigens vind ik het prima dat de straffen in Noorwegen zo mild zijn, want hun misdaadcijfers behoren tot de laagste ter wereld en de kans is groot dat daar een causaal verband tussen is. Dat Breivik mensen zo ver krijgt om te zeggen dat hij zwaarder gestraft moet worden, is dus een slechte zaak. Als de media hem echt willen raken, moeten minder aandacht besteden aan dat getroll.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Advertentie
Oud 27-06-2016, 21:24
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik had vandaag mijn herexamen. Mijn 'laatste kans' herexamen. Als ik deze heb gehaald, krijg ik volgende week mijn diploma. Als ik deze niet heb gehaald, moet ik in november nog een keer examen doen op dit onderdeel.

Mijn mentor deed supervaag over de cijfers toen ik er vorige week om vroeg, zei dat hij ze niet had, wat erg wonderbaarlijk is, want hij wist wel dat ik herexamen moest doen. Vandaag heb ik aan een andere leraar om mijn cijfers van de laatste examens gevraagd. Die ik vandaag heb herkanst had ik echt verneukt, dacht ik, maar ik had een 5.1, dus dat viel alles mee. Voor die andere die ik wel goed had gedaan en dat ook wist, had ik een 7

EN NU BEN IK BEST WEL NERVEUS de diploma uitreiking is namelijk volgende week dinsdag al, dus ze moeten me vandaag of morgen gaan bellen/mailen dat ik geslaagd ben. Of niet. En dat voelt precies zoals de middelbare school, niet durven plassen, omdat je dan de telefoon niet kan aannemen en misschien je belletje van school mist. Het heeft ook wel weer iets nostalgisch wat dat betreft
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 27-06-2016, 21:28
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik vind eigenlijk dat veel meer mensen niet zouden moeten stemmen, en het gewoon zouden moeten overlaten aan de topintellectuelen. Jammer genoeg zijn de strontmongolen het daar niet mee eens, waardoor het noodzakelijk is dat ook slecht geïnformeerde niet-strontmongolen gaan stemmen.
Overigens ben ik het hier wel mee eens. Maar ja, hoe ga je testen of iemand een klapmongool is? En de topintellectuelen (ironisch genoeg typte ik dat 2x fout :herp) kunnen ook net zo goed klapmongolen zijn.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 28-06-2016, 17:35
aumgn
Avatar van aumgn
aumgn is offline
Vooral ook jammer dat topintellectuelen veelal niet weten hoe bedrijven, wijken en 'normale' mensen in elkaar steken.
__________________
There was a shopping mall, now it's all covered with flowers.
Oud 28-06-2016, 22:13
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ook dat.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 29-06-2016, 08:06
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Citaat:
Ik ging net even met de ING chatten en die chat is super informeel ze vroeg gelijk naar mijn voornaam en sprak me aan met je en jij. Dat mag ik wel, ik voel me altijd stokoud als ze me mevrouw achternaam en u noemen.
Noem mij maar ouderwetsch, maar ik vind het behoorlijk onprofessioneel. Zelfs voor een chat.
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 29-06-2016, 10:20
aumgn
Avatar van aumgn
aumgn is offline
Ik vind die chats vooral erg geforceerd hip en informeel. Ik krijg altijd jeuk van die goedkope marketingacties.
__________________
There was a shopping mall, now it's all covered with flowers.
Oud 29-06-2016, 10:28
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Ik had laatst iets met een retour van Adidas en daar kon je appen met de klantenservice, werkte ook prima!
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 29-06-2016, 10:47
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
ja, ik appte laatst ook met een bedrijf, (ook over een retourartikel) echt veeeel handiger dan chatten/mailen/bellen.
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 29-06-2016, 11:00
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Met de Vodafone chat heb ik niet zulke goede ervaringen.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 29-06-2016, 12:06
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Als de vijftigplussers niet hadden meegestemd had Remain gewonnen. Ik vind dat er een bovengrens moet zijn aan de leeftijd waarop je nog mag stemmen. Mensen die nu 18 zijn gaan krijgen een puinhoop cadeau van tuig dat over vijf jaar dood is.
Of als de opkomst onder de 'jeugd' hoger was was het ook Remain gebleven.. Overigens lijkt mij een gewogen stemsysteem wel wat; dat naar mate je ouder wordt (60+ en verder, ik roep maar wat) je stem gewoon minder zwaar telt.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 29-06-2016, 12:10
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Vooral ook jammer dat topintellectuelen veelal niet weten hoe bedrijven, wijken en 'normale' mensen in elkaar steken.
Mjah, als ik moet kiezen tussen een beleid dat bedacht is door een partij topintellectuelen of een beleid dat is bedacht door een partij strontmongolen dan weet ik wel waar ik mijn geld op inzet
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 29-06-2016, 16:56
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
Of als de opkomst onder de 'jeugd' hoger was was het ook Remain gebleven.. Overigens lijkt mij een gewogen stemsysteem wel wat; dat naar mate je ouder wordt (60+ en verder, ik roep maar wat) je stem gewoon minder zwaar telt.
Ik schrok ook wel van de opkomstcijfers onder de jongeren! Rond de 30% onder de categorie 18-24 en rond de 80% voor de 65+'ers. Ja, dan begrijp ik wel dat de conservatieve stem wint, ja...
Oud 29-06-2016, 16:57
aumgn
Avatar van aumgn
aumgn is offline
De cijfers over die leeftijdsbrackets waar iedereen het over heeft zijn overigens gebaseerd op een peiling van YouGov waar ook in stond dat 'remain' zou winnen.
__________________
There was a shopping mall, now it's all covered with flowers.
Oud 29-06-2016, 16:59
aumgn
Avatar van aumgn
aumgn is offline
Niet dat ik daarmee wil zeggen dat ik de tendens 'hoe ouder hoe groter de kans op remain' niet zie, maar het is wel goed om een paar korrels Himalayazout bij te nemen.
__________________
There was a shopping mall, now it's all covered with flowers.
Oud 29-06-2016, 20:36
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Ik nomineer dit als zomerhit 2016, in navolging van eerdere posts. Die jongen in het blauw doet me denken aan Axel/Haubenmeissie

__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 29-06-2016, 20:45
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
Citaat:
Ik nomineer dit als zomerhit 2016, in navolging van eerdere posts. Die jongen in het blauw doet me denken aan Axel/Haubenmeissie

[filmpje]
Ho...ly...shit
__________________
stikkiedikkie hopstapsnee reldeldee
Oud 29-06-2016, 20:50
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
Ik zing ook nog regelmatig Starla's klapper
__________________
stikkiedikkie hopstapsnee reldeldee
Oud 29-06-2016, 20:59
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
Maar wisten jullie...dat Gewoon Rutger meer hits heeft?
En meer borsthaar en kilootjes.
Wel nog hetzelfde bloesje én dansje.

__________________
stikkiedikkie hopstapsnee reldeldee
Oud 29-06-2016, 23:49
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Wow hij past wel veel beter in het plaatje van de gemiddelde volkszanger nu.
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 30-06-2016, 21:05
Mr Soija
Avatar van Mr Soija
Mr Soija is offline
Citaat:
Ik nomineer dit als zomerhit 2016, in navolging van eerdere posts. Die jongen in het blauw doet me denken aan Axel/Haubenmeissie

[filmpje]
DE muziek en melodie zijn nog best prima. ;x
__________________
Forumnist.
Oud 01-07-2016, 10:44
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Is hier iemand met een slimme meter, en zo ja: wat vind je ervan, heb je een app of Toon waarmee je alles bijhoudt? Ze worden hier nu gratis aangeboden door de netbeheerder (de slimme meter, dus) maar ik weet niet of ik dat echt wil, of wat nou precies mijn voordeel is. Het enige voordeel dat ik heb gehoord is dat je niet meer je standen hoeft door te geven, maar dat kost 5 minuten per jaar dus dat is nou ook niet echt de moeite. En dat je per maand kan betalen wat je hebt verbruikt, maar ik vind een spreiding over het jaar juist handiger.

Wat ik vooral een vervelend idee vind is dat de netbeheerder kan zien wanneer ik thuis ben en op welke momenten van de dag er veel wordt gebruikt. Dat idee staat me nogal tegen.
En waarom wil de netbeheerder dit zo graag dat ze het gratis aanbieden? Wat is hun voordeel?
Mogen de gegevens ook gebruikt worden in strafzaken? Kan het OM die gegevens vorderen?
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 01-07-2016, 10:56
Mr Soija
Avatar van Mr Soija
Mr Soija is offline
Bij mn schoonmoeder hielp zo'n slimme meter ze niet inzien dat ie al maanden defect was en niks doorgaf, totdat zij zelf aan de bel trok. :')
__________________
Forumnist.
Oud 01-07-2016, 10:58
Mr Soija
Avatar van Mr Soija
Mr Soija is offline
Hun voordeel is denk ik minder administratiekosten en minder verrekeningen.
__________________
Forumnist.
Oud 01-07-2016, 14:39
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
IK BEN GESLAAGD!
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 01-07-2016, 14:42
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Overigens zus, ik heb er een en ik had geen keuze. Net voor het eerst naar gekeken, geen idee wat ik ermee moet.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 01-07-2016, 15:31
Verwijderd
Gefeliciteerd
Oud 01-07-2016, 15:54
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Citaat:
IK BEN GESLAAGD!
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Oud 01-07-2016, 15:56
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Dank!

Citaat:
Gefeliciteerd! Voor wat precies?
MBO3
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 01-07-2016, 15:58
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
IK BEN GESLAAGD!
Gefeliciteerd

Ik vanaf vandaag ook officieel
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 01-07-2016, 19:15
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Citaat:
Gefeliciteerd

Ik vanaf vandaag ook officieel

Voor wat?
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Oud 01-07-2016, 20:37
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Gefeliciteerd

Ik vanaf vandaag ook officieel
Thanks en dan jij ook
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 01-07-2016, 20:59
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:

Voor wat?
Werkvoorbereider installatietechniek. Opleiding die ik moest doen om toegelaten te worden tot de opleiding die ik eigenlijk wilde doen. Behoorlijk onder mijn niveau maar blijkbaar is de selectie behoorlijk streng daarvoor
Heb de opleiding ook versneld kunnen doen gelukkig
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 02-07-2016, 12:28
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Wat voor richting?



Jij ook gefeliciteerd dan!
Logistiek!
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 03-07-2016, 06:21
Verwijderd
Ho-lee-shit.

Dus. Dit weekend is het 4th of July Weekend. Vanavond ben ik naar een evenement geweest genaamd Stadium of Fire, optreden van Tim McGraw (countryzanger, best leuk optreden trouwens) en vuurwerk. Heel indrukwekkend vuurwerk. Wat ook indrukwekkend was, was de hoeveelheid nationalisme en religie. Als de Founding Fathers dit hadden gezien waren ze denk ik boos weggelopen. Echt om te huilen.
Nou ben ik als Nederlander natuurlijk ook echt helemaal niets aan vlaggengeweld en nationalisme in het algemeen gewend maar dit was gewoon een beetje eng. En ik snap ook niet hoe je zo trots kan zijn op je leger en tegelijkertijd je veteranen zo als oud vuil kan behandelen. Echt een beetje raar.
Oud 04-07-2016, 09:32
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Murricaa
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 05-07-2016, 20:21
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Er waren onder jullie toch ook mensen die hun dierenvoer en andere dingen online bestellen/ bestelden?

Iemand specifiek goede ervaringen met bepaalde webshops? Iemand wel eens wat besteld bij Zooplus? (Mijn kat moet speciaal voer voor haar schildklier en daar is die soort voer een stuk voordeliger dan bij de dierenarts of andere winkels )
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 05-07-2016, 20:29
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik nam wel eens enorme pakketten aan voor mijn buren. Het lijkt me alleen al relaxed om er niet mee te hoeven sjouwen. Ik weet niet welke webshop het was.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 05-07-2016, 20:40
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik nam wel eens enorme pakketten aan voor mijn buren. Het lijkt me alleen al relaxed om er niet mee te hoeven sjouwen. Ik weet niet welke webshop het was.
Sjouwen vind ik niet dramatisch (al is het wel een stukje fietsen naar de dierenarts voor dat voer), maar hier hebben ze ook een zak van 5kg voor de prijs waar ik normaal 3kg voor heb. Het is relatief duur voer, dus als de site goede service levert stap ik graag over
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 05-07-2016, 21:51
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Zooplus werkt prima, is mijn ervaring.
Oud 05-07-2016, 22:16
Verwijderd
Wij bestellen alles bij zooplus. Heel erg fijn
Oud 06-07-2016, 09:18
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Ik heb vandaag een nieuwe waterfontein bij Zooplus besteld, want degene die ik nu heb is eentje die de kat niet snapt en waar hij liever mee speelt dan uit drinkt, met een waterballet tot gevolg.

Misschien dat iemand van hier deze waterfontein over wil nemen, bij mij gaat hij alleen maar verstoffen



Nu maar weer terug naar degene die ik hiervoor zelf gesloopt heb door hem vergeten te vullen en wel aan te zetten
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 06-07-2016, 09:40
Verwijderd
Is dat ook niet een kwestie van wennen voor je kat?

Wij hebben deze



En dat gaat prima.
Oud 06-07-2016, 09:46
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Die heb ik nu ook besteld en die had ik dus ook

Let wel op dat als je hem een paar tellen zonder water laat draaien dat de motor stuk gaat
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 06-07-2016, 09:47
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Mijn kat mept van die andere de bovenkant er vanaf (denk ik) en gaan dan op de rand staan waardoor de bak omvalt
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 06-07-2016, 09:59
Verwijderd
leuk!
Ik had gisteren een bak met water gevuld en daar een drijvend plastic dekseltje in gelegd. Daar snoepjes voor de katten opgelegd. Jinx vond het niet interessant en Ayla sloeg eerst de snoepjes van het dekseltje af waardoor de snoepjes in het water vielen. En toen hoefde ze ze niet meer Bij nader inzien had ik dat moeten weten - zij slaat altijd eerst haar eten op en neer voordat ze er aan begint.
Oud 06-07-2016, 10:25
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Dank voor het delen van de ervaringen! Ik ga zo een grote zak kattenvoer bestellen, kat blij, ik blij
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 06-07-2016, 11:49
Verwijderd
Wij bestellen altijd meteen drie/vier zakken bakvulling en 10kilo zakken voer. Ideaal met twee mormels. Ik sleep zelf nooit met spul.
Oud 06-07-2016, 12:25
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Wij bestellen altijd meteen drie/vier zakken bakvulling en 10kilo zakken voer. Ideaal met twee mormels. Ik sleep zelf nooit met spul.
Grootste formaat zak van het type dat mijn beest nodig heeft is 5kg. Veel meer dan dat bestel ik ook niet in één keer, want ze eet volgens mij ongeveer een kilo per maand, en anders zit ik gelijk met een jaarvoorraad speciaal voer voor mijn bejaarde dame. Kattenbak korrels gaan nog wel prima op de bagagedrager van de fiets
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 06-07-2016, 17:30
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik heb die catmate ook die Wolter heeft, die van mij snappen het prima. Had die besteld omdat ze de hele tijd aan de kraan bleven likken.

Bestel alles bij Zooplus, zeker de zware dingen die ik zelf niet wil sjouwen
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:13.