Oud 09-07-2016, 14:04
BabyBlueBerry
BabyBlueBerry is offline
Hii,
Ik weet niet of ik in het goede subforum zit, dus dat is mijn eerste vraag
Ik heb een paar vragen over YouTube:
1) Hoe kan ik geld verdienen met YouTube en mag dat eigenlijk wel als je minderjarig bent?
2) Zijn er mensen die een keer een video met me willen opnemen?
3) Ik heb niet meer zo veel ideeën meer, heeft iemand een leuk idee voor een video?

Thnx
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-07-2016, 14:17
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Je kunt geld verdienen op Youtube door gesponsorde video's (wanneer je al bekend bent) of door middel van advertenties. Dit laatste levert zeker in het begin erg weinig op. Hoe oud je hier precies voor moet zijn weet ik niet.

Youtube video's maken is iets wat je vanuit passie moet doen, en niet voor het geld. Als het je puur om het geld gaat wordt het lastig om enthousiast te blijven in de periode dat het nog bijna niets oplevert.

Ideeën voor een video moeten natuurlijk ook wel een beetje aansluiten bij je kanaal. Wat voor kanaal heb je nu en wat is je toekomst-visie voor dat kanaal?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 09-07-2016, 14:25
BabyBlueBerry
BabyBlueBerry is offline
Citaat:
Ideeën voor een video moeten natuurlijk ook wel een beetje aansluiten bij je kanaal. Wat voor kanaal heb je nu en wat is je toekomst-visie voor dat kanaal?
Ik doe veel dingen met make-up en muziek.
Ik vind het echt super leuk om te doen, het gaat niet om het geld. Ik ben gewoon benieuwd
Met citaat reageren
Oud 09-07-2016, 15:23
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik kreeg vanzelf een mailtje van YouTube dat ze mijn video's wilden gebruiken om reclame op te zetten en daar kon ik dan inkomsten van genereren. Tot nu toe heb ik iets van $1,14 ofzo, in jaren dat soort dingen werken alleen goed als je heel veel volgers en views hebt en constant bent met je video's.

Ik weet niet of je leeftijd er iets mee te maken heeft, maar YouTube heeft wel een hele info pagina over inkomsten, misschien kun je daar iets vinden.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2016, 22:32
Pervect
Pervect is offline
i think ya can..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Games GRATIS YOUTUBE GAMING BANNERS!!!!
Theguy69
0 25-02-2017 11:09
Vrije tijd [YouTube] JUSTIAN - Vlogs - Pranks - Unieke Series!
JUSTIAN
0 15-05-2016 21:09
Vrije tijd op youtube elke dag mijn leven volgen!
remons
1 17-05-2015 09:16
Films, TV & Radio [youtube]Je favo poster
freyk
21 04-04-2007 19:23


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:18.