Oud 27-10-2016, 17:23
Verwijderd
Citaat:
Iemand tegen zijn wil tongen is gewoon verkrachting, vind ik, alleen vindt de wet van niet.
Ik had een uitgebreide genuanceerde post hierover getypt maar ik was opeens uitgelogd. Kort: je verwijst naar een arrest, uit 1998 waarin de Hoge Raad ongewenst tongzoenen gelijkstelde aan verkrachting. In 2013 heeft de Hoge Raad dit arrest teruggedraaid. Wat blijkt? In al die jaren is de “gemiddelde” straf voor een ongewenste tongzoen hetzelfde geweest; eerste overtreding = taakstrafje. Mensen die hier erg over steigeren weten niet zo goed waar ze het over hebben. Je kunt best vinden dat het zwaarder bestraft moet worden, maar daar heeft dit gebeuren van de wet echt niets mee te maken. De ruimte ligt er nu al om tot 8 jaar gevangenisstraf voor te geven. Doen rechters niet. Wet veranderen heeft daar geen invloed op.

Citaat:
Ja en iemand een mep verkopen is gewoon moord met voorbedachte rade, vind ik, alleen vindt de wet van niet.

Hou je muil man.
En hiermee is het Deadlock-Ertur-Axioma weer bewezen:

Citaat:
Niet geheel waar, ik word gezien als loose cannon die maar wat roept en jij als de verstandige meneer.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:31.