Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2003
 
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-06-2003, 11:35
Lynn
Avatar van Lynn
Lynn is offline
Natuurlijk weet ik ook wel dat dat heel moeilijk te zeggen is, omdat het niet voor elk vak hetzelfde is enzo. Onze Nederlandsleraar had alleen gezegd dat je werkelijke cijfer gemiddeld ongeveer een half punt tot een heel punt hoger was dan het cijfer dat je zelf berekend had volgens een normale berekening (dus niet super streng of super soepel ). Ik vraag me alleen af of dat echt zo is, zou nml. wel gunstig zijn voor mij ivm een her voor Natuurkunde. Dus, mensen die al eens examen hebben gedaan of er meer van weten, deel uw ervaringen!
__________________
de rest is geschiedenis
Advertentie
Oud 01-06-2003, 11:51
PV
PV is offline
dat hangt erg af van de normering.. 2 jaar geleden was die bij aardrijkskunde en geschiedenis voor zover ik me herinner heel positief, en dan haal je dus een hoger cijfer dan je zelf inschatte. maar bij talen werd toen vrij streng gerekend, en dan kan t soms tegenvallen.
Oud 01-06-2003, 11:57
Verwijderd
Citaat:
PV schreef op 01-06-2003 @ 12:51:
dat hangt erg af van de normering..
Oud 01-06-2003, 12:01
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Ik had voor wiskunde B1 vorig jaar op een 2,nogwat gerekend.. Ik had een 5,9.. Maar de normering was echt te belachelijk soepel

Nederlands een 5,9 berekent, en daar had ik een 4 voor Tekstverklaren sucks...

En de rest kwam wel overeen...
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Oud 01-06-2003, 12:02
SuperSanne
Avatar van SuperSanne
SuperSanne is offline
Citaat:
Qamra schreef op 01-06-2003 @ 13:01:
Ik had voor wiskunde B1 vorig jaar op een 2,nogwat gerekend.. Ik had een 5,9.. Maar de normering was echt te belachelijk soepel
Ik ben dol op belachelijk soepele normeringen!!!
__________________
"It is my opinion that the Borg are as close to pure evil as any race we've ever encountered." – Captain Amasov of the U.S.S. Endeavor
Oud 01-06-2003, 12:15
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Citaat:
SuperSanne schreef op 01-06-2003 @ 13:02:
Ik ben dol op belachelijk soepele normeringen!!!
Hmmja mij hoor je ook niet klagen hoor
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Oud 01-06-2003, 12:28
Lynn
Avatar van Lynn
Lynn is offline
Citaat:
Qamra schreef op 01-06-2003 @ 13:01:
Ik had voor wiskunde B1 vorig jaar op een 2,nogwat gerekend.. Ik had een 5,9.. Maar de normering was echt te belachelijk soepel
Zou het helpen als ik elke avond even bid?
__________________
de rest is geschiedenis
Oud 01-06-2003, 12:42
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Lynn schreef op 01-06-2003 @ 13:28:
Zou het helpen als ik elke avond even bid?
Wie weet.. Kan nooit geen kwaad
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Oud 01-06-2003, 14:52
Multilot
Avatar van Multilot
Multilot is offline
vorig jaar... (ja daar kom ik weer aan met mn vorig jaar) had ik overal de cijfers van berekend, en ik was geslaagd... Totdat ik de uitslag hoorde, en dus gezakt was... Op een lage normering reken ik dus al niet meer...
__________________
Lief zijn!
Oud 01-06-2003, 14:54
MissKiss1985
Avatar van MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
je moet eigenlijk gewoon nergens op rekenen. Zo ga je zelf alleen maar meer in de stress zitten. Ik heb met mijn examens dus ook geen enkele examen op internet nagekeken
Oud 01-06-2003, 15:02
SuperSanne
Avatar van SuperSanne
SuperSanne is offline
Jullie worden bedankt, maar niet heus! Ik heb alles nagekeken en ben geslaagd, maar dankzij al die verhalen hier maak ik me nu weer zenuwachtig voor vrijdagde 13de, zweet, zweet...
__________________
"It is my opinion that the Borg are as close to pure evil as any race we've ever encountered." – Captain Amasov of the U.S.S. Endeavor
Oud 01-06-2003, 15:06
MissKiss1985
Avatar van MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
Citaat:
SuperSanne schreef op 01-06-2003 @ 16:02:
Jullie worden bedankt, maar niet heus! Ik heb alles nagekeken en ben geslaagd, maar dankzij al die verhalen hier maak ik me nu weer zenuwachtig voor vrijdagde 13de, zweet, zweet...
die kans heb je gewoon dat je dingen leest die je l iever niet wilt lezen.

Daarom heb ik toen ik examensdeed ook dus echt nix nagekeken.
Oud 01-06-2003, 15:35
Verwijderd
Vorig jaar was dat echt heel verschillend, geschiedenis viel echt super tegen, en wiskunde heel erg mee...
Wanneer je zelf na kijkt, kijk je niet eerlijk na. Je denkt bij sommige antwoorden;'Ja, dat bedoelde ik dus ook!' maar een corrector leest alleen wat je hebt op geschreven, als het dan niet duidelijk is wat je bedoeld, tja, dan geen punten.
En soms krijg je medelijden met jezelf - 'Ach shit, weer geen punten... oooh, maar voor die vraag krijg ik dan toch wel de helft hoor..' - alleen om jezelf dus beter te laten voelen.

Dit jaar heb ik weer nagekeken, maar ik doe níets met die cijfers. Ik maak slechts een indicatie'; niet goed gemaakt of wel goed gemaakt. Zodat ik een klein beetje weet waar ik aan toe ben.

Maar echt, cijfers vallen altijd anders uit en het verschilt ook altijd met hoeveel punten.
Oud 01-06-2003, 18:32
Blisss
Avatar van Blisss
Blisss is offline
Hoe zit dat eigenlijK> Krijg je op de dag van de uitslag een cijferlijst waarop zowel je SE-cijfers staan als je CE-examens en een lijst met je eindcijfers gemiddeld? Lijkt me namelijk een beetje vreemd als je alleen de laatste krijgt, aangezien je, neem ik toch aan, ook wel benieuwd ben wat je gescoord hebt op je CE's.
Oud 01-06-2003, 18:47
Verwijderd
Citaat:
Blisss schreef op 01-06-2003 @ 19:32:
Hoe zit dat eigenlijK> Krijg je op de dag van de uitslag een cijferlijst waarop zowel je SE-cijfers staan als je CE-examens en een lijst met je eindcijfers gemiddeld? Lijkt me namelijk een beetje vreemd als je alleen de laatste krijgt, aangezien je, neem ik toch aan, ook wel benieuwd ben wat je gescoord hebt op je CE's.
Ik kreeg een lijst waarop de cijfers van het CE stonden, het gemiddelde van de SE's en vervolgens het eindcijfer.
Oud 01-06-2003, 21:44
Multilot
Avatar van Multilot
Multilot is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 01-06-2003 @ 19:47:
Ik kreeg een lijst waarop de cijfers van het CE stonden, het gemiddelde van de SE's en vervolgens het eindcijfer.
wij ook... Volgens mij overal
__________________
Lief zijn!
Oud 02-06-2003, 12:43
bokky
Avatar van bokky
bokky is offline
Ik kijk niet eens na of ik een goed of slecht cijfer heb...
Ik zie wel wat ik gehaald heb, anders ga ik mezelf alleen maar gek maken met de vraag of ik het nou wel of niet gehaald heb.
Advertentie
 


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:19.