Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-01-2002, 22:20
Woestijnpinguin
Avatar van Woestijnpinguin
Woestijnpinguin is offline
Heb nou 4 week een vriendin die ik dus nog niet heel erg goed ken en heb dus geen ID wat ik haar moet geven! dus als jullie een ID hebben laat het gerust achter.

thanks
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-01-2002, 22:22
Rhinus
Rhinus is offline
EROTISCHE MASAGE!!
Ik blijf het roepen .
Met citaat reageren
Oud 27-01-2002, 22:46
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Erotische massage is IMHO een beetje cheap. Leuk als extratje, maar IMHO iets wat je sowieso af en toe voor mekaar zou moeten doen.

Avondje hotel is een gegarandeerd succes, en een leuk etentje is natuurlijk ook heel romantisch. Verder hebben meiden iets met rozen
Met citaat reageren
Oud 28-01-2002, 06:59
Cato328
Cato328 is offline
in iedergeval een heel lief kaartje en misschien met z'n 2en gaan zwemmen ofzo. Heb ik wel eens gedaan en het beviel heel goed, vooral als je daarna bij jou thuis een romantische film gaat kijken...
Veel plezier in ieder geval!
Met citaat reageren
Oud 28-01-2002, 07:01
Cato328
Cato328 is offline
Oh ja, GEEN kaartje over internet!
Met citaat reageren
Oud 28-01-2002, 09:16
chanel
chanel is offline
Citaat:
Cato328 schreef:
Oh ja, GEEN kaartje over internet!

is WEL lief jah!!!

Chanel

__________________
Can't stand when a bitch all in my side,I don't even know her and she all up in my light,Givin me the side eye like she wanna fight,better get t right
Met citaat reageren
Oud 28-01-2002, 09:46
Thomas
Thomas is offline
Je kan ook een mooi horloge geven... is nl wat ik afgelopen vrijdag aan mijn vriendin heb gegeven!
Met citaat reageren
Oud 28-01-2002, 10:02
Dark Angel
Avatar van Dark Angel
Dark Angel is offline
Citaat:
Chimera schreef:
Verder hebben meiden iets met rozen
Wel even checken of ze niet allergisch is
__________________
You can't have everything. Where would you put it?
Met citaat reageren
Oud 28-01-2002, 10:04
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Dark Angel schreef:
Wel even checken of ze niet allergisch is
Zei ook. 'Iets' met rozen
Met citaat reageren
Oud 28-01-2002, 10:05
Dark Angel
Avatar van Dark Angel
Dark Angel is offline
Oh, naast een cadeautje (waar ik effe geen inspiratie voor heb, ik vraag en geef altijd DVDs) is d'r op haar verjaardag flink in de watten leggen natuurlijk wel leuk.

Doe eens gek, doe wat onverwachts. Ontbijt op bed, kidnap haar en ga samen iets leuks doen (strand, dierentuin, whatever)

Verras haar, dat is het leukste.
__________________
You can't have everything. Where would you put it?
Met citaat reageren
Oud 28-01-2002, 12:32
apart persoontje
apart persoontje is offline
Citaat:
Dark Angel schreef:

Doe eens gek, doe wat onverwachts. Ontbijt op bed, kidnap haar en ga samen iets leuks doen (strand, dierentuin, whatever)

Het kan aan mij liggen hoor, maar na 4 weken?!?!?! Ik zou iig wel heel raar op kijken als mijn vriendje mij zoiets zou geven, na 4 weken kun je nog best iets afgezaagds geven.

__________________
'Frank' ..... 'Frank? ...... 'BOEIEN'
Met citaat reageren
Oud 28-01-2002, 19:26
-x-dream-x-
-x-dream-x- is offline
leuke ketting, arbandje, geurtje, bos rozen (net zoveel rozen als haar leeftijd)
Met citaat reageren
Oud 28-01-2002, 19:42
choky
choky is offline
een CD
het klinkt onpersoonlijker dan het is, want na vier weken weet je misschien nog niet echt een superpersoonlijk cadeau maar je weet misschien wel al haar muzieksmaak of een liedje of groep waar ze constant over bezig zit, nee?
en als je daar dan een CD van geeft ziet ze dat je toch luistert naar wat haar interesseert
(bij mij werkt het toch )
__________________
Ik hou van kaboutertjes - vooral als ze jurgen heten
Met citaat reageren
Oud 28-01-2002, 19:47
schuldige omstander
schuldige omstander is offline
sierraden doen het altijd goed, een mooi kentinkje ofzo, is misschien afgezaagd, maar dan moet je maar een speciaal ketinkje uitzoeken. en anders gewoon door stad lopen, beetje rondkijken, kom je vanzelf iets tegen.

suck6
Met citaat reageren
Oud 29-01-2002, 23:03
soulless
soulless is offline
Citaat:
-x-dream-x- schreef:
leuke ketting, arbandje, geurtje, bos rozen (net zoveel rozen als haar leeftijd)

Damn en als ze nou te oud is voor je budget? Zeg 9 ofzo?
__________________
Ik en de keizer hebben een dochter en een kleinzoon! Heh...
Met citaat reageren
Oud 30-01-2002, 07:38
Internationalist
Avatar van Internationalist
Internationalist is offline
Koop een ijzerzaag en neem haar romantisch mee (om een uur of twee, drie 's nachts) naar de Martini toren om daar vanaf de reling te kijken naar de vechtende mensjes voor de Drie terwijl jullie twee een jointje roken met een glas goedkope, franse witte wijn.

Wat ook vet cool is, is haar voor de grap ten huwelijk vragen. Als ze ja zegt plan je het zgn huwelijk op haar verjaardag. Jij organiseerd een huwelijksfeest, met wat drank & weed en je geeft haar een ring (t lieft zo'n goedkope van een kwartje, t zal nu 20 eurocent zijn). Heeft twee voordelen voor jou: ten eerste heb je een cool feest voor jou en je vriendin, ten tweede heb je de huwelijksnacht
__________________
*ONKRUID VERGAAT NIET* *Doc is de meest drinkende forumbaas* *ik slaap in hetzelfde bed als Iotje* *ik= wanabe WC-ontstopper*
Met citaat reageren
Oud 30-01-2002, 09:39
stefanietje
stefanietje is offline
Ik had toen ik een week met me vriendje had, een heeelllleeee grote knufel eghad, eenn hele schattige hondekunffel, hij was zo'mn 60 cm hoog, en die zat op zijn bed toen ik ze kamer inkwam.

nou mijn idee, ga naar intertoys, koop een mooie grote lieve knuffel, zet hem op haar bed stiekem, en als ze haar kamer binnenkomt denkt ze aaaggghhhh wat lief van uuuhhmmmmm...
__________________
| Wanneer ik s'avonds naar de sterren kijk, knipoogt er altijd één terug...*Loesje* |
Met citaat reageren
Oud 30-01-2002, 11:25
Woestijnpinguin
Avatar van Woestijnpinguin
Woestijnpinguin is offline
Citaat:
Internationalist schreef:
Koop een ijzerzaag en neem haar romantisch mee (om een uur of twee, drie 's nachts) naar de Martini toren om daar vanaf de reling te kijken naar de vechtende mensjes voor de Drie terwijl jullie twee een jointje roken met een glas goedkope, franse witte wijn.

Wat ook vet cool is, is haar voor de grap ten huwelijk vragen. Als ze ja zegt plan je het zgn huwelijk op haar verjaardag. Jij organiseerd een huwelijksfeest, met wat drank & weed en je geeft haar een ring (t lieft zo'n goedkope van een kwartje, t zal nu 20 eurocent zijn). Heeft twee voordelen voor jou: ten eerste heb je een cool feest voor jou en je vriendin, ten tweede heb je de huwelijksnacht

jah is een ID verklaart waarom jij geen vriendin heb
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 30-01-2002, 13:24
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef:
Avondje hotel is een gegarandeerd succes, en een leuk etentje is natuurlijk ook heel romantisch. Verder hebben meiden iets met rozen

Chimera, je hebt me door... Ik ben gek op rozen (en op knuffelbeesten, dus dat doet 't 'm wel denk ik...)

Met citaat reageren
Oud 30-01-2002, 13:27
Verwijderd
Citaat:
-x-dream-x- schreef:
leuke ketting, arbandje, geurtje, bos rozen (net zoveel rozen als haar leeftijd)
Ik heb eens op valentijnsdag net zoveel rozen als dagen dat we hadden gekregen (40). Dát is pas lief!

Met citaat reageren
Oud 30-01-2002, 15:19
moedergans
moedergans is offline
Een avondje in hotel!!!?? Hallo mensen hij kent haar nog maar vier weken! Misschien wat snel? Misschien is een luchje leuk, als je niet weet waar ze van houdt neem je haar mee! (Gezellig winkelen samen is ook leuk!)
__________________
Ik zat met m'n vriend in bad toen ik greep naar de zeep....en voelde dat ik ergens anders in kneep.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2002, 15:37
Druppel
Avatar van Druppel
Druppel is offline
je moet erachter zien te komen waar je haar nu echt superdesuper blij mee kan maken, iets heel persoonlijks.... ja sorry, schiet je waarschijnlijk ook geen zak mee op maja.
Ik vind het altijd al leuk als ik weet dat mijn vriendje speciaal iets voor mij heeft uitgezocht...
Met citaat reageren
Oud 30-01-2002, 15:37
Druppel
Avatar van Druppel
Druppel is offline
ohw ik bedenk ineens iets: een gedichtje

dat is zoooo schattig
Met citaat reageren
Oud 31-01-2002, 10:03
Woestijnpinguin
Avatar van Woestijnpinguin
Woestijnpinguin is offline
Citaat:
moedergans schreef:
Een avondje in hotel!!!?? Hallo mensen hij kent haar nog maar vier weken! Misschien wat snel? Misschien is een luchje leuk, als je niet weet waar ze van houdt neem je haar mee! (Gezellig winkelen samen is ook leuk!)



Met citaat reageren
Oud 31-01-2002, 15:59
JinX_the_Pioneer
JinX_the_Pioneer is offline
"Alsjeblieft lieverd een krat bier, o lust je dat niet? Nou dan drink ik het zelf maar op he"

JinX.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-01-2002, 16:02
ECKO*72
ECKO*72 is offline
ik wil een citta voor dr kopen !!!!
dan hebben we namelijk bijna 10 maanden !!!! is wel pas in juni
__________________
eckö unltd
Met citaat reageren
Oud 31-01-2002, 17:28
Psychoot
Avatar van Psychoot
Psychoot is offline
Een grote zak weed,

neej ff serieus, rozen zijn liev
__________________
Fatal Error: Signature Not Found
Met citaat reageren
Oud 31-01-2002, 17:59
Woestijnpinguin
Avatar van Woestijnpinguin
Woestijnpinguin is offline
Ok das voor bij lieve knuffel en een geurtje wat best wel groot succes thanks allemaal
Met citaat reageren
Oud 02-02-2002, 09:37
Yoda
Yoda is offline
ik heb voor me verjaardag een fotolijstje met foto van mijn vriend gekregen.
__________________
Er zijn mensen die denken, dat ze denken, maar dat denken ze maar!ˇ!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Mijn eigen boeken
Demipet660
6 04-09-2015 06:41
Psychologie Geef niet op
Columbia
3 06-10-2008 14:55
Liefde & Relatie Bord voor m'n kop?
Antoni
64 16-01-2007 12:28
Liefde & Relatie ik mis hem zo..
devilcat
74 23-10-2002 20:27
Liefde & Relatie Valentijnsdag
Lovely Sunshine
4 31-01-2002 20:05
Huiswerkvragen: Exacte vakken Doping
juutje_17
8 06-04-2001 13:37


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:52.