Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-06-2016, 06:29
Verwijderd
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-06-2016, 08:33
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Ik zat er net aan te denken... Wat een onmiskenbare krenterigheid.

Voor mijn vrouw en dochter spaar ik gewoon voor mooie verjaardagskadootjes. Juist omdat wij het ook niet echt superbreed hebben, maar ik wel er iets tofs van wil maken.
Ik zie het probleem niet zo als mensen geen waarde hechten aan elkaar dure cadeaus geven, en dan liever bijv. samen een dure reis maken en betalen
Met citaat reageren
Oud 15-06-2016, 09:08
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Nu ik er even over nadenk.
- Ik vind een leuke ervaring (concert/festival/dag/weekend/weekje weg) meer waarde hebben dan een fysiek ding, want:
- De meeste 'nuttige' dingen die ik graag wil koop ik vaak zelf. Maar:
- ik kan natuurlijk een leuk/goed boek of film gave LP/CD of gewoon iets grappigs/flauws altijd waarderen
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 15-06-2016, 10:16
capibara
Avatar van capibara
capibara is offline
Citaat:
biologie/wetenschap, houdt van speciaalbier, een beetje van tuinieren en klussen..
Bierbrouwset!
__________________
Rodent of unusual size
Met citaat reageren
Oud 15-06-2016, 10:22
Verwijderd
Bedankt voor de ideeen!
Met citaat reageren
Oud 15-06-2016, 10:23
Verwijderd
Ik kan ook een soort ultieme mannen-set doen of zo Zo'n groupon voor een dagje autoracen op een circuit, een goede fles whiskey en een mooie das of zo..
Met citaat reageren
Oud 15-06-2016, 10:35
capibara
Avatar van capibara
capibara is offline
Zweefvliegen is ook erg tof en redelijk betaalbaar, dat zou ik ook wel weer een keer cadeau willen krijgen.
__________________
Rodent of unusual size
Met citaat reageren
Oud 15-06-2016, 11:50
feniks
feniks is offline
Citaat:
Ik zie het probleem niet zo als mensen geen waarde hechten aan elkaar dure cadeaus geven, en dan liever bijv. samen een dure reis maken en betalen
Nee, ik in principe ook niet echt, hoewel ik het "verwen"aspect toch wel belangrijk vind. Mag best wat kosten.

Mijn verbazing en geamuseerdheid lag er meer in dat vriendje gelijk wordt gesteld met zomaar iedereen.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2016, 19:28
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Ik ben eigenlijk wel verbaasd dat nog niemand seks-gerelateerde cadeaus heeft genoemd? Volgens mij geef (en krijg) ik bij partners bijna uitsluitend dingen zoals lingerie en duur seksspeelgoed en tripjes naar plaatsen met goede geluidsisolatie enzo.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2016, 19:28
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
Mijn verbazing en geamuseerdheid lag er meer in dat vriendje gelijk wordt gesteld met zomaar iedereen.
En dit, ja
Met citaat reageren
Oud 15-06-2016, 19:56
Verwijderd
Citaat:
Ik kan ook een soort ultieme mannen-set doen of zo Zo'n groupon voor een dagje autoracen op een circuit, een goede fles whiskey en een mooie das of zo..
Dat vind ik een leuk idee Zoiets zou ik ook wel doen, maar we hebben het er laatst nog over gehad en ik maak hem echt niet bijzonder blij met racen op een circuit.

Ik heb Jos wle eens een hele grote doos LotR Lego cadeau gedaan, en vorig jaar een weekendje Groningen met concert. Ik heb van hem afgelopen verjaardag een heel mooie ring cadeau gekregen, maar twee jaar geleden gingen we koe knuffelen voor mijn verjaardag. Nu ik er over nadenk, zitten wij meestal ook wel rond de 150,-/200,-.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2016, 20:07
Yne
Avatar van Yne
Yne is offline
Ik ben echt superskeer met cadeausbudget zo te lezen
__________________
'Weet je wat dom is? Je haar moeten verven om rijst te snuiven.'
Met citaat reageren
Oud 15-06-2016, 23:12
Katertje
Avatar van Katertje
Katertje is offline
Citaat:
Ik kan ook een soort ultieme mannen-set doen of zo Zo'n groupon voor een dagje autoracen op een circuit, een goede fles whiskey en een mooie das of zo..
Dit is ook een super goed idee.
__________________
-= and ye harm none, do what ye will. =- !!! voorheen o.s. !!! |*Kat aai*
Cingulomaniac.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2016, 23:15
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik ben echt superskeer met cadeausbudget zo te lezen
Jij bent ook nog student, toch?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 15-06-2016, 23:16
Katertje
Avatar van Katertje
Katertje is offline
Citaat:
Ik ben echt superskeer met cadeausbudget zo te lezen
Citaat:
Jij bent ook nog student, toch?
Dit idem, hangt best wel af van je overige kosten
__________________
-= and ye harm none, do what ye will. =- !!! voorheen o.s. !!! |*Kat aai*
Cingulomaniac.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2016, 23:30
Yne
Avatar van Yne
Yne is offline
Citaat:
Jij bent ook nog student, toch?
Ja, dat is zo. Mijn vriend niet, maar hij geeft er ook niet veel geld aan uit (en dat is prima en wel zo gelijkwaardig). Mijn zusje is ook student en zei dat ze ongeveer 100 euro aan haar vriendjes had uitgegeven voor hun verjaardag, en ze vond dat normaal. Aan de andere kant, zij staat in het rood en ik niet
__________________
'Weet je wat dom is? Je haar moeten verven om rijst te snuiven.'
Met citaat reageren
Oud 16-06-2016, 01:06
Pr0xy
Avatar van Pr0xy
Pr0xy is offline
Citaat:
Ja, dat is zo. Mijn vriend niet, maar hij geeft er ook niet veel geld aan uit (en dat is prima en wel zo gelijkwaardig). Mijn zusje is ook student en zei dat ze ongeveer 100 euro aan haar vriendjes had uitgegeven voor hun verjaardag, en ze vond dat normaal. Aan de andere kant, zij staat in het rood en ik niet
100 euro?
__________________
|Ratatatatatata boink pfffff|Ben jij de albatrosvos?|Wajonger sinds 2013|Trans Pride|Kringloopvrijwilliger
Met citaat reageren
Oud 16-06-2016, 03:18
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Een mooi zakmes van Kershaw of Benchmade.

Spoiler


Moet je wel een beetje 'n autist voor zijn.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2016, 05:33
Pr0xy
Avatar van Pr0xy
Pr0xy is offline
Citaat:
Een mooi zakmes van Kershaw of Benchmade.



Moet je wel een beetje 'n autist voor zijn.
Ik heb anders niets met messen.
__________________
|Ratatatatatata boink pfffff|Ben jij de albatrosvos?|Wajonger sinds 2013|Trans Pride|Kringloopvrijwilliger
Met citaat reageren
Oud 16-06-2016, 06:21
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Wel met treinen?
Met citaat reageren
Oud 16-06-2016, 08:18
feniks
feniks is offline
Citaat:
Ik ben eigenlijk wel verbaasd dat nog niemand seks-gerelateerde cadeaus heeft genoemd? Volgens mij geef (en krijg) ik bij partners bijna uitsluitend dingen zoals lingerie en duur seksspeelgoed en tripjes naar plaatsen met goede geluidsisolatie enzo.
Mwa, een goeie pijpbeurt kost geen geld, en dan hou je meer over om aan het cadeautje uit te geven. En lingerie is leuk, maar gaat toch uit.
Maar ik ben dan ook een vreselijke boer...
Met citaat reageren
Oud 16-06-2016, 08:31
Yne
Avatar van Yne
Yne is offline
Citaat:
Ik ben eigenlijk wel verbaasd dat nog niemand seks-gerelateerde cadeaus heeft genoemd? Volgens mij geef (en krijg) ik bij partners bijna uitsluitend dingen zoals lingerie en duur seksspeelgoed en tripjes naar plaatsen met goede geluidsisolatie enzo.
Dat zou ik echt heel stom vinden. Seksspeeltjes voor je verjaardag? 'Je wordt een jaartje ouder, dus hier de anal beats die je altijd wilde'?
__________________
'Weet je wat dom is? Je haar moeten verven om rijst te snuiven.'
Met citaat reageren
Oud 16-06-2016, 08:34
Verwijderd
Seksgerelateerde spullen zoeken we meestal samen uit.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2016, 10:03
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Dat zou ik echt heel stom vinden. Seksspeeltjes voor je verjaardag? 'Je wordt een jaartje ouder, dus hier de anal beats die je altijd wilde'?
Wat is daar zo stom aan eigenlijk? Als je weet dat je iemand daar een plezier mee doet dan hé.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Met citaat reageren
Oud 16-06-2016, 10:54
Yne
Avatar van Yne
Yne is offline
Citaat:
Wat is daar zo stom aan eigenlijk? Als je weet dat je iemand daar een plezier mee doet dan hé.
Omdat dat iets intiems is voor twee mensen samen, ipv echt voor degene die jarig is. Dagjes samen weg natuurlijk ook, maar dat vind ik toch weer anders. Ik vind seksspeeltjes en zo iets voor Valentijnachtige dingen eigenlijk. Misschien komt dat ook wel omdat ik geen behoefte heb aan seksspeeltjes hoor, kan me niet zo goed voorstellen dat mensen blij worden van zo'n speeltje op hun verjaardag. Ik beeld me een echte kringverjaardag in met een reuzedildo op de cadeautafel

En bij lingerie kopen als man voor een vrouw denk ik altijd aan vadsige oude mannen die Taise vrouwen hebben 'gekocht' en ze zo willen pleasen
__________________
'Weet je wat dom is? Je haar moeten verven om rijst te snuiven.'
Met citaat reageren
Oud 16-06-2016, 10:55
Verwijderd
Ja want als je een dildo geeft aan je vriend dan wacht je natuurlijk tot je oma aan de salontafel zit om die te geven
Met citaat reageren
Oud 16-06-2016, 10:56
Yne
Avatar van Yne
Yne is offline
Ja man. Ik zie het gewoon voor me
__________________
'Weet je wat dom is? Je haar moeten verven om rijst te snuiven.'
Met citaat reageren
Oud 16-06-2016, 10:58
Verwijderd
Citaat:
Omdat dat iets intiems is voor twee mensen samen, ipv echt voor degene die jarig is.
Dat vind jij maar dat hoeft echt niet voor iedereen te gelden. Ik kreeg voor mijn 30e verjaardag een fleshlight waar iedereen bij was en ik vond het fucking briljant.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2016, 11:55
Mr Soija
Avatar van Mr Soija
Mr Soija is offline
Als ie van SoA houdt:



;p
__________________
Forumnist.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2016, 13:41
Yne
Avatar van Yne
Yne is offline
Citaat:
Dat vind jij maar dat hoeft echt niet voor iedereen te gelden. Ik kreeg voor mijn 30e verjaardag een fleshlight waar iedereen bij was en ik vond het fucking briljant.
Ja dat vind ik. Kreeg je die van je partnerrr?
__________________
'Weet je wat dom is? Je haar moeten verven om rijst te snuiven.'
Met citaat reageren
Oud 16-06-2016, 16:20
Verwijderd
Citaat:
Ja dat vind ik. Kreeg je die van je partnerrr?
Nein, van Mephisto en Prophet en nog wat meer lui
Met citaat reageren
Oud 17-06-2016, 05:02
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Nein, van Mephisto en Prophet en nog wat meer lui
Pick me pick me!
Met citaat reageren
Oud 17-06-2016, 05:32
Verwijderd
Citaat:
Ja man. Ik zie het gewoon voor me
Manmanman
Met citaat reageren
Oud 17-06-2016, 08:13
Verwijderd
Vrienden van me doen ook altijd zo paniekerig over condooms opruimen en dat ze dan ook totaal onzichtbaar moeten zijn. Als je je niet schuldig voelt na de seks is dat echt helemaal nergens voor nodig.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2016, 08:33
Verwijderd
Ik vergeet altijd waar ik ze heen heb geslingerd. Maar maak me er echt niet druk over.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2016, 08:34
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Vrienden van me doen ook altijd zo paniekerig over condooms opruimen en dat ze dan ook totaal onzichtbaar moeten zijn. Als je je niet schuldig voelt na de seks is dat echt helemaal nergens voor nodig.
Voor wie moet dat zo krampachtig verborgen worden?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 17-06-2016, 12:35
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Vrienden van me doen ook altijd zo paniekerig over condooms opruimen en dat ze dan ook totaal onzichtbaar moeten zijn. Als je je niet schuldig voelt na de seks is dat echt helemaal nergens voor nodig.
Ze willen gewoon niet een of andere flauwe plezante de inhoud in hun flesje koffiemelk giet.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Met citaat reageren
Oud 17-06-2016, 13:13
Verwijderd
Ik voel me ook niet schuldig na het poepen maar ik trek toch wel graag de wc door.

Bijzonder trouwens hoe dit topic zich ontwikkelt
Met citaat reageren
Oud 17-06-2016, 17:03
Katertje
Avatar van Katertje
Katertje is offline
Goed topic
__________________
-= and ye harm none, do what ye will. =- !!! voorheen o.s. !!! |*Kat aai*
Cingulomaniac.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2016, 17:33
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
Dat zou ik echt heel stom vinden. Seksspeeltjes voor je verjaardag? 'Je wordt een jaartje ouder, dus hier de anal beats die je altijd wilde'?
Ja als cadeau een paar scheten in iemands gezicht laten vind ik ook nogal dubieus, al zou ik er bij bepaalde vrienden wel de humor van inzien
__________________
Forumdownie
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Verhalenwedstrijd: Altijd nog een tweede kans
Verwijderd
0 03-06-2004 20:48


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:11.