Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-04-2008, 11:50
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Citaat:
We willen net zoals iedere andere DK-er graag dat de sfeer gewoon goed is. We denken er gewoon over mee.
Ik kan het wel waarderen. En ik begrijp ook als geen ander dat je daar even met elkaar over wil overleggen
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Advertentie
Oud 22-04-2008, 11:54
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Ja, reageren ALLE DK-fb's eens in het topic, is het weer niet goed.
__________________
you're not my demographic
Oud 22-04-2008, 11:56
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
En daarbij: wacht nu met het spuien van je gal op de forumbazen, totdat ze gezegd hebben wat ze willen. Ze geven steeds aan dat je gewoon even moet wachten, doe dat dan ook.
Ik spui geen gal, ik geef mijn mening. Als ik forumbazen had willen bashen had ik wel andere dingen gezegd.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 22-04-2008, 11:57
***ailá***
Avatar van ***ailá***
***ailá*** is offline
Citaat:
Tja, het is wel "opgelost", maar ik denk dat het een serieus probleem is. Vervelende reacties en verpeste sfeer is ook niet goed als het aan het eind van het spel wordt "opgelost", en het volgende spel weer naar boven komt. Als het op het weerwolfspel aankomt, hebben mensen blijkbaar hele lange tenen, iedere misstap van een speler wordt hard bestraft door boze reacties. Persoonlijk vind ik dan dat mensen te obsessief bezig zijn met het spel.

En daarbij: wacht nu met het spuien van je gal op de forumbazen, totdat ze gezegd hebben wat ze willen. Ze geven steeds aan dat je gewoon even moet wachten, doe dat dan ook.
Het is ook een obsessie zoals DP vaak heel terecht roept: Het ww-spel brengt het slechtste naar boven in mensen. Daarom is het ook een WEERWOLF-spel
__________________
http://weerwolfspel.123forum.nl
Oud 22-04-2008, 11:58
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Het is ook een obsessie zoals DP vaak heel terecht roept: Het ww-spel brengt het slechtste naar boven in mensen. Daarom is het ook een WEERWOLF-spel
Stiekem vind ik jou wel echt heel lief.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 22-04-2008, 11:59
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
155 replies alweer
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 22-04-2008, 12:17
Verwijderd
Ja
Oud 22-04-2008, 13:25
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Ik weet ook nog mijn eerste keer als wolf...
Toen begon ik gewoon wild om me heen te beschuldigen. En verder liet ik me veel te veel kennen omdat Soija zo vervelend deed, met zijn stalkpm's.
Soija's pm's, ja
Ik was gister nog oude pm's aan het doorlezen en kwam ik er ook nog een paar tegen:

"

Ik kies er maar voor je te vertrouwen als een goede forumvriendin, en als je wolf bent, ben je ene verraaier en nie liev. "

Die keer was ik ook wolf


Ik ben geloof ik al 4 keer ofzo weerwolf geweest. De eerste keer was samen met Dukko en Tejay, ook (één van de) eerste ke(e)r(en) dat ik meespeelde. En toen was ik heel snel verdacht. Maar ik snap nog altijd niet waarom.
__________________
Hoi! - Soija.nl
Oud 22-04-2008, 13:26
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
De titel is eigenlijk ook wel toepasselijk: 'the after party'.
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Oud 22-04-2008, 13:33
Verwijderd
Hihi ik heb in 2004 ofzo eens als weerwolf in mn eentje gewonnen


En omg ik weet dat de discussie al voorbij is maar ik vind het absurd dat waarschuwingen en bans binnen het weerwolfspel door forumbazen gegeven zouden moeten worden, het zijn gewoon afspraken binnen de groep die het spel speelt en forumbazen zijn niet meer of minder binnen die groep, anders kunnen ze geen functie vervullen binnen het spel. En als ze niet meedoen horen ze nou eenmaal niet bij de groep. Bla.

En ik ben een keer of 10 weerwolf geweest onderhand denk ik
Oud 22-04-2008, 13:50
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Ik weet nog dat Minke en ik wolf waren, en dat Soija heel vervelend was, en dat ik toen bij Hanneke ben gaan huilen, en toen had hij opeens een ban.
__________________
you're not my demographic
Oud 22-04-2008, 13:54
Verwijderd
Oke, ik doe ook nog even mijn zegje.
De spelleider kan wel waarschuwingen geven, bijvoorbeeld als een dorpeling 3x niet stemt mag ie de volgende keer niet meedoen. En dat geldt ook voor andere dingen. Daar hebben de fb's niks mee te maken, en het wordt gewoon overgedragen aan de nieuwe spelleiders. Dat juich ik alleen maar toe.
Maar dit heeft niet veel toegevoegde waarde want het is al 10 keer gezegd.
maar ik wou het toch even zeggen!11one!1
Oud 22-04-2008, 14:03
Verwijderd
Citaat:
Oke, ik doe ook nog even mijn zegje.
De spelleider kan wel waarschuwingen geven, bijvoorbeeld als een dorpeling 3x niet stemt mag ie de volgende keer niet meedoen. En dat geldt ook voor andere dingen. Daar hebben de fb's niks mee te maken, en het wordt gewoon overgedragen aan de nieuwe spelleiders. Dat juich ik alleen maar toe.
Maar dit heeft niet veel toegevoegde waarde want het is al 10 keer gezegd.
maar ik wou het toch even zeggen!11one!1
Het is ook niet zo dat een van de fb's hier nu heeft gezegd dat wíj vanaf nu waarschuwingen en rode kaarten uit gaan delen, iedereen doet alsof wij dat gezegd hebben

Wacht maar rustig en wees niet bang
Oud 22-04-2008, 14:07
Verwijderd
Citaat:
Het is ook niet zo dat een van de fb's hier nu heeft gezegd dat wíj vanaf nu waarschuwingen en rode kaarten uit gaan delen, iedereen doet alsof wij dat gezegd hebben

Wacht maar rustig en wees niet bang
nee hoor, ik heb dat er niet in gelezen in ieder geval
Oud 22-04-2008, 14:08
Verwijderd
Citaat:
nee hoor, ik heb dat er niet in gelezen in ieder geval
Goed, en daar hoeft ook niemand bang voor te zijn
Oud 22-04-2008, 14:08
Verwijderd
Citaat:
Het is ook niet zo dat een van de fb's hier nu heeft gezegd dat wíj vanaf nu waarschuwingen en rode kaarten uit gaan delen, iedereen doet alsof wij dat gezegd hebben

Wacht maar rustig en wees niet bang
Kap toch eens met die babytalk richting leden

Ik vind dat jullie er uberhaupt niet over hoeven te overleggen want het slaat nergens op.
Oud 22-04-2008, 14:10
Verwijderd
Citaat:
Kap toch eens met die babytalk richting leden

Ik vind dat jullie er uberhaupt niet over hoeven te overleggen want het slaat nergens op.
Ik babytalk naar niemand, hier wordt telkens weer overdreven gereageerd terwijl dat nergens voor nodig is.

En of het ergens op slaat bepalen we zelf wel.
Oud 22-04-2008, 14:14
TRA
Avatar van TRA
TRA is offline
Citaat:
Wacht maar rustig en wees niet bang
Citaat:
Maar nogmaals; het is niets engs, je hoort 't vanzelf wel.
Citaat:
En nogmaals; wacht gewoon af, het is écht niet nodig om je hier zo druk om te maken, we zijn heus geen machtsgreep aan het voorbereiden ofzo.
Citaat:
De fb's van DK overleggen even met elkaar, niets engs hoor Maar het lijkt me beter dat we de discussie hier nu stoppen
Citaat:
Maar nogmaals; het is niets engs.
Citaat:
Wacht nu gewoon af
Citaat:
Colijn (ARP) schreef:
Ga maar rustig slapen.
__________________
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
Oud 22-04-2008, 14:14
Verwijderd
gompie, het wordt steeds gezelliger in de weewee topics :')
Oud 22-04-2008, 14:15
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
haha tra
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 22-04-2008, 14:31
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Ik weet nog dat Minke en ik wolf waren, en dat Soija heel vervelend was, en dat ik toen bij Hanneke ben gaan huilen, en toen had hij opeens een ban.


Was dat niet toen Coolkast/Racing Dutch ofzo vervelend deed? Zoiets kan ik me nog wel herinneren, weet niet zeker meer of jij dat was
__________________
Hoi! - Soija.nl
Oud 22-04-2008, 14:32
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:


Was dat niet toen Coolkast/Racing Dutch ofzo vervelend deed? Zoiets kan ik me nog wel herinneren, weet niet zeker meer of jij dat was
Ohja, die postte de hele tijd irritante dingen. Volgensmij ben ik toen ook bij jou gaan huilen.
__________________
you're not my demographic
Oud 22-04-2008, 14:34
Verwijderd
Oud 22-04-2008, 14:49
Verwijderd
Citaat:
Ik babytalk naar niemand, hier wordt telkens weer overdreven gereageerd terwijl dat nergens voor nodig is.

En of het ergens op slaat bepalen we zelf wel.
Zie tra

En nee het is een spel met een eigen regeling. Doe toch niet zo absurd, mens.
Oud 22-04-2008, 14:53
Verwijderd
Citaat:
Zie tra

En nee het is een spel met een eigen regeling. Doe toch niet zo absurd, mens.
Nogmaals; reageer niet zo overdreven. Ik heb al gezegd dat er geen machtsgreep of iets komt, we evalueren alleen even het ww-spel en -topic omdat we vinden dat dit de sfeer ook buiten het spel beinvloedt (zoals te zien is aan jouw reactie, vriendelijkheid is kennelijk ver te zoeken wanneer we over het ww-spel praten?).
Aan TRA's post kan je zien dat ik al vaak heb aangegeven gewoon af te wachten, dus ga er dan ook niet télkens weer op door.

Ik heb het nu echt vaak genoeg gezegd; ga gewoon ontopic, praat over de overwinning, vier feest, etc.
Oud 22-04-2008, 14:57
Verwijderd
Citaat:
Nogmaals; reageer niet zo overdreven. Ik heb al gezegd dat er geen machtsgreep of iets komt, we evalueren alleen even het ww-spel en -topic omdat we vinden dat dit de sfeer ook buiten het spel beinvloedt (zoals te zien is aan jouw reactie, vriendelijkheid is kennelijk ver te zoeken wanneer we over het ww-spel praten?).
Aan TRA's post kan je zien dat ik al vaak heb aangegeven gewoon af te wachten, dus ga er dan ook niet télkens weer op door.
Vriendelijk is ver te zoeken wanneer een machtsgeile onvoldoende functionerende normaalgesproken afwezige forumbaas zich gaat bemoeien bìnnen het spel.
Oud 22-04-2008, 15:09
***ailá***
Avatar van ***ailá***
***ailá*** is offline
Citaat:
Het is ook niet zo dat een van de fb's hier nu heeft gezegd dat wíj vanaf nu waarschuwingen en rode kaarten uit gaan delen, iedereen doet alsof wij dat gezegd hebben

Wacht maar rustig en wees niet bang

Was dat overleg nog niet klaar dan? *is ondertussen een eeuwigheid naar de uni geweest*
__________________
http://weerwolfspel.123forum.nl
Oud 22-04-2008, 15:09
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Ohja, die postte de hele tijd irritante dingen. Volgensmij ben ik toen ook bij jou gaan huilen.
Volgens mij heb ik hem ook ooit wel s op zoiets aangesproken (als spelleider) en dat hij vlak daarna van de aardbodem verdween.
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 22-04-2008, 15:12
***ailá***
Avatar van ***ailá***
***ailá*** is offline
wat best jammer is, ik vind coolkast ook een leuke speler. Kan hij dus ook worden
__________________
http://weerwolfspel.123forum.nl
Oud 22-04-2008, 15:21
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Het zou fijn zijn, wanneer er een rode kaart is uitgedeeld, er een forumbaas ook even op de hoogte wordt gebracht. Niet om te oordelen, maar zodat wij ook weten wanneer de user vervelend is waar het over gaat.
We denken dat het ook bevoordelijker voor het spel is, dat verdacht makingen etc, ook in het weerwolftopic gebeurd en niet erbuiten. Als er dan weer een discussie is, dat de sfeer dan niet gelijk slecht wordt.

Het is absoluut niet zo dat we ons helemaal met het spel willen gaan bemoeien, maar het zou wel fijn zijn als de spelleider even aangeeft via een PM wie een rode kaart heeft gehad.
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Oud 22-04-2008, 15:23
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Het zou fijn zijn, wanneer er een rode kaart is uitgedeeld, er een forumbaas ook even op de hoogte wordt gebracht. Niet om te oordelen, maar zodat wij ook weten wanneer de user vervelend is waar het over gaat.
We denken dat het ook bevoordelijker voor het spel is, dat verdacht makingen etc, ook in het weerwolftopic gebeurd en niet erbuiten. Als er dan weer een discussie is, dat de sfeer dan niet gelijk slecht wordt.
Rode kaarten worden voornamelijk gegeven voor niet stemmen en in een enkel geval voor het posten van theoriëen na de dood. Aangezien dat dus totaal niet forumrelated is snap ik wederom jullie actie niet.

Verdachtmakingen gebeuren zelden buiten het topic, hoogstens dat het Wat Saai Zeg topic er weleens over gaat.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 22-04-2008, 15:25
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Citaat:
Rode kaarten worden voornamelijk gegeven voor niet stemmen en in een enkel geval voor het posten van theoriëen na de dood. Aangezien dat dus totaal niet forumrelated is snap ik wederom jullie actie niet.

Verdachtmakingen gebeuren zelden buiten het topic, hoogstens dat het Wat Saai Zeg topic er weleens over gaat.
Het weerwolftopic staat toch op DK? Dan is het fijn als wij ook op de hoogte zijn.
Bovendien is er een kans dat bijvoorbeeld iemand het aangeeft bij de forumbaas, dat ie het er niet mee eens is, om er een andere partij bij te betrekken. Dan is het voor ons fijn, om te weten waarvoor en voor wie de rode kaart was.
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Oud 22-04-2008, 15:26
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Het weerwolftopic staat toch op DK? Dan is het fijn als wij ook op de hoogte zijn.
Hoewel ik jullie dolgraag volspam met alle problemen met het spel is het alsnog niet forumrelated. Waar ik dus mee wil zeggen 'inactiviteit op welke manier dan ook is geen forumovertreding en dus kunnen jullie daar niks mee'.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 22-04-2008, 15:27
Verwijderd
Citaat:
Rode kaarten worden voornamelijk gegeven voor niet stemmen en in een enkel geval voor het posten van theoriëen na de dood. Aangezien dat dus totaal niet forumrelated is snap ik wederom jullie actie niet.

Verdachtmakingen gebeuren zelden buiten het topic, hoogstens dat het Wat Saai Zeg topic er weleens over gaat.
Dat laatste is toch meerdere keren voorgekomen en juist voor dat soort zaken is het WW-topic, dus zien we graag dat dat ook daar in wordt gehouden.
Oud 22-04-2008, 15:29
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Citaat:
Hoewel ik jullie dolgraag volspam met alle problemen met het spel is het alsnog niet forumrelated. Waar ik dus mee wil zeggen 'inactiviteit op welke manier dan ook is geen forumovertreding en dus kunnen jullie daar niks mee'.
Citaat:
Bovendien is er een kans dat bijvoorbeeld iemand het aangeeft bij de forumbaas, dat ie het er niet mee eens is, om er een andere partij bij te betrekken. Dan is het voor ons fijn, om te weten waarvoor en voor wie de rode kaart was.
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Oud 22-04-2008, 15:34
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Ik snap echt niet dat de forumbazen zo gebashed worden. Ze willen ook alleen maar een betere sfeer. Liever iets proberen en uitvinden dat het zinloos is, dan het helemaal niet proberen. En dat iemand iets zinloos vindt wil nog niet zeggen dat het zinloos is.
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 22-04-2008, 15:38
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Goed, ik ga nog één keertje mijn mening geven, dan zoeken jullie het maar uit.

Jullie 'argumenten' zijn op alle gronden nutteloos. Om te beginnen is het aantal keer dat er daadwerkelijk iemand uitgesloten is voor een spel onder de 10 geweest sinds ik meedoe. Het aantal keren dat dit een andere reden had dan 'niet stemmen' is ongeveer 3 keer geweest.

Het aantal überhaupt meespelende forumbazen is 1 (en CS dan nu een keertje). Als jullie vaker hadden meegespeeld hadden jullie dergelijke dingen geweten, maar helaas.

Jullie hebben gelijk dat WSZ af en toe over het weerwolfspel gaat. Aan de andere kant, het is nou eenmaal een spamtopic, dus waarom zou het ene onderwerp wel mogen en het andere niet? Daar komt nog bij dat het voornamelijk zo was toen er een grens was op het aantal topics, tegenwoordig is het al veel minder.

Tot slot, Andijvie. Ik heb niks persoonlijks tegen je, maar je maakt niet bepaald vrienden met de leden op het ogenblik. Er zijn weinig mensen die je momenteel echt serieus nemen, je bent er zelden of nooit en alleen in een paar topics. Je hebt niks met het weerwolfspel te maken en hoe je hier nu doet is echt heel erg lame.

Jullie mogen nog zo leuk forumbazen zijn, wat jullie nu doen slaat nergens op.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 22-04-2008, 15:38
Verwijderd
Citaat:
Ik snap echt niet dat de forumbazen zo gebashed worden. Ze willen ook alleen maar een betere sfeer. Liever iets proberen en uitvinden dat het zinloos is, dan het helemaal niet proberen.
In geval van niet stemmen zal het vaak overbodig voor ons zijn te weten wie er een rode kaart heeft gekregen, maar 't liefst iets te veel informatie dan iets te weinig. In geval van iemand die in het spel loopt te klieren en na een rode kaart ook door blijft gaan, is het voor ons handig om het te weten omdat we die persoon dan in de gaten kunnen houden. That's it.
Oud 22-04-2008, 15:41
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Citaat:
Jullie mogen nog zo leuk forumbazen zijn, wat jullie nu doen slaat nergens op.
We doen niks. We vragen alleen om een FB even op de hoogte te stelen als er een kaart wordt uitgedeeld, zodat wij ook weten wat er aan de hand is. Ook omdat wij niet altijd meedoen.
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Oud 22-04-2008, 15:42
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
We doen niks. We vragen alleen om een FB even op de hoogte te stelen als er een kaart wordt uitgedeeld, zodat wij ook weten wat er aan de hand is. Ook omdat wij niet altijd meedoen.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 22-04-2008, 15:45
Verwijderd
Citaat:
Goed, ik ga nog één keertje mijn mening geven, dan zoeken jullie het maar uit.

Jullie 'argumenten' zijn op alle gronden nutteloos. Om te beginnen is het aantal keer dat er daadwerkelijk iemand uitgesloten is voor een spel onder de 10 geweest sinds ik meedoe. Het aantal keren dat dit een andere reden had dan 'niet stemmen' is ongeveer 3 keer geweest.
Mooi toch? We hebben toch ook nooit gezegd dat het een ingrijpende verandering zou zijn ofzo, 't is gewoon een feit dat het WW-spel invloed heeft op de rest van DK en daarom willen we dit gewoon weten.

Citaat:
Het aantal überhaupt meespelende forumbazen is 1 (en CS dan nu een keertje). Als jullie vaker hadden meegespeeld hadden jullie dergelijke dingen geweten, maar helaas.
Dat heeft er niets mee te maken. Ik hoef niet mee te spelen om te zien dat het WW-spel invloed heeft op de rest van DK.

Citaat:
Jullie hebben gelijk dat WSZ af en toe over het weerwolfspel gaat. Aan de andere kant, het is nou eenmaal een spamtopic, dus waarom zou het ene onderwerp wel mogen en het andere niet? Daar komt nog bij dat het voornamelijk zo was toen er een grens was op het aantal topics, tegenwoordig is het al veel minder.
Het is ontzettend irritant voor mensen die niet (meer) meespelen, aangezien je er als opgehangen/opgegeten persoon niet op in mag gaan en als niet-speler het gewoon nergens over gaat; dat soort dingen kunnen perfect in het WW-topic zelf.

Citaat:
Tot slot, Andijvie. Ik heb niks persoonlijks tegen je, maar je maakt niet bepaald vrienden met de leden op het ogenblik. Er zijn weinig mensen die je momenteel echt serieus nemen, je bent er zelden of nooit en alleen in een paar topics. Je hebt niks met het weerwolfspel te maken en hoe je hier nu doet is echt heel erg lame.

Jullie mogen nog zo leuk forumbazen zijn, wat jullie nu doen slaat nergens op.
Gelukkig kan jij inderdaad voor iedereen spreken
Oud 22-04-2008, 15:46
TRA
Avatar van TRA
TRA is offline
Ik was net een bericht aan het maken dat ik niet snap wat het probleem is, maar enkel dat één persoon nu lastig doet: de autoriteit van de Spelleider niet accepteren, terwijl die gecontroleerd wordt door het spel zelf. Echter zag ik toen dit bericht:

Citaat:
Goed, ik ga nog één keertje mijn mening geven, dan zoeken jullie het maar uit.

Jullie 'argumenten' zijn op alle gronden nutteloos. Om te beginnen is het aantal keer dat er daadwerkelijk iemand uitgesloten is voor een spel onder de 10 geweest sinds ik meedoe. Het aantal keren dat dit een andere reden had dan 'niet stemmen' is ongeveer 3 keer geweest.

Het aantal überhaupt meespelende forumbazen is 1 (en CS dan nu een keertje). Als jullie vaker hadden meegespeeld hadden jullie dergelijke dingen geweten, maar helaas.

Jullie hebben gelijk dat WSZ af en toe over het weerwolfspel gaat. Aan de andere kant, het is nou eenmaal een spamtopic, dus waarom zou het ene onderwerp wel mogen en het andere niet? Daar komt nog bij dat het voornamelijk zo was toen er een grens was op het aantal topics, tegenwoordig is het al veel minder.

Tot slot, Andijvie. Ik heb niks persoonlijks tegen je, maar je maakt niet bepaald vrienden met de leden op het ogenblik. Er zijn weinig mensen die je momenteel echt serieus nemen, je bent er zelden of nooit en alleen in een paar topics. Je hebt niks met het weerwolfspel te maken en hoe je hier nu doet is echt heel erg lame.

Jullie mogen nog zo leuk forumbazen zijn, wat jullie nu doen slaat nergens op.
En daar kan ik een hele grote QFT onder plaatsen, dus bij deze.

Wat betreft het 'overleg' wat blijkbaar nog steeds bezig is, kan ik daar notulen van ontvangen? Ik heb het weerwolfspel enkele keren meegespeeld en ben toch wel benieuwd hoe daar over gedacht wordt. Ik weet wel dat er niets engs aankomt en dat ik niet bang hoef te zijn, maar voor het geval dat.
__________________
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
Oud 22-04-2008, 15:48
Verwijderd
Ik ben het daar ook mee eens maar heb via PM van Andijvie vernomen dat ik er niet meer over door mocht gaan (hoewel ze dat zelf wel opnieuw doet).
Oud 22-04-2008, 15:50
Verwijderd
Voor de duidelijkheid; het overleg is klaar, Missy heeft aangegeven wat we hebben besloten. Dat leek me vrij duidelijk.
Oud 22-04-2008, 15:50
***ailá***
Avatar van ***ailá***
***ailá*** is offline
Citaat:



Het is ontzettend irritant voor mensen die niet (meer) meespelen, aangezien je er als opgehangen/opgegeten persoon niet op in mag gaan en als niet-speler het gewoon nergens over gaat; dat soort dingen kunnen perfect in het WW-topic zelf.


Maar dat is het precies. Dan wordt het ww-speltopic weer doodgespamd. Inclusief door mensen die alleen meelezen enzo. We hebben een apart ww-spel-spamtopic nodig (daar kunnen we ook weer lekker kansberekeningen maken ) Als jij gewoon een offtopic opmerking wil maken over het ww-spel (dus geen verdachtmaking ofzo) en je doet niet mee, dan moet het wel in het saai-topic, want in het speltopic mag je niet spammen
__________________
http://weerwolfspel.123forum.nl
Oud 22-04-2008, 15:56
Verwijderd
Citaat:
Maar dat is het precies. Dan wordt het ww-speltopic weer doodgespamd. Inclusief door mensen die alleen meelezen enzo. We hebben een apart ww-spel-spamtopic nodig (daar kunnen we ook weer lekker kansberekeningen maken ) Als jij gewoon een offtopic opmerking wil maken over het ww-spel (dus geen verdachtmaking ofzo) en je doet niet mee, dan moet het wel in het saai-topic, want in het speltopic mag je niet spammen
Nogmaals; dat soort dingen ('OMG, ik ben opgegeten!', etc) mogen van mij best buiten het ww-topic, maar hele discussies over wie welke rol heeft horen in het ww-topic.
Oud 22-04-2008, 15:57
***ailá***
Avatar van ***ailá***
***ailá*** is offline
ok dan. Maar doe je nou nog mee komend spel? en wanneer begint hij weer?
__________________
http://weerwolfspel.123forum.nl
Oud 22-04-2008, 15:57
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
wat een faptopic
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 22-04-2008, 15:58
Verwijderd
Citaat:
ok dan. Maar doe je nou nog mee komend spel? en wanneer begint hij weer?

Over twee weken, toch? (Of ja, twee weken na het slotje op het spel.)
Wil best meedoen
Oud 22-04-2008, 15:58
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Citaat:
wat een faptopic
Lekker, toch?
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:56.