Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-12-2009, 12:32
Verwijderd
En zeik niet op spelleiders als de uitslag er om half 10 nog niet is.

Ik kondig bij dezen vast aan dat ik met mijn onregelmatige werktijden en verdere leventje misschien minder goed kan plannen dan de twee keren eerder dat ik spelleider was. Als je daar écht iets tegen hebt, moet je het nu aangeven, want dan kan nog iemand anders spelleider worden.
Advertentie
Oud 31-12-2009, 13:57
Aapje*
Avatar van Aapje*
Aapje* is offline
Ik wil wel meedoen Ben alleen heel druk de komende tijd (werk, maar ook net een huis gekocht en daar nog druk mee). Dus ik wil bij voorbaat vast zeggen dat ik niet iedere avond theorieen zal posten. Wel stemmen uiteraard
Oud 31-12-2009, 14:30
Verwijderd
Ik ben een heel geduldig mens, en spelleiders hebben ook een leven toch? Zolang het verhaal en de uitslag geen 4 dagen te laat komen, vind ik het allemaal best.

En Archont, don't worry. Ik ben een brave nieuweling en ik ken alle regels.
Oud 01-01-2010, 14:11
Verwijderd
Het beste kan je als nieuweling een oud spel teruglezen.

Ik doe niet mee, btw. Voor iemand invallen wil ik eventueel wel doen, dan moet je maar even pmen.
Oud 01-01-2010, 14:13
Verwijderd
ga ik doen
en ik las de vorige stiekem een beetje mee toen ik hier net zat
Oud 02-01-2010, 16:49
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
1. Tink*
2. Archont
3. Batave
4. Siorin
5. Femic
6. Mean
7. Abzg
8. Toddish
9. Neko*
10. VeGs
11. ggcy8
12. kopmuntkip
13. Allure
14. Aapje*
15.

Ik dacht, ik maak een lijstje, de spelleiders hebben er blijkbaar geen zin in.
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Oud 02-01-2010, 22:24
Aapje*
Avatar van Aapje*
Aapje* is offline
Beginnen we als er nog één bijkomt?
Oud 02-01-2010, 23:31
Verwijderd
Volgens mij was er het plan om na het weekend te beginnen. Dus.. Geen idee. Maandag de functies, dinsdag eerste hangronde?

Of zoiets.
Oud 03-01-2010, 00:07
Verwijderd
Citaat:
1. Tink*
2. Archont
3. Batave
4. Siorin
5. Femic
6. Mean
7. Abzg
8. Toddish
9. Neko*
10. VeGs
11. ggcy8
12. kopmuntkip
13. Allure
14. Aapje*
15.

Ik dacht, ik maak een lijstje, de spelleiders hebben er blijkbaar geen zin in.
Doe even normaal alsjeblieft, dat lijstje was heus wel gekomen hoor.
En we beginnen inderdaad na het weekend. Hoop wel dat er nog wat meer spelers bijkomen.
Oud 03-01-2010, 00:08
Verwijderd
Wat zorgt een weerwolfspel toch elke keer weer voor liefde en saamhorigheid.
Oud 03-01-2010, 14:29
Bright Blue
Bright Blue is offline
Citaat:
Wat zorgt een weerwolfspel toch elke keer weer voor liefde en saamhorigheid.
__________________
mijn handtekening
Oud 03-01-2010, 15:15
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Citaat:
Doe even normaal alsjeblieft, dat lijstje was heus wel gekomen hoor.
Zo bedoelde ik het helemaal niet!
Het was een subtiel elleboogje naar Archont, die zei dat de spelleiders de lijstjes moesten posten en niet iedereen voor zichzelf.
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Oud 03-01-2010, 15:18
Verwijderd
Achzo. Ok, dan mag het natuurlijk wél.
(en ik was gisteren niet in mijn beste doen, vandaar dat ik een beetje aangebrand reageerde )
Oud 03-01-2010, 15:23
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Ok, ik vergeef het je
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Oud 03-01-2010, 17:14
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Let's dance the dance of life!
__________________
Wat een briljante deductie!
Oud 03-01-2010, 17:20
Verwijderd
Ik wil nog een speler erbij!
Oud 03-01-2010, 17:56
Verwijderd
Even op onzin posten wil nog wel eens helpen.
Oud 03-01-2010, 17:58
Verwijderd
Ik wil eigenlijk wel meer spelers erbij.
Oud 03-01-2010, 19:13
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik ben weer in het land, en ik zie dat er nog niet begonnen is!
In dat geval ben ik weer van de partij, ik heb immers geen school deze maand!
Oud 03-01-2010, 19:33
Verwijderd
Citaat:
Zo bedoelde ik het helemaal niet!
Het was een subtiel elleboogje naar Archont, die zei dat de spelleiders de lijstjes moesten posten en niet iedereen voor zichzelf.


Dacht ik wel. Ik zal je deze keer niet de 1e ronde eruit laten vliegen ok

Nieuw weerwolfspel, nieuwe schone lei?
Oud 03-01-2010, 20:41
Verwijderd
Goed, dan stel ik voor dat bij dezen de inschrijving gesloten is.
Dan kunnen Martin en ik de functies gaan verdelen.

De spelerslijst is als volgt:
1. Tink*
2. Archont
3. Batave
4. Siorin
5. Femic
6. Mean
7. Abzg
8. Toddish
9. Neko*
10. VeGs
11. ggcy8
12. kopmuntkip
13. Allure
14. Aapje*
15. Fizzle-fluffy
Oud 04-01-2010, 16:19
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
De functies worden snel verdeeld!
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 04-01-2010, 16:22
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Citaat:


Dacht ik wel. Ik zal je deze keer niet de 1e ronde eruit laten vliegen ok

Nieuw weerwolfspel, nieuwe schone lei?
Als het je lukt mij niet meteen te verdenken, graag
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Oud 04-01-2010, 16:37
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Ik heb er zin in!
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 04-01-2010, 16:41
Verwijderd
Ik ook! Jammer dat er vrij weinig mensen zijn, though.

Welke functies zitten er precies in?
Oud 04-01-2010, 16:46
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Ik heb er ook zin in! Wat is op met die rare foto's die je bij je functie krijgt?
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Oud 04-01-2010, 16:48
Verwijderd
Haha, ja dat vroeg ik me ook al af.
Oud 04-01-2010, 16:49
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Citaat:
Ik ook! Jammer dat er vrij weinig mensen zijn, though.

Welke functies zitten er precies in?
Dat kwam ik net vertellen

Citaat:
Ik heb er ook zin in! Wat is op met die rare foto's die je bij je functie krijgt?
Niet zoveel. Ik was ooit beter met weerwolffoto's, maar deze zijn een beetje vergezocht, ik weet het. Het is gewoon flauw dingetje voor erbij
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 04-01-2010, 16:55
Verwijderd
Hello, ik heb er ook zin!
Oud 04-01-2010, 16:56
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Godver de godver, ik had net een heel bericht getypt met alle foto's erin en dat was een heel gedoe en toen verstuurde hij hem niet en nu ben ik hem kwijt! Nou goed, ik probeer het nog een keer...
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 04-01-2010, 17:01
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Lieve mensen,
Het spel is begonnen!

We spelen dit spel met:

- 3 wolven

- 5 dorpelingen

- 1 wolfsbane

- 1 verrader

- 1 ziener

- 1 tovenaar

- 1 heks

- 1 leerling

- 1 jager


De speler die als eerste doodgaat kiest de twee geliefden.
De eerste hangronde is morgen. Stemmen voor 20.30 uur graag.

Heel veel plezier en succes allemaal!
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 04-01-2010, 17:04
Verwijderd
'rare foto's'
Oud 04-01-2010, 17:04
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Ik noemde de foto's raar Ik wist niet dat het foto's van jouw waren!
Ik vind ze origineel!

Stemmen doe ik morgen.
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Oud 04-01-2010, 17:05
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Citaat:
'rare foto's'
Ik dacht dat het foto's van 't Internet waren, en daarom dacht ik waarom deze foto's?
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Oud 04-01-2010, 17:05
Verwijderd
Oud 04-01-2010, 17:18
Verwijderd
Oud 04-01-2010, 17:31
Verwijderd
Dat zijn aardig wat functies voor zo weinig mensen!

Tja, er is niet echt een reden om voor iemand te stemmen in de eerste hangronde, dus dat wordt sowieso random. Kopmuntkip it is.
Oud 04-01-2010, 18:32
Bright Blue
Bright Blue is offline
Wanneer begint de eerste ronde? Word er vanavond al iemand opgehangen?

@Soirin, hoe meer functies hoe beter. Ik vind het echt saai dat ik weer dorpeling ben.
__________________
mijn handtekening
Oud 04-01-2010, 18:54
Verwijderd
Citaat:
Als het je lukt mij niet meteen te verdenken, graag
Citaat:
Ik heb er ook zin in! Wat is op met die rare foto's die je bij je functie krijgt?
Ik zal het proberen en deze post dan maar vergeten
Oud 04-01-2010, 18:54
Verwijderd
Citaat:
'rare foto's'
Leuke foto's

Supervet
Oud 04-01-2010, 18:55
Verwijderd
random.org wordt het voor mij: 14

De spelerslijst is als volgt:
1. Tink*
2. Archont
3. Batave
4. Siorin
5. Femic
6. Mean
7. Abzg
8. Toddish
9. Neko*
10. VeGs
11. ggcy8
12. kopmuntkip
13. Allure
14. Aapje*
15. Fizzle-fluffy

14. Aapje* dus. Ik geef de stem alvast door. Mits het tot een spannende ontknoping komt wijzig ik hem nog.
Oud 04-01-2010, 18:57
Verwijderd
Citaat:
Wanneer begint de eerste ronde? Word er vanavond al iemand opgehangen?

@Soirin, hoe meer functies hoe beter. Ik vind het echt saai dat ik weer dorpeling ben.
Ik vind het ook helemaal niet erg, hoor. Het viel me gewoon op. Overigens is het wel heel erg verdacht dat je zo overduidelijk verkondigt dat je dorpeling bent..

Edit: Je hebt de o en de i omgedraaid. Het is Siorin.
Edit: Hangronde is morgen. Deadline is 20:30.

Laatst gewijzigd op 04-01-2010 om 19:07.
Oud 04-01-2010, 19:07
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het ook helemaal niet erg, hoor. Het viel me gewoon op. Overigens is het wel heel erg verdacht dat je zo overduidelijk verkondigt dat je dorpeling bent..

Edit: Je hebt de o en de i omgedraaid. Het is Siorin.
Vind ik ook. Dit is gewoon jezelf verdacht maken. Vanaf nu staat Abzg op mijn verdachtenlijstje.

Ik blijf wel bij mijn randomstem omdat ik dit altijd doe in de 1e ronde.

(oh voor de spelers die nog nooit met mij hebben gespeeld, ik ben altijd té fanatiek én post veel theorieen, dat je het alvast weet )
Oud 04-01-2010, 19:11
Verwijderd
Citaat:
Ik zal het proberen en deze post dan maar vergeten
Iedereen heeft een foto bij z'n functie gekregen, dus zo verdacht is dat niet.
Oud 04-01-2010, 19:15
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Citaat:
Vind ik ook. Dit is gewoon jezelf verdacht maken. Vanaf nu staat Abzg op mijn verdachtenlijstje.

Ik blijf wel bij mijn randomstem omdat ik dit altijd doe in de 1e ronde.

(oh voor de spelers die nog nooit met mij hebben gespeeld, ik ben altijd té fanatiek én post veel theorieen, dat je het alvast weet )
__________________
Wat een briljante deductie!
Oud 04-01-2010, 19:19
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
oh lol ik denk al, zo zie ik er helemaal niet uit! Maar jij was het!
Maar alle functies hebben toch een foto gekregen? Waarom staan die niet allemaal in de openingspost?
edit: oh staan ze wel maar ze waren nog niet geladen, excuses!
Oud 04-01-2010, 19:20
Verwijderd
Citaat:
oh lol ik denk al, zo zie ik er helemaal niet uit! Maar jij was het!
Maar alle functies hebben toch een foto gekregen? Waarom staan die niet allemaal in de openingspost?
Als je nou een beetje naar boven scrolt, dan zie je alle foto's toch?

Edit: Ik had jouw edit nog niet gezien.
Oud 04-01-2010, 22:41
Femic
Avatar van Femic
Femic is offline
Haha veel te leuk, die foto's.

Citaat:
Wanneer begint de eerste ronde? Word er vanavond al iemand opgehangen?

@Soirin, hoe meer functies hoe beter. Ik vind het echt saai dat ik weer dorpeling ben.
Ik stem op Abzg, omdat 1) te obvious onschuldig willen zijn en 2) lees de regels enzo eerst voor je meedoet, dan had je geweten dat er morgen gehangen wordt. En ik stem nu meteen, want in het begin heb ik nog wel eens de neiging te vergeten dat het spel begonnen is.
__________________
Ik doe niet aan domme keuzes.
Oud 05-01-2010, 00:28
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
hmm, popcorntijd
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 05-01-2010, 01:01
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline


Het was een zonnige zomermiddag in de Franse Pyreneeën. Over een stoffig zandweggetje reed een blauwe Citroën Diane. De bestuurder van het kleine automobieltje was Absinthe. Ze had een zonnebril op en droeg haar polkadotjurk, en genoot van het zonnetje. Naast haar zat Martiño, zijn lange blonde haren wapperden in de wind, en hij keek op de kaart.
"Even kijken, waar is die kutboerderij nou?", prevelde hij in zichzelf terwijl hij weer voor zich uit keek. "Ah, daar linksaf Absinthe!"

Absinthe draaide aan het stuur, en de kleine auto stoof een ander paadje op. Aan het einde van de weg lag het dan: Landgoed Espoir, een groot grasveld met een grote, ouderwetse franse boerderij. Het landgoed was idyllisch, het weer was heerlijk, een zomers zonnetje met een fris briesje, en de bloemen stonden in de bloei.

Absinthe stapte uit, en keek ongeïnteresseerd naar de oude boerderij, in haar ogen was het meer een bouwval dan een verblijf voor gestoorde gezinnen. Ze haatte het om te werken voor de publieke omroep, maarja, je moest toch wat. Ze hoopte dat dit programma aan zou slaan en ze weer eens iets bij SBS of RTL kon doen, iets makkelijks waar ze snel mee kon verdienen, Idols ofzo...

Martiño keek daartegenin met veel enthousiasme naar de boerderij. Hij zou hier de komende dagen veel plezier hebben en zijn passie kunnen uitvoeren. Hij zag Absinthes ongemotiveerde gezicht, sloeg een arm om haar schouder en zei (met een hevig amerikaans accent): "Kom op Absinthe, een beetje positiviteit! We willen onze gasten motiveren!"

"Ach, hou toch op. Ik ben hier als producent, niet als therapeut. Dat is jouw werk schat." Ze maakte de kofferbak open en pakte daar haar tas uit. "Hoewel ik me afvraag of iemand die zelf nog last heeft van een verslaving hier en een storing daar wel zo'n goede therapeut kan zijn..."

Martiño keek haar met een brede glimlach aan. "Ik ben een prima therapeut en dat weet je... En ik kan je verzekeren dat ik deze mensen met heel veel plezier en genot ga helpen..." Hij knipoogde, pakte zijn tas uit de auto en liep naar binnen.

In de verte zag Absinthe zand opstuiven op het weggetje. Daar kwam het busje met de deelnemers en de cameraploeg. "Ja," dacht ze bii zichzelf, "dit wordt misschien toch wel een erg leuke tijd..." en ze pakte haar tas op en liep Martiño glimlachend achterna.

---------------

Groepsleidster Neko* had het druk in de bus. Ze moest de lastige pubers in bedwang houden in haar eentje, en haar collega Tink* zat achter het stuur en moest dus op de weg letten.
Wanhopig probeerde ze Batave van zich af te slaan, die had zojuist haar borsten vastgepakt en had besloten ze niet meer los te laten. Neko* dacht na, maar haar geheugen liet haar even in de steek. Ze wist niet meer hoe ze adequaat kon reageren op deze hitsige puber, die - zo zeiden zijn ouders - al het vrouwvolk dat in zijn buurt kwam te grazen nam. Dat was dan ook de reden geweest waarom ze hem meegestuurd hadden op dit kamp, maar Neko* kon nou niet echt zeggen dat ze daar blij mee was.
Toen het haar eindelijk gelukt was haar borstpartij Batave-vrij te maken, diende het volgende probleem zich aan. Toddish. ‘Kun je m’n veters strikken?’ vroeg de 16jarige jongen met een brede glimlach. Hij maakte er een gek sprongetje bij. ‘En daarna moet je m’n haren kammen en een verhaaltje voorlezen en twee liedjes zingen en dan mag ik kiezen!’ Dit was een heel apart geval, wist Neko*. Zijn moeder had hem tot op heden alleen maar betutteld en zodoende was Toddish altijd een kleuter gebleven. Zijn oma had hem hierheen gestuurd in de hoop dat hij zich dan eens naar zijn leeftijd zou gaan gedragen.

‘Godverdekankertyfuskut!’ dacht Mean, toen ze door het busraampje het landschap steeds bergachtiger zag worden. Ze had nog zo naar haar nare rotmoeder geschreeuwd ‘dat ze niet naar dat kutkamp wilde! Dat ze er niets te zoeken had en dat haar moeder zichzelf kon gaan neuken!’ Het had niet geholpen. Haar moeder had met betraande ogen toegekeken hoe haar bloedeigen dochter met geweld het busje in werd geduwd en had gezegd ‘dat het beter was voor iedereen’.
Dat teringwijf moest haar kutbek houden.

Neko* keek naar het jongetje dat helemaal achterin de bus zat, alleen, z’n ogen naar de grond gericht. Het was ggcy8. Ze liep naar hem toe en probeerde contact met hem te maken. Maar dat lukte natuurlijk niet. De jongen dacht aan heel andere dingen.
‘Hoe zou het op forum zijn?’ was wat hij dacht. Al zijn virtuele vriendjes en vriendinnetjes wisten niet dat hij er een paar weken tussenuit zou gaan. Verder wisten ze alles van hem, natuurlijk, maar hij vond het te moeilijk om afscheid van ze te nemen en daarom had hij het Saaitopic aan zijn lot overgelaten en was hij vertrokken zonder iets te zeggen. Zijn ouders hadden hem gezegd dat hij moest leren om met échte mensen om te gaan, die hij écht kon aanraken en die échte voornamen hadden, geen nicknames. Hij was het niet met ze eens. Ze begrepen hem toch niet.

Wat hij niet wist, was dat een paar stoelen verderop een meisje zat dat hij al wel eens gezien had, zij het ook op zijn computerscherm, en met iets minder kleren aan dan vandaag. Het was Fizzle-fluffy. Ze zat stilletjes met haar borsten te spelen. Ze was trots op haar tietjes. Haar ouders niet. Of nou ja, haar moeder in elk geval niet. Of ze was gewoon jaloers, dat kon ook. In elk geval maakten haar ouders zich ernstige zorgen om wat ze allemaal op het wereldwijde web liet zien van zichzelf. Fizzle zag het probleem niet zo, maar was toch maar netjes mee op kamp gegaan. Misschien dat ze nu ook eens een naakte man kon zien!

Tink* genoot van de prachtige omgeving en van het zonnetje dat wel steeds feller leek te gaan schijnen. Ze keek even in haar achteruitkijkspiegel en grinnikte toen ze zag hoe Neko* inmiddels als klimrek voor Toddish fungeerde. Ze had het weer mooi voor mekaar, dacht ze. Ze had niet voor niets aangeboden om te gaan rijden.
Maar toen kwam VeGs naast haar zitten. Met een akelige grijns keek ze Tink* aan. Tink* werd er wat ongemakkelijk van, maar probeerde zich niet te laten kennen en bleef netjes doorrijden. ‘Zeg, Tinkiebinkie, als je mij nou eens even laat rijden?’ fluisterde VeGs met een nog bredere grijns dan ze al had. Tink* begon zenuwachtig te lachen en riep om de hulp van Neko*, maar die lag bedolven onder de stoepkrijt van Toddish. ‘Kijk, als je het niet goed vindt, ook prima hoor, maar dan kun je er vanuit gaan dat ik deze steen door de voorruit gooi’, vervolgde VeGs, akelig kalm. Ze genoot van het gezicht van Tink*, dat steeds meer spanning begon te vertonen en na nog drie leuke dreigementen en twee stenen door de voorruit, zat VeGs uiteindelijk achter het stuur.

Plots klonk er een luid gegil. Het was Allure, het tweelingzusje van Aapje*, die een fractie van een seconde later al net zo hard begon te krijsen. ‘Een vlieg!’ riepen ze uit. ‘Een dode vlieg op de stoel!’ ‘Hij is echt heel errrrrrrg (Gooische R) vies!‘ Jankend en krijsend en springend vulden ze nu de hele bus. Zelfs Siorin en Femic schrokken ervan wakker. Tot die tijd hadden ze alleen maar stilletjes in een hoekje van de bus voor zich uit zitten staren. Siorins ouders hadden haar meegestuurd in de hoop dat ze mensen zou gaan leren kennen en misschien zelfs wel vrienden zou gaan maken, maar Siorin hoopte dat ze deze weken onzichtbaar kon blijven en dat aan het einde van de rit niemand haar eigenlijk opgemerkt had. Femic hoopte voor haar hetzelfde. Ze had zich verscholen achter haar pikzwarte lokken en luisterde naar haar favoriete band, Tokio Hotel, maar de gillende tweeling kwam nu wel akelig dichtbij!

Alsof de verwende tweeling nog niet genoeg lawaai veroorzaakte, besloot ook Abzg het nu op een gillen te zetten. Gek genoeg reageerde daar niemand op. Dat had ze nog nooit meegemaakt! Haar ouders kwamen altijd meteen als er iets aan de hand was. En met Abzg was er erg vaak iets aan de hand… ‘Jongens! Jongens! Ik ben heel depressief!’ Nog geen reactie. Abzg ging op haar stoel staan en kondigde aan haar polsen door te snijden, maar niemand leek dat ook maar íets te kunnen schelen. Of toch wel?
Kopmuntkip kwam op haar afgestormd, met een woeste blik in zijn ogen. Alles en iedereen die hij op zijn weg tegenkwam kon een ram incasseren, en uiteindelijk had hij Abzg bereikt. ‘Hou op met attentionwhoren of je krijgt met deze te maken!’ brulde hij en hij liet zijn - nog gloeiende - vuist zien.
Geschrokken ging Abzg weer zitten. ‘Als je maar wel weet dat ik nu heel erg zit te huilen’ mompelde ze nog.

‘Ik moet aan mooie meisjes denken! Ik moet aan mooie meisjes denken! God, laat mij aan mooie meisjes denken!’ prevelde Archont, die vooraan in de bus zat. ’Tieten! Tieten! Tieten!’ Het hielp niet. De gedachte aan tieten liet hem niet juichen, maar eerder over zijn nek gaan. Zijn gereformeerde ouders hadden hem naar dit kamp gestuurd, omdat hij volgens hen onzedelijke gedachten had. Archont schaamde zich voor zichzelf en had netjes ingestemd met deze keuze, was gehoorzaam en wel de bus ingestapt en wilde écht veranderen, maar als hij echt eerlijk was moest hij toch aan zichzelf toegeven dat hij vooral ‘ja’ had gezegd op het plan omdat Martiño zijn therapeut zou zijn. Martiño, met zijn mooie blonde lokken en zijn sexy Amerikaanse accent… Terwijl hij wegdroomde, reden ze het erf van het landgoed al op… Archont schrok wakker, en zag hoe zijn droomman op de bus af kwam lopen. Maar achter Martiño zag Archont iets dat zijn aandacht nog veel meer trok. Het was gestippeld… Het droeg rode hakjes… Het had… borsten.
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...

Laatst gewijzigd op 05-01-2010 om 01:11.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel 72 deel 2
Heksjuh
273 15-09-2010 08:12
De Kantine Weerwolfspel 67
Geel
500 19-03-2010 23:30
De Kantine Weerwolfspel #65 deel 2
Spelleider
110 19-01-2010 08:41
De Kantine Tribute to Quiana: Control C en ook Control V
hasseltboy
500 28-07-2005 22:58


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:28.