Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-01-2010, 22:11
Verwijderd
Even snel 1 ding: Mean Op aanvraag 05-01-2010 22:05 05-02-2010 22:00

misschien kan Creative Music voor mean invallen. Ik snap niet waarom zij dat doet. écht dom.

Nu ga ik alles lezen.
Advertentie
Oud 05-01-2010, 22:18
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
We zijn in overleg om deze situatie op te lossen. Er zijn meerdere spelers die hebben aangegeven beschikbaar te zijn als vervanger, en we bekijken ook andere opties. Meer àanmeldingen voor vervanging zijn voorlopig ook niet nodig.

Het verzoek om het niet meer in dit topic over de domme actie van mean te hebben, zodra we een oplossing hebben laten we het weten.
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 05-01-2010, 22:30
Verwijderd
Citaat:
Ik heb een paar spellen teruggelezen en ik kwam erachter dat in latere stadia van het spel, lijstjes uit de eerste rondes heel handig zijn, aangezien je dan van veel mensen de functies al weet en dus kunt zien welke stemmen 'echt' waren.
Pff ik ben er 1 dag in de week savonds niet (dinsdag dus) en we gaan met zijn alleen meteen een idioot gelijkspel opvoeren in de 1e ronde.

Ik zal het even uitleggen dames en heren, een gelijkspeld in de 1e ronde is álleen handig als de wolven en verraders er niks vanaf weten. Die kunnen dan ''fouten'' maken. Nu hebben we 2 problemen en weten we 2 dingen.

2 dingen weten:
A. abzg is dorpeling (doh)
B. Er moet nu een wolf zitten in het rijtje van neko, een verrader lijkt mij iets teveel van het gokken.

Maar fijn van de 15 mensen nu weten we dat er minimaal 1 van de 5 een wolf is uit dat rijtje. Voor het spel begon wisten we dat 3 van de 15 mensen een wolf was. Ik zie niet echt de vooruitgang.

Oh en de 2 problemen nog:

1. Neko, de wolven hebben haar gespaard maar nu weten nog steeds niks van haar en misshien lachen de wolven nu wel in hun handjes, van hetgeen dat ze uit 2 onschuldigen konden kiezen.
2. we moeten nu uit 5 mensen gaan kiezen die onder neko staan wie de wolf is.. Ik vrees dat er teveel onschuldigen gaan sterven.

Ik wacht even de wolven af wat ze doen, ga alles dan nog even bekijken.
En nogmaals in de 1e ronde een gelijkspel veroorzaken doe je alleen als de wolven er niets vanaf weten, sukkeltjes haha (weten we dat ook alweer voor de volgende keer)
Oud 05-01-2010, 23:21
Verwijderd
@Archont: Ik heb niet voor niets pas om half negen laten weten dat ik mijn stem had veranderd naar Abzg, dus de wolven/verrader wisten daar niets van. Voor zover zij wisten, en al helemaal met VeGs' stem erbij, was het Neko* die de meeste stemmen had, en er dus uit zou gaan.

Overigens denk ik dat het sparen van Neko* een heel bewuste keuze is geweest voor de wolven, want Neko* ophangen was het meest voor de hand liggend geweest, aangezien Abzg al verdacht was vanwege haar (achteraf eerlijke) 'saai dat ik weer dorpeling ben'-opmerking, plús dat ze dus ook nog in het 'verkeerde' rijtje staat. Abzg had dus een grote kans om alsnog opgehangen te worden in de volgende ronde en dat zou best een voordeel zijn geweest voor de wolven.

Ik zou dus hebben verwacht dat Abzg gespaard zou blijven, maar dit is niet gebeurd, wat wel op een 'reden' wijst. Alleen jammer dat het natuurlijk ook expres gedaan kan zijn om ons op het verkeerde spoor te zetten.
Oud 05-01-2010, 23:48
VeGs
Avatar van VeGs
VeGs is offline
Citaat:
Archont
Maar fijn van de 15 mensen nu weten we dat er minimaal 1 van de 5 een wolf is uit dat rijtje. Voor het spel begon wisten we dat 3 van de 15 mensen een wolf was. Ik zie niet echt de vooruitgang.
1 van de 4. Je vergeet dat Abzg zélf ook onder Aapje* stond en haar stem is waar.

Ik vraag me af of we de verrader zo makkelijk moeten vergeten. Vergeet niet dat er twéé mensen online waren rond half 9: Allure en Toddish (plus Siorin, ik en eventuele onbekenden.)
Met name de stemmen van Toddish en Allure zijn interessant. Zij hebben de tijd gehad om vlak voor half 9 te stemmen en daarbij de laatste stand mee te nemen, waaronder de stem van Siorin en mij. Daarnaast geven ze wel netjes een stem door, die heel toevallig bij een veilig persoon terecht komen.

Het is hoe dan ook een goede zet: ofwel je redt een wolf (namelijk Neko*), ofwel je maakt een hoop onschuldige mensen verdacht. In dat geval kan er ofwel onder beiden een wolf staan, ofwel onder geen van beiden. En als dat laatste het geval is, is het een nog betere zet.

Momenteel gok ik dat de verrader Toddish of Allure is.

Citaat:
Siorin
Overigens denk ik dat het sparen van Neko* een heel bewuste keuze is geweest voor de wolven, want Neko* ophangen was het meest voor de hand liggend geweest, aangezien Abzg al verdacht was vanwege haar (achteraf eerlijke) 'saai dat ik weer dorpeling ben'-opmerking, plús dat ze dus ook nog in het 'verkeerde' rijtje staat. Abzg had dus een grote kans om alsnog opgehangen te worden in de volgende ronde en dat zou best een voordeel zijn geweest voor de wolven.
Als Neko* wolf is, is het wel heel vreemd dat er een wolf onder haar staat. Des te meer reden om de verrader niet zo makkelijk buiten beschouwing te laten als Archont wil doen.
Oud 06-01-2010, 01:02
Verwijderd
Ik vind het moeilijk. We moeten de hangronde afwachten. Het spel is er niet makkelijker op geworden. Neko is verdacht omdat de wolven haar niet ophingen máár dit kan ook gewoon keihard in het voordeel van de wolven werken.

En dan heb je deze 4 nog:

Neko*
Aapje
ggcy8
Batave
Abzg
VeGs


Waar ook nog een wolf onder kan staan.. Wat wel opvallend is VeGs, die op het laatst nog bij Neko gaat staan omdat ze dacht dat ze er toch uit moest of het toch gelijkspel werd? Behoorlijke wolvenstreek!
Oud 06-01-2010, 01:04
Verwijderd
Nouja, het is natuurlijk ook wel slim om jezelf in te dekken als wolf, vooral omdat de wolven dat gelijkspel waarschijnlijk niet hebben kunnen zien aankomen (aangezien ik pas om half 9 mijn stemwijziging heb doorgegeven in dit topic). Dus zouden ze er van overtuigd zijn geweest dat Neko* gehangen zou worden (wat dus wel logisch is, dat zou ook zijn gebeurd zonder mijn stem op Abzg) dan is het best wel mogelijk dat er een wolf in staat. Overigens was het ook de eerste ronde, dus zelfs de eerste stemmer voor Neko* zou een wolf kunnen zijn, omdat er toen helemaal geen reden was om te denken dat Neko* er misschien wel eens uit zou gaan. - Dit dus in het geval Neko* een wolf is.
Oud 06-01-2010, 01:06
Verwijderd
@Archont: Als Neko* en Abzg allebei dorpelingen zouden zijn, dan hadden de wolven toch Abzg gespaard? Om de redenen die ik eerder in het topic ook al aangaf..
Oud 06-01-2010, 01:08
Verwijderd
Citaat:
@Archont: Als Neko* en Abzg allebei dorpelingen zouden zijn, dan hadden de wolven toch Abzg gespaard? Om de redenen die ik eerder in het topic ook al aangaf..
Daar heb je gelijk in! Mijn hoofdverdachten zijn op dit moment:

Neko
VeGs

En daaronder:

Aapje
ggcy8 (sorry knul, je staat weer onder de verkeerde )
Batave
Oud 06-01-2010, 01:15
Verwijderd
Ho ho, ik bedoel niet dat we allemaal maar op de Neko*-bandwagon moeten jumpen, maar dat leek mij de meest logische keuze van de wolven, want als zij Neko* hadden opgehangen was Abzg er bijna zeker volgende hangronde uitgegaan (tenminste, dat denk ik) vanwege haar dorpeling-opmerking en het feit dat ze dus ook in het verkeerde rijtje stond.

Maar aan de andere kant konden de wolven misschien denken dat wij deze redenatie zouden volgen en dat we Neko* zouden proberen op te hangen, dus dan maakt het eventually geen fuck uit wie er eerst doodging.

Neko* staat nu ook bovenaan mijn verdachtenlijstje, maar dat komt vooral omdat zij de enige is die indirect verdacht is gemaakt door de hangronde. Overigens vond ik de stemmen van Allure en Toddish ook een beetje vreemd; die kwamen allebei net iets over half 9 vertellen wie ze hadden gestemd en stonden allebei 'veilig'. Zij zouden eigenlijk ook verrader en/of wolf kunnen zijn.

Waarom vind jij VeGs verdacht, trouwens?
Oud 06-01-2010, 02:08
VeGs
Avatar van VeGs
VeGs is offline
Citaat:
Siorin
@Archont: Ik heb niet voor niets pas om half negen laten weten dat ik mijn stem had veranderd naar Abzg, dus de wolven/verrader wisten daar niets van. Voor zover zij wisten, en al helemaal met VeGs' stem erbij, was het Neko* die de meeste stemmen had, en er dus uit zou gaan.
Pas om half 9 laten weten dat je je stem ging veranderen?

Lees je eigen posts eens terug:

Citaat:
Siorin
Met zo weinig stemmers hebben we wel heel veel kans op gelijk spel.. Ik wilde daarom eerst alsnog mijn stem op Abzg zetten, maar ik heb het idee dat áls het gelijk spel wordt, dat later nog wel van pas kan komen. Dus ik laat hem staan op kopmuntkip, tenzij bezwaren?
Citaat:
Als alle stemmen tellen zou Neko* er dus uit moeten gaan. Ik zit nu wel te twijfelen of ik dan mijn stem zal wijzigen naar Abzg om alsnog gelijkspel te maken..
Die laatste is van kwart voor 8. Het was eerder misschien niet definitief, maar iedereen met een beetje hersens kan inschatten dat de kans dat je wisselde op zijn minst aanwezig was. Ik heb juist bewust op Neko* gestemd om te voorkomen dat het gelijkspel zou worden voor het geval je alsnog wilde wisselen.

Anywayz.... Archont, ik vertrouw je weer eens voor geen meter.

Vanwege dit:
Citaat:
Daar heb je gelijk in! Mijn hoofdverdachten zijn op dit moment:

Neko
VeGs

En daaronder:

Aapje
ggcy8 (sorry knul, je staat weer onder de verkeerde )
Batave
Nou denk ik allereerst dat er geen enkele wolf in de befaamde rijtjes staat, maar Batave verdacht vinden is onzinnig. Iedereen die de moeite neemt om het stemverloop na te gaan, ziet dat Aapje de meest waarschijnlijke wolf is, met daarna ggcy8 en ik als gelijke tweede gezien het risico dat we nemen.
Aapje ging als eerste er bij staan toen Abzg al 3 stemmen had. Ggcy8 gaat er op een punt bij staan waarop hij het 3-2 maakt; dat is riskant, maar niet onmogelijk. Ik ga er bij staan als het 4-3 is, wetende dat Siorin waarschijnlijk gaat switchen en gelijkspel gaat maken. Dat is zo mogelijk nog riskanter, en ik zou het dan ook nooit doen als wolf.

Maar Batave? Hij maakt het gelijkspel tussen Abzg en Neko*. Dat is nooit slim als wolf, en als Neko* wolf blijkt, zelfs ronduit stompzinnig. Hij is vrijwel zeker geen wolf, en als Archont dat suggereert, dan is het omdat hij een onschuldige graag verdacht maakt. Zou Archont onschuldig zijn, had hij het stemverloop wel beter bekeken en had dat zelf geconcludeerd.

Tel daarbij op dat Archont de verrader buiten deze ronde probeert te houden:

Citaat:
Archont
B. Er moet nu een wolf zitten in het rijtje van neko, een verrader lijkt mij iets teveel van het gokken.
Wat nou gokken? Gewoon rond half 9 zien dat je kans hebt een gelijkspel te creëren waarmee je ofwel een wolf redt, ofwel een verwarrend gelijkspel maakt.

Het is het niet moeilijk: de verrader zit er wel degelijk achter. Vlak voor half 9 zag hij dat Neko* er bijna uit ging en hij stemde vlug op Abzg om gelijkspel te creëren. Dat verklaart waarom Neko* er niet uit is gegaan en waarom het gelijkspel werd.
Nogmaals: zowel Allure als Toddish hebben grote kans om die verrader te zijn. Archont is ook optioneel, maar ik zie hem eerder als wolf.

En het feit dat Archont het aanstuurt op iedereen onder Neko*, doet me sterk vermoeden dat onder beiden geen enkele wolf staat. Hij geeft eerder nog aan dat we niet erg opschieten hiermee, maar ondanks dat gaat hij er toch wel graag in mee iedereen er onder te noemen als potentiële verdachte.

Neko* noemt hij ook, maar dan wel met ontlastende opmerkingen er achter als:

Citaat:
Archont
1. Neko, de wolven hebben haar gespaard maar nu weten nog steeds niks van haar en misshien lachen de wolven nu wel in hun handjes, van hetgeen dat ze uit 2 onschuldigen konden kiezen.
Citaat:
Ik vind het moeilijk. We moeten de hangronde afwachten. Het spel is er niet makkelijker op geworden. Neko is verdacht omdat de wolven haar niet ophingen máár dit kan ook gewoon keihard in het voordeel van de wolven werken
Nee: Neko* is vermoedelijk wolf. Archont is wolf of verrader. Toddish/Allure hebben grote kans verrader te zijn en minimaal één of twee wolven staan bij de mensen buiten de belangrijke rijtjes of hebben geen stem door gegeven (Kopmuntkip, Mean, Toddish of Allure).

Citaat:
Siorin
Ho ho, ik bedoel niet dat we allemaal maar op de Neko*-bandwagon moeten jumpen, maar dat leek mij de meest logische keuze van de wolven, want als zij Neko* hadden opgehangen was Abzg er bijna zeker volgende hangronde uitgegaan (tenminste, dat denk ik) vanwege haar dorpeling-opmerking en het feit dat ze dus ook in het verkeerde rijtje stond.
Wees maar niet bang: hij gaat het nu op mij aansturen. Die opmerkingen over Neko* pakt hij heel netjes in: een verdachtmaking, met direct daarna een verwerping. Zichzelf indekken noemen we dat, en tegelijk diegene minder verdacht maken.
Nee... Als hij het inmiddels niet al gedaan heeft (terwijl ik dit verhaal loop te tikken), dan wees gerust dat hij achter mij aan gaat jagen.

Zelfde tactiek als de vorige keer: een onschuldige gelijk geven, een aantal mensen verdacht noemen waaronder een echte wolf/verdachte en het dan toch aansturen op een onschuldige. Nogal doorzichtig.

Tsss... verdorie Archont.... Ik had me voorgenomen dit spel eens rustig aan te beginnen, af te wachten en de theoriën pas later het spel in te slingeren, maar als je me zo slinks het spel uit wilt gaan werken, dan laat ik dat niet op me zitten.

Laatst gewijzigd op 06-01-2010 om 02:15.
Oud 06-01-2010, 06:19
Verwijderd
Ik ga nog is een keer random stem geven. Ik stem op Neko*! Kan geen pijl aan jullie trekken. Kan nog veranderen.

Overigens, vorige stemronde vergeten te stemmen
Oud 06-01-2010, 09:10
Aapje*
Avatar van Aapje*
Aapje* is offline
Citaat:
Daar heb je gelijk in! Mijn hoofdverdachten zijn op dit moment:

Neko
VeGs

En daaronder:

Aapje
ggcy8 (sorry knul, je staat weer onder de verkeerde )
Batave
Er is natuurlijk eerst nog een eetronde, maar vanwege bovenstaande post wil ik daarna voor Archont gaan, als er niet teveel veranderd.
niet omdat ik verdacht wordt genoemd, want dan kan ik net zo goed voor VeGs gaan
maar omdat ik bij deze post het idee had van 'jaja...' ik vertrouwde die 'daar heb je gelijk in!' niet echt.

okay, uiteraard zouden de wolven bij twee dorpelingen misschien voor Neko* hebben gestemd als je beredeneert dat abzg toch al verdacht was. maar dat is wel een heel voor de hand liggende manier van eten. het is handiger als wij onze (onschuldige?) verdachte zelf ophangen natuurlijk, scheelt hun weer een ronde. en volgens mij weet Archont dat ook wel.
Oud 06-01-2010, 09:12
Allure
Allure is offline
Dat de wolven voor abzg kozen en niet voor Neko, is geen enkele aanwijzing dat Neko een wolf is. De kans dat ze een dorpeling is is veel groter, zoals die kans voor iedere speler groter is.
Oud 06-01-2010, 10:40
Aapje*
Avatar van Aapje*
Aapje* is offline
Citaat:
Dat de wolven voor abzg kozen en niet voor Neko, is geen enkele aanwijzing dat Neko een wolf is. De kans dat ze een dorpeling is is veel groter, zoals die kans voor iedere speler groter is.
Oud 06-01-2010, 10:47
VeGs
Avatar van VeGs
VeGs is offline
Citaat:
Dat de wolven voor abzg kozen en niet voor Neko, is geen enkele aanwijzing dat Neko een wolf is. De kans dat ze een dorpeling is is veel groter, zoals die kans voor iedere speler groter is.
Voor iedere speler is de kans groter dat hij dorpeling is. Zullen we maar niemand meer ophangen?
Oud 06-01-2010, 11:32
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ja gewoon wachten tot alle dorpelingen zijn opgegeten, dan weten we vanzelf wie de wolven zijn.
Oud 06-01-2010, 11:48
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Ik ga nog is een keer random stem geven. Ik stem op Neko*! Kan geen pijl aan jullie trekken. Kan nog veranderen.

Overigens, vorige stemronde vergeten te stemmen
Ik zou de eetronde nog even afwachten als ik jou was.

En verder kan ik nu wel zelf dingen gaan verzinnen waarom de wolven Neko niet hebben gegeten en Abzg wel, maar ik denk dat alle theorieën daarover nu wel zijn bedacht. Als dat de verrader de boel expres gelijkspel maakte dan deed ie dat wel heel alleen. Ik denk niet dat de wolven iig gelijkspel hadden verwacht, want zij weten ook nog niet wie de verrader/heks zijn. Dus ze hebben in hangrondes minder invloed op het spel. Omdat je in ronde 1 nog zo mooi kan sturen richting onschuldige dorpelingen denk ik dat pak 'm beet 2 wolven de boel hebben proberen te sturen door iemand te opperen/als tweede mee te gaan waardoor de rest ook meer die neiging heeft en 1 wolf waarschijnlijk als latertje zich voor de veiligheid (omdat zijn medewolven al in een groot rijtje staan) als enige op een random ander persoon heeft gestemd. Zoals misschien Archont, Toddish of Allure.

Ik vind het niet heel erg aannemelijk dat Toddish of Allure misschien de verrader zouden zijn. Immers zou de verrader toch gewoon sneller op een onschuldig persoon stemmen en zijn stem telt wel dus dat is alleen maar handig in de grote lijstjes om de stem van een wolf eventueel te dekken en veel mensen tegelijk verdacht te maken mocht het toch verkeerd uitvallen. Kan me slecht voorstellen dat het echt de bedoeling was om nu al gelijkspel uit te lokken, dat is meer iets voor latere rondes met minder mensen.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 06-01-2010, 12:32
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Edit: Neko*, op wie heb jij gestemd als ik vragen mag?
Het lijkt me niet zo moeilijk te raden op wie ik gestemd heb. Abzg dus, uit lijfsbehoud. (sorry van het late antwoord, ik zag de edit net bij het herlezen van het topic pas.)

Verder heb ik niet veel zinnigs te zeggen over waarom de wolven mij niet aten en Abzg wel. Ik ben dan ook erg benieuwd naar wie ze nu gaan eten, dus ik wacht vol spanning af.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 06-01-2010, 13:13
Toddish
Avatar van Toddish
Toddish is offline
Gaat alles lezen
__________________
Pang
Oud 06-01-2010, 14:15
Toddish
Avatar van Toddish
Toddish is offline
Citaat:
Er zijn 3 wolven toch? Maarja een van de volgende mensen is waarschijnlijk een wolf:
Aapje
ggcy8
Batave
Abzg
VeGs

Even kijken welke ze opeten.
Je rekend je zelf ook bij de mogelijke wolven?

Vegs zoals ik verteld had duurde die bus rit langer. Ik had les... Ik heb zo snel mogelijk gestemd ik heb niet eerst op mijn dooie gemakje het topic door gespit. Overigens denk ik niet dat mijn stem überhaupt nog op tijd is gekomen ik klikte op versturen om exact 20:30.

Die theoriën zijn niet meer dan mogelijke verzinsels. Het zijn misschien meer voor de hand liggende spelverlopen maar het zegt natuurlijk nog helemaal niks. En zo heel veel gegevens zijn er nu ook weer niet verkregen met deze gelijkstand. Ik denk dat we in iedergeval de eetronde moeten afwachten om echt te kunnen gaan stemmen. Ik denk overigens niet dat de wolven iemand gaan op eten uit het neko* rijtje. Omdat het wegstrepen dan aanzienlijk makkelijker wordt. Dat geld ook voor het andere rijtje.
__________________
Pang
Oud 06-01-2010, 15:22
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Citaat:
Je rekend je zelf ook bij de mogelijke wolven?

Vegs zoals ik verteld had duurde die bus rit langer. Ik had les... Ik heb zo snel mogelijk gestemd ik heb niet eerst op mijn dooie gemakje het topic door gespit. Overigens denk ik niet dat mijn stem überhaupt nog op tijd is gekomen ik klikte op versturen om exact 20:30.

Die theoriën zijn niet meer dan mogelijke verzinsels. Het zijn misschien meer voor de hand liggende spelverlopen maar het zegt natuurlijk nog helemaal niks. En zo heel veel gegevens zijn er nu ook weer niet verkregen met deze gelijkstand. Ik denk dat we in iedergeval de eetronde moeten afwachten om echt te kunnen gaan stemmen. Ik denk overigens niet dat de wolven iemand gaan op eten uit het neko* rijtje. Omdat het wegstrepen dan aanzienlijk makkelijker wordt. Dat geld ook voor het andere rijtje.
In mijn vorige spel had ik voor het gemak mijzelf uitgesloten van de rijtjes en toen kreeg ik er ook commentaar op, dus ik maak het de lezer makkelijker.
__________________
Wat een briljante deductie!
Oud 06-01-2010, 15:35
Verwijderd
Citaat:
Het lijkt me niet zo moeilijk te raden op wie ik gestemd heb. Abzg dus, uit lijfsbehoud. (sorry van het late antwoord, ik zag de edit net bij het herlezen van het topic pas.)
Ja dit is ook wel logisch. Ik snap niet dat ik daar zelf niet op kon komen.

Met jouw stem bij Abzg is het gelijkspel dus gewoon gelijkspel:

Abzg
Femic
Tink*
Fizzle Fluffy
Siorin
Neko*

Neko*
Aapje
ggcy8
Batave
Abzg
VeGs

Nu komt mij opeens een heel rare gedachte op. Wat als er gewoon geen wolf in het Neko*-rijtje staat, maar wél in het Abzg-rijtje? Ik snap dat ik nu mezelf ook verdacht maar, dus dat is misschien niet zo slim, maar toch. Think about it.

Het is aan te nemen dat, zoals VeGs al zei, de verrader is geswitched naar het Abzg rijtje, om gelijkspel te maken (en sowieso, mocht Neko* een wolf zijn, dan zal de verrader ook Abzg gestemd hebben om zijn wolvenvriendje te redden). Maar dit zou betekenen dat het dan 6 tegen 5 stemmen was, dus één stem in het Abzg-rijtje telt dan niet mee. Of is dit erg ver gezocht?
Oud 06-01-2010, 15:38
Verwijderd
Citaat:
Dat de wolven voor abzg kozen en niet voor Neko, is geen enkele aanwijzing dat Neko een wolf is. De kans dat ze een dorpeling is is veel groter, zoals die kans voor iedere speler groter is.
Ik zeg natuurlijk ook niet dat het de absolute waarheid is. Ik gaf alleen aan dat Abzg kiezen een rare keuze was voor de wolven (als ze inderdaad allebei onschuldig zijn), omdat Abzg al zo verdacht werd dat ze er toch wel uit zou gaan. Dus de wolven hadden haar dood net zo goed aan ons kunnen overlaten.

Edit: Ik heb alles even teruggelezen en ik begin nu ook een beetje kriebels te krijgen bij Archont. Hij kwam opeens zo resoluut met zijn 'Daar heb je gelijk in!'. Als hij wolf is weet hij dat ik onschuldig ben, en dan steunt hij mij zodat ik hem ook vertrouw.. En natuurlijk vindt hij het dan wel prima als er een dorpeling uitgaat, dus misschien is Neko* wel onschuldig.

Aw, dit spel is niet goed voor mij. Ik word helemaal paranoïde.
Oud 06-01-2010, 16:46
Bright Blue
Bright Blue is offline
Jammer jammer jammer. Stomme opmerkingen ook van mij

Veel succes iedereen!

En een leuk verhaal!
__________________
mijn handtekening
Oud 06-01-2010, 16:48
Allure
Allure is offline
Citaat:
Voor iedere speler is de kans groter dat hij dorpeling is. Zullen we maar niemand meer ophangen?
Dat wil ik natuurlijk niet zeggen, maar Archont gebruikte dat als argument mbt Neko.

Siorin, met jouw redenatie kon ik nog wel meegaan, ik had het dan ook tegen Archont.

Ik zal quoten in het vervolg, voorkomt verwarring.
Oud 06-01-2010, 16:50
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Uit deze ronde kan ik niets opmaken waardoor ik iemand ga verdenken. De theoriën die hier gepost worden lijken ook erg uit de lucht gegrepen. Ik wacht af wat de wolven doen, en als de dan nog niets duidelijk wordt ga ik denk ik op m'n gevoel af. Behalve als ik uit lijfsbehoud gedwongen ga worden te stemmen, of curse.

Edit:
Citaat:
ggcy8 (sorry knul, je staat weer onder de verkeerde )
Huhu, volgens mij heb ik gewoon niet zo veel geluk met deze spelletjes.
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Oud 06-01-2010, 17:33
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Het blijft in deze fase van het spel nog een beetje gissen, al hebben we nu meer bewijs dan ervoor. Ik wacht eerst even de wolfjes af voor ik beslis wat ik doe.
__________________
Wat een briljante deductie!
Oud 06-01-2010, 17:50
Verwijderd
Ik moet alles weer gaan lezen. En ik heb het vreselijk druk. Ik ga dadelijk VeGs en Siorin's post lezen volgens mij ben ik weer meteen verdacht. Maar ik heb het druk met school/trainerschap en nog meer dus ik kom hier later op terug. Ik vrees pas na de hangronde want ik heb er eerder geen tijd voor.

Jullie hebben misschien wel gelijk dat het van mij te snel gepost is maar ik wilde gewoon kijken wat de aanknopingspunten zijn. Wat ik wel wil zeggen is dat we niet met zijn allen achter VeGs moeten aanlopen omdat ze de mooiste ne langste posts maakt.

Maar straks reageer ik op alles want volgens mij ben ik weer meteen verdacht

Het zal is een ww-spel niet zijn, ik meot maar is leren om de eerste 7 rondes stil te zijn, maar dat is zo moeilijk voor mij omdat ik altijd zo overfanatiek wordt van spelletjes

edit: oh en VeGs ik maak de meest actieve spelers vaak snel verdacht om te kijken hoe ze reageren . Misschien ben ik wel slecht in dit spel omdat ik altijd een eigen plan trek Maar ben blij ik heb het nog niet over de ondergewaardeerde geliefdes gehad

Laatst gewijzigd op 06-01-2010 om 17:55.
Oud 06-01-2010, 17:57
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Gaat Azbg nu de geliefden kiezen?
__________________
Wat een briljante deductie!
Oud 06-01-2010, 18:12
Verwijderd
Citaat:
Ik moet alles weer gaan lezen. En ik heb het vreselijk druk. Ik ga dadelijk VeGs en Siorin's post lezen volgens mij ben ik weer meteen verdacht. Maar ik heb het druk met school/trainerschap en nog meer dus ik kom hier later op terug. Ik vrees pas na de hangronde want ik heb er eerder geen tijd voor.

Jullie hebben misschien wel gelijk dat het van mij te snel gepost is maar ik wilde gewoon kijken wat de aanknopingspunten zijn. Wat ik wel wil zeggen is dat we niet met zijn allen achter VeGs moeten aanlopen omdat ze de mooiste ne langste posts maakt.

Maar straks reageer ik op alles want volgens mij ben ik weer meteen verdacht

Het zal is een ww-spel niet zijn, ik meot maar is leren om de eerste 7 rondes stil te zijn, maar dat is zo moeilijk voor mij omdat ik altijd zo overfanatiek wordt van spelletjes

edit: oh en VeGs ik maak de meest actieve spelers vaak snel verdacht om te kijken hoe ze reageren . Misschien ben ik wel slecht in dit spel omdat ik altijd een eigen plan trek Maar ben blij ik heb het nog niet over de ondergewaardeerde geliefdes gehad
Aw, maar actief meespelen is op zich toch helemaal niet verdacht? Als iedereen zo gaat denken wordt het harstikke saai, omdat niemand meer iets durft te zeggen.

Overigens probeer ik niet mee te lopen met wat anderen zeggen. Ik probeer alles vanuit iedere richting te bekijken en op die manier uit te vinden wat voor mij verdacht was. Ik vond inderdaad jouw reactie wel heel resoluut en het gaf me een raar gevoel, maar aan de andere kant kan het natuurlijk wel dat je het er gewoon mee eens bent. Als ik het met iemand eens ben zou ik dat ook laten weten. Dingetjes die opvallen houd ik gewoon in gedachten. Sowieso heeft de dood van Abzg ook wel aangegeven dat sommige dingen die verdacht overkomen soms gewoon oprecht bedoeld zijn. Dus ik probeer niet te snel conclusies te trekken.

Ik ben het trouwens wel eens met VeGs dat Toddish en Allure allebei wel de verrader zouden kunnen zijn; zij staan in een veilig rijtje en het zou dus nooit opgemerkt worden als zij hun stem veranderd hebben. Eentje van hen zou zelfs wolf kunnen zijn.

Trouwens, wat mij net opviel is dit:
Citaat:
Ik ga nog is een keer random stem geven. Ik stem op Neko*! Kan geen pijl aan jullie trekken. Kan nog veranderen.

Overigens, vorige stemronde vergeten te stemmen
Hij zegt eerst dat hij weer random gaat stemmen. En dan zegt-ie opeens dat hij niet gestemd heeft de vorige ronde. Verder vind ik het wel frappant dat hij toch weer random gaat stemmen. Natuurlijk zijn de theorieën nog niet waterdicht enzo (wat wil je na de eerste ronde ), maar je kunt toch beter stemmen op iemand waarvoor tenminste een reden is, iemand die een beetje verdacht is?

Edit: Zijn de geliefden al gekozen?
Edit2: Is er nu al officieel een vervanger voor Mean?
Oud 06-01-2010, 18:33
Bright Blue
Bright Blue is offline
Oh, moet de eerste die afvalt geliefdes uit kiezen?
__________________
mijn handtekening
Oud 06-01-2010, 18:33
Bright Blue
Bright Blue is offline
Citaat:
Gaat Azbg nu de geliefden kiezen?
Na gevraagt, en ik heb de eer ja (A)
__________________
mijn handtekening

Laatst gewijzigd op 06-01-2010 om 19:31.
Oud 06-01-2010, 19:59
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
De eerste avond - Hoog laait het vuur



De groep had honger gekregen na de inspannende wandeltocht. Nou hadden sommige deelnemers honger naar iets anders dan naar eten, maar daar trokken Neko* en Tink* zich even niets van aan. Die andere honger moesten ze zelf maar zien te stillen. Samen zorgden ze ervoor dat er diezelfde avond nog (!) een volle pan tomatensoep met gehaktballen op tafel stond. De pan werd met open armen ontvangen, maar niet door Femic. ‘Ik had verdomme gezegd dat ik vegetariër ben!’ protesteerde ze. De anderen schrokken van haar felle reactie, sommigen hadden haar tot dusver nog niet eens opgemerkt, maar Femic liet zich hierdoor niet van de wijs brengen. Als het om haar principes ging, was niets haar te dol.

Mean greep deze gelegenheid gretig aan om zichzelf ook maar weer eens even te laten horen. Tenslotte mocht niemand vergeten wie zij was! ‘Ja, en die godvergeten kutsoep is sowieso om van te kotsen!’ voegde ze aan Femics verwijt toe. ‘Dat die lelijke tyfuswijven ons eens iets eetbaars voorschotelen, godverdomme! En ik ben trouwens ook een fucking vegetariër!’ Martiño keek haar verbaasd aan. ‘Dat hebben je ouders anders niet in the inschrijfformulier gezet!’ ‘Niet? Nou, verdomme, kan me niks verrekken, dan ben ik het vanaf nu, begrepen? Mijn naam is Miekje* en jullie hebben godverdomme naar mij te luisteren, anders krijg je een ram voor je kutsmoel! Hè, verdomme, ik bedoel dat mijn naam Missy is en dat jullie verdomme naar mij zullen luisteren… of was ik nou Stefenootje? ..Godverkut!’ Mean raakte van zichzelf in paniek. Ze was het helemaal kwijt. Martiño zag het gebeuren en besloot van deze maaltijd het eerste therapiegesprek te maken.
‘Mean, zou je wat over jezelf willen vertellen?’ vroeg hij vriendelijk, maar Mean gaf geen antwoord. ‘Wie ben je, Mean?’ Mean bleef stil, maar een eerste traan rolde al over haar wang. Hoe meer geweldige hij-kijkt-dwars-door-je-heen-want-hij-is-ervaringsdeskundige-to-the-point-vragen Martiño stelde, hoe harder ze begon te huilen. En toen hij uiteindelijk de vraag stelde of ze in een “identity-crisis” zat, stond ze boos op en rende ze weg van de groep. ‘Ik vraag een maandban aan!’ riep ze nog, de groep verbijsterd achterlatend.
Niet veel later klonk er creatieve muziek uit haar slaapkamer. ‘Ik geloof dat we haar even alleen moeten laten’, zei Martiño.

Na deze bewogen maaltijd, was het tijd voor ontspanning. Kopmuntkip mocht van Martiño een vuurtje gaan stoken.. Siorin bood voorzichtig aan om mee te helpen. Dat aanbod leverde haar twee blauwe ogen, een gekneusde pols en een verstuikte enkel op. Geen slechte score, vond Kopmuntkip en grijnzend begon hij blokken hout naar een willekeurige plek op het landgoed te gooien.
Vrij veel later kon iedereen zich rond een knetterend kampvuur scharen. Voor een keertje - en vooral voor zichzelf - had Martiño een aantal flessen Martini meegenomen. ‘We zullen het eens gezellig maken!’ was zijn motivatie. Maar erg gezellig werd het niet. Niemand had iemand iets te melden, dus besloot Martiño een balletje op te gooien en ggcy8 de beurt te geven om een gesprek op te starten door een vraag te stellen. Ggcy8 had nog nooit iemand aangekeken, laat staan dat hij er ooit een gesprek mee had gevoerd. Maar na even denken kwam er toch een goede vraag in hem op. Hij was er erg trots op. ‘Dit is een vraag die iedereen mag beantwoorden!’ zei hij erbij. ‘Waar ben jij nou niet zo blij mee?’ Martiño applaudisseerde. ‘Dat is een heel goede vraag, ggcy8! Well done! Nou jongens, zeg het m…’ Martiño werd onderbroken door ggcy8, die enthousiast begon te worden. ‘Ik weet nog wel een vraag!’ juichte hij. ‘Welke forumers zouden als stel goed bij elkaar passen?’ Hij glom van trots. Martiño begon zenuwachtig te lachen. ‘Hahaha, ehm… zullen we eerst je eerste vraag maar eens beantwoorden?‘ probeerde hij. Maar ggcy8 was nu op dreef. ‘Waar lolde jij om vandaag? Wat zou je doen met de forumer boven je als je die zou meeten? Klopt jouw horoscoop vandaag? CTRL+V=?’ Ggcy8 was niet te houden. Martiño gaf de twee groepsleidsters een seintje en zo werd ggcy8 nog drukpratend afgevoerd door Neko* en Tink*.

De derde fles Martini ging rond en Archont was zo aardig om ook Absinthe een slokje aan te bieden. Ze bloosde. Deze sympathieke jongeman was haar niet ontgaan, jammer alleen dat hij niet van de vrouwenliefde was. Van Martiño wist ze dat hij hierheen gestuurd was om van zijn homo-erotische fantasieën af te komen, en ze besloot om hem hier maar eens mee te gaan helpen…

‘Goet, jognens, hed iz mooj geweezd!’ zei Martiño toen de laatste fles leeg was, want hij ging altijd in spelfouten praten als hij te veel gedronken had. Hij krabbelde overeind, doofde het vuur door eroverheen te pissen en wankelde voor de groep uit terug naar het landhuis.
Niet lang daarna lag iedereen netjes in een bed. Archont in het zijne. Nog nagenietend van deze mooie dag dommelde hij langzaam in slaap… Tot hij opgeschrikt werd door de zwoele stem van Absinthe. ‘Archontje… wakker worden liefje, ik ben het, Absinthe’. Archont opende zijn ogen en keek recht in de hare. ‘W-w-w-wat, wat kom je doen?’ stamelde hij. Absinthe glimlachte en haar ogen twinkelden. ‘Zie het maar als een onderdeel van je therapie’ zei ze, en hopsakee, daar vloog haar polkadotjurkje door de kamer…




1. Tink
2. Archont
3. Batave
4. Siorin
5. Femic
6. MeanCreativeMusic
7. Abzg (dorpeling)
8. Toddish
9. Neko*
10. VeGs
11. ggcy8
12. kopmuntkip
13. Allure
14. Aapje*
15. Fizzle-fluffy

Blauw = opgehangen

Er is vannacht niemand opgegeten.
Morgen mogen de dorpelingen weer iemand ophangen, en zal Martiño jullie weer verblijden met een verhaal.
Geef je keuze door vóór 20.30 uur.

Verder even een update;
We hebben even gewacht met het aanwijzen van de geliefdes, omdat de mogelijkheid aanwezig was dat Abzg de rol van Mean zou overnemen. Dat is uiteindelijk niet het geval. CreativeMusic neemt de rol van Mean over en de geliefdes krijgen z.s.m. bericht.
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 06-01-2010, 20:17
Aapje*
Avatar van Aapje*
Aapje* is offline
mooi dat er niemand uit is

Zoals ik al zei stem ik op Archont. Ik geef mijn stem nu pas door omdat ik niet zeker weet of ik morgen nog voor 20.30 op de computer zal zijn.
Oud 06-01-2010, 21:14
VeGs
Avatar van VeGs
VeGs is offline
Mooi misgehapt.

Citaat:
edit: oh en VeGs ik maak de meest actieve spelers vaak snel verdacht om te kijken hoe ze reageren . Misschien ben ik wel slecht in dit spel omdat ik altijd een eigen plan trek Maar ben blij ik heb het nog niet over de ondergewaardeerde geliefdes gehad
Je bent een goede speler, mits je aan de kant van de dorpelingen staat. Dan ben je vervelend onvoorspelbaar.
Maar als bad guy ben je de laatste spellen behoorlijk doorzichtig.

Mijn stem gaat dan ook overduidelijk naar jou.
Oud 06-01-2010, 21:26
Verwijderd
Oh wow. Op één of andere manier had ik deze uitslag niet verwacht, vooral zo vroeg in het spel met zoveel keuze uit slachtoffers. Mooi dat er niemand is gegeten, want dat compenseert met de opgehangen dorpeling.

Aankomende hangronde wordt lastig, want ik vind eigenlijk dat de eerste hangronde wel erg tegen Neko* spreekt, vooral als ik het combineer met één van mijn voorgaande posts:

Citaat:
Ja dit is ook wel logisch. Ik snap niet dat ik daar zelf niet op kon komen.

Met jouw stem bij Abzg is het gelijkspel dus gewoon gelijkspel:

Abzg
Femic
Tink*
Fizzle Fluffy
Siorin
Neko*

Neko*
Aapje
ggcy8
Batave
Abzg
VeGs

Nu komt mij opeens een heel rare gedachte op. Wat als er gewoon geen wolf in het Neko*-rijtje staat, maar wél in het Abzg-rijtje? Ik snap dat ik nu mezelf ook verdacht maar, dus dat is misschien niet zo slim, maar toch. Think about it.

Het is aan te nemen dat, zoals VeGs al zei, de verrader is geswitched naar het Abzg rijtje, om gelijkspel te maken (en sowieso, mocht Neko* een wolf zijn, dan zal de verrader ook Abzg gestemd hebben om zijn wolvenvriendje te redden). Maar dit zou betekenen dat het dan 6 tegen 5 stemmen was, dus één stem in het Abzg-rijtje telt dan niet mee. Of is dit erg ver gezocht?
Dit betekent dus dat één van de stemmers buiten de rijtjes van Abzg en Neko* de verrader moet zijn. Dit zou dus Archont, Toddish of Allure kunnen zijn, die drie verdenk ik het meest (eventueel zou het natuurlijk ook kopmuntkip kunnen zijn, maar op één of andere manier verdenk ik hem helemaal niet, ook al vond ik zijn post een beetje vreemd). Ze staan alle drie in een 'veilig' rijtje waar het niet opvalt of hun stem wel of niet meetelt, dus dat spreekt ook een beetje tegen ze.

Anyway, mijn verdachtenlijstje dus:
Neko*
Archont
Toddish
Allure

Ik wil eigenlijk op Neko* stemmen, want bij Archont heb ik nog een beetje twijfels, want de enige reden waarom ik hem verdacht vind is zijn 'Daar heb je gelijk in!'-opmerking, want dat was wel vrij verdacht. Maar zoals de dood van Abzg al heeft aangetoond kan het dus soms wel oprecht zijn. En als hij samen met Neko* wolf zou zijn, dan zou hij niet zo overduidelijk achter mijn beschuldigingen jegens haar gaan staan. Dus waarschijnlijk wordt het Neko*, maar stemmen doe ik morgen pas want er kan nog veel gebeuren/gezegd worden.


Ben blij dat Mean is vervangen trouwens, ik vind het nogal vreemd om een maandban aan te vragen als je net met het WW-spel bent begonnen en aan iemand die niet meedoet hebben we natuurlijk helemaal niets.

Edit: Dat verhaal, haha. Ik werd in elkaar geramd als bedankje. En ik had al geen vrienden..
Oud 06-01-2010, 21:53
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
oh wat een leuk verhaal
Oud 06-01-2010, 22:13
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Ik weet nog niet zeker of Archont slecht is. Archont is een goede speler en hij heeft het meestal bij het goede eind en is erg actief met beschuldigen, mensen gaan vaak mee en dat is erg gevaarlijk voor team slecht als hij daar niet in zit. Dus Archont niet één van de wolven is, is het eigenlijk best slim om hem gelijk op te eten zodat ie nog niet zo gevaarlijk is. Omdat er niemand is opgegeten kan het dus zijn dat de tovenaar hier ook aan dacht, of Archont is de bane en daar zijn ze gelijk op gestuit. Als de wolven Archont aten that is. Dat is maar de vraag, maar daarom wacht ik nog even af met Archont stemmen iig, dat doe ik niet deze ronde. Wie weet eten de wolfjes hem daarna wel op als hij in team goed zit.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 06-01-2010, 22:28
Verwijderd
En natuurlijk stemmen alle mensen weer op mij die ík verdacht heb.. Is toch elk ww-spel hetzelfde? Ik ga denk ik het volgende weerwolfspel de eerste 4 rondes niks zeggen alleen mijn stem doorgeven. Want het wordt een beetje saai als je geen theorie meer mag posten of een lijstje met verdachten zonder dat je er meteen uitvliegt.

Daarbij blijven áltijd de stille over, wordt een steeds leuker spelletje zo.

Daarnaast is het mooi én verrassend dat de wolven niet hebben kunnen eten. Dat betekend 2 dingen óf ze zijn vergeten te stemmen (wat als we kijken naar het vorige spel best mogelijk is)
Of ze hebben de wolfsbane. Wat ook een mogelijkheid is máár wel heel toevallig. Dat is een kans van 1 op 11.

In de eerste mogelijkheid kan ík onmogelijk een wolf zijn aangezien jullie weten dat ik net iets te fanatiek ben om vergeten te stemmen

Mischien zijn het 3 onervaren spelers die het vergeten zijn.

Citaat:
Ik ga nog is een keer random stem geven. Ik stem op Neko*! Kan geen pijl aan jullie trekken. Kan nog veranderen.

Overigens, vorige stemronde vergeten te stemmen
Dit vond ik misschien nog wel de opvallendste move. We zijn Neko aan het verdenken en toch doet die kip nog random stemmen.

Dit betekend dat of hij leest het topic niet, hij wil ergens 'veilig'' staan én hij heeft niet gestemd.

Maargoed mijn hoofdverdachte blijft als in mijn vorige post verteld Neko, hier zal mijn stem dan ook naartoe gaan. Deze post heb ik allang onderbouwd.

En het is volgens mij niet raar door het gelijkspel dat ik alle mensen onder neko verdacht vind.
Ook al ben jij dat VeGs en ga jij weer een hetze tegen mij beginnen (wanneer ik je ook maar een beetje verdacht vindt) en ook al ben jij dat aapje en ga je dan op mij stemmen.

Ik vind het 2 wolven/slechterikstreken. Want in het begin gaan de meeste met de kudde mee, als je snél probeert een ''massa'' te vormen krijg je snel veel stemmen mee.
Oud 06-01-2010, 22:43
Verwijderd
Oh btw spelleiders het verhaal wordt steeds leuker

Zijn hier geen foto's van Minke : ''en hopsakee, daar vloog haar polkadotjurkje door de kamer…'''

Oud 06-01-2010, 22:55
VeGs
Avatar van VeGs
VeGs is offline
Citaat:
En natuurlijk stemmen alle mensen weer op mij die ík verdacht heb.. Is toch elk ww-spel hetzelfde? Ik ga denk ik het volgende weerwolfspel de eerste 4 rondes niks zeggen alleen mijn stem doorgeven. Want het wordt een beetje saai als je geen theorie meer mag posten of een lijstje met verdachten zonder dat je er meteen uitvliegt.
Dat zelfmedelijden van jou begint aardig vervelend te worden. En aangezien je aan het einde van het vorige spel nog liep te roepen dat de wolven mij al veel eerder hadden moeten eten, is het ook behoorlijk hypocriet om te klagen over die 'arme actief-postende spelers'.

Citaat:
Daarnaast is het mooi én verrassend dat de wolven niet hebben kunnen eten. Dat betekend 2 dingen óf ze zijn vergeten te stemmen (wat als we kijken naar het vorige spel best mogelijk is)
Of ze hebben de wolfsbane. Wat ook een mogelijkheid is máár wel heel toevallig. Dat is een kans van 1 op 11.
De tovenaar bestaat ineens niet meer? Het is waarschijnlijker dat drie wolven vergeten te stemmen, dan dat de bane gegeten wordt of de tovenaar juist zat?

En je stem voor Neko* onderbouwd? Kom op. Siorin kwam met die onderbouwing. En ik heb haar redenatie uitgebreid naar jou en de verrader.
Jij en Neko* zijn beiden wolven, en je hoopt door nu vlug de eerste stem op haar te zetten jezelf vrij te pleiten later.
Oud 06-01-2010, 22:56
Verwijderd
Citaat:
Oh btw spelleiders het verhaal wordt steeds leuker

Zijn hier geen foto's van Minke : ''en hopsakee, daar vloog haar polkadotjurkje door de kamer…'''

Haha, of course, dat zou jij wel leuk vinden. Hoewel ze natuurlijk een jurkje in de lucht kan gooien en daar een foto van maken, dat zou wel een grap zijn.

Edit:

@VeGs: Ik kan best begrijpen wat Archont bedoelt hoor. Ik heb een aantal spellen teruggelezen en het kwam heel vaak voor dat mensen die met theorieën kwamen (vaak onterecht) meteen verdacht werden door iedereen. Dat is eigenlijk wel zonde, want dan worden mensen bang dat ze verdacht overkomen en dan houdt iedereen z'n mond. Dat zou het lekker saai maken, lijkt mij zo. Dat is overigens ook de reden waarom ik m'n mond niet houd, ik heb liever een beetje plezier.

Edit: Omg, vreselijke typefout.

Laatst gewijzigd op 07-01-2010 om 01:58.
Oud 06-01-2010, 22:58
Verwijderd
Citaat:
Dat zelfmedelijden van jou begint aardig vervelend te worden. En aangezien je aan het einde van het vorige spel nog liep te roepen dat de wolven mij al veel eerder hadden moeten eten, is het ook behoorlijk hypocriet om te klagen over die 'arme actief-postende spelers'.


De tovenaar bestaat ineens niet meer? Het is waarschijnlijker dat drie wolven vergeten te stemmen, dan dat de bane gegeten wordt of de tovenaar juist zat?

En je stem voor Neko* onderbouwd? Kom op. Siorin kwam met die onderbouwing. En ik heb haar redenatie uitgebreid naar jou en de verrader.
Jij en Neko* zijn beiden wolven, en je hoopt door nu vlug de eerste stem op haar te zetten jezelf vrij te pleiten later.
Toen was ik wél slecht namelijk de verrader.

Volgens mij heb ik die stem wel onderbouwt ja, maar als je wilt wil ik hem nóg wel een keer onderbouwen? En waarom mag ik het niet eens zijn met een theorie van een andere speler? Dat doet 99% hier.

En dat laatste slaat nergens op als je kijkt naar het stukje ''massa'' en ''kuddegedrag'' wat ik hieronder heb gepost. Je post is wartaal.
Oud 06-01-2010, 22:58
Allure
Allure is offline
Opmerkelijk, zouden de wolven vergeten zijn te eten (dat lijkt onwaarschijnlijk maar dat is het niet aangezien dat de vorige keer tot drie keer toe gebeurd is )?
Oud 06-01-2010, 22:58
Verwijderd
Citaat:
Haha, of course, dat zou jij wel leuk vinden. Hoewel ze natuurlijk een jurkje in de lucht kan gooien en daar een foto van maken, dat zou wel een grap zijn.
Sssst! Vertel dat nou niet! Daar was ze zelf nooit achtergekomen volgens mij

Oud 06-01-2010, 22:58
Verwijderd
Citaat:
Opmerkelijk, zouden de wolven vergeten zijn te eten (dat lijkt onwaarschijnlijk maar dat is het niet aangezien dat de vorige keer tot drie keer toe gebeurd is )?
Met 3 onervaren wolven is dit een best grote kans.
Oud 06-01-2010, 23:06
VeGs
Avatar van VeGs
VeGs is offline
Citaat:
Toen was ik wél slecht namelijk de verrader.
Je loopt al een aantal spellen daar over te mekkeren. Prima als je jezelf zielig wilt vinden, maar wees dan niet zo hypocriet om ineens hetzelfde te doen als het jou uitkomt. Je hebt zelf in het verleden vaker in jouw ogen goede of actieve spelers er uit gewerkt uit eigenbelang, ook toen je aan de goede kant stond. Maar zodra het jezelf betreft, is ineens de grote boze buitenwereld tegen je.
Oud 06-01-2010, 23:07
Verwijderd
Citaat:
Je loopt al een aantal spellen daar over te mekkeren. Prima als je jezelf zielig wilt vinden, maar wees dan niet zo hypocriet om ineens hetzelfde te doen als het jou uitkomt. Je hebt zelf in het verleden vaker in jouw ogen goede of actieve spelers er uit gewerkt uit eigenbelang, ook toen je aan de goede kant stond. Maar zodra het jezelf betreft, is ineens de grote boze buitenwereld tegen je.
Moet ik hier nu serieus op reageren?

En ja ik heb 1x Lisa eruit gegooid in het begin en daar heb ik ook netjes sorry voor gezegd.
Oud 06-01-2010, 23:11
VeGs
Avatar van VeGs
VeGs is offline
Doe maar niet. Het heeft ook vrij weinig zin om er een serieuze ruzie van te gaan maken.

Terug naar het spel, dan maar. En naar de polkadot-jurkjes.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel 72 deel 2
Heksjuh
273 15-09-2010 08:12
De Kantine Weerwolfspel 67
Geel
500 19-03-2010 23:30
De Kantine Weerwolfspel #65 deel 2
Spelleider
110 19-01-2010 08:41
De Kantine Tribute to Quiana: Control C en ook Control V
hasseltboy
500 28-07-2005 22:58


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:43.