Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-06-2016, 16:13
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Ik had dat ook altijd, maar als je een goede kapper hebt, is dat geen probleem meer. Moniezzz om het te laten verven is dan weer een ander verhaal...
Ik koop normaal gewoon verf bij de kruidvat ofzo, maar zelfs permanente verf wast er bij mij vrij snel uit. Zo was m'n haar vorige maand nog echt ginger en nu alweer blond. Oh well.
De manier om verf beter te laten zitten is door je haar goed op te fucken (door te bleken bijvoorbeeld), maar aangezien ik maar eens per jaar naar de kapper ga wil ik 't graag gezond houden.
__________________
Who's this jabroni?
Advertentie
Oud 21-06-2016, 16:14
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Ik zweer echt bij Henna. M'n haar wordt er supergezond van en het kost maar 1,95 bij de Turkse supermarkt. En het dekt ook grijs haar. Niet dat ik dat al heb natuurlijk!!
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 21-06-2016, 16:16
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Mijn moeder had altijd henna, maar ik vind het echt klotespul. Het stinkt ook. Blegh.
En drogistverf dekt grijs haar ook. Dat heb ik natuurlijk ook nog niet nodig. Hahaha, hoe kom je erbij!
__________________
Who's this jabroni?
Oud 21-06-2016, 16:18
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Bij mij pakt verf vaak ook niet. De laatste keer liet ik highlights zetten en moest er daarna eigenlijk nog een spoeling over maar het was toen al zo mooi dat dat niet meer hoefde, Kappers zijn altijd verbaasd over mijn haar.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 21-06-2016, 16:19
Verwijderd
Citaat:
Ik zweer echt bij Henna. M'n haar wordt er supergezond van en het kost maar 1,95 bij de Turkse supermarkt. En het dekt ook grijs haar. Niet dat ik dat al heb natuurlijk!!
Ik heb daar slechte ervaringen mee. Toen ik zestien was ofzo wilde ik mijn haarkleur wat meer uit laten komen en verfde ik het met oranje henna. Ik had werkelijk knaloranje haar. Echt viltstiftmarkeroranje. Ik heb tranen met tuiten gejankt, dat was niet de bedoeling. Daarna heb ik twee dagen met heel agressieve antiroosshampoo in mijn haar rondgelopen om het ergste er een beetje vanaf te halen. Trauma's heb ik aan henna over gehouden
Oud 21-06-2016, 16:22
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Mijn grootste trauma met Henna was toen ik in Zeist woonde in een prachtig oud pand van begin 1900. Het was winter en het vroor. En de afvoeren van de douche liepen aan de buitenzijde van het pand. Maar de henna verstopte de leidingen en ze vroren kapot. Aiiiiiiii. Sorry!!!
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 21-06-2016, 16:24
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Ik heb daar slechte ervaringen mee. Toen ik zestien was ofzo wilde ik mijn haarkleur wat meer uit laten komen en verfde ik het met oranje henna. Ik had werkelijk knaloranje haar. Echt viltstiftmarkeroranje. Ik heb tranen met tuiten gejankt, dat was niet de bedoeling. Daarna heb ik twee dagen met heel agressieve antiroosshampoo in mijn haar rondgelopen om het ergste er een beetje vanaf te halen. Trauma's heb ik aan henna over gehouden
O ja. Mij maakt het niet zo uit of ik nou vuurrood of oranje haar heb. Het staat me gelukkig allemaal. Maar ik snap wat je zegt! Ik gooi er ook altij van alles doorheen: sterke koffie of rode wijn voor een donkerdere kleur, of juist citroensap voor een intensere kleur. Olijfolie, sesamolie, groene thee, een ei. je weet nooit wat het wordt, maar dat boeit me dus ook niet zo veel. : D
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 21-06-2016, 16:24
Verwijderd

Ik had wel beter na kunnen denken - oranje henna op toch al oranje haar was misschien ook niet zo'n goed idee Maar ik verf ze toch niet meer tot ik grijs word, met hoogstens wat highlights bij de kapper.
Oud 21-06-2016, 16:26
Verwijderd
Citaat:
O ja. Mij maakt het niet zo uit of ik nou vuurrood of oranje haar heb. Het staat me gelukkig allemaal. Maar ik snap wat je zegt! Ik gooi er ook altij van alles doorheen: sterke koffie of rode wijn voor een donkerdere kleur, of juist citroensap voor een intensere kleur. Olijfolie, sesamolie, groene thee, een ei. je weet nooit wat het wordt, maar dat boeit me dus ook niet zo veel. : D


Ik ben intens gelukkig met mijn eigen rooie haar, maar als ik een saaie kleur zou hebben (mijn zus heeft heel muizig haar), zou ik ze echt elke drie dagen verven. Met henna of bij de kapper of whatever.
Oud 21-06-2016, 16:30
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Ik wil ook rood haar van mezelf!
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 21-06-2016, 16:32
Verwijderd
Volgende keer misschien Tigerly! Als je wilt, kan ik de haren die uitvallen wel in een potje bewaren zodat je er een pruik van kunt laten maken?
Oud 21-06-2016, 16:34
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
lolol, ik krijg net mail van down the rabbit hole dat alles lekker onder water staat, hiephiep.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 21-06-2016, 16:35
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Volgende keer misschien Tigerly! Als je wilt, kan ik de haren die uitvallen wel in een potje bewaren zodat je er een pruik van kunt laten maken?
Ja doe maar! Voor de zekerheid!
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 21-06-2016, 16:41
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Ik ben stiekem een blondje, mar al sinds m'n 15e niet meer.

__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 21-06-2016, 16:42
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
Volgende keer misschien Tigerly! Als je wilt, kan ik de haren die uitvallen wel in een potje bewaren zodat je er een pruik van kunt laten maken?
Of om je terug te halen als je dood bent
__________________
Forumdownie
Oud 21-06-2016, 16:43
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
Ik ben stiekem een blondje, mar al sinds m'n 15e niet meer.

[afbeelding]
Foto's van deze kwaliteit doen me denken aan mijn baby foto's, wist niet dat je al zo oud was
__________________
Forumdownie
Oud 21-06-2016, 16:44
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Foto's van deze kwaliteit doen me denken aan mijn baby foto's, wist niet dat je al zo oud was
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 21-06-2016, 16:44
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
__________________
Forumdownie
Oud 21-06-2016, 16:45
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Hoopte wel iets meer reactie uit te lokken
__________________
Forumdownie
Oud 21-06-2016, 16:45
Verwijderd
GEEN WONDER DAGGE NOOIT IETS TE NEUKEN HET, KUT!!
Oud 21-06-2016, 16:46
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
GEEN WONDER DAGGE NOOIT IETS TE NEUKEN HET, KUT!!
Goed punt eigenlijk
__________________
Forumdownie
Oud 21-06-2016, 16:48
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik zweer echt bij Henna. M'n haar wordt er supergezond van en het kost maar 1,95 bij de Turkse supermarkt. En het dekt ook grijs haar. Niet dat ik dat al heb natuurlijk!!
Ik heb een half jaar haar geverfd met henna. Super mooie glans en gezond haar, maar ook direct geen slag meer in m'n haar. En alle kleuren werden snel heftig oranje, en dat werd ik vrij snel zat.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 21-06-2016, 16:51
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Hoopte wel iets meer reactie uit te lokken
Ik roloogde je omdat babyfoto's één woord is.

M'n inhoudelijke reactie is meer:
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 21-06-2016, 16:51
Yne
Avatar van Yne
Yne is offline
Ik dacht een tijdje geleden van goh, ik wil wel een paarse gloed, laat ik hele paarse verf kopen en in m'n haar pleuren. Het pakte dus best wel goed op mijn inmiddels donkere haar
__________________
'Weet je wat dom is? Je haar moeten verven om rijst te snuiven.'
Oud 21-06-2016, 16:53
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik dacht een tijdje geleden van goh, ik wil wel een paarse gloed, laat ik hele paarse verf kopen en in m'n haar pleuren. Het pakte dus best wel goed op mijn inmiddels donkere haar
Paars pakt bij mij ook heel goed. Roodtinten ook. Blauw dan weer helemaal niet
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 21-06-2016, 16:54
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
Ik roloogde je omdat babyfoto's één woord is.

M'n inhoudelijke reactie is meer:
Ja mijn nederlants is wel vrij matig
__________________
Forumdownie
Oud 21-06-2016, 17:38
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Dit is mijn natuurlijke haarkleur:

Spoiler


Niet meer gezien sinds m'n 16e volgens mij.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 21-06-2016, 17:49
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Wat is daar in godsnaam natuurlijk aan
__________________
Forumdownie
Oud 21-06-2016, 19:07
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Wat bedoel je? #bornthisway
__________________
Who's this jabroni?
Oud 21-06-2016, 19:10
Verwijderd
Ik ben geboren met een voorliefde voor Dingen.
Oud 21-06-2016, 19:44
Verwijderd
Citaat:
Ja doe maar! Voor de zekerheid!
Ga ik doen!

Ons mormel heeft iets stoms.gegeten of gelikt en ging daarom kwijlen. Spuitje er in en nu moet t vanzelf overgaan. Ze kletst alweer, dus ze is aan de beterende hand
Oud 21-06-2016, 19:45
Verwijderd
Basje hoe is.het?
Oud 21-06-2016, 19:46
Verwijderd
Citaat:
Basje hoe is.het?
Ik heb me net een keutel gedraaid. Goeiendag. Echt wow wtf mega.

Uitstekend dus En met jou?
Oud 21-06-2016, 19:51
Verwijderd
Citaat:
Ik heb me net een keutel gedraaid. Goeiendag. Echt wow wtf mega.

Uitstekend dus En met jou?
Mooi en met je colgate gebit?

Goed genoeg!
Oud 21-06-2016, 20:00
Verwijderd
De helft ligt in een mok met water want ik had er genoeg van. Wel frikandellen, bamischijf en kaassouflé en appelkoek gegeten.
Oud 21-06-2016, 20:01
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Ik heb me net een keutel gedraaid. Goeiendag. Echt wow wtf mega.
Hoeveel Courics?
__________________
Who's this jabroni?
Oud 21-06-2016, 20:01
Verwijderd
Bono was er niets bij.
Oud 21-06-2016, 20:03
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Snel, bel Zürich!
__________________
Who's this jabroni?
Oud 21-06-2016, 20:06
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Ik heb opruimkriebels, maar ben ook weer net niet dapper genoeg om dozen met kinderboeken en kinderspeelgoed van zolder te gaan halen. Dan ligt ik voor morgen niet meer in bed
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 21-06-2016, 20:10
Verwijderd
En heb je morgen iets belangrijks te doen?
Oud 21-06-2016, 20:15
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
En heb je morgen iets belangrijks te doen?
Ik moet morgen weer verder studeren voor mijn herkansingen. En ik ben een klein beetje bang dat ik met een zware doos van de opklap-zoldertrap af donder
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 21-06-2016, 20:16
Verwijderd
Citaat:
De helft ligt in een mok met water want ik had er genoeg van. Wel frikandellen, bamischijf en kaassouflé en appelkoek gegeten.
Met of zonder tanden?
Oud 21-06-2016, 20:22
Verwijderd
Citaat:
Ik moet morgen weer verder studeren voor mijn herkansingen. En ik ben een klein beetje bang dat ik met een zware doos van de opklap-zoldertrap af donder
Als je dan goed valt, hoef je in ieder geval geen tentamens te maken
Oud 21-06-2016, 20:22
Verwijderd
In b4: doodsverwensing BAN
Oud 21-06-2016, 20:25
Verwijderd
Grapje kusje voor Eline
Oud 21-06-2016, 20:28
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Het is je vergeven Enilorac
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 21-06-2016, 20:28
Verwijderd
Jinx kwijlt bijna niet meer. Alleen blaast Ayla nu ontzettend naar haar schijtbeesten, altijd wat
Oud 21-06-2016, 20:29
Verwijderd
Citaat:
Het is je vergeven Enilorac
Wat een opluchting!

Ik ben zo vervelend jongens vermaak me!
Oud 21-06-2016, 20:30
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Fijn dat het dan iets relatiefs onschuldigs was met Jinx!
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 21-06-2016, 20:30
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb ineens zo super snel blaren op mijn voeten. Normaal heb ik dat nooit. Hoe kan dat dan nu ineens wel?

Ik ben mijn teennagels aan het lakken maar de vellen hangen aan mijn voeten.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:00.