Oud 07-02-2020, 08:02
Pyrokees
Pyrokees is offline
beste leden,

ik had 6 maanden een relatie met mijn ex. de eerste 3 maanden gingen goed hoewel ze veel loog. ongeveer na die 3 maanden begonnen we om alles ruzie te krijgen en heb ik het meerdere keren uitgemaakt maar haar elke keer terug genomen. na 6 maanden kregen we weer ruzie en heb ik haar zo ver gekregen dat ze het voor het eerst met mij uitgemaakt heeft. sinds zij het uitgemaakt heeft hebben we even geen contact gehad en nu praten we weer. als we praten zijn het korte gesprekken en reageerd ze de ene keer geïnteresseerd en de andere keer reageerd ze lang niet. ze vind mij nog leuk en houd nog steeds van mij maar ze wilt mij niet terug omdat ze denkt dat het niet gaat werken en dan kan ik zeggen en uitleggen wat ik wil maar ik kan haar gedachte niet veranderen. ze wilt me nie terug maar zodra ze hoort dat ik een ander heb wilt ze geen contact meer en toen heb ik tot 2 keer toe hun weg gedaan voor haar en zodra ik die meiden weg doe komt hetzelfde gezeik weer dat ze mij niet terug wilt en dat haar vrienden me een klootzak vinden en dat ik niet met haar verdien te praten.

mijn vraag is wat ik moet doen want ik begrijp niet of ze me wel of niet terug wilt want als ik zeg dat we beter niet kunnen praten komt ze weer met niet gaan ik vind je nog leuk enzo.

alvast bedankt voor jullie advies
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-02-2020, 08:17
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Als ze je nog zo graag zou willen komt ze vanzelf wel. En wil jij dat nog wel? Elke keer ruzie en gezeur klinkt niet als een goede basis.

Of neem haar even apart en praat met haar. Op een normale manier zonder ruzie en vraag wat ze nu precies wil.
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2020, 08:20
Pyrokees
Pyrokees is offline
ze zegt dat ze het wel wil maar dat het niet gaat werken. we hebben elkaar niet meer gezien nadat het uit is. ik wil nog wel.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2020, 08:23
Verwijderd
Ja daaaag wat een puinhoop zeg. Een relatie is niet goed als er veel gelogen wordt, als je veel ruzie hebt, als je iemand moet overhalen om het uit te maken. Lekker bij elkaar weg blijven en leren dat je niet over meiden zegt "ik doe ze weg."
Met citaat reageren
Oud 07-02-2020, 08:36
Pyrokees
Pyrokees is offline
sorry dat bericht is snel getypt ik heb 2 keer gehad dat ik met een meisje praatte en weer contact kreeg met me ex en heb ze eerlijk gezegd dat ik niet over me ex ben en daar houd het dan op.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2020, 08:37
Verwijderd
De rest van de post is ook naar, ik zou het er echt bij laten.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2020, 08:41
Verwijderd
Joh het vertrouwen tussen jullie is helemaal weg, jammer maar helaas. Dit gaat nooit meer een leuke relatie worden. Verbreek voor nu het contact met haar totaal want voor beiden is het pijnlijk en je komt niet verder.

Maar goed, de ervaring leert dat je hier niet naar gaat luisteren - dat doet bijna niemand. Dus veel sterkte de komende maanden/jaren.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2020, 19:15
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Dat doet bijna niemand in deze dimensie dit subforum
Met citaat reageren
Oud 08-02-2020, 09:10
Verwijderd
Nee ook buiten dit subforum, je kan bijvoorbeeld vrienden wel waarschuwen, of familie, maar liefde maakt blind bla bla dus iedereen maakt dezelfde fouten. Al lang geleerd om dat te laten gaan. Een keer waarschuwen en verder loslaten.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2020, 14:00
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Nee ook buiten dit subforum, je kan bijvoorbeeld vrienden wel waarschuwen, of familie, maar liefde maakt blind bla bla dus iedereen maakt dezelfde fouten. Al lang geleerd om dat te laten gaan. Een keer waarschuwen en verder loslaten.
juppie jip
Met citaat reageren
Oud 08-02-2020, 22:48
holamellamo
holamellamo is offline
wil jij haar nog wel? als je haar niet meer wilt, zeg dan duidelijk hoe jij erover denkt. als ze je niet meer wilt zien jammer dan dat is haar eigen probleem. wil je haar wel, zeg dan dat je geen spelletjes wilt spelen maar alleen met jou moet gaan als ze zeker weet dat ze niet meer gaat twijfelen etc.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Ex terugnemen na vreemdgaan
Huppeldepups
9 10-07-2012 20:47
Liefde & Relatie je date's met je ex vergelijken
-0-0-
14 22-07-2009 19:27
Liefde & Relatie Ex kletst, Vriend twijfelt
FUNKALICIOUS
14 18-01-2007 10:51
Liefde & Relatie Ex van vriendin gelogen over zelfmoord
Sprite
35 24-10-2005 13:04
Liefde & Relatie Gezeik met je ex..
KiMZz
24 30-12-2004 17:33
Liefde & Relatie ex/vriend/ex/vriend/ex/vriend??????
o.::*BUNNY*::.o
10 09-04-2003 17:26


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:03.