Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-11-2002, 17:07
Mysterons
Mysterons is offline
naakte neuspeuter nerd
__________________
_love is gonna save us
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-11-2002, 17:32
-Pinko-
-Pinko- is offline
Citaat:
Lievelotje schreef:
Ik zal wel een open deur inschoppen voor de meesten als ik hier vertel dat ik weinig moeite heb met naakt en zeker niet op een naaktstrand of naturistencamping. Aangezien ik al van kleins af aan met mijn ouders mee ga naar dit soort terreinen is naakt niet echt iets waar ik me ongemakkelijk bij voel. Let op, toen ik een jaar of twaalf was kwam er met de groei van borsten en schaamhaar ook wel ff een vreemd soort van misplaatste schaamte opzetten, maar je voelt jezelf al snel belachelijk als je de hele dag met je zwembroekje aan blijft lopen tussen al die naakte mensen en dan s'avonds zonder er bij na te denken in je blootje tussen diezelfde mensen staat te douchen. Kortom naakt is lekker, naakt is mooi, hoe je er ook uit ziet en naakt is gewoon heel erg makkelijk...


Tien Kussjes!! en Super Gelijk....... Heb het ook Geleert vanaf kleins afaan!
__________________
-anders is beter-
Met citaat reageren
Oud 22-11-2002, 17:50
Lievelotje
Avatar van Lievelotje
Lievelotje is offline
Hey, ik lees net ff terug en ontdek dat dit topic geopend is vanwege mij eigenlijk. Grappig.
__________________
Compulsive Liar Danger Slut , houdt dwangmatig van Eline, zonder liegen de gevaarlijkste slet die ik ken
Met citaat reageren
Oud 22-11-2002, 21:05
a new noise
a new noise is offline
come on , tuurlijk is naakt mooi...
maar IMHO zijn naturisten gewoon raar

front hou-naakt-als-iets-speciaals-en-maak-er-geen-gewoonte-van heeft gesproken
__________________
The best thing since canned vegetables.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2002, 23:00
Lievelotje
Avatar van Lievelotje
Lievelotje is offline
waarom zou naakt iets bijzonders zijn als iedereen het kan zijn?
__________________
Compulsive Liar Danger Slut , houdt dwangmatig van Eline, zonder liegen de gevaarlijkste slet die ik ken
Met citaat reageren
Oud 23-11-2002, 09:56
a new noise
a new noise is offline
Citaat:
Lievelotje schreef:
waarom zou naakt iets bijzonders zijn als iedereen het kan zijn?
waarom niet
__________________
The best thing since canned vegetables.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2002, 10:01
Verwijderd
Citaat:
Lievelotje schreef:
waarom zou naakt iets bijzonders zijn als iedereen het kan zijn?

je kan ook elkde dag een gala jurk aan maar die bewaar je ook voor een speciale gelegnheid
Met citaat reageren
Oud 23-11-2002, 10:25
Lievelotje
Avatar van Lievelotje
Lievelotje is offline
Citaat:
Wim Wok schreef:
je kan ook elkde dag een gala jurk aan maar die bewaar je ook voor een speciale gelegnheid
Lekker belangrijk!
Why oh why maakt iedereen toch zo'n drukte om naakt. Er is geen hond meer die er van opkijkt dat er een blote mens over de televisie banjert en zelfs in amerikaanse films vergeten ze al eens dat ze eerst de lakens voor de tieten hadden moeten plakken, maar owee als het om ons eigen blote lijf gaat. Dan is het ineens allemaal heel bijzonder en exclusief... In tegenstelling tot wat de televisie jullie allemaal wil wijs maken staat bloot niet gelijk aan sex en andersom trouwens ook niet. Wat overigens niet wil zeggen dat je de combinatie niet mag maken als het er de situatie naar is!
__________________
Compulsive Liar Danger Slut , houdt dwangmatig van Eline, zonder liegen de gevaarlijkste slet die ik ken
Met citaat reageren
Oud 23-11-2002, 10:39
Lievelotje
Avatar van Lievelotje
Lievelotje is offline
Citaat:
McLaren schreef:
Naar aanleiding van dit topic:
(smartie85
17M - Lid
Hey lievelotje
Ik zat net ff op leerlingen.com, en daar las ik wat oude topics van jou over naaktlopen en per ongeluk/ express naakt gezien worden enzo. Doe je dat nou nog steeds?
P.S. Dit hoort hier toch, want ik vind het een lifestyle ...

Faery
16M - Lid
Maak er dan een algemeen naturisten topic ( ) van of doe dit via mail. Lamer

a new noise
18M - Lid
zie ik haar wel voor aan eigenljik
eerst vond ik haar uberarrogant met al die -kuch- sexy opmerkingen...
nou vind ik haar wel cool eigenlijk

Black Sugar
17V - Forumbaas
Mischien dat je een wat algemener topic kunt aanmaken?|)




Wie heeft ipv speciale kleding etc, gewoon vaak GEEN kleding aan.
Of gaan naar een nudisten camping, of naakstrand [alhoewel naakstrand ook is om gewoon egaal bruin te worden ]

het is nu niet de bedoeling dat dit een pervers topic met foto's word ofzo, en ja, ik verveel me

Ofwel jammer dat het dan ineens een heel ander topic wordt (ook wel interessant overigens, maar blijkbaar was smartie alleen maar op iets anders uit ofzo (please correct me if I'm wrong) of is het gewoon door de meesten verkeerd begrepen (vanwege topictitel misschien) en automatisch verworden tot een topic over naakstranden?

Ik ben een beetje langdradig en vaag vandaag, maar wat ik bedoel is als je een onderwerp wil behandelen, maak de vraagstelling dan ook weer niet te vaag...

__________________
Compulsive Liar Danger Slut , houdt dwangmatig van Eline, zonder liegen de gevaarlijkste slet die ik ken
Met citaat reageren
Oud 23-11-2002, 14:35
Doelloos
Avatar van Doelloos
Doelloos is offline
Ik vind het echt walgelijk!! Al die oudere mensen vrouwen en mannen die daar helemaal naakt rondlopen, echt walgelijk..
Denk je dat je bij een normaal strand bent zie je allemaal van die ontblote lijven.. erg onsmakelijk, het merendeel met bierbuiken, vet en al dat soort jak en van die oudere vrouwen!! aargghh!!.. Ik snap zoiezo niet waarom je naakt tussen al die lui wil liggen, vind het nogal pervers.
__________________
:|:|:|:| Wat een forum zeg.. kijk wat ik hierboven schrijf!!:Svreemd wel:|
Met citaat reageren
Oud 24-11-2002, 10:18
Verwijderd
Citaat:
Lievelotje schreef:
Lekker belangrijk!
belangrijk in die zin omdat het een zelfde soort redenatie is die dus nergens op slaat. Staat verder los van het probleem of naakt nou chill is of net, ik denkdat er niet echt over valt te disscusieren, je kan ook moeiljik een topic openen "chocoladekoekjes zijn lekker" en mensen aanvallen als ze zeggen dat ze het niet lekker vinden?? is iets persoonlijks, zo ook met naakt zjin, kennelijk heb jij er geen problemen mee, prima, maar sommige wel en weer andere geen behoefte er aan...sim-pel
Met citaat reageren
Oud 24-11-2002, 10:25
Lievelotje
Avatar van Lievelotje
Lievelotje is offline
Mister Wok, ik heb er geen enkel probleem mee dat iedereen zijn eigen behoefte moet bepalen in deze en alle andere zaken. Waar ik minder goed tegenkan zijn al die 'hufters' die 'naaktlopen' meteen over een kam scheren met sex en wat erger is met de vraag wie of wat mooi danwel lelijk is (alsof het uitmaakt dat een bierbuik over een zwembroek of over een lullig klein piemeltje hangt...). Mensen lijken altijd meteen zo defensief te worden als het over dit onderwerp gaat en dat snap ik dus niet zo goed. Wat ik eigenlijk gewoon bedoel is dat naaktheid net zo gewoon is als de mens zelf. Wat je daar mee doet is natuurlijk voor iedereen vrij, maar begin alstjeblieft niet met redeneringen als 'ik vind het vies om tussen al die blubberlijven te liggen', want dat is bijna op het randje van de discriminatie en eigenlijk alleen maar gevoerd door commercie. Man, wat maak ik me eigenlijk druk.

groetjes, Lieve (die geen moeite heeft met bloot, dik dun lelijk of bloedmooi)
__________________
Compulsive Liar Danger Slut , houdt dwangmatig van Eline, zonder liegen de gevaarlijkste slet die ik ken
Met citaat reageren
Oud 24-11-2002, 10:46
*Fallen_Tear*
*Fallen_Tear* is offline
You go girl
__________________
Ik ben verliefd op het leven
Met citaat reageren
Oud 24-11-2002, 10:58
Gwen.
Avatar van Gwen.
Gwen. is offline
Ik vind mijn lichaam gewoon ronduit lelijk, dus no way dat ik dat even aan iedereen ga laten zien. Ik voel me al kut als ik met blote tietjes op het strand miles away lig.
__________________
.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2002, 10:58
Verwijderd
Citaat:
Lievelotje schreef:
Ik zal wel een open deur inschoppen voor de meesten als ik hier vertel dat ik weinig moeite heb met naakt en zeker niet op een naaktstrand of naturistencamping. Aangezien ik al van kleins af aan met mijn ouders mee ga naar dit soort terreinen is naakt niet echt iets waar ik me ongemakkelijk bij voel. Let op, toen ik een jaar of twaalf was kwam er met de groei van borsten en schaamhaar ook wel ff een vreemd soort van misplaatste schaamte opzetten, maar je voelt jezelf al snel belachelijk als je de hele dag met je zwembroekje aan blijft lopen tussen al die naakte mensen en dan s'avonds zonder er bij na te denken in je blootje tussen diezelfde mensen staat te douchen. Kortom naakt is lekker, naakt is mooi, hoe je er ook uit ziet en naakt is gewoon heel erg makkelijk...

ik ben het hier helemaal mee eens! ik ga ook al vanaf de baarmoeder ( om het zo maar ff te zeggen) naar naakstranden en heb er dus helemaasl geen problemen mee oke ik zal ook niet zo snel in mijn eentje gaan dan kies ik toch voor het textielstrand maar als ik met een clubje vrienden ben gaan wqe ook gewoon gezellig naar het naakstrand hoor lekker makkelijk.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2002, 11:28
Lievelotje
Avatar van Lievelotje
Lievelotje is offline
Zie je wel!!!

I'm happy!!!

__________________
Compulsive Liar Danger Slut , houdt dwangmatig van Eline, zonder liegen de gevaarlijkste slet die ik ken
Met citaat reageren
Oud 24-11-2002, 12:42
Black Rainbow
Avatar van Black Rainbow
Black Rainbow is offline
ik vind het niks, ik heb altijd het gevoel dat iemand me bekijkt ofzo, nou vind ik dat niet eens zo'n ramp, maar wel als ik het niet weet. Misschien beetje paranoïde, maar ik voel me gewoon altijd bekeken, ook al ben ik alleen thuis.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2002, 22:46
ShoarmaSchaap
Avatar van ShoarmaSchaap
ShoarmaSchaap is offline
Citaat:
Wim Wok schreef:
belangrijk in die zin omdat het een zelfde soort redenatie is die dus nergens op slaat. Staat verder los van het probleem of naakt nou chill is of net, ik denkdat er niet echt over valt te disscusieren, je kan ook moeiljik een topic openen "chocoladekoekjes zijn lekker" en mensen aanvallen als ze zeggen dat ze het niet lekker vinden?? is iets persoonlijks, zo ook met naakt zjin, kennelijk heb jij er geen problemen mee, prima, maar sommige wel en weer andere geen behoefte er aan...sim-pel
In de oertijd liep iedereen ook naakt, van naakt is gewoon een fucking taboe gemaakt. Smaak is gewoon smaak, je vind iets lekker of niet. Hiergaat het om WAAROM jij naaktlopen zo vervelend vind.

Laatst gewijzigd op 24-11-2002 om 22:49.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2002, 01:05
GRRR
Avatar van GRRR
GRRR is offline
Citaat:
DOGGONE schreef:
ik ben het hier helemaal mee eens! ik ga ook al vanaf de baarmoeder ( om het zo maar ff te zeggen) naar naakstranden en heb er dus helemaasl geen problemen mee oke ik zal ook niet zo snel in mijn eentje gaan dan kies ik toch voor het textielstrand maar als ik met een clubje vrienden ben gaan wqe ook gewoon gezellig naar het naakstrand hoor lekker makkelijk.

mag ik je vriendje zijn? :>
Met citaat reageren
Oud 25-11-2002, 06:20
-Pinko-
-Pinko- is offline
Citaat:
Lievelotje schreef:
Mister Wok, ik heb er geen enkel probleem mee dat iedereen zijn eigen behoefte moet bepalen in deze en alle andere zaken. Waar ik minder goed tegenkan zijn al die 'hufters' die 'naaktlopen' meteen over een kam scheren met sex en wat erger is met de vraag wie of wat mooi danwel lelijk is (alsof het uitmaakt dat een bierbuik over een zwembroek of over een lullig klein piemeltje hangt...). Mensen lijken altijd meteen zo defensief te worden als het over dit onderwerp gaat en dat snap ik dus niet zo goed. Wat ik eigenlijk gewoon bedoel is dat naaktheid net zo gewoon is als de mens zelf. Wat je daar mee doet is natuurlijk voor iedereen vrij, maar begin alstjeblieft niet met redeneringen als 'ik vind het vies om tussen al die blubberlijven te liggen', want dat is bijna op het randje van de discriminatie en eigenlijk alleen maar gevoerd door commercie. Man, wat maak ik me eigenlijk druk.

groetjes, Lieve (die geen moeite heeft met bloot, dik dun lelijk of bloedmooi)


Je zegt echt Seriues alles wat ik ook in gedachte heb!! hahaha gaan we strijden?? wie het eerst reageert op de vage reacties van andere......

ik ben nog nooit naar een nudiste kamp geweest nog naar een naakt strant, maar vind het heerlijk om soms thuis lekker vrij rond te lopen......

waarom niet? en als ik ooit de kans zou krijgen om naar zo een kamp te gaan zou ik het wel eens een keertje willen proberen... lijkt wel interesant dat er meer mensne zijn die zoals mij denken over naakt zijn.........

Je geeft een paar mooie woorden!

kussjes
__________________
-anders is beter-
Met citaat reageren
Oud 25-11-2002, 07:16
a new noise
a new noise is offline
Citaat:
Miss Quasy schreef:
Ik vind mijn lichaam gewoon ronduit lelijk,
en je weet dat ik en vele anderen het daar mee oneens zijn
__________________
The best thing since canned vegetables.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2002, 08:45
Lord of Mystique
Avatar van Lord of Mystique
Lord of Mystique is offline
Citaat:
Lievelotje schreef:
naakt is lekker, naakt is mooi, hoe je er ook uit ziet en naakt is gewoon heel erg makkelijk...

Yeah right

naakt is niet gemakkkelijk en mooi.
als je naakt bent heb je geen vorm van bescherming meer, en kan je niet meer laten zien wie je bent. fantasie en dergelijken valt ook weg, maar dat alleen als je het hebt.
__________________
My name is Mystique... I will destroy all memories, all existance, and all dimentions... then I shall disappear as well...eternally!!
Met citaat reageren
Oud 25-11-2002, 13:22
~louise~
Avatar van ~louise~
~louise~ is offline
Ik loop nooit naakt en zon ook nooit topless bv, totaal geen behoefte aan.
Ik kan me het eerlijk gezegd ook nogal moeilijk voorstellen dat mensen dat zo geweldig vinden en het ultieme gevoel van vrijheid geeft.
Dat je het nou lekker vindt naakt te zwemmen, oke... Maar dat hele extreme: mensen die thuis de godganse dag thuis naakt rondlopen en op de bank zitten met een handdoekje onder hun kont en alle gordijnen dicht, lekkere vrijheid...
Met citaat reageren
Oud 25-11-2002, 16:59
Lievelotje
Avatar van Lievelotje
Lievelotje is offline
volgens mij kijken een aantal mensen teveel naar van die geweldig stemmingmakende programma's op sommige commerciele zenders. Van die programma's die alleen maar geinteresseerd zijn in uitwassen en op die manier elk normaal beeld vertroebelen. Jammer!
__________________
Compulsive Liar Danger Slut , houdt dwangmatig van Eline, zonder liegen de gevaarlijkste slet die ik ken
Met citaat reageren
Oud 25-11-2002, 17:17
Verwijderd
Citaat:
GRRR schreef:
mag ik je vriendje zijn? :>
haha grappig! net of er iemand op mij zou vallen
Met citaat reageren
Oud 29-11-2002, 13:36
Verwijderd
hallo
naaktcampings zijn gewoon relaxed. Ik ben er ook mee opgegroeid en had er alleen rond mn 14/15e moeite mee. Vaak zijn de campings mooi, in de natuur en met grote plaatsen. Er lopen meestal niet van die aso's rond, en de sfeer is relax en gezellig. En we zijn echt niet n stel oude hippie's die n beetje liggen te niksen. Bovendien is t handig als je gaat zwemmen/poepen/omkleden/douchen (wat je ook nog gezellig met zn allen kan doen)... alleen tijdens t eten heb ik wel kleren aan, want kruimels in mn schaamhaar->blak!
Met citaat reageren
Oud 29-11-2002, 13:58
a new noise
a new noise is offline
Jullie zijn sick man... of ik met mijn bekrompen geest vind het gewoon onaangenaam om mijn ouders naakt zien.
__________________
The best thing since canned vegetables.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2002, 14:09
Verwijderd
Citaat:
a new noise schreef:
Jullie zijn sick man... of ik met mijn bekrompen geest vind het gewoon onaangenaam om mijn ouders naakt zien.
Of je oma
Met citaat reageren
Oud 29-11-2002, 15:15
a new noise
a new noise is offline
Citaat:
McLaren schreef:
Of je oma
oke nudisten zijn sick het is unaniem *plaagt*
__________________
The best thing since canned vegetables.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2002, 16:20
Lievelotje
Avatar van Lievelotje
Lievelotje is offline
I wanna be the number 1 sicko!!!

__________________
Compulsive Liar Danger Slut , houdt dwangmatig van Eline, zonder liegen de gevaarlijkste slet die ik ken
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle Wat vinden jullie van naturisten???
Maikie
162 20-05-2003 12:53


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:31.